Ihannemiehen fysiikka

utelias mies

Jos unohdetaan hetkeksi kaikki muu niin minkä kokoinen ihannemies on fyysisesti? Siis alkuun vaikka paino ja pituus. Entä miten paljon ihannemiehellä on lihaksia? Laittakaa vaikka kolme esimerkkikuvaa rajatapauksista joissa ensimmäisessä on liian heiveröinen mies, toisessa ihannemies ja kolmannessa mies jolla on jo liikaa lihaksia.

101

17293

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullamössö läskipallero

      Miehen pitää olla voimakas vähä rasvainen. Naisella saa olla rasvaa kohtuullisessa määrin ja pitääkin olla tai näyttää ennenaikaisesti vanheltuneelta, ihan luuviulut naiset ja miehelläkin se on kamalan näköistä liika laihuus, rypistyy ennenaikaisesti. Jos nykyajan nuoret miehet eivät edes inttiä kykene suorittaan liika ylipainon takia, on todellakin huolestuttavaa. Kamalinta onkin miesten yhä paheneva läskiintyminen jotka eivät liiku ja tee yhtään mitään. Mitenkä sellainen perheensäkkin elättäisi??

      Pituudella ei niin väliä kunhan on lihaksikas, ei langan laiha riuku eikä pullämössöinen. Suomessa en ole koskaan nähnyt liian lihaksikasta miestä luonnossa. Ihannemies on niin vahvassa fyysisessä kunnossa että pystyy vaikka talon rakentaan.

      • CeeCee

        Ei ole kukkakeppi, bodarityylinen tai hirvittävän ylipainoinen. Lihaksia saa olla vähän, mutta ei pakolliset. Mahakumpua saa olla vähän (jos se EI ole kaljamaha). Sitten se on mua edes vähä pitempi/samanpituinen (ite 170 cm).Mies saa olla "miehen kokoinen", mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan..


      • olla pullamössö

        vaikka ehkä osa naisista niin kuvittelee.

        Ei se vähäinen rasvan määrä haittaa mutta aika monilla naisilla se kuviteltu "vähäinen" määrä ei ole niin kovin vähäinen.


      • Mies22vkl

        "Jos nykyajan nuoret miehet eivät edes inttiä kykene suorittaan liika ylipainon takia, on todellakin huolestuttavaa."

        Et kai oikeasti kuvittele etteivät nykyajan nuoret kykene suorittamaan inttiä ylipainon takia? Intin suorittamattomuuteen on usein täysin muut perusteet kuin tämä paljon mainostettu ylipainoisuus.


      • niimpä..
        Mies22vkl kirjoitti:

        "Jos nykyajan nuoret miehet eivät edes inttiä kykene suorittaan liika ylipainon takia, on todellakin huolestuttavaa."

        Et kai oikeasti kuvittele etteivät nykyajan nuoret kykene suorittamaan inttiä ylipainon takia? Intin suorittamattomuuteen on usein täysin muut perusteet kuin tämä paljon mainostettu ylipainoisuus.

        Kuka on niin typerä että inttiä alkaa suorittamaan 4 euron korvauksella/vrk.


      • Mies22vkl kirjoitti:

        "Jos nykyajan nuoret miehet eivät edes inttiä kykene suorittaan liika ylipainon takia, on todellakin huolestuttavaa."

        Et kai oikeasti kuvittele etteivät nykyajan nuoret kykene suorittamaan inttiä ylipainon takia? Intin suorittamattomuuteen on usein täysin muut perusteet kuin tämä paljon mainostettu ylipainoisuus.

        Armeijasta selviää vaikka olis ylipainonen ja paskas kunnos. Ite olin varuskunnan huonokuntosin, mutta vähiten mä valitin ja itseironisinta vitsiä heitin; karvanpääs olin ettei tullu korpraalia. Nykyään oonkin aktiivi liikkuja ja järjestöaktiivina johtaas muita paikallisia lajin urheilijatovereita.

        Kasvattakaa selkäranka, saatana.


    • vastaus....

      Pituus pitää olla 180cm. Itse 165cm pitkänä naisena haluan käyttää esim. korkkareita niin, etten silti näytä miehen kanssa samanpituiselta. Hyvää ryhtiä arvostan, yllättävän harvinainen(!) nykymiehillä, miksei sitä osata seistä ja kulkea suorassa? Painon suhteen pitää olla hoikka/sopusuhtainen. Esim.~190cm pitkän miehen paino välillä 65-85kg on sopiva, mikäli mies ei harrasta kuntoliikuntaa ja omaa sitä kautta lihaspainoa. Ihannemiehellä ei tarvitse olla liiemmin lihaksia, tämä toki henk. kohtainen mielipide, mutta itse en koe niitä suurena isäarvona miehen fyysisyydelle, hyvä kunto sen sijaan on tärkeämpi asia.

      • utelias mies

        siis tuollainen 190cm ja 65-85kg. Makuasioita mutta ihmettelin vaan. Kumma kun ei ole tämän enempää tullut vastauksia.


      • luonnollisesti...
        utelias mies kirjoitti:

        siis tuollainen 190cm ja 65-85kg. Makuasioita mutta ihmettelin vaan. Kumma kun ei ole tämän enempää tullut vastauksia.

        ...kuten tuossa viestissäni ilmaisinkin:) Tätäkin palstaa selailemalla toki näkee ehkä enemmän niitä, jotka sanovat, että "miehellä saa olla mahaa jne." Kokemuksesta vain tiedän, että miehelle tuossa on ihan riittävästi, mikäli ei just harrasta siinä määrin liikuntaa, että lihakset painaisivat. Useimmilla kun se ylimääräinen kertyy sitten vain mahan seutuville, eikä se ole kauhean eroottista;)


      • utelias mies
        luonnollisesti... kirjoitti:

        ...kuten tuossa viestissäni ilmaisinkin:) Tätäkin palstaa selailemalla toki näkee ehkä enemmän niitä, jotka sanovat, että "miehellä saa olla mahaa jne." Kokemuksesta vain tiedän, että miehelle tuossa on ihan riittävästi, mikäli ei just harrasta siinä määrin liikuntaa, että lihakset painaisivat. Useimmilla kun se ylimääräinen kertyy sitten vain mahan seutuville, eikä se ole kauhean eroottista;)

        mutta tuolla varrella 65kg on jo painoindeksiltään 18 ja 75kg:kin vielä hieman alle 21. Sinulla on todella hoikka maku. 75-85kg kuulostaa omaan korvaani jo jollain tapaa normaalivartaloisen miehen painolta ilman mahaa tai juurikaan lihaksia.


      • ...........

        190 cm ja 65 kg on yhtälö, jota pidän täysin mahdottomana. Tällainen mies on anorekstikko. 170 cm ja 65 kg mieskin voi olla riukulaiha, koska tunnen tällaisen.


      • Oonko pulska?

        En ole pulska vaikka niin oletatkin. Katsos painoindekseihin ei aina kannata luottaa jokaisen kohdalla.


      • PitkänMiehenVaimo
        ........... kirjoitti:

        190 cm ja 65 kg on yhtälö, jota pidän täysin mahdottomana. Tällainen mies on anorekstikko. 170 cm ja 65 kg mieskin voi olla riukulaiha, koska tunnen tällaisen.

        190-senttinen mies, joka painaa 100 kg ja harrastaa jonkinlaista liikuntaa, näyttää hyvinkin sopusuhtaiselta.
        Tuosta kilomäärästä melkein kolmas osa pois... Ei tervettä, ei.
        Eipä ne kaikki naisetkaan osaa näemmä miesten pituus/painosuhteita hahmottaa...


      • ihan liian
        utelias mies kirjoitti:

        siis tuollainen 190cm ja 65-85kg. Makuasioita mutta ihmettelin vaan. Kumma kun ei ole tämän enempää tullut vastauksia.

        heiveröinen mun makuun. Iso, pitkä mies voi huoletta hipoa tai olla paljonkin painavampi.
        kukkakepit on todella epäseksikkäitä.


      • NO
        utelias mies kirjoitti:

        siis tuollainen 190cm ja 65-85kg. Makuasioita mutta ihmettelin vaan. Kumma kun ei ole tämän enempää tullut vastauksia.

        Kyllä "tuollainen 190cm ja 65kg" on semmoinen riuku, että samantien sitä jo valitsisi onkivavan parikseen.


      • Oki

        65-85 kg ja 190 cm? Itse olin viime kesänä 86 kg ja 190 cm ( liikuntaa aktiivisesti harrastava, vatsa lihakset näky) ja nyt 95 kg massan jälkeen. Ens kesänänä tod. näkösesti 90 kg ja 190 cm. Kuvailemailemasi mies on anorektinen tuolla pituudella. Itse näytin semi lihaksikkaalta, kunto tosin vaati 3 kertaa 1-1,5h juoksu lenkki viikossa ja 3 kertaa 1,5h lihaskunto harjoitteen viikossa.

        Täytyy sanoa että kovaksi ovat menneet naisten kriteerit jos nuo kaikkien täytyy täyttää! ; )


      • d

        Itse taas haluan naisen, jolla on edes sen verran hyvä itsetunto, ettei tarvitse korkkareita käyttää.


      • mies.
        ........... kirjoitti:

        190 cm ja 65 kg on yhtälö, jota pidän täysin mahdottomana. Tällainen mies on anorekstikko. 170 cm ja 65 kg mieskin voi olla riukulaiha, koska tunnen tällaisen.

        Te olette vain läskejä kaikki, ja siksi tyydytte johonkin mikä ei ole optimaalista.
        Itselläni paino on noin 65-66 kg, ja pitutta on 180 cm, ja syön ihan riittävästi joka päivä ettei ole nälkäinen, lisäksi harrastan jonkin verran liikuntaa, ja teen vatsalihas punnerruksia muutaman kerran viikossa, ja kävelyäkin tulee harrastettua paljon, joten lihaskunto on riittävän hyvä sekä jaloissa että käsissä.


      • mies. kirjoitti:

        Te olette vain läskejä kaikki, ja siksi tyydytte johonkin mikä ei ole optimaalista.
        Itselläni paino on noin 65-66 kg, ja pitutta on 180 cm, ja syön ihan riittävästi joka päivä ettei ole nälkäinen, lisäksi harrastan jonkin verran liikuntaa, ja teen vatsalihas punnerruksia muutaman kerran viikossa, ja kävelyäkin tulee harrastettua paljon, joten lihaskunto on riittävän hyvä sekä jaloissa että käsissä.

        "Itselläni paino on noin 65-66 kg, ja pitutta on 180 cm, ja syön ihan riittävästi joka päivä ettei ole nälkäinen, lisäksi harrastan jonkin verran liikuntaa, ja teen vatsalihas punnerruksia muutaman kerran viikossa, ja kävelyäkin tulee harrastettua paljon, joten lihaskunto on riittävän hyvä sekä jaloissa että käsissä."

        Sain aamun parhaat naurut!! XD Kiitoksia. X)


      • NO kirjoitti:

        Kyllä "tuollainen 190cm ja 65kg" on semmoinen riuku, että samantien sitä jo valitsisi onkivavan parikseen.

        190 senttinen ei voi painaa alle 75 kiloa helvetti millään tai sitten on helvetisti alipainonen. Miä sain urheiluharrastusken alkuvuosina tosissan tapella ja tiputtaa nestettäkin ruumiista että pääsin 68,5 kisapainoo ja ite olin sillon aika hemmetin laiha ja oon 178 pitkä. :-D Aika hyvä paino pituus suhde tulee kun laskee että paino = pituus-105cm, 190 senttisen hyvä paino olis 85kg jos liikkuu jonkunverran ja kulkee ryhdikkäänä


      • hornold
        utelias mies kirjoitti:

        siis tuollainen 190cm ja 65-85kg. Makuasioita mutta ihmettelin vaan. Kumma kun ei ole tämän enempää tullut vastauksia.

        Aika hassua millaisia vastauksia tuohon tuli. Aika aggressiiviseksikin meni.

        Itse olen 185cm ja n. 62kg ja 25 ikää. Parhaimmillani olen noin 70 kg painanut mutta silloin oli vyötärölle kertynyt lastia.. Olen kyllä 'laiha' ruumiin rakenteeltani ennemmin kuin 'lihava' mutta itse määrittelisin silti sanalla 'urheilullinen'. Vaikka tuo voidaan yhdistää jenkki futari lookkiin.. Olen harrastanut pitkälle toista kymmentä vuotta lihaskuntoa joten en ole kuitenkaan 'luuviulu'. Hassua miten joittenkin laihojen lihaskunnottomien ystävieni vierellä voin näyttää melkein bodarilta. Ja olen kuullut siitä kuittia, ystäväpiirissäni ei paljon urheilla puhumattakaan leuanvedoista tai painoista. Mutta kun vierelle tulee 180cm 110kg bodari alan todellakin näyttää anorektikolta :) Itse pitäisin parempana noin 80kg painoa mutta kauhistuttaa ajatus miltä näyttäisin melkein 20kg painavampana. Olisinhan silloin täysin erilainen ruumiinrakenteeltani. Nyt on mahdotonta löytää vaatteita jossa lahkeenpituus ja lantio tai selkä/rinta ja vyötärö olisi edes sinnepäin.

        p.s. itseasiassa ajateltuna ruumiinrakenteeni on melkein identtinen avatar -elokuvan otuksien kanssa, eli atleettinen ja laiha samaan aikaan. Oli omituinen tunne katsoa se elokuva kun pystyi samaistumaan melko hyvin jollain tavalla.


      • tuulen viemää

        Huh. Taidat kyllä nyt arvioida tuon pituus / painosuhteen aika väärin.

        Itse olen n. 194 pituinen ja painoa n. 83kg, ja edelleen kutsutaan hoikaksi / laihaksi. Rasvaa ei olekaan paljoa, mutta vaikka olisi niin tuskin siltikään suurimman osan mielestä pääsisin normaalipainoon.
        190 cm ja alle 70 kiloinen vaikuttaisi tässä suhteessa jo todella todella kapealle. BMI mittarit nyt väittää mitä tahtoo, niiden asteikot eivät oikeen sovi pitkille ihmisille.


      • urheiluhullu---
        ........... kirjoitti:

        190 cm ja 65 kg on yhtälö, jota pidän täysin mahdottomana. Tällainen mies on anorekstikko. 170 cm ja 65 kg mieskin voi olla riukulaiha, koska tunnen tällaisen.

        Todellakin. Itse 175cm ja painan 77 kiloa. Lihaksia on toki jonkin verran kun urheilua harrastanut koko ikäni mutta kun olin yhteen väliin 70 kiloinen niin kaikki tutut hädissään kyselivät että olenko vakavasti sairastunut kun olen niin laiha ja posket lommolla.

        En voisi kuvitellakaan että 15 cm pitempi voisi painoltaan olla minuakin laihempi ilman että näyttää jo liian laihalta.


    • gftghfghfghf

      Pituudella ei mitään väliä, tykkään lyhyistä ja pitkistä, mutta paras vartalotyyppi minun makuuni on sellainen hoikka. Sellainen kuin aika useilla ikäisilläni miehillä/pojilla onkin.

      Ei vartalo tosin mikään tärkeäkään kriteeri ole eikä liity 'ihannemieheen' oikein mitenkään.

      • sivustaseuraaja

        Miehen pituudella on aivan jumalattoman suuri merkitys monille naisille! Alle 170cm miehiä asia vituttaa aivan uskomattomasti.

        Outo juttu, mutta monen mielestä juuri tuon maagisen 170cm alle mentäessä alkaa kiinnittämään huomiota miesten lyhyyteen.


      • gftghfghfghf
        sivustaseuraaja kirjoitti:

        Miehen pituudella on aivan jumalattoman suuri merkitys monille naisille! Alle 170cm miehiä asia vituttaa aivan uskomattomasti.

        Outo juttu, mutta monen mielestä juuri tuon maagisen 170cm alle mentäessä alkaa kiinnittämään huomiota miesten lyhyyteen.

        Kuka sanoin, että olen nainen? :P Ja itsekin alle sen 170 eli ilmiö hyvinkin tuttu. Siksipä en sitä suurta pituutta miehiltä vaadikaan.


    • alli analyytikko

      Painosta en osaa sanoa, kun en osaa arvioida sitä miehillä. Saa olla nallekarhun painoluokkaa. Pituus: ehkä mielummin sellainen 180 cm tai enemmänkin.
      Enemmän kuin pituus vaikuttaa miehekäs olemus ja vartalo.

      Kuulun siihen ryhmään, jonka mielestä urheilullinen kroppa on miehellä viehättävä.

      liian heiveröinen:
      http://imagecache2.allposters.com/images/pic/30/024_AA518~Pulp-Jarvis-Cocker-Posters.jpg

      ihannemies:
      http://blogs.villagevoice.com/runninscared/josh_holloway.jpg

      liikaa lihaksia:

      http://www.healthbolt.net/wp-content/uploads/2007/03/bodybuilder.jpg

      • utelias mies

        ettei ainakaan yhden naisen mielestä ole vielä liikaa. Tietäis noin suunnilleen mihin lopettaa kun alan kohta olla hollawayn mitoissa.


      • 646skfjws

        No tuo liian lihaksikas on kyllä photoshopattu, tuollaista varataloa on mahdoton saavuttaa vaikka kuinka treenaisia ja roinaisi


      • BackChamberBoy

        Toi bodarihan tarvitsis jonkun sairaalan sydän-keuhkokoneen jatkuvasti kytkettynä itseensä että sais happea kroppaansa.


      • Valehtelet

      • 3 + 16 = ?

        Tuota alempaa ei voi olla olemassakaan... heh hee


      • strike one

        Ai samperi, vaikka umpihetero mies olenkin ja perheellinen niin täytyy myöntää että Lostia katsoneena tuli monta kertaa ihaltua Josh Hollowayn kroppaa. Siinä on sopusuhtainen äijä.


    • .......................

      Pituus 170-185 cm välillä. Yli 190 cm mies tekee niskat kipeäksi eikä muutenkaan sovi rinnalleni, vaikka käytänkin 165 senttisenä useimmiten korkkareita.
      Painosta en osaa sanoa sen tarkemmin. Kunhan miehellä ei vain ole iso perse!
      Lihaksia voi olla sopivassa suhteessa. Tony Halmeen lihakset ovat jo liikaa. Liian lihaksikkailla miehillä on ällöttävä niska.

      Ps. Kukaan tähän astisen elämäni ihastuksista ei ole ollut saman näköinen tai tyyppinen ulkonäöltään. Ihanteeni ilmeisesti vaihtelee iän myötä.

      • utelias mies

        sinullekin vastauksestasi.


    • ...

      ihannepituus on 175-185cm. Paino 70-90kg, riippuen lihaksista.

    • Banina

      Olen itse myös lähes 170 cm pitkä, joten olen aina halunnut miehen, joka on n. 10 cm pitempi, tai vaikka enemmänkin. Olen kuitenkin deittaillut tuota lyhempiäkin miehiä, enkä edes ajatellut koko asiaa.

      Olen melko urheilullinen, ja ollut aina vähän "isokokoisempi", en varsinaisesti mikään läski, vaan enemmän atelettinen/roteva leveällä lantiolla. Tästä syystä olen aina halunnut tuntea itseni pieneksi ja mahtua kainaloon. Mies ei siis saa olla mikään heinänkorsi: mahaa saa olla vähän, mutta enemmän olen ollut heikkona jänteviin, hoikahkoihin miehiin. (mieheni on n. 180/80 ja todellakin hoikka! Mietin vaan miltä tuollainen 190/65 näyttäisi.:D )

      Lihaksia saa olla, mutten niitä vaadi.:P Vatsalihaksiin ja hyviin pakaroihin olen aina ollut heikkona. Ja sitten jos osaa vielä pukeutua vartalonsa mukaan niin aina paranee!

    • okei..
      • juu juu

        toi skinny-nerd on sairaanoloisen laiha jo! Nuo kakkoskuvan poitsut eivät ole erityisesti mitään lihaksikkaita, hassua että kun on sikspäkki on lihaksikas =D Tuo kolmosen kuvan mies on enemmänkin itseni näköinen, eli en taida kelpaa kellekkään =D


      • ilmoittautui !
        juu juu kirjoitti:

        toi skinny-nerd on sairaanoloisen laiha jo! Nuo kakkoskuvan poitsut eivät ole erityisesti mitään lihaksikkaita, hassua että kun on sikspäkki on lihaksikas =D Tuo kolmosen kuvan mies on enemmänkin itseni näköinen, eli en taida kelpaa kellekkään =D

        Tuosta käy melkoisen hyvin selville, että kehonkuvasi on melkoisen vääristynyt. Kun puhutaan lihaksikkaasta, puhutaan usein ihmisestä, josta huomaa, että on urheiluharrastus ja ehkä vähäsen tulee salillakin poikettua. Vääristyneen kuvan saaneet pitävät lihaksikkaana Arskaa - tosin nykymittapuulla hänkin on heiveröinen tms. Useilla tavoite ei ole edes se, että tulee mahdollisimman isoksi vaan suorastaan giganttiseksi köntiksi. Se ei ole hyvännäköistä tai luonnollisen näköistä. En tiedä, muistatko ennen bodauksen alkua, että Sinulla olisi ollut jotain rajoja, että "tuo ja tuo näyttää jo kamalalta". No, ne näyttää edelleen kamalalta, mutta Sinä olet tottunut (kenties, arvailuahan tämä on) siihen ihanteeseen, jota bodauslehdissä nähdään. Meille muille nuo ovat friikkejä. Sellaiset tavoitteet on friikkejä.


      • ilmoittautui ! kirjoitti:

        Tuosta käy melkoisen hyvin selville, että kehonkuvasi on melkoisen vääristynyt. Kun puhutaan lihaksikkaasta, puhutaan usein ihmisestä, josta huomaa, että on urheiluharrastus ja ehkä vähäsen tulee salillakin poikettua. Vääristyneen kuvan saaneet pitävät lihaksikkaana Arskaa - tosin nykymittapuulla hänkin on heiveröinen tms. Useilla tavoite ei ole edes se, että tulee mahdollisimman isoksi vaan suorastaan giganttiseksi köntiksi. Se ei ole hyvännäköistä tai luonnollisen näköistä. En tiedä, muistatko ennen bodauksen alkua, että Sinulla olisi ollut jotain rajoja, että "tuo ja tuo näyttää jo kamalalta". No, ne näyttää edelleen kamalalta, mutta Sinä olet tottunut (kenties, arvailuahan tämä on) siihen ihanteeseen, jota bodauslehdissä nähdään. Meille muille nuo ovat friikkejä. Sellaiset tavoitteet on friikkejä.

        "Se ei ole hyvännäköistä tai luonnollisen näköistä"

        Mikä ylipäätään on nykyään enää "luonnollista"?
        Ja mikä kenenkin mielestä on hyvänäköistä on puhtaasti mielipideasia..siinä ei ole oikeaa tai väärää..

        "Sellaiset tavoitteet on friikkejä."

        ..siis SUN mielestä. Älä puhu kenenkään muun kuin itsesi puolesta.

        Ja ne jotka ovat OIKEASTI isonkokoisia reenaavat yleensä ko lajia tosissaan ja tähtäävät kisoihin..olipa sitten kyseessä kehonrakennus, voimannosto tai vahvinmies/nainen kisat...

        Vain pinnallinen ihminen treenaa ulkonäön takia. Ja vain tietämätön (kuten sinä) olettaa et joku on jaksanu reenata sen kymmenenkin vuotta 100-lasissa ja verenmaku suussa ulkonäön takia! XD

        Kyllä ne isot sedät ja tädit reenaa ihan itsensä ja lajinsa takia...ei muiden mielipiteiden tai ulkonäön takia. ;)


      • tosiaan kyse
        TheOne kirjoitti:

        "Se ei ole hyvännäköistä tai luonnollisen näköistä"

        Mikä ylipäätään on nykyään enää "luonnollista"?
        Ja mikä kenenkin mielestä on hyvänäköistä on puhtaasti mielipideasia..siinä ei ole oikeaa tai väärää..

        "Sellaiset tavoitteet on friikkejä."

        ..siis SUN mielestä. Älä puhu kenenkään muun kuin itsesi puolesta.

        Ja ne jotka ovat OIKEASTI isonkokoisia reenaavat yleensä ko lajia tosissaan ja tähtäävät kisoihin..olipa sitten kyseessä kehonrakennus, voimannosto tai vahvinmies/nainen kisat...

        Vain pinnallinen ihminen treenaa ulkonäön takia. Ja vain tietämätön (kuten sinä) olettaa et joku on jaksanu reenata sen kymmenenkin vuotta 100-lasissa ja verenmaku suussa ulkonäön takia! XD

        Kyllä ne isot sedät ja tädit reenaa ihan itsensä ja lajinsa takia...ei muiden mielipiteiden tai ulkonäön takia. ;)


      • tosiaan kyse kirjoitti:

        "bodarit ihmettelee, miksei kuitenkaan löydy menekkiä naismarkkinoilta,"

        -en tiedä millä markkinoilla sinä olet liikkunut, mut siellä missä itse olen pyörinyt niin isoilla miehillä on aina ollut kova kysyntä. ;) Tämän olen todennut niin Suomessa, mut varsinkin briteissä.
        Ja siis vieläpä sellaisilla sedillä joihin verrattuna mä olen täys naru...et eipä toikaan väittämäsi pitänyt paikkaansa...


      • on liian isoja
        TheOne kirjoitti:

        "bodarit ihmettelee, miksei kuitenkaan löydy menekkiä naismarkkinoilta,"

        -en tiedä millä markkinoilla sinä olet liikkunut, mut siellä missä itse olen pyörinyt niin isoilla miehillä on aina ollut kova kysyntä. ;) Tämän olen todennut niin Suomessa, mut varsinkin briteissä.
        Ja siis vieläpä sellaisilla sedillä joihin verrattuna mä olen täys naru...et eipä toikaan väittämäsi pitänyt paikkaansa...

        Toisinaan sitä ihminen kuvittelee liikoja itsestään. Tässäkin topicissa käydään läpi ihannefysiikkaa naisten mielestä. Eikö ole "kumma", ettei jokainen nainen ole ylistämässä sitä suurinta könttiä koko ajan ? Sinähän olisit, eikö vaan ? Tosiaan, naisten ihanne voi olla lihaksikas, mutta friikkeihin saakka tuo lihasten ihannointi ei kovin usein yllä. Toki siis evolutionaarisista seikoista johtuen lihakset yhdistyy miehisyyteen. Siksipä lihasten kasvattaminen on varsin yleistä, mutta sitten kun luonnollisuus alkaa kärsiä, se ei enää olekaan etu. Ja tosiaan, luonnollisuuden näkee vastakkaisen sukupuolen silmä viehättävyytenä. Analogia: suuret rinnat mielletään naiselliseksi. Niipä naiset käyvät lisäämässä "naisellisuuttaan" plastiikkakirurgilla. Kuitenkin jos nainen ottaa kolmen litran silikonit, hän näyttää friikiltä. Toki joku siitäkin tykkää, mutta harvemmin.

        >

        Kuitenkin moni valittelee, ettei flaksi käy. Tietysti paljon riippuu myös siitä, että bodarit liikkuvat vähän esim. yöelämässä äärimmäisen tiukan, jopa askeettisen, elämäntapansa vuoksi, mutta kyllähän tästäkin jo huomaat, että naisten suosima ihannefysiikka on jotain muuta kuin lihava, tikkulaiha tai könttibodari. Toki siis on naisia, joihin tuo vetoaa - ja tietysti on hienoa, että tuollaiset ihmiset kohtaavat, mutta muista: älä kuvittele, että Sinulla olisi jotenkin haluttava vartalo keskimääräisen naisen mielestä. Se on turhaa kuvittelua, jolle ei ole reaalimaailman vastinetta.

        Tajusitko tämän:
        treenaaminen saa ihmisen näyttämään friikiltä vaikka hän olisi kuinka tosissaan ja nauttisi tuosta lajistaan. Samoin menee katsos esim. tatuointien ihailijoilla (tai muussa body modificationissa): jokunen pieni tatuointi on jees, mutta sitten kun muste peittää 80 % kehosta, se on friikkiä - siis useimpien mielestä. Toki joku, varsinkin tatuointien harrastaja, saattaa ihailla noita tatuointeja (tai silvottuja nimettömiä jne.), mutta kovin harvassa sellaiset ihmiset ovat. Heillekin kyllä on olemassa omat lehtensä, jossa he arvioivat, että "ei tuokaan kovin tatuoitu/modattu ole" ja perus tribali-jätkästä ne sanoo, ettei siinä ole ollenkaan tatuoinnin ideaa edes. Pystytkö näkemään tuosta analogiasta oman positiosi friikkisirkuksessa ?

        ?


    • 85__________

      Avopuolisoni omaa nämä mitat..hänellä on ehkä aavistuksen liian pitkät sääret, mutta muuten aivan ihana.
      Leveät hartiat, todella kaunis selkä ja vyötärö hoikka, mutta leveä. Kauniit pakarat, reidet, pohkeet. Eli pääosin syynä hyvät geenit, mutta käy lenkilllä/tms. pari kertaa viikossa. Ei paljon näkyviä lihaksia. Hänen vartaloaan kehuvat joskus myös miehet.
      Bonuksena miehekkäät kasvot, kauniit silmät, nenä, huulet. Puhtaat hampaat ja kaunis hymy. Uskomatonta, mutta totta!! (mikään kiiltokuvapoju ei ole kyseessä).

    • dötsei

      ihannemiehen tulis noudattaa fysiikan lakeja

    • Jokunainenvain

      Tapasin aivan ihanan miehen jolla oli pituutta 175 cm ja painoa 85 kiloa. Leveät hartiat. Painonnostaja joten lihasta löytyy joka paikasta. Eli ihannemieheni on keskimittainen, (itse olen noin 164) ja massaa pitää löytyä.

      Sopivia kuvia en jaksanut etsiä.

    • tyttö 27 vee

      pakkohan se nyt on kirjoittaa unelmista:)

      Heiveröinen mies= luiseva ja hyvin poikamainen vartalo usein pitkä jonka ryhti ei ole kunnossa.

      Ihanne mies= 180-190 cm ja suht leveät hartiat niin etten koe itseäni yhtä leveäksi. Itse olen hiukan päälle 170 pitkä ja painoa 60 kg. Lihasta saa olla mutta ei korostetusti. Liiallinen treenaaminen ja lihasmassan muokkaaminen antaa ihmisestä pinnallisen kuvan ja vihaan pinnallisia ihmisiä. Tärkeintä miehessä on rentous ja oman itsensä hyväksyminen. Se vaan näkyy ihmisen tavassa kantaa oma kehonsa.

      Liian treenattu= Bodarit, voimannostajat yms.

      • naisen logiikkaa

        "vihaan pinnallisia ihmisiä" "Mutta pitää olla leveät hartiat etten koe itseäni yhtä leveäksi"


      • DanCake
        naisen logiikkaa kirjoitti:

        "vihaan pinnallisia ihmisiä" "Mutta pitää olla leveät hartiat etten koe itseäni yhtä leveäksi"

        Naisen käsitys pinnallisuudesta on suhteellista :D


    • kummastelija...

      Jossain viestissä oli että 190cm ja 65-85kg.

      Ite voin sanoo että oon vähän päälle 190 ja vähän alle 90kg, ja olen todellakin aika hoikka. Rasvaa ei ole lainkaan ja lihaksiakaan ei ole kovin paljon, ja suht kapeat hartiat. Eli siis ainakin 65-80kg on todella anorexisen näköistä 190 senttisellä, jollain varmaan menny arvaus vähän pieleen.

      Siinä vaiheessa kun 190senttinen on 95 kg ja on alhanen rasvaprosentti niin voi ehkä alkaa puhua siitä että on lihaksia, ellei sitten omaa todella kevyttä luurakennetta tjms...

      • Luuranko

        Selittäisitkö mikä on todella kevyt luurakenne?
        Silloin on varmaan luita poistettu aika rankasti. Kahden samanpituisen ihmisen luiden painoero voi olla enintään 1,5kg.


    • --------

      mulle kelpaa aika laaja alaisesti jos nyt ihan van sitä vartaloa katsotaan.. Se skinny nerd oli kyllä aivan liian laiha ja ne ylibodatut menee myös aika yli. Laitoin nyt tähän semmosia vartalotyyppejä mitkä mulle ainakin kelpais.

      Green dayn billie on laiha mutta ei ainakaan liian laiha mulle
      http://www.mtv.co.uk/files/imagecache/gallery_wide/2009/04/20/77539679.jpg:

      uimarit on aina hyvännäköisiä
      http://2.bp.blogspot.com/_OMLYyLC8HTo/SH0ECknwKuI/AAAAAAAAKOA/pUlBdtCChkc/s400/swimmers.jpg

      Zac on tässä aika hyvä, ei liikaa lihasta
      http://innerjoejoe.files.wordpress.com/2008/04/zac-efron-shirtless.jpg

      tää alkaa olla lähellä onko liikaa lihasta mutta ei vielä ole
      http://cm1.theinsider.com/media/0/37/47/Brad_Pitt.0.0.0x0.320x441.jpeg

      tämä on tosi hyvä!
      http://img2.timeinc.net/people/i/2006/gallery/jdepp/johnny_depp.jpg

      reilusti liikaa
      http://media.photobucket.com/image/body builders/Fizogen1/MannysBody.jpg

      No joo on se aika hankalaa löytää noita kuvia ja ainahan se on tapauskohtainen mikä on liian laiha ja mikä liian lihaksikas...

      • -jonna-

        Itse olen aika paljon miehiä nähnyt ja kokenut 31 vuoden aikana, ja voisin sanoa, että ihanteellinen miehen mittakaava menee näin: pituus miinus sata = ihannepaino. Eli 180-senttisellä miehellä ihannepaino olisi 80kg. Ja jos mies on 200cm, painoa saa olla helposti se 100kg. Ei sen suurempia selittelyjä lihaksikkuudesta tai muustakaan.


    • N176cm

      pitkä. 185cm tai vaikka enemmänkin. Lisäksi saa olla hyvin poikamainen ja hoikka. Jos lihaksia on, niin ihan vähän. ei nyt siis mikään anorektikko vaan semmonen ihana rokkaripoika ois kiva. Itekkin olen nuori niin varmaan muuttuu ihanteet vielä kun ikää tulee lisää. Kuitenkaan poikaystäväni ei oikein sovi tohon kuvaukseen vaan on nykyisin melko lihaksikas salilla käynnin johdosta. Ei se kuitenkaan haittaakaan yhtään. Ei tunnu kuitenkaan uskovan, että on tarpeeksi lihaksikas mulle, vaikka alkaa olla jo ehkä turhankin (:

    • arvioia

      Pituudella ei ole kauheasti väliä. Jos nyt joku ihanne kuitenkin pitää sanoa, niin vähän päälle 170-senttinen olisi hyvä.

      Miesten painoja en osaa arvioida. Ehkä joku 60-80kg olisi optimaalinen? Painoindeksi normaali.

      Lihaksia saisi ihannetapauksella olla sen verran, että hauikset ja vatsalihakset erottuvat ainakin jännitettäessä. "Kaappimainen" tyyppi ei oikein kiehdo, vaan sellainen sopusuhtainen, luonnolliselta rakenteeltaan "siroluinen" (eri asia kuin laiha) olisi parempi vaihtoehto.

      Kuvat:

      1. liian vähän

      http://www.ksml.fi/multimedia/dynamic/00043/Janne_Holmen_43557c.jpg

      oikealla
      http://www.tmuscle.com/img/photos/2008/08-164-training/image007.jpg


      2. sopivasti

      http://www.solarfilms.com/elokuvat/kaikki/pahatpojat/en_GB/badboys/_files/76506539396169981/default/0000ilmanpaitaa.jpg

      http://www.dannydanphoto.com/amred/amred2007_4.jpg

      http://www.noobstore.com/prodimages/boxers-tehpwnerer-Black-400.jpg

      3. liikaa

      http://www.pages.drexel.edu/~jfs48/images/BradPitt2.jpg

      http://1.bp.blogspot.com/_X_d6JjJ00I4/SDGOOYB0iiI/AAAAAAAANeo/NufxRnWuEwc/s400/buff black men.jpg

    • "Qnnon naapurintyttö"

      Ihannemieheni on 165-170cm. Sellaiset on seksikkäitä :)

    • elina_i

      Ihannemiehiä on monenlaisia yhdellä naisellakin. Nämä minun ihannemiehet ovat iältään 20-30-vuotiaita.

      Tyyppi 1.
      - mahdollisimman pitkä, 185 cm ylöspäin
      - ruumiinrakenteeltaan hoikka, lihaksia ei tarvitse juurikaan olla
      - tyyli rock/punk-henkinen, menemättä överiksi (enimmäkseen mustaa vaatteissa)
      - erittäin lyhyet hiukset/kalju
      - yksi / pari keskikokoista tatuointia

      Tyyppi 2.
      - 170-180 cm
      - jonkin verran "jämerärakenteinen" eli lihaksikas/harteikas, ei kuitenkaan lihava, joskaan rasva% ei tarvitse olla nolla
      - tavallinen massatyyli, ehkä hiukan urheiluhenkinen vapaa-ajalla
      - vaaleat lyhyehköt hiukset jonkinlainen lyhyt leukaparta
      - kasvot neliön muotoiset / kulmikkaat

      Aika vastakohtaiset nämä mun ihannemiehet on. En siis tarkoita, että oikeasti etsisin vain näitä ihannetyyppejä, mutta tämän tyyliset miehet saavat pään kääntymään ja sydämen pamppailemaan välittömästi, muille sytytyslanka on hieman pidempi. Huumorintaju on myös ehdoton piirre ihannemiehessäni.

      • 7+18

        Tästä teksistä tunnistin samanlaiset mielihalut kuin mun yhdellä existä oli aikanaan, jonka kanssa avoliittoakin leikin. Mä itse kuuluin tuohon tyyppi 2:een(melko tai erittäin urheilullisena) ja olin kaukana tuosta tyyppi 1stä, osittain jo periaatteiden vuoksi(tatuoinnit) ja muutkin turhat lapsellisuudet. Suhteen alussa mulle kerrottiin jo että tällainen makuhaitari olisi olemassa ja sitä aluksi jonkin aikaa mustasukkaisena vahtasinkin ja syystäkin. Myöhemmässä vaiheessa paskat välitin koko asiasta ja pistin muijan pihalle liian lapsellisena, ailahtelevana ja muutenkin epäsopivana vaikkei mitään junnuja enää oltukaan. Itse tiesin millaisen kumppanin vierelle halusin enkä todellakaan mitään teiniajoille jämähtänyttä tuuliviiriä vierelle halunnut.

        Nämä makuasiat nyt ovat kuitenkin vain niitä makuasioita ja jokaiselle jotakin.


    • neitopienihieno

      tykännyt pitkistä ja painavista miehistä. Olen siro ja kaunis, hyvin omaperäisen ja viehkeän näköinen nainen. Kysyntää on siellä täällä, mutta metrihirviöt inhottavat. Kerrankin baarissa yks tyyppi, konaiset kaks päätä muo pidempi, tuli pyytää tanssimaan. Loukkaannuin. Jos en pidä jotakuta miestä hurmaavana, onhan se ihan hirveätä että sellainen pyytää seuraansa/ tanssimaan/ jatkoille! Siis mitä v...ua, mä meinasin. En voi tykätä miehestä, joka on geneettisesti liian erilainen. Valtavan kokoinen tai muuten vaan rumannäkönen. Pienenä naisena mulla on oikeus vaatia itselleni lyhyttä miestä! Eikä niin, että mun pitäis hävetä mun henk.kohtaista miesmakuani... Kai mä saan nyt aatella asioista niinku aattelen!!

      Rakastan vartaloani, tuoksuani, kasvojani ja kaikkea naisellisuuttani :) Muuten hyväksyn itsessäni kaiken, mutten kestä sitä, jos joku saa selville mun miesmakuni. Lyhyen ristiverisen, hieman hoikan miehen. Sellaisen! Juuri sellaisen mä haluun itselleni. Ja hittoako mun pitäisi sitä mainostaa, kai se on yksityisasia sentään. Jos baanalla joku esittää kuuluisan kysymyksen "miesmakus?", sanon vain että "pitkä ja komea". Kun me tytöt ollaan humalassa, tuskinpa muutenkaan puhutaan siinä tilassa sen syvällisempiä.. ja tuskinpa odotetaan toisiltamme sen perusteellisempia vastauksia. Hukun paremmin joukkoon kun en kerro sydämen asioitani. Hyvä pelkästään.

      • LyhytKaiffari

        Hienoa että joku nainen jossain pitää lyhyistä miehistä, neitopienihieno! Itse olen 168cm ja tuntuu että minua jopa 10cm lyhyemmätkin naiset haluavat välttämättä pidemmän miehen kuin minä. Usein kohtaan itselleni sopivan pituisia tyttöjä (158-168cm), joista kaikki ottavat mieluummin sen 180cm pitkän jätkän kuin minut. Eikä ulkonäöllä muuten tunnu olevan väliä, kunhan on pitkä mies nii naiset lankeaa. Olisi kiva joskus löytää vähän lyhyemmästä miehestä pitävä nainen..


      • the tourist

        Neitipienihieno, miksi loukkaannut siitä että mies tulee pyytämään tanssimaan? Mistä se mies olisi voinut tietää miesmakusi? Ymmärtäisin asian jos olisi pukeutunut paitaa, jossa lukee isoin kirjaimin "En pidä pitkistä ja painavista miehistä. Turha edes yrittää".


    • mielipiteeni on

      että, ihannemies on 173-185 pitkä. en pidä kauhean likaksikkaista miehistä, vaan ennemmpin sellaisistä, mistä näkee että he urheilevat. six pack on silti kiva löytyä. käsissä ei tarvitse olla erityisen paljon edes lihaksia, pääasia että on jäntevä. pidän hoikista miehistä, mutta olen nähnyt myös vähän pulleita mutta hyvännäköisiä miehiä.

      meene ihan rajoilla että on liian laiha:
      http://2.bp.blogspot.com/_ON0lJRGV7Mg/Sa5Y2JaRLTI/AAAAAAAAIhk/6T4N-0pVFpQ/s400/luke6.jpg

      juuri sopivasti lihaksia:
      http://www.flickr.com/photos/lorrainemd/31455307/

      tämä menee siinä rajoilla, että onko liikaa lihaksia:
      http://www.flickr.com/photos/33562471@N04/3542388071/

      • Nainennnnnnnnnnnnnnn

        Paino riippuu niin paljon rakenteesta, kudostyypistä ym. Mieheni on 190 cm, hoikka mutta näkyvästi lihaksikas ja käytännön voiman suhteen valtavan vahva. Painoa 75-80 kg. Hän harrastaa paljon liikuntaa ja tekee fyysistä työtä. Ylimääräistä rasvaa ei ole.

        Hän vastaa lihaksikkuudeltaan suunnilleen tuota edellisen nimimerkin keskimmäistä, eli:

        http://www.flickr.com/photos/lorrainemd/31455307/

        Eli turha väittää anorektiseksi, jos 190 cm pitkä ei paina sitä vähintään 90 kiloa.


    • hgfvs

      Pituus 180-190, painoa pituus - 90 tai pituus - 95, mikä tarkoittaa sitä, että lihaksia on hyvä olla kohtuullisen paljon.

      En nyt viitsi rueta kuvia mistään etsimään, mut joku 180/65 on ehdottomasti liian laiha. Liian lihaksikasta ei voi ollakaan :)

      • NNainen

        Lyhyt mies ok, jos on sinut pituutensa kanssa. Mut jos pitää koko ajan valehdella pituuttaan enemmäksi kuin se on, niin sitten kyllä haittaa. Olen itse alle 170cm pitkä ja kun olen käynyt treffeillä miesten kanssa, jotka ilmoittavat pituudekseen 180cm, niin lähes poikkeuksetta he ovat olleet itseäni lyhyempiä. Enkä todellakaan kulje 10cm koroissa.


