mies vie kaikki rahat

ibvouion§

Kertokaahan onko hyvä syy erota kun mies vie perheen kaikki rahat? Ei ryyppää, ei petä mutta on täysin holhottava rahankäytön suhteen. Kaikki menee mitä tulee. Just oli ulosotossa 30 000 euroa jotka sai hoidettua kun myi omaisuuttaan. Kolme kuukautta sen jälkeen ulosotossa sama tilanne eikä enää ole myytävää...tätä on jatkunut ties montako vuotta.

24

3433

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meneekin

      Ei ole riittävä peruste. Meilläkin on pienet palkat ja kaikki menee mitä tuleekin, mutta yhdessä ollaan pysytty.

    • hohoijaa!!!!

      Siinäpä taas oiva peruste avioerolle!! Mieti Vähän!! Tarttisko teidän tehdä jotain muuta ensin kuin erota?? Vaikkapa tolle rahan käytölle?

      • yritetty tehdä jotain

        ei tuollaiset rahankäyttäjät opi koskaan mitään. Kaverin ex on ihan samanlainen.

        Esimerkiksi miehen on ihan turha laittaa tilisiirrolla rahaa linja-autolippua varten, ne on kustu siihen mennessä kun lapsi pitäisi laittaa tulemaan isänsä luokse. Se ihmetyttää eniten, ettei kyseessä ole edes kusipäisyys vaan totaalinen kyvyttömyys hoitaa raha-asioita. Raha-invalidi siis.


      • Anonyymi
        yritetty tehdä jotain kirjoitti:

        ei tuollaiset rahankäyttäjät opi koskaan mitään. Kaverin ex on ihan samanlainen.

        Esimerkiksi miehen on ihan turha laittaa tilisiirrolla rahaa linja-autolippua varten, ne on kustu siihen mennessä kun lapsi pitäisi laittaa tulemaan isänsä luokse. Se ihmetyttää eniten, ettei kyseessä ole edes kusipäisyys vaan totaalinen kyvyttömyys hoitaa raha-asioita. Raha-invalidi siis.

        Miksi kukaan katselee tollasta miestä. Hyi helvetti.


      • Anonyymi

        Kenenkään ei ole pakko olla kenenkään kans. Eli eroa.


    • eivätkä he muutu koskaan

      Lähi suvussani on täysin samoin käyttäyvä mies. Hän tuhlaa ennokkaan palkat, vaimon palkat ja lainaa on aivan tolkuttomasti.
      Minä en käsitä miten naiset eivät voi laittaa stoppia miehen rahankäytölle, siis sille että miehet käyttävät vaimojensakkin palkat. Eri tilit jos ei toinen osaa varojaan käyttää.
      Tämäkin mies tilaa lehtiä, tavaraa, juottaa kavereitaa jne jne, eikä palkka riitä koskaan. Kun palkka edes tulee, menee se kaiken tilatun romun maksamiseen ja uutta hommattavaa on jo kiikarissa, mm kalliit harrastukset vaihtuvat 4-5 kertaa vuodessa aja aina saatava heti uusimmat ja kalleimat varusteet. Täytyy hommata sukellusvehkeet, metsästysvehkeet golfvarusteet jne jne ja varusteiden tultua ei edes muisteta miksi ne on tilattu.
      Tämäkin mies on vähän väliä käsiojollaan yrittämässä lainata rahaa milloin milläkin tekosyyllä. Aina on auto rikki, koira täytyy viedä eläinlääkäriin, muksulla on korvatulehdus ja vaikka mitä. Joskus sanoin anna ne laskut tänne niin maksan ne itse niin eipä se käynytkään, vaan olisi pitänyt käteisenä olla.

      On käsittämätöntä kuinka ihminen hukkaa itsensä ja rahansa ihan tuosta noin vaan. En itsekkään mikään tarkka ole rahojeni perään, mutta en yli varojeni elä. Nyt naiset hoi (olen itsekkin nainen) jotain rotia jos ukko vie rahat. Ei voi vain alistua "käytettäväksi" ja itkeä muille kohtaloaan.

      • persoonallisuus-

        häiriöisen hommaa. En tiedä miten kauan tuota pitää katsoa, tai onko jonkun toisen mielestä turha syy erota, itse erosin miehestä, joka tuhlasi omat rahat peliautomaatteihin ja omiin huvituksiin, aivan kuin kerroit tuossa.

        Itsekkyys, ajattelemattomuus, holtittomuus, niputetaan yleensä sosiopatiaan, eli kohtuullisen hankalahoitoiseen häiriöön. Eniten hoitoa turhauttaa se, ettei sairaasti käyttäyvä edes ymmärrä tekevänsä väärin. Hän jotenkin kokee, että hänen on oikeus käyttää esimerkiksi oma tili tasan omaksi hyväkseen.

        Mielestäni ei ole vaimon/naisen vika jos ei halua ottaa aikuista miestä holhoukseensa, vaikka tiedän sellaisiakin, ketkä niin ovat tehneet:
        vaativat palkkatilin itselleen, ja antavat miehelleen pientä viikkorahaa, jonka voi käyttää mihin tahtoo. Onnea vaan rouvien pyrkimyksille, toivottavasti liekanaru kestää.

        Kyse on kuitenkin aikuisesta ihmisestä, jolta on oikeus vaatia sosiaalisesti hyväksyttävää käytöstä, ei lapsesta, joka ei ole edes muodollisesti itsestään vastuussa.Minusta oli nöyryyttävää huomata, miten arvostelukyvytön olin ollut puolison valinnassa. Tosin, nämä sosio- ja psykopaatit osaavat olla mitä hurmaavimpia niin kauan kuin heillä on matkaa tavoitteeseensa: he osaavat arvostaa pääsyä esimerkiksi valmiiseen omistusasuntoon, tai autoetua, jos ne saa naimiskaupan myötä.

        Voi valita, elääkö tuollaisen kanssa ja kituu, vai ottaako kiireesti tilin niin sanotusti haltuun ja jatkaa elämäänsä mielummin vaikka yksin.


      • eivätkä he muutu
        persoonallisuus- kirjoitti:

        häiriöisen hommaa. En tiedä miten kauan tuota pitää katsoa, tai onko jonkun toisen mielestä turha syy erota, itse erosin miehestä, joka tuhlasi omat rahat peliautomaatteihin ja omiin huvituksiin, aivan kuin kerroit tuossa.

        Itsekkyys, ajattelemattomuus, holtittomuus, niputetaan yleensä sosiopatiaan, eli kohtuullisen hankalahoitoiseen häiriöön. Eniten hoitoa turhauttaa se, ettei sairaasti käyttäyvä edes ymmärrä tekevänsä väärin. Hän jotenkin kokee, että hänen on oikeus käyttää esimerkiksi oma tili tasan omaksi hyväkseen.

        Mielestäni ei ole vaimon/naisen vika jos ei halua ottaa aikuista miestä holhoukseensa, vaikka tiedän sellaisiakin, ketkä niin ovat tehneet:
        vaativat palkkatilin itselleen, ja antavat miehelleen pientä viikkorahaa, jonka voi käyttää mihin tahtoo. Onnea vaan rouvien pyrkimyksille, toivottavasti liekanaru kestää.

        Kyse on kuitenkin aikuisesta ihmisestä, jolta on oikeus vaatia sosiaalisesti hyväksyttävää käytöstä, ei lapsesta, joka ei ole edes muodollisesti itsestään vastuussa.Minusta oli nöyryyttävää huomata, miten arvostelukyvytön olin ollut puolison valinnassa. Tosin, nämä sosio- ja psykopaatit osaavat olla mitä hurmaavimpia niin kauan kuin heillä on matkaa tavoitteeseensa: he osaavat arvostaa pääsyä esimerkiksi valmiiseen omistusasuntoon, tai autoetua, jos ne saa naimiskaupan myötä.

        Voi valita, elääkö tuollaisen kanssa ja kituu, vai ottaako kiireesti tilin niin sanotusti haltuun ja jatkaa elämäänsä mielummin vaikka yksin.

        Oikeassa olet puheissasi. Tämä lähipiirini mies on hyvin hurmaava, osaa kaataa naisia sänkyynsä, oli suhteessa tai ei. Hän ei kykene vain yhteen suhteeseen, vaan aina salaa on oltava jotain vispiläkauppaa jonkun kanssa, vaikka ei ehkä tapaakaan heitä tai petä fyysisesti nykyistään. Tämä herra ei vain osaa rauhoittua missään, eikä mitenkään. Aina on oltava joka asiassa monta rautaa tulessa, niin ostoksissa, harrastuksissa kuin naisissakin. Käyttäytyä mies osaa suhteen alkuaikoina kuin mikäkin herrsmies, mutta osaa hyvin äkkiä kääntää kaikki naisen syyski. Esim pettäminen on naisen syytä koska nainen ei tee häntä onnelliseski, tämän hän kertoo itsesäälissä rypien ja itkien. Sitten on aika vedota huonoon lapsuuteen (jota hänellä ei ole ollut trust me!)ja taas jostain tippuu säälistä ulkomaan matka tai joku muu kallis extra juttu.

        Ulkopuolisten silmissä hän on fiksu, hyvä isä, mutta kuoren alla pikku poika joka ei tiedä miten päin olla.
        Tekisi mieli aina ravitsella hänen naisiaan ja kertoa että sydämmen lisäksi tämä herra vie rahasi, itsetuntosi ja kaiken minkä vain irti saa. Kukapa minua uskoisi, olisin vain pahan ilman lintu tai kateelinen...


      • Anonyymi

        Vain koira palaa oksennukselleen.


      • Anonyymi
        persoonallisuus- kirjoitti:

        häiriöisen hommaa. En tiedä miten kauan tuota pitää katsoa, tai onko jonkun toisen mielestä turha syy erota, itse erosin miehestä, joka tuhlasi omat rahat peliautomaatteihin ja omiin huvituksiin, aivan kuin kerroit tuossa.

        Itsekkyys, ajattelemattomuus, holtittomuus, niputetaan yleensä sosiopatiaan, eli kohtuullisen hankalahoitoiseen häiriöön. Eniten hoitoa turhauttaa se, ettei sairaasti käyttäyvä edes ymmärrä tekevänsä väärin. Hän jotenkin kokee, että hänen on oikeus käyttää esimerkiksi oma tili tasan omaksi hyväkseen.

        Mielestäni ei ole vaimon/naisen vika jos ei halua ottaa aikuista miestä holhoukseensa, vaikka tiedän sellaisiakin, ketkä niin ovat tehneet:
        vaativat palkkatilin itselleen, ja antavat miehelleen pientä viikkorahaa, jonka voi käyttää mihin tahtoo. Onnea vaan rouvien pyrkimyksille, toivottavasti liekanaru kestää.

        Kyse on kuitenkin aikuisesta ihmisestä, jolta on oikeus vaatia sosiaalisesti hyväksyttävää käytöstä, ei lapsesta, joka ei ole edes muodollisesti itsestään vastuussa.Minusta oli nöyryyttävää huomata, miten arvostelukyvytön olin ollut puolison valinnassa. Tosin, nämä sosio- ja psykopaatit osaavat olla mitä hurmaavimpia niin kauan kuin heillä on matkaa tavoitteeseensa: he osaavat arvostaa pääsyä esimerkiksi valmiiseen omistusasuntoon, tai autoetua, jos ne saa naimiskaupan myötä.

        Voi valita, elääkö tuollaisen kanssa ja kituu, vai ottaako kiireesti tilin niin sanotusti haltuun ja jatkaa elämäänsä mielummin vaikka yksin.

        No eikö järki jo pakota päässä,että eroa. Mitä vittua tommosilla miehillä tekee. Luojan kiitos olen sinkku.


    • JälkiWiisas

      Vuosikausia ihmettelin kun meillä ei ollut koskaan rahaa, vaikka mulla on ihan hyvä palkka. Meillä oli yhteinen tili. Hyvä kun sai ruat ja katon - lasten saappaat ja haalarit oli joka vuosi miehelle yhtä suuri yllätyshankinta, joka lähes kaatoi talouden. Hyvin hitaasti tajusin että mies oli oikeastaan täysin vajaavaltainen talousasioissa. Muutaman vuoden vielä maksoin hänen konkurssimenojaankin ennen eroa. Jälkikäteen en ymmärrä miksi en tajunnut mitään enkä lähtenyt. Erottuani olen pärjännyt taloudellisesti erittäin hyvin, vaikka elätän ja huollan aivan yksin kaksi nuortani. Suuri menoerä elämästä katosi kun heivasin sen äijän. Joskus jopa voin käyttää rahaa itseenikin nykyisin.

      • jompikumpi?

