Jo tässä on 15 vuotta jauhettu trancea. Mikä tyylilaji tulee seuraavaksi?
Vastaukset 9
- teiniboy91
industrial, hardcore, dance? Onhan noita tyylilajeja... kato ishkur's quidesta
- yläkategoria
Trance on megatrendi, yläkategoria. Nämä muut mitä luetellaan on trancen, teknon ja housen poikasia ja hybridejä.
Eli mikä on se ISO juttu vuosille 2010-2020 ? - Nimetön
yläkategoria kirjoitti:
Trance on megatrendi, yläkategoria. Nämä muut mitä luetellaan on trancen, teknon ja housen poikasia ja hybridejä.
Eli mikä on se ISO juttu vuosille 2010-2020 ?käsitin että itse olet kuunnellut trancea ja haluat suosituksia muista tyylilajeista... no niin kuin tuolla muissa viesteissä olikin, niin electro on huipulla. Lisäksi joku minimalistisempi musiikki on kasvava luonnonvara.
- terveisiä sieltä jostain....
Electro on ollut suosiossa jo muutaman vuoden tuolla suuressa maailmassa. Trance on menneen talven lumia. Hollantikiksu oli ihan kivaa vielä joskus 2002-2003. Nyt täyttä kuraa. Mistä tietää trendin olevan ohitse? No, kun suomalaiset amikset alkaa popittamaan sitä...
- proge jyllää
aika pitkälti tällä hetkellä.
Muutama esimerkki:
Glenn Morrison
Eric Prydz / Pryda
Jay Lumen
Komytea
- asdgfåv
tech-house, minimal house ja dubstep on aika vahvoilla nykyään
- jooh :D
aika hiljasta saattaa olla klubeilla tanssilattioilla jos tollasta soittavat illasta aamuyöhön
- DarkNinjaHiiri
Kun tieteen ansiosta ihmisen aivojen "psykofysiikka" on selvitetty niin alamme kuuntelemaan pelkkiä ääniaaltoja jotka luodaan laboratorioissa. Kuuluu vaan "zumzimzumzem" ja meno on mitä parhain ;)
Tietenkin jotkut tohtorisykeröiden ääniaallot kielletään lailla koska ne aiheuttavat euforian takia riippuvuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141361
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e96459- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 42410
- 52403