Kun olen alkanut käyttämään pillereitä, tulee minulle menkkojen aikaan hirveä vatsakipu, suunnilleen keskelle vatsaa, ei siis normaalia alavatsakipua, mitä minulla aikaisemmin esiintyi.. Saattaa kuulostaa oudolta, mutta oireet pahenevat oikeastaan, mitä enemmän olen syönyt ruokaa/mitä täydempi vatsa minulla on. Onko jollain samanlaisia kokemuksia? Johtuukohan tosiaan e-pillereistä, aika sattuma olisi muuten...?
e-pillerit ja keskivatsakipu ?
millamaarut
2318
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
mee kysyyn terkalta/lääkäriltä joka anto sulle ne pillerit! kyllä se lääkäri tietää tuhat kertaa paremmin kuin kukaan täällä internetissä
Niin, varmasti tietääkin, mutta ajattelin vain täältä nyt ensin kysyä, onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia,, Ja ajattelin, että olisi tosi kiva jos joku asiasta tietävä pystyisi täällä minua valistamaan asiasta, ettei sen takia tarvitsisi lääkäriaikaa varata, nekin nimittäin maksaa, mun 500 euron kk-tuloista ihan liikaa.. :(