tual yhes keskustelupaikas joku häiskä väitti et Pikku G ois kuollu jossai auto-onnettomuudessa?!?!?pitääkö paikkaansa vai onko tää joku huijaus?!?!?
Pikku G kuollut?!?!?
onx tää totta?!?!
212504
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
Vastaukset 21
Vanhimmat
Toivottavasti on ja pysyvästi
kiinnostaa!!!!!!!
voi ku oliskin
ei tummoisii kakaroita muutenkaa jaksa
ei ainakaan tule yhtään ikävä!
Kuole pois Kuole
parempi onkin jos on kuollut
ei tuu enään ainakaan enää huonoo musiikkia
mutta... tuskin on vaan totta
voi ku oliskin.
varmaan turhaa toivetta.
TOIVOTAAN että se Pikku Gayn ura loppui siihen
VITTU PIDÄ SAATANA TURPAS KII VITU PASKA!
pikku g on legenda ja se on vittu 30v just pia eikä oo kuollut koska sitä ei lue wikipedias
nii justii ootko vähä jorma?? uskotoko kaiken ku perseest kuuluu äänii?
ei valiteetavasti :(
No ei todellakaa................. Ei kannata uskoo kaikkee mitä netis lukee. SE on hyvis voimis ja räppää vaa...
siis jatkaa sitä sairautta , vittu 17metriä pitkä lippa kusiaivojen varjona ja 7 tonnii paskaa roikkuu perseestä, SÄÄLITTÄVÄÄ.
EIKÖ SE OO KUOLLU!! no huh . 3. ehdin jo säikähtää D:
Nii, ettekä kuule toivo Pikku G:n kuolemaa, imekaa te munaa Q ^ Q
nussi mummoos rukku apina
mitä vittua "oispa kuollu" miettikää vaikka robin kumpi on parempi
Hyvähän 10v vanhaan juttuun kommailla, mutta 3 ekaa kommenttia on sama käyttäjä laittanut
Ei se oikeestaan kuollu. sitä luullaan kuolleeks sen takii kun se teki sen yhen biisin. Se on kyl yhä elossa... ainakin pitisi olla elossa.....
Kato sen kappale Romeo ja Julia nii saa asian selville
Tyyppi vaan kommentoi vaikka huhusta on 10 vuotta! XD XD XD XD ja älkää tulko et hahaa nyt on 12 vuotta. Harmi että olin ihan vastasyntyny ku pikku G oli hitti. Sen biisit on hyviä
asuu Thaimaassa nykyään, tehny sukupuolenvaihdos leikkauksen ja on nykyisin mies. järjestää omalla firmalla turisteille retkiä ja pyörittää muutaamaa rantakojua missä myynnissä simpukankuoria ja olkikoreja. Naimisissa hua hinin poliisipäällikkön kanssa, joka tunnetaan myös nimellä phyton pepe . Maikkarilta tulossa loppuvuodesta joku dokkari "mitä kuuluu henrille" aika arkaluontosesti käydään läpi mm, jo alkanutta kaljuuntumista.
ezkimo rip
Mitää?! Onko tietoa, että oliko ottanut rokotteen? kuoli ilmeisesti kokaiinin yliannostukseen vessan pyntyllä kuten Elvis. Oli minun pojan poika ja nauhotettiin yhessä biittejä. Me ollaan nuoriso on sanoittamani kappale. Hautajaisiin en tule
Markku
🦨💩