Eli minulle neuvottiin, että poistan näytönohjaimen ajurit, ja asennan uudestaan.
Mutta, mietin tässä vain, että mitkä voin poistaa tuolta lisää ja poista sovelluksesta.
Tuolla on: Ati Software uninstall utility
ja Ati display driver.
voinko poistaa nuo molemmat huoletta?
Ja lataanko atin sivuilta sen, missä on ainoastaan display driver, vai sen, missä on joku catalyst center?
Näytönohjaimen ajureista...
3
233
Vastaukset
- Vista_fani
Jos tiedät että olet varmasti löytänyt oikeat ajurit niin poista molemmat.
Catalyst center on lisä jolla voit säätää näytönohjainta. Makuasia, minulla ei ole, mutta näyttöpiirikin on rautalankamallia, joten tässä ei olisi mitään hyötyäkään. Jos on parempi näytönohjain niin lataa vaan.
Driver pitää kuitenkin tietenkin laittaa.- ¤--Molo--¤
Minä olen aina poistanut ajureita laitehallinta
kohteesta.Niin, ja sitten kun käyttiksen ajurit
on veke on kuva aika erikoinen,kaiki suurta.
---- Molo ----
sivuilla kehotetaan poistamaan vanhat ajurit ensin eli juuri nuo mitkä sanoit.
lataa ensin uudet ajurit koneelle ja poista vanhat, on helpompi niin koska työpöytäsi on "suurta" niinkuin edellinen sanoi :)
ei se catalyst center välttämätön ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html854515Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2494263Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat243619Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1743355Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis753104Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos812969Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1262641Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2072595- 492261
- 251849