Oli aikamoinen biisinikkari Tuo Ian Anderson!
Locomotive breathe on mielestäni pumpun paras biisi.Mistä muuten bändin nimi tulee?
Kolahtaako Jethro Tull?
7
571
Vastaukset
- Poro.Tallinnasta
- nico nixmann
Enpä ole livenä nähnyt/kuullut ja se on vahinko, koska aika mukaansatempaavaa ovat nuo pätkät mitä netistä näkee. Locomotive B. Aqualang aivan huippukipaleita, mutta e.m. innoittamana ostin Warchild-albumin aikoinaan ja petyin siihen alussa, koska siinä ei ollut muuta kuin tasapaksua hyvin tehtyä musiikkia. Samoin kävi P. Harumin kans. (toisinpäin).Hyviä levyjä takana ja vuonna kirves ja vasara KuusRockissa suht. hengetön esitys.Soundit hyvät,veltot äijät.
- Heavy Horse
Jethro on kovassa lyönnissä vieläkin. Olen nähnyt ne viimeisen 10 vuoden aikana 3 kertaa
ja kyllä homma toimii. 16.3. Tullikamarille Tampereelle.. siellä ne ovat taas. Alkuperiäisiä
on vain Andersson ja Barre. Kovia muusikoita ovat
kaikki muutkin, varsinkin tämä saksalainen Florian Ophale.
Nimi tulee erään 1800 luvun maataloustieteilijän mukaan.. muistaakseni se liittyy jotenkin hevosiin. - "Vanha Pieru"
jethron alkupään tuotantoa esim. this was, stand up ja aqualung -levyjä. näissä nuoret miehet veivaavat kunnnon progea.
- J.a.r.i
Kävin juuri tänään lunastamassa lipun tuolle pakkahuoneen keikalle. Ensimmäinen kerta kun pääsen heidät näkemään livenä. Tosin tutustuinkin bändiin niin myöhään kun vasta vuosi sitten. Kolahti välittömästi, varsinkin kun muuten on kuunnellut lähes pelkkää kitararockia.
Oma suosikkikappaleeni taitaa olla songs from the wood. Suosikkialbumi taas roots to branches - 078578924342i
Nosto
Onhan tämä ehdottomasti yksi ammattitaitoisimmista bändeistä, joita on telluksella tallustellut. Melkein joka biisissä on joku ovela jekku, joita ei tusinataaplaajat tee ja nämä soittajat, jotka ovat bändissä vaikuttaneet ... melkoista valioporukkaa. https://www.youtube.com/watch?v=w-Z0Wir3Mlk On oma suosikki - Jukurttikurki
JT on progen häpeäpilkku. Nihkeää junnaamista ja aina samanlanen saundi kaikissa kappaleissa, Ian on kehno laulja yksinkertainen on sen tapakin soittaa huilua, teennäistä muka progea.
Yes, King Crimson, Gentle Giant, Pink Floyd ja jopa Genesis lyö kuus nolla jetron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841255
- 561211
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...311110Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39844Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121719- 25655
- 12477
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-89457Puuilo pittäis tulla Haapaveelle
Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä38336Vielä vähän lirttinkiä
tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä5214