Kolahtaako Jethro Tull?

Retkuilija

Oli aikamoinen biisinikkari Tuo Ian Anderson!

Locomotive breathe on mielestäni pumpun paras biisi.Mistä muuten bändin nimi tulee?

7

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nico nixmann

Enpä ole livenä nähnyt/kuullut ja se on vahinko, koska aika mukaansatempaavaa ovat nuo pätkät mitä netistä näkee. Locomotive B. Aqualang aivan huippukipaleita, mutta e.m. innoittamana ostin Warchild-albumin aikoinaan ja petyin siihen alussa, koska siinä ei ollut muuta kuin tasapaksua hyvin tehtyä musiikkia. Samoin kävi P. Harumin kans. (toisinpäin).Hyviä levyjä takana ja vuonna kirves ja vasara KuusRockissa suht. hengetön esitys.Soundit hyvät,veltot äijät.

• Heavy Horse

Jethro on kovassa lyönnissä vieläkin. Olen nähnyt ne viimeisen 10 vuoden aikana 3 kertaa
      ja kyllä homma toimii. 16.3. Tullikamarille Tampereelle.. siellä ne ovat taas. Alkuperiäisiä
      on vain Andersson ja Barre. Kovia muusikoita ovat
      kaikki muutkin, varsinkin tämä saksalainen Florian Ophale.
      Nimi tulee erään 1800 luvun maataloustieteilijän mukaan.. muistaakseni se liittyy jotenkin hevosiin.

• "Vanha Pieru"

jethron alkupään tuotantoa esim. this was, stand up ja aqualung -levyjä. näissä nuoret miehet veivaavat kunnnon progea.

• J.a.r.i

Kävin juuri tänään lunastamassa lipun tuolle pakkahuoneen keikalle. Ensimmäinen kerta kun pääsen heidät näkemään livenä. Tosin tutustuinkin bändiin niin myöhään kun vasta vuosi sitten. Kolahti välittömästi, varsinkin kun muuten on kuunnellut lähes pelkkää kitararockia.

Oma suosikkikappaleeni taitaa olla songs from the wood. Suosikkialbumi taas roots to branches

• 078578924342i

Nosto

Onhan tämä ehdottomasti yksi ammattitaitoisimmista bändeistä, joita on telluksella tallustellut. Melkein joka biisissä on joku ovela jekku, joita ei tusinataaplaajat tee ja nämä soittajat, jotka ovat bändissä vaikuttaneet ... melkoista valioporukkaa. https://www.youtube.com/watch?v=w-Z0Wir3Mlk On oma suosikki

• Jukurttikurki

JT on progen häpeäpilkku. Nihkeää junnaamista ja aina samanlanen saundi kaikissa kappaleissa, Ian on kehno laulja yksinkertainen on sen tapakin soittaa huilua, teennäistä muka progea.
      Yes, King Crimson, Gentle Giant, Pink Floyd ja jopa Genesis lyö kuus nolla jetron.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2013
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1707
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1190
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1182
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1140
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1027
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      997
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      946
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      927
    Aihe