Oletko omistushaluinen?

cookos

ja jos oot, tai tunnet joskus niin, mistä se mahtaa johtua?

20

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänkyrä-nainen

      Se johtuu siitä kun multa on aina kaikki viety elämästäni mitä mul on ollut, niin ne loput vähiin käyneet ihmiset, jotka on mulle läheisimmät, ne haluan pitää kaikki mun elämässäni. En kestä menetyksiä, en hyvästejä enkä hylätyksi tulemista.

      • cookos

        kun riittävästi menettää, toivoo jotain pysyvää jäävän. Täytyy olla jotain kestävää...vaan väkisin ei sekään onnistu.
        lapset on jotain, minkä toivoo pysyvän. Että suhteet säilyy ja on ikuista. Kun ei niinkään aina ole.


    • en erikoisemmin

      • cookos

        sitten ikä sidonnaista..ei mun mielestä. Vai ootko sitten joskus ollut?


      • cookos kirjoitti:

        sitten ikä sidonnaista..ei mun mielestä. Vai ootko sitten joskus ollut?

        Sanotaan myös "Siitä, mitä pidät omanasi, on tuskallista luopua."

        Ei ole ikäsidonnaista.


      • cookos
        runontaja kirjoitti:

        Sanotaan myös "Siitä, mitä pidät omanasi, on tuskallista luopua."

        Ei ole ikäsidonnaista.

        samaa tuskaa...tuska-festifaalia myöten. Kaikki ihana muuttuu tuskaksi, ennenpitkää.


      • cookos kirjoitti:

        samaa tuskaa...tuska-festifaalia myöten. Kaikki ihana muuttuu tuskaksi, ennenpitkää.

        liioitele.

        Ajattele näin; kaikki materiaali mitä omistat, voit menettää joko varkaille, palossa tai hetkellisessä rahapulassa joudut myymään.

        Jos et muuten menetä, niin ajan hammas syö rikki tai muuten pitää uusia.

        Siksi lienee luotu tämä kertakäyttökulttuuri.
        Kun mikroaaltouuni, pesukone, kamera jne hajoaa. on halvempaa ostaa uusi kuin korjauttaa vanha.

        Mielivaatteet kuluu joskus loppuun.


    • olen vähän omistushaluinen ja mistä mahtaa johtua, sitä en tiedä.

    • Michiko_

      Kuten sanottua, päässäni ei ole esim. mustasukkaisuuspalikkaa.

      • cookos

        omistushaluinen ilman että on mustasukkainen. Mutta kumpikaan ei yhtään sen parempia piirteitä.


    • elämä on valintoja ja niiden jälkiseuraamusten kaa elämistä. Mie porskutan menemään, ne jotka tahtoo seurata matkassa niin saa tulla perästä, jos joku ei tahdo, niin ei sitä siltä voi vaatia.

      • cookos

        niinku sä niittaat ne kovalla tennistreenillä :D..kukas sun perässä nyt pysyiskään?
        Vaan ootahan vaan...


      • cookos kirjoitti:

        niinku sä niittaat ne kovalla tennistreenillä :D..kukas sun perässä nyt pysyiskään?
        Vaan ootahan vaan...

        tai sen tyyppinen varmaan oli hyvä ratkasu ;D


      • cookos
        Frederico kirjoitti:

        tai sen tyyppinen varmaan oli hyvä ratkasu ;D

        vuon elä pitkästy...ei vaan onhan jotain tavotettava oltava. Joku kirittäjä rinnalle. vaan kunhan et menis ylikuntoon, sekin siinä on vaarana. Liika on liikaa..


      • cookos kirjoitti:

        vuon elä pitkästy...ei vaan onhan jotain tavotettava oltava. Joku kirittäjä rinnalle. vaan kunhan et menis ylikuntoon, sekin siinä on vaarana. Liika on liikaa..

        ja isketään uudelleen... Millonkahan sitä uskoo että ei pysty enää palautumaan samallalailla ku 15 vuotiaana.


    • cat_on_fire

      Se johtuu minusta, en jaksa syvällisempää analyysia alkaa latelemaan..

    • ...

      Jos puolisoni haluaa kokeilla muita niin se on kerrasta poikki. Lähden sen jälkeen etsimään uutta ja uskollista.

      • ...

        En tiedä mistä se johtuu, olen kai liian itsekeskeinen ja täydellinen omalla tavallani. Jos huomaan olevani mustasukkainen niin syy on aina puolisossani ja sehän on todistettavissa kun ne löytävät kumppanin heti sen jälkeen kun olen heidät pihalle heittänyt.

        Nyt minulla on sellainen nainen, joka ei lähde mihinkään.


    • NevilleR

      yleisesti parisuhdemielessä vai? En taida olla erityisen. Vai olenko? Siipalla on omakin elämä, omia ystäviä kaikkia sukupuolia suunnilleen. Sen verran olen omistushaluinen että saattais tulla konflikti jos miespuolisesta kaverista kehkeytyis sille bestis jonka kanssa sen pitäis järkätä laatuaikaa.

      /Nev

    • vili

      tavaroistani pidän huolen

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe