japanilaisia artisteja

Sazza

Mitä muita hyviä japanilaisia artisteja on kuin Ayumi Hamasaki? Alkoi kiinnostamaan Evolutionin kuultua...

15

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miril

      Joo-o. Olisi yksi hyvä meinaan Dj Towa tei...

      • minä vaan. :)

        Iceman, T.M Revolution, Access, Dir En Grey, X-Japan, Daisuke Asakura, Kotani Kinya, Saiyuki,
        Dragon ash.. :D no, siinä on ainaki jonkun verran.


    • joo
      • Sazza

        Onks noi artistit yhtää samanlaisia kun Ayumi?
        Meinaan et en hirveesti välitä esim. teknosta...
        Täytyy kokeilla kuunnella noita...Jos keksitte lisää nii kertokaa ihmeessä,kiitos! ;)


    • Japsityttöfani

      Voisin mainita mm. Megumi Hayashibara, Maaya Sakamoto, Hikaru Utada, Siam Shade ja Nakahara Shigeru. Yhtyeistä tulee mieleen Do as Infinity ja Aphasia.

      • Sazza

        Voisiko, vielä vaivautua kirjottaa jotain hyviä biisejä tähän? Siis noilta kaikilta artisteilta, mitä tässä on mainittu.


      • Japsityttöfani
        Sazza kirjoitti:

        Voisiko, vielä vaivautua kirjottaa jotain hyviä biisejä tähän? Siis noilta kaikilta artisteilta, mitä tässä on mainittu.

        Megumi Hayashibara: Get along, Give a Reason, Going History, Cruel Angels Thesis, Breeze, Shakunetsunokoi, Koibumi, Sakura Saku, Infinity ja Unsteady.

        Maaya Sakamoto: Yakusoku wa Iranai, Hemisphere, Bokura no Rekishi, Yubiwa, Birds ja Hikari no naka e.

        Hikaru Utadan kappaleista en juuri nyt satu muistamaan yhtäkään. Valitan.

        Sitten Siam Shade: 1/3 no junjou na kanjou. Aivan uskomaton rock-kappale. Kuuntele ehdottomasti!

        Nakahara Shigeru: Ai wa Ryuusei. Tämäkin on Ehdottomasti kuuntelemisen arvoinen.

        Do as Infinity: Desire, Faces, Oasis ja Heart.

        Aphasia: Crying in dark, Wings of fire, Afterglow ja Cold blue moon.

        Bonuksena laitan vielä Miki Shinichirou - Velvet Underworld. Ehdottomasti kuuntelemisen arvoinen. http://www.angelfire.com/anime2/abyssinian/dl/Velvet_Underworld_OP.zip


      • Japsityttöfani
        Sazza kirjoitti:

        Voisiko, vielä vaivautua kirjottaa jotain hyviä biisejä tähän? Siis noilta kaikilta artisteilta, mitä tässä on mainittu.

        Piti vielä lisäämäni eräs sivu, jolla on mukavasti japanilaista musaa. http://www.ferricorp.com/misc/mp3/index.html Kerro sitten mitä mieltä olet näistä kappaleista ^_^.


      • Jpop fan
        Sazza kirjoitti:

        Voisiko, vielä vaivautua kirjottaa jotain hyviä biisejä tähän? Siis noilta kaikilta artisteilta, mitä tässä on mainittu.

        Tässä muutamia hyviä biisejä:
        Utada Hikaru:
        - Sakura Drops
        - Distance
        - Travelling
        - Deep river
        - Hikari
        Namie Amuro:
        - Put'em up
        - Love 2000
        - Respect the power of love
        - How to be girl
        Maki Goto:
        - Moriagarushika Naidesho
        - Shall we love
        Asami Abe:
        - Riyuu
        - Kimi o tsutate iku
        - Mizutamari no naka no tsuki
        Akino Arai:
        - Kanaete (uskomattoman kaunis kappale)
        Do as infinity:
        - Toaku Make
        - Wings


      • Gotchin
        Sazza kirjoitti:

        Voisiko, vielä vaivautua kirjottaa jotain hyviä biisejä tähän? Siis noilta kaikilta artisteilta, mitä tässä on mainittu.

        Maki Goto - Genshoku GAL Hadeni Ikube!
        Suosittelen avointa mieltä niille jotka vaivautuu ettii biisin p2p - verkoista :D
        Muutenkin toi Maki Goton eka albumi Makkingu Gold on hyvä jpop levy.


      • Sazza
        Gotchin kirjoitti:

        Maki Goto - Genshoku GAL Hadeni Ikube!
        Suosittelen avointa mieltä niille jotka vaivautuu ettii biisin p2p - verkoista :D
        Muutenkin toi Maki Goton eka albumi Makkingu Gold on hyvä jpop levy.

        Kiitos, täytyy kuunnella minkälaista musiikkia Maki Gotalla on. Noilla muilla oli joitain hyviä kappaleita.Do as Infinity on aika hyvä.
        Ja Koda Kumi on myös hyvä.Oletteko kuulleet hänen Real Emotion kappaletta tai Love Across The Ocean kappaletta? Muitakin hyviä hänellä on. ;)


    • Sazza

      Joo,kiitos,kerron joku päivä mitä mieltä oon niistä.

    • Sonjazja

      Miyavi;

      ~ Selfish love
      ~ What a wonderful world
      ~ JIBUN KAKUMEI
      ~ Freedom fighters
      ~Itoshii hito

      Siinä oli pari 8D

    • sasoona

      antic cafe- natsu koi natsu game aika hyvä (mun mielestä)

    • Utada Hikaru/Utada
      Nami Tamaki
      L´Arc~En~Ciel
      Towa Tei
      Fantastic Plastic Machine
      Mondo Grosso
      Boa
      Pizzicato 5
      Namie Amuro

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe