Heissan! Eli hakusessa olisi kunnon ihonhoito tuotteet punertavalle iholle. Tai siis onko ylipäänsä olemassa mitään hyvää voidetta joka hieman helpottaisi punoitusta?
Myös viilentävä geeli/voide voisi ehkä olla hyvä..?
Ehdotelkaa jos on kokemusta tai muuten vain tiedätte jonkun hyvän tuotteen/sarjan =)
hoitosarja punertavalle iholle
11
4873
Vastaukset
- ongelmia
Mulla siis samaa ongelmaa, eli naama punoittaa (mutta lisäks se on pintakuiva ja toisaalta hieman rasvoittuvakin ym. = sekaiho). Ja mä oon kokenu hyväks Lumenen Sensitive Touch-sarjan voiteet ym. Kosteuttaa ja rauhoitta, tuosta punoituksen vähenemisestä en ole ihan vakuuttunut, mutta muuten sarja on herkälle iholle hyvä.
Sitten on esim. Cliniquen punaisuutta estävä sarja (en nyt juuri muista nimeä), jota myös olen käyttänyt. Se purkissa oleva voide on aivan ihanan tuntuista kasvoilla!
Ja apteekista saatava Avenen anti-redness voide, joka vaikuttaa hitusen mielestäni myös tuohon punaisuuteen.
Itse en vain ole oikein löytänyt hyvää punaisuutta estävää voidetta, joka olisi optimaalinen myös meikin alle...kun tuota rasvoittumista hieman myös on jne.- vinkkejä
tai "kikkoja" jollain?? :-)
- Sama ongelma
vinkkejä kirjoitti:
tai "kikkoja" jollain?? :-)
Voi kokeilla Bio-Rosis Anti-Redness Creme. Viikon käötön jälkeen huomasin parannusta.
- ongelma...
Sama ongelma kirjoitti:
Voi kokeilla Bio-Rosis Anti-Redness Creme. Viikon käötön jälkeen huomasin parannusta.
Onkos tuo Bio-Rosis sitten ihan apteekki tuote vai mistä sitä saa ostettua?
- redskin
Avenen sarja ja Cliniquen redness solution ovat okei.
Itse käytän Avenen päivävoidetta (Anti-redness Light) sekaiholleni. Kuuriluontoisena hoitona Diroseal (suosittelen), Cliniquen redness solution daily relief cream olisi samanlainen rauhoittava tuote (en ole kokeillut, mutta kehuttu).
Kokeilin tuota Cliniquen redness solutionin daily protective basea päivävoiteena. Ei ole yhtä miellyttävä kuin Avenen voide, mutta jotenkin jättää ihon tasaisemman näköiseksi, eli sopii paremmin meikin alle.
Lisäksi erittäin ihana olisi aloittajalle punaisuutta akuutisti virkistämään Avenen vesipullo, siitä vaan suihkutat vettä naamalle kun 'palaa'.
Avenen hinnat ovat Suomessa kalliit, suosittelen ostamista ulkomailta, jos rupeaa päivittäin käyttämään. - apeteekeissa
redskin kirjoitti:
Itse käytän Avenen päivävoidetta (Anti-redness Light) sekaiholleni. Kuuriluontoisena hoitona Diroseal (suosittelen), Cliniquen redness solution daily relief cream olisi samanlainen rauhoittava tuote (en ole kokeillut, mutta kehuttu).
Kokeilin tuota Cliniquen redness solutionin daily protective basea päivävoiteena. Ei ole yhtä miellyttävä kuin Avenen voide, mutta jotenkin jättää ihon tasaisemman näköiseksi, eli sopii paremmin meikin alle.
Lisäksi erittäin ihana olisi aloittajalle punaisuutta akuutisti virkistämään Avenