kuulinpa tänään ettei entisten maalaiskuntalaisten palkka nousekkaan vaikka siirryttiin kalleusluokkaan 1.taas työnantajapuoli yrittää kusettaa,toivottavasti PAM hoitaa hommansa.
kaupan alan kalleusluokka!!!!!!!!!!!
3
4088
Vastaukset
- haet??
Mitä tarkoitat kalleusluokka 1? Jos esim. takana kuntaliitos niin ei se oikeuta yksistään palkkatason nostoon.
- oikeuta ei
loogisesti kun ajattelee niin...jkl mlk kuului kalleusluokkaan kaksi ja jyväskylä kalleusluokkaan yksi.nyt kun ei enää olla maalaiskuntalaisia vaan olemme jyväskyläläisiä kaikki,niin palkkakin pitäisi kaikilla olla sama eli kalleusluokka kuuluisi olla yksi.nyt tässä on käymässä niin että kaupungin sisällä kaupan työntekijät ovat eriarvoisessa asemassa.sitähän minä haen.
- meillä näin...
oikeuta ei kirjoitti:
loogisesti kun ajattelee niin...jkl mlk kuului kalleusluokkaan kaksi ja jyväskylä kalleusluokkaan yksi.nyt kun ei enää olla maalaiskuntalaisia vaan olemme jyväskyläläisiä kaikki,niin palkkakin pitäisi kaikilla olla sama eli kalleusluokka kuuluisi olla yksi.nyt tässä on käymässä niin että kaupungin sisällä kaupan työntekijät ovat eriarvoisessa asemassa.sitähän minä haen.
Liike sijaitsee 25 metrin päästä Tampereen rajasta, keskustaan matkaa noin 5km. Meillä toisen luokan palkat,näin Pirkkalassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409