Pikku G kuollut?!?!?

voiko olla totta?!?!

tuolla yhdellä keskustelupaikassa joku väitti et Pikku G ois kuollu auto-onnettomuudessa?!?!?onko totta vai taasko joku huijausjuttu?!?!?!

21

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivoi

      Olishan tuo uutisissa sanottu.

      • haloo

        Joo hei. Luuletko tosiaan että Pikku G:n kuolema auto-onnettomuudessa olisi ylittänyt valtakunnallisen uutiskynnyksen. Voi voi. Tällaiset kuolemaviestit ovat silti todella idioottimaisia ja naurettavia.


      • ¤44

        minä kun jo niin toivoin että olisi kuollut ja kuopattu
        ei tummoisilla pikku g:llä tee yhtikäs mitään
        ja on sitä kyllä paljon parempaaki musiikkia ku hiphop tai räp
        hankkikaa elämä!!


      • seuraaja
        ¤44 kirjoitti:

        minä kun jo niin toivoin että olisi kuollut ja kuopattu
        ei tummoisilla pikku g:llä tee yhtikäs mitään
        ja on sitä kyllä paljon parempaaki musiikkia ku hiphop tai räp
        hankkikaa elämä!!

        no mitä sulla sitten tekee?? ootko kovinkin tärkeä henkilö kun tollasia kirjoittelet??


      • Jigo
        ¤44 kirjoitti:

        minä kun jo niin toivoin että olisi kuollut ja kuopattu
        ei tummoisilla pikku g:llä tee yhtikäs mitään
        ja on sitä kyllä paljon parempaaki musiikkia ku hiphop tai räp
        hankkikaa elämä!!

        Niin ja mitä vittua teet sit täällä päätäs aukomassa jos et edes kuuntele räbää... Vitun äpärä!


    • mopo

      jo poistaa tuon uutisen kyseiseltä foorumilta. Luvattiin siellä maailmanloppukin.

    • Mikza

      Joo kyllä varmaan ihan saletisti Pikku-G on kuollu... Vittu kaikkee te uskottekin...

    • Smart

      KAIKKI RÄPPÄRIT ON KUOLLEITA PELLEJÄ. HUI HIRVEETÄ PIKKU GAY ON KUOLLU. KUKA PÄSSI VOIS USKOO TOMMOSTA MUUTA KUN RÄPPÄRI. VETÄKÄÄ KÄTEEN.

    • cypress

      oliski kuollu, ni pitäisin bileet sen kunniaks.
      pikku gay on siis niin paska ku vaa voi olla.

      • Mikza

        Pikku-Gay? Heh vähän mää repesin tosta gay päätteestä... =) Mistä sää ton keksit, sää oot varmaan tosi hyvä keksiin vitsejä ja tooooosi viisas? Vittu mitä pelle...


    • E.P

      Vai pikku g kuollut? päivän vitsi, sitte ku se joskus 60 vuoden päästä tapahtuu, ni lupaan, että me kaikki kyllä kuulemme siitä heti.

      • sen kamu!!

        joopa joo tuskin sentään.. tai sit mä juttelen haamun kaa!! toihan oli vuoden vitsi pikkugn laulu kertoo romeosta ja juliasta ei siitä ootkos kuunnellut sen kappaleen??
        voitte mailailla mulle jos halluutte osote on [email protected]


    • Chompper

      Ei taaskaan hyviä uutisia, damn.

    • mertsi

      saanu kuollakkin...turha pentu.

    • nii joo***!

      oiski kuollu...ei sellasta ylimainostettua pentua täällä tarvita...

    • marjo

      ei oo oon siit iha 100%

    • Silenth

      aaahahaaaa... x) voi HYVÄNEN AIKA! jos se ois kuollu, siit ois lehdissä, netissä, radiossa kuulutettu, että eipä taida :D
      Äly ohooi!
      Kyllähän Eminemistäkin oli joku huhu liikkeellä, et sei ois kuallu autoo.

    • hehehehe

      No vitut ooo kuollu, jaksaisitte ees käyttää sen oikeeta nimeä, eikä mitää pikku g:tä, vitun tyhmä nimi.....

    • rane

      laittakaa joku linkki siihen sivulle missä on se pilakuva pikku g:stä

    • BrokenAngel

      ..SÄ USKOTKIN!! JOS OIKEESTI USKOT TOLLEE KAIKEN MITÄ JOSSAI CHATEISSA/KESKUSTELUKANAVILLA SANOTAA, OOT KYL AIKA TÄMÄN MAAILMAN PÄÄLLE TIETÄMÄTÖN! Sori, ei millää pahalla, mu kannttas käyttää sitä omaaki järkee ehkä joskus... :)

    • pikku g fani jogusti

      e uskko et o kuollu!! Kuka tommosii huhui uskoo !!!???!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      96
      1792
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1352
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      45
      837
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      832
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      799
    Aihe