kuulinpa tänään ettei entisten maalaiskuntalaisten palkka nousekkaan vaikka siirryttiin kalleusluokkaan 1.taas työnantajapuoli yrittää kusettaa,toivottavasti PAM hoitaa hommansa.
kaupan alan kalleusluokka!!!!!!!!!!!
3
4090
Vastaukset
- haet??
Mitä tarkoitat kalleusluokka 1? Jos esim. takana kuntaliitos niin ei se oikeuta yksistään palkkatason nostoon.
- oikeuta ei
loogisesti kun ajattelee niin...jkl mlk kuului kalleusluokkaan kaksi ja jyväskylä kalleusluokkaan yksi.nyt kun ei enää olla maalaiskuntalaisia vaan olemme jyväskyläläisiä kaikki,niin palkkakin pitäisi kaikilla olla sama eli kalleusluokka kuuluisi olla yksi.nyt tässä on käymässä niin että kaupungin sisällä kaupan työntekijät ovat eriarvoisessa asemassa.sitähän minä haen.
- meillä näin...
oikeuta ei kirjoitti:
loogisesti kun ajattelee niin...jkl mlk kuului kalleusluokkaan kaksi ja jyväskylä kalleusluokkaan yksi.nyt kun ei enää olla maalaiskuntalaisia vaan olemme jyväskyläläisiä kaikki,niin palkkakin pitäisi kaikilla olla sama eli kalleusluokka kuuluisi olla yksi.nyt tässä on käymässä niin että kaupungin sisällä kaupan työntekijät ovat eriarvoisessa asemassa.sitähän minä haen.
Liike sijaitsee 25 metrin päästä Tampereen rajasta, keskustaan matkaa noin 5km. Meillä toisen luokan palkat,näin Pirkkalassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618020- 1334584
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.333887- 213208
- 232772
- 292727
- 512392
- 252210
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3952162- 322099