hopparit on nynnyjä

metal

hoppareilla on breakdance mut hc äijillä ja metallisteilla on pitit joissa oikeesti sattuu ja tulee iskuu. vittu breakdance on pellee.

11

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jurgen

      juu ja ikä oli vissiin 11v.. siis jos ei ole muuta ni eikö ois parempi olla hiljaa.. juu tiedän että täällä on sanavapaa mut.... ku hopparit... aaarrrggghh..!!!

      • breikki rulaa

        hei haloo!mix siit pitää kilpailla kumpi o kovempaa?!?!!?!?!??mä oon ite hoppi/breikkaaja ja
        kuuntelen myös heviä!(aika ääliöitä ne jokka tappelee siitä) :(


    • tsh

      haha pelle, breakdance on tanssia eikä mitää öykkäämistä ja pään hakkaamista seinään. jatkakaa.

      • metal

        miks luulet että siellä pitissä riehutaan? no niiden tanssikohtien aikana. metallissa on enimmäkseen slam dancea ja hc:ssa on erilaisia muuveja (floorpunch, windmill jne) ja tanssityylejä eli ihan niinku breakdancessa paitsi sillä erolla että breakdance on HOMOILUA eikä breakdancessa edes satu.


      • Favora
        metal kirjoitti:

        miks luulet että siellä pitissä riehutaan? no niiden tanssikohtien aikana. metallissa on enimmäkseen slam dancea ja hc:ssa on erilaisia muuveja (floorpunch, windmill jne) ja tanssityylejä eli ihan niinku breakdancessa paitsi sillä erolla että breakdance on HOMOILUA eikä breakdancessa edes satu.

        Tekeekö se siitä pelleä, että siinä ei satu!?!


      • ukko
        metal kirjoitti:

        miks luulet että siellä pitissä riehutaan? no niiden tanssikohtien aikana. metallissa on enimmäkseen slam dancea ja hc:ssa on erilaisia muuveja (floorpunch, windmill jne) ja tanssityylejä eli ihan niinku breakdancessa paitsi sillä erolla että breakdance on HOMOILUA eikä breakdancessa edes satu.

        En oo koskaan tiennykkään et jotku hevaritki tanssii ja hakkaa itteensä. Eiks ne yleensä vaan seiso lavalla haarat levällään?
        On se kumma tapa ku pitää oikee satuttaa itteensä, eikös se oo ahdistuneisuuden merkki.


      • dsfs
        metal kirjoitti:

        miks luulet että siellä pitissä riehutaan? no niiden tanssikohtien aikana. metallissa on enimmäkseen slam dancea ja hc:ssa on erilaisia muuveja (floorpunch, windmill jne) ja tanssityylejä eli ihan niinku breakdancessa paitsi sillä erolla että breakdance on HOMOILUA eikä breakdancessa edes satu.

        Sua HOMO sattuu pian!!!!!! Vitun idiootti!!!!!!!!!!!!! Mä kyl tiedän et sä oot homppeli!!!!!!!!!! Pitkäletti hevipelle!!!!! Sä et tarvii paskapaperii, ku voit pyyhkii persees siihen vitun rumaan lettiis PELLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vitun transu!!!! Hevarit on HINTTARI-TRANSUI!!!!! HÄH HÄH HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VITUN PELLET!!!!!!


      • h0pp4ri
        metal kirjoitti:

        miks luulet että siellä pitissä riehutaan? no niiden tanssikohtien aikana. metallissa on enimmäkseen slam dancea ja hc:ssa on erilaisia muuveja (floorpunch, windmill jne) ja tanssityylejä eli ihan niinku breakdancessa paitsi sillä erolla että breakdance on HOMOILUA eikä breakdancessa edes satu.

        ai onko tanssin kriteeri että pitää satua vaan niin perkeleesti??hevareille ehkä ku viiltelette vaa ranteita auki ja ulisette ja örisette enkun kielellä te varmaan teette biisejä jonku ärisevän puudelin kanssa


    • suraaja

      no jos idea on se että pitää sattua niin vetää katos vaan ranteet auki, tulee kipua ilman mitään heilumisia...

    • ei ie ei

      tykkään kummmastaki mut enemmmän mä räppii kuuntelen......

    • h0pp4ri

      vittu sä oot tyhmä breikki vaatii taitoa,rytmii,se on akrobatiaa taas ku joku vitun bitti vittu vaadi ku päähän pitkän mopin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe