SPRINGSTEEN TAMPEREELLE!!!
7
1153
Vastaukset
- gfehughurg
todellaki jeeeee! mistä niit lippui voi sit ostaa? mikä on lippupiste? sama kun lippupalvelu?
- Nimetön
False boss
Lippupiste ja lippupalvelu ovat eri narikoita. Täältä löytyy tietoa lippupisteestä.
http://www.lippu.fi/PublishedService- bluffibuffi
hexi kirjoitti:
Lippupiste ja lippupalvelu ovat eri narikoita. Täältä löytyy tietoa lippupisteestä.
http://www.lippu.fi/PublishedServiceniitä lippuja on helpoin ostaa? kävin kattoo sitä lippu.fi -paikkaa, mut eiksniit lippui tosiaankaa voi ostaa netistä ja lunastaa jostain? onkse oikeesti tehty niin typerästi, et ostat ja saat postis tai tekstiviestinä tai tulosta ite lippus..? ja mikä on luotettavin ja mutkattomin tapa tai paikka? netti, jos niin mikä vai fyysinen paikka..
- niin katoaa mainen kunnia
Höh, kunnon olympiastadioneja vetänyt rock-legendakin on näköjään rahan puutteessa vajonnut niin alas, että joutuu esiintymään jossakin pohjolan perukoilla pienessä sisämaakaupungissa. Sic transit gloria mundi.
- ensin selvää
Jos viitsisit vähän perehtyä taustoihin niin et laukoisi moista löpinää:
Pomo itse haluaa tällä kiertueella esiintyä kaupungeissa joissa ei ole ennen joko lainkaan soittanut tai pitkään aikaan esiintynyt. Niinpä hän soittaa mm. Norjan Bergenissä (stadikalla joka vetää 20000), Tanskan Herningissä, Sveitsin
Bernissä, Espanjan Malagassa ym.
Joten hieman sitä taustoitusta ensin niin menee paremmin! - L.A.Pukka
ensin selvää kirjoitti:
Jos viitsisit vähän perehtyä taustoihin niin et laukoisi moista löpinää:
Pomo itse haluaa tällä kiertueella esiintyä kaupungeissa joissa ei ole ennen joko lainkaan soittanut tai pitkään aikaan esiintynyt. Niinpä hän soittaa mm. Norjan Bergenissä (stadikalla joka vetää 20000), Tanskan Herningissä, Sveitsin
Bernissä, Espanjan Malagassa ym.
Joten hieman sitä taustoitusta ensin niin menee paremmin!Eipä liity tähän aiheeseen mutta kun Tampereen Ratinan upea stadion saattaa pian olla myös Futis-Huuhkajien kotikenttä...että siitä pureskeltavaa lisää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427