Nyt olisi laulajelle tarve! Laulajan ei tarvitse olla mikään paras laulaja kunhan on halu kehittyä. Laulajan hommahan on yksi bändin vaikeimmista osista, joten laulajaa pitää arvostaa. Ilman laulajaa bändin on vaikea olla hyvää, ja laulaja saa sen kuullostamaan sen hyvältä. Olemme kaksi kitaristia savonlinnasta, tyyli suuntana raskasmetalli, mutta akustiset/balladitkin tehdään. Soittokokemusta meillä on yli kaksi vuotta ja keikka kokemusta ei vielä ole. Itsellämme on pari biisiä valmiina, ja olemme valmiina tekemään uusia. bändimme tavoite on ruveta tekemään omaa musiikkia, ja päästä keikkaa heittämään jne... tai sitten alussa treenata covereita ja sitten kehittyä eteenpäin.
Ps: kysykää, kommentoikaa, ottakaa vapaasti yhteyttä niin saataisiin jotain aikaisin!!
Laulajan tarve
0
578
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197