        Mieheni tulot on yli kaksikertaa suuremmat kuin omani. Tilit ovat erillään. Kumpikin tekee ostopäätökset yksin, oli kyse autosta tai makkarasta. Eli mieheni ostaa autoja, ottaa lainaa pankista erilaisiin tarpeisiinsa, jotka hän osaa hienosti perustella muinulle, niin että minä maksan juoksevat kulut, eikä aina riitäkkään. Kun rahan ottaa puheekis, tulee riita. Mieheni mielestä hän antaa kaiken perheellen, no kysymättä mitä perhe tarvii mutta mun panos on hänen mielestään lähes turha.
        Lasten vaate tma menot tulevat hänellekkin kuin pommi, ei tajua että lapset tarvii vaatetta ja koulussa esim luistimis tms. Kun sanon hänelle , sanoo olen jo kaikki antanut, vieläkö enempi pitäisi, hänellä ei ole varaa. Tai että ei hän voi täysin rahattomaksi jäädä. Mutta minä voin olla viikonkin täysin rahatta, eikä se huoleta häntä yhtään. Jos esim sanon, että mulla ei oo rahaa, hän on aivan kuin ei kuulisi, ei sano mitään. Kun sitten menen ja lainaan kaveriltani, ja käyn esim ruokakaupassa, ei hän ihmettele yhtään mistä rahan sain. Sama laskujen kanssa, hän ei edes tiedä mitä laskuja milloinkin tuleé, ja miten ne maksan. Vain itselleen tärkeät laskut hän hoitaa ja sanoo että ne täytyy hoitaa..
        Hän on myös saanut minut uskomaan että hoidan rahani huonosti, kun ne eivät riitä, mutta pikkuhiljaa tuntuu, että vikaa vois olla muuallakin kuin minun sinnittelyssä.


      • silloin ei

        Menipä niinkin, että kun olin lasten isän kanssa katsomassa lapsille talvisaappaita, niin kun mun lompakossa olleet rahat ei riittäneet kaksiin coretexeihin, sanoin, etten voi näitä ottaa. Mies siitä pyörsi ympäri, kohti kauppakeskuksen muita liikkeitä. Matkan varrella hän sattui huomaamaan suutariliikkeen, jossa oli buutseja myytävänä. Ennen kuin tajusinkaan, mies oli siellä jo sovittamassa itselleen saappaita, ja löysikin hyvin pian mieleisen ja sopivan parin. Hinta oli hieman vähemmin mitä lasten saappaat olisivat yhteensä maksaneet. Olin aika ihmeissäni, kysyin, että eikö meidän pitänyt ostaa lapsille saappaat, niin mies katsoi viattomana silmiin ja sanoi, NII-IN, mutta sä sanoit, ettei sulla ole rahaa.


      • nvoiurt
        jompikumpi? kirjoitti:

        Mieheni tulot on yli kaksikertaa suuremmat kuin omani. Tilit ovat erillään. Kumpikin tekee ostopäätökset yksin, oli kyse autosta tai makkarasta. Eli mieheni ostaa autoja, ottaa lainaa pankista erilaisiin tarpeisiinsa, jotka hän osaa hienosti perustella muinulle, niin että minä maksan juoksevat kulut, eikä aina riitäkkään. Kun rahan ottaa puheekis, tulee riita. Mieheni mielestä hän antaa kaiken perheellen, no kysymättä mitä perhe tarvii mutta mun panos on hänen mielestään lähes turha.
        Lasten vaate tma menot tulevat hänellekkin kuin pommi, ei tajua että lapset tarvii vaatetta ja koulussa esim luistimis tms. Kun sanon hänelle , sanoo olen jo kaikki antanut, vieläkö enempi pitäisi, hänellä ei ole varaa. Tai että ei hän voi täysin rahattomaksi jäädä. Mutta minä voin olla viikonkin täysin rahatta, eikä se huoleta häntä yhtään. Jos esim sanon, että mulla ei oo rahaa, hän on aivan kuin ei kuulisi, ei sano mitään. Kun sitten menen ja lainaan kaveriltani, ja käyn esim ruokakaupassa, ei hän ihmettele yhtään mistä rahan sain. Sama laskujen kanssa, hän ei edes tiedä mitä laskuja milloinkin tuleé, ja miten ne maksan. Vain itselleen tärkeät laskut hän hoitaa ja sanoo että ne täytyy hoitaa..
        Hän on myös saanut minut uskomaan että hoidan rahani huonosti, kun ne eivät riitä, mutta pikkuhiljaa tuntuu, että vikaa vois olla muuallakin kuin minun sinnittelyssä.

        Meillä on omat tilit, enkä ikimaailmassa antaisi mieheni koskea tiliini. On jo syönyt omansa ja osan lastenkin tiliä. Lastenkin tilit lopetin ja tein uudet semmoset mihin mieheni ei pääse käsiksi. On jopa rahapulassaan ottanut meidän pienten lasten kukkarot jonne he ovat vaivalla säästäneet ja keränneet esim. synttärirahoja. Kyllä isi maksaa takaisin, joopa joo...never ever! Ostaa hän kyllä lapsille tavaroita, mutta usein sellaisia mitä ei todellakaan tarvita ja viimeisen päälle kallista ja parasta mitä kaupasta saa.
        Postipoika syytää kirjeitä niin ulosotosta kuin perintätoimistoiltakin. Ne laitetaan kätevästi laatikkoon, mitä niitä nyt avaamaan??! Siellä niitä on monen kuukauden pino ja lisää tulee koko ajan.
        Yritetty on koko suvun voimin muuttaa miehen rahankäyttöä mutta ei olla onnistuttu. Täysin holhottava olisi mutta milläs saat tervejärkisen ja muutoin fiksun miehen holhouksen alle, et millään. Suku on jo 10 vuoden taistelun ja pari kertaa menetetyn talon jälkeen luovuttanut. Tuntuu siltä että mullakaan ei oo enää yhtään ässiä hihoissa...
        Kun on yrittänyt hyvällä ja pahalla niin on turha tulla toisten arvostelemaan ja sanomaan ettei tällainen käytös muka ole syy eroon!!!!


      • olga
        nvoiurt kirjoitti:

        Meillä on omat tilit, enkä ikimaailmassa antaisi mieheni koskea tiliini. On jo syönyt omansa ja osan lastenkin tiliä. Lastenkin tilit lopetin ja tein uudet semmoset mihin mieheni ei pääse käsiksi. On jopa rahapulassaan ottanut meidän pienten lasten kukkarot jonne he ovat vaivalla säästäneet ja keränneet esim. synttärirahoja. Kyllä isi maksaa takaisin, joopa joo...never ever! Ostaa hän kyllä lapsille tavaroita, mutta usein sellaisia mitä ei todellakaan tarvita ja viimeisen päälle kallista ja parasta mitä kaupasta saa.
        Postipoika syytää kirjeitä niin ulosotosta kuin perintätoimistoiltakin. Ne laitetaan kätevästi laatikkoon, mitä niitä nyt avaamaan??! Siellä niitä on monen kuukauden pino ja lisää tulee koko ajan.
        Yritetty on koko suvun voimin muuttaa miehen rahankäyttöä mutta ei olla onnistuttu. Täysin holhottava olisi mutta milläs saat tervejärkisen ja muutoin fiksun miehen holhouksen alle, et millään. Suku on jo 10 vuoden taistelun ja pari kertaa menetetyn talon jälkeen luovuttanut. Tuntuu siltä että mullakaan ei oo enää yhtään ässiä hihoissa...
        Kun on yrittänyt hyvällä ja pahalla niin on turha tulla toisten arvostelemaan ja sanomaan ettei tällainen käytös muka ole syy eroon!!!!

        Meilläkin ex riisti lapsilta (isovanhemmiltaan saadut) säästöt jo varhaisina vuosina - milloin mihinkin. Siinä oli sellainen jippo, että kysymättä minulta hän otti rahat, mutta ilmoitti, että minun täytyy laittaa ne sinne takaisin! Täytyy sanoa, että melkomoisen urpona pari kertaa katselin sitä touhua sormien läpi - kunnes siirsin lasten rahat takaisin äitini haltuun.

        Sama ongelma ilmaantui 10 vuotta myöhemmin, kun vanhin lapsi meni töihin jo 14-vuotiaana. Isä ensin kateellisena lapsukaisensa tuloista kerjäsi muutaman kerran "lainaa", jota ei maksanut takaisin. Sitten kun ei kehdannut enää pyytää uutta lainaa, kun vanhatkin oli maksamatta, niin meni ja nosti rahaa lapsen tililtä. Siitähän tuli kyllä sanomista ihan kaikkien taholta. Siinä vaiheessa jopa vanha äitini tajusi, että ex on hulttio rahankäytön suhteen. Exällä oli tapana ovelasti pummata rahaa myös minulta. Kun vanhin lapsi huomasi tämän - melko varhain - hän alkoi neuvoa minua
        "ja sitten vaikka isä kuinka kerjäisi rahaa, et anna, hänen on opittava säästämään ja tulevan toimeen omillaan".


    • Paha nainen

      Ensimmäinen mieheni oli juuri tuollainen. Tulot olivat isot, mutta kaikki meni eikä riittänyt. Velat paisuivat koko ajan, elettiin kuin veitsen terällä.

      Ei mies tuosta muutu, tuo on jonkinlainen luonteen heikkous tai sairaus.

      Olen onnellinen, sain juuri tänä vuonna lopulta maksettua minulle erossa langenneet (miehen tekemät) velat pois. Vuosia siihen meni, mutta kyllä kannatti. Nyt lopulta olen omillani.

      • päivää

        Että jotkut voivat olla tyhmiä! Jotkut leikkii eliittiä, matkustelee ja törsää, elää toisten perässä joilla on oikeasti varaa siihen.

        Heikkoitsetuntoisen ihmisen merkki on juuri matkimisilmiö, veitsen terällä eläminen. Minä en ikinä edes menisi yhteen sellaisen miehen kanssa jolla ei ole matikkapäätä laskee elinkustannuksia ja joka toiselle langettaa velkansa. Kukaan ei osaa todellista luonnettakaan piilotella kauaa jotenka ihmettelen kuinka joku valittaa? Täytyy olla aika idiootti itsekkin raha- asioissa jos muka joutuu toisten velkoja makseleen.


      • silloin ei
        päivää kirjoitti:

        Että jotkut voivat olla tyhmiä! Jotkut leikkii eliittiä, matkustelee ja törsää, elää toisten perässä joilla on oikeasti varaa siihen.

        Heikkoitsetuntoisen ihmisen merkki on juuri matkimisilmiö, veitsen terällä eläminen. Minä en ikinä edes menisi yhteen sellaisen miehen kanssa jolla ei ole matikkapäätä laskee elinkustannuksia ja joka toiselle langettaa velkansa. Kukaan ei osaa todellista luonnettakaan piilotella kauaa jotenka ihmettelen kuinka joku valittaa? Täytyy olla aika idiootti itsekkin raha- asioissa jos muka joutuu toisten velkoja makseleen.

        sä et varmaankaan ole itse omakohtaisesti elänyt, tai edes hyvin läheltä seurannut moisten vekkuleitten elämää.
        Se on niin helppoa sanoa, mutta peijakkaan taitavia ovat. Ja tietysti, sitä ei käy kieltäminen, nainen joka lähtee parisuhteeseen persoonallisuushäiriöisen kanssa, saattaa itse jollain tavoin joko hakea sitä itse, tai olla joiltain ominaisuuksiltaan helposti vietävissä, mutta se ei oikeuta ketään idiootiksi nimittämään.

        Oletko sinä saanut jotain takuut, ettei käy samoin? Mistä sait?


    • olga

      Itse olen kokenut exäni kanssa todellisen velkahelvetin. Hän oli lähes ekonomi, muttei tajunnut omasta rahankäytöstään yhtään mitään. Eikä firmansa. Riskejä täytyi aina ottaa. Ja vaikka minä ja lapset emme hänen velkojaan maksaneet, niin käytännössä perheen talous jäi minun ja vanhempieni harteille.

      Sittemmin sai velat maksettua ja alkoi melkein "vapaaherraksi" - teki jotain puhelinmyyntiä kotona, josta ei kovin paljon rahaa irronnut. Pummasi lasten tileiltä rahaa. Samoihin aikoihin tuli mitta täyteen myös muiden asioiden suhteen, joten ero oli enemmän kuin paikallaan.

      Mikä vaan on hyvä syy erota, jos siltä tuntuu.

    • kartanolle

      odottamalla tulee henkilökohtainen konkurssi !

    • Anonyymi

      No on syytä erota. Herranjumala.

      • Anonyymi

        Niin on.


    • Anonyymi

      Yksi mies äitinsä kanssa vie vaimon rahat. Oikeita piruja. Mutta helvettiin joutuvat.

    • Anonyymi

      On syy erota. Tee se jo lasten takia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1676
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1338
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1287
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1265
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      860
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      106
      804
    Aihe