    • mielessäni

      sopusuhtainen yli 180, mieluiten 185 pitkä.. ei kukkakeppi, ei bodarikaan. Lihaksia ei niin vähän, että pistäis silmään, mut sen verran, et mieheksi erottaa. ei ole kuvaa.

    • onnnnnnnnnnnnnnnnnnn

      TILL LINDEMANN! eikä tosiaankaan kaipaa edes selityksiä

    • tyttö22*

      Heiveröiset:
      http://www.youthink.com/images/2009/04/12/youthinkdotcom_2898872_136618.jpg
      http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/9421819/2/istockphoto_9421819-skinny-man.jpg


      Ihannemiehiä:

      http://www.itrening.pl/wp-content/uploads/2008/08/fitness-men.jpg
      http://rlv.zcache.com/fitness_model_poster_86-p228653518564650891tdcp_400.jpg
      http://www.industex.com/images/GymformQuickFitness.jpg
      http://www.mens-health-magazine.com/cover/FitnessRXforMen_03-05_2.jpg
      http://2.bp.blogspot.com/_OMLYyLC8HTo/SH0ECknwKuI/AAAAAAAAKOA/pUlBdtCChkc/s400/swimmers.jpg
      http://static-p3.fotolia.com/jpg/00/04/85/08/400_F_4850888_dcTKUcMsmy5k0Sj5RL6Y8kZ6wyaTKIso.jpg
      http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/9228932/2/istockphoto_9228932-sexy-muscular-man-isolated-on-black.jpg


      Liian isokokoinen ja toinen liian laiha:
      http://www.t-nation.com/img/photos/2008/08-164-training/image007.jpg

      Liian isokokoinen:

      http://strippeddownhealth.com/wp-content/uploads/2008/03/chestmuscle.jpg
      http://2.bp.blogspot.com/_vY8I5HvOvk8/S_6inQZsbYI/AAAAAAAAM14/wDAxQEQ9Cuc/s1600/394823muscular-man-wearing-tight-denim-shorts-and-vest-posters.jpg
      http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/61398/61398,1171940952,2/stock-photo-training-shot-of-young-muscular-man-in-the-gym-barbell-biceps-curls-2781297.jpg
      http://img143.imageshack.us/img143/3213/intensitywu5.jpg

      Läski

      http://www.randomfatkids.com/fat-feature-nov.jpg
      http://static-p3.fotolia.com/jpg/00/01/51/58/400_F_1515865_sqWyRg6LRCWciX85YVBIXzNcVbhRK4.jpg


      Kehon pitää näyttää terveeltä. Liian lihaksikas näyttää kammottavalta.. Niin kuin myös laiha, jolla ei ole lainkaan lihaksia.

      • 4574575

        Rasva%: tykkääkö naiset että on pikkasen rasvaa kropassa vai että esim. palat näkyy vatsassa selkeästi?


      • ....
        4574575 kirjoitti:

        Rasva%: tykkääkö naiset että on pikkasen rasvaa kropassa vai että esim. palat näkyy vatsassa selkeästi?

        että palat näkyvät :)


      • No ripped
        4574575 kirjoitti:

        Rasva%: tykkääkö naiset että on pikkasen rasvaa kropassa vai että esim. palat näkyy vatsassa selkeästi?

        Ei sais palikat erottua.. Tämmönen perushoikka mies on bueno http://www.robertpattinsonau.com/wp-content/uploads/2010/04/rob-at-clocktower3.jpg

        Ja sit toinen mistä oon kans tykänny on että lihaksia on vähän enemmän, ja siinä on sitte sitä läskiä kans hiukka päällä. Tuloksena sellanen söpö "pömppömaha" joka ei roiku :)


      • uhddvf

        tyttö 22w on pinnallinen paska.


    • 165 cm/55 kg

      Seurustelin jo ihannemieheni kanssa, minä kuitenkin jäten hänet syistä joista en täällä kerro, mutta hän on edelleenkin ihannemieheni ulkoisesti. Itse olen 165 cm/55 kg. En voisi kuvitella seurustelevan alle 180 cm miehen kanssa, ja massaa saa olla jonkin verran, mutta tasaisesti jaettuna, ei vyötärölihavuutena.

    • Nainen_Kuhmo
      • huhhuijaa

        hyhhyh alexander stubb. liian laiha ja erityisesti se suu johon ei hampaat meinaa mahtua. hyh.

        tuo "pieni" on muuten kropaltaan aika maukkaan näköinen.


    • Myrnakuppihoro

      160 cm pitkä ja paino 45 kg, hintelä luikku. Haluan viskellä miestä ympäriinsä ja tuntea ihteni amatsooniksi, perkele.

    • lauantaipäivä

      Miehen pitäs olla 180-188cm, leveät hartiat ja rintakehä, isot kädet, ei lihaksikas vaan hitusen pehmeä. Uuuh ihanan miehekäs!!!

    • 7+17=?

      Pituudesta ja painosta en sano mitään, en edes osaisi!
      Mies voi olla ihannekroppainen minkä lähes minkä pituisena vain (itse olen vaivaiset 158cm) ja paino menee sitten sen mukaan mikä kenenkin vartalolle parhaiten sopii, pieni pömppiskään ei ole yhtään pahitteeksi!
      Pääasia että on minua pidempi ja painavampi ;)
      Mutta tässä näitä kuvia (olipa vaikea löytää mitään kunnon kuvia, mutta laitan nyt kuitenkin jotain) :

      Liian heiveröinen mies:
      http://www.islandcrisis.net/wp-content/uploads/2010/02/skinnymain.jpg
      http://movieodyssey.com/files/2009/07/christian-bale-machinist.jpg
      http://i12.photobucket.com/albums/a220/forbidden_illusions/supermodel_05_jono_00085_f3-scaled-.jpg
      http://www.teenexploitation.com/reviews/nicknorah/cera425.jpg

      Ihannemies:
      http://www.kosmetikladen.ch/media/catalog/category/man-body_1_.jpg
      http://shirtlessgathering.com/wp-content/uploads/2008/12/shirtless-brad-pitt-7.jpg
      http://3.bp.blogspot.com/_uliv1Lzhxu8/S9oF31MDKtI/AAAAAAAAAxE/UtlEJDQ4Wts/s1600/josh-hopkins-001.jpg
      http://unwrappedphotos.com/wp-content/gallery/dear-john/channing-tatum-dear-john-2.jpg
      http://img2.timeinc.net/people/i/2007/specials/sma07/chest_quiz/matthew_mcconaughey400a.jpg
      http://www.flixya.com/files-photo/e/r/o/erocheim2088620.jpg

      Liikaa lihaksia:
      http://www.accretiondisk.org/data/uploads/abs man 2.jpg
      http://blindgossip.com/wp-content/uploads/2010/08/man-muscles-1.jpg
      http://hotchocolatefinder.com/wordpress/wp-content/uploads/2008/07/62508.jpg
      http://www.criticalbench.com/images/sean-morrissy-interview6.jpg


      Oman mieheni ei tarvitsisi olla mikään unelmakroppainen, mutta koska pyydettiin ihanteita, niin ihanteita sitten laitetaan.
      Joskus ollaan likkojen kesken aiheesta keskusteltu ja huomaa hyvin että makuja on monia! Eräskin ystävistäni on hulluna hoikkiin, suorastaan laihoihin miehiin, kun toinen taas tykkää hieman pyöreämmistä muodoista. Olisihan se hieman ikävää jos kaikki tykkäisi vaan samasta! :)

    • maraaa___

      Fyysinen olemus ei oo mulle se kaikista tärkein, se on oikeestaan viimesenä jos pistetään tärkeysjärjestykseen asiat :D Mutta kerron ihanteeni.

      Mielellään yli 180cm. Vähän lihaksia, ei liikaa. Silleen, että näyttää kuitenkin vähän hoikalta. Mieluummin laiha, kuin liian lihaksikas. Kädet ja selkä on mun mielestä ne seksikkäimmät ruumiinosat miehellä.

      Kasvot on paljon tärkeämpi asia, kuin vartalo. Kauniit kasvot mielellään. Tykkään erityisesti paljon vaaleasilmäisistä miehistä ja blondeista. Jostakin syystä kaikilla mun kiinnostuksen kohteilla on aina joko siniset silmät tai vaaleat hiukset. En siis kuulu niihin, jotka tykkäävät tummista ja tulisista latinomiehistä.

      Tosi seksikkäitä julkkismiehiä esimerkiksi: Jude Law, Cillian Murphy, Joseph Gordon-Levitt.

    • kyxymys

      Minkähän takia lähes kaikilla hyväkroppaisilla miehillä on todella ruma naama? Johtuneeko siitä, etteivät hyvännäköiset pääse salille asti, kun on jatkuvasti naisia piirittämässä?

      • 56hje57ukyk

        Mistähän ihmeestä oot tuonkin saanut päähäsi :D
        ja salilla käynti ei vie aikaa kuin ~ tunnin päivässä, 4-5 kertaa viikossa.
        Jättää jonkun sarjan väliin niin aika on löydetty.


    • Ihannemiehen

      Ihannemiehen fysiikkaan pätee kaikki samat rajat,tekijät ja voimat kuin kenen tahansa muun. Fysiologia/fyysisyys saattavat taas olla eri asia.

      En ehkä ole komea, mutta järkeä löytyy ja samaa vaadin naiselta. Et ole lähelläkään ihannenaistani.

    • nfueioaw

      Oma ihanteeni on pitkä ja hoikka, lihaksia ei tarvitse olla :) "Riutuneet rokkarit" ovat makuuni. Tämänhetkinen ihastukseni on 190cm pitkäja painaa n. 65kiloa :)

    • Rokkari olla pitää!
    • namnam

      ihannemieheni fyysisesti... yli 180 senttiä pitkä, mielellään lähemmäs 190, painolla ei väliä kunhan ei ole ylipainoa... kiinteä vartalo, lihaksikas (ei bodarimaisesti) , karvoja pitää olla ainakin käsissä hieman, jaloissa, etupuolella, munissa. Pepun pitää olla hyvin muodostunut ja kiinteä, ei mitään lautapersettä. Miehen vartalon pitää olla sellainen että kestää juoksua ja rasitusta.

    • Seinäruusu

      Kyllä miehellä täytyy massaa olla. Eniten silmää miellyttää mies, jolla on selkeästi lihaksia, mutta jolla on myös niiden lihasten päällä jotain olematta kuitenkaan lihava. Leveät hartiat tuovat turvallisuuden tunnetta, ja pituutta yli 186.

      Liian heiveröisten listalle saa nakata suuren osan rokkareista, kuten esimerkiksi tuo 190/65 kokoinen mies, josta joku yllä mainitsi. Kyllä painoa täytyy vähintään 80 kg olla, jos pituus on vähintään 186. Suhteutettuna tietenkin sitten siihen pituuteen.

      Liian lihaksikkaiden listalle voidaan sitten taas laittaa lähestulkoon kaikki bodarit. Luonnollisuus ja luonnolliset lihakset miellyttävät. Leveä saa olla, mutta kaappi ei ole ihanteeni.

      Kun harrastaa edes jonkin verran rasittavaa liikuntaa, niin yleensä minun kriteerini toteutuvat. Väkisinkin lihakset ovat kehittyneet, jos viitsii itseään rasittaa.

      • Tyytymätön

        Itselläni pituutta 188 ja painoa oli puoli vuotta sitten 96 kg.. Nämä kaikki poltettuani salitaustani huomioonottaen paino putosi 70kg hujakoille 6% rasvaprosentilla. Enemmän se läski miehessä painaa kuin lihas..


    • Ihana tytsy

      Tosi miehen ihanne fysiikassa täytyy olla mielestäni fluidien fysiikka, etenkin kiinteä. Sellainen missä lasketaan lujuuksia. Fononeista ei taritse olla kovin kiinnostunut.

    • Makunsa kullakin

      Tiivis katse syvälle silmiin. Innostunut ja tilanteessa läsnä. SE vaikuttaa. Itse olen yli 170cm nainen...mutta olen ollut parisuhteessa miesten kanssa, jotka ovat yli 180cm, mutta myös itseni pituisen miehen kanssa.

      Ei mitään merkitystä ulkonäöllä tai mitoilla!!! Toki silmä mieltyy joihinkin piirteisiin, mitä ei välttämättä itsekään tiedosta..Mutta ei ehkä pituuteen tai painoon..

      Jollekkin vahva leuka edustaa miehekkyytttä. Toinen valitsee aina jylhän nenän omaavan kreikkalaisen veistoksen...jollekin iskee kuin sattumalta aina se vaalea..toiselle tumma jne.

    • goldilocks

      Ihannemiehelläni on pituutta noin 180 cm ja painoindeksi 24-26. Lihastakin pitäisi vähän löytyä etenkin reisistä ja hauiksista. Peppu pyöreä ja pieni, rintalihaksia vähän, mutta vatsaa ei saa olla yhtään. Hartiat olisi myös syytä olla pyöreän lihaksikkaat, mutta kaikki muskeliukot salihiousuissaan on ihan ällöttäviä.

    • roinatanfani

      Naiset missä se raja menee onko liian lihava? Voiko olla hieman "läskiä" rasvakudosta mahassa? Linkatkaa kuvia ne selventävät paljon. Mitä mieltä olette salkkareiden Joonatanista aka Roinatan?

    • Nainennnnnnnnnnnnnnn

      Liian laiha

      http://www.nytimes.com/2008/02/07/fashion/shows/07DIARY.html?pagewanted=all&_r=0

      Ihanne

      http://vampirediaries.alloyentertainment.com/vampire-bait-of-the-week-jax-teller/#1

      Liikaa

      http://www.fansshare.com/gallery/photos/10760422/arnold-schwarzenegger-bodybuilding-photo-bodybuilding/?displaying

      Läski ei näytä hyvältä ikinä. Jos keskimmäisen tyyppisessä kropassa on vähän rasvaa ja ylipainoa, niin se on vielä ihan jees. Ihanteeni on sellainen cowboy/tukkimies-tyylinen mies, jonka lihakset näyttävät käytännön työllä hankitulta, ja sisältävät oikeasti voimaa eikä pelkkää nestettä.

    • ihannemies-näkökulma

      Ihannemies on vähintään 190cm pitkä ja painoa siinä 80-100kg. Hoikka, jäntevä olemus on parempi, kuin suuret lihakset. Jopa pieni mahapömppis on tälläisellä miehellä hyväksyttävä.

      Tärkeää on myös kuitenkin miehen hyvä ja rento luonne sekä hymy.

    • ihannemies-näkökulm
    • Anonyymi

      Till Lindemann on just hyvä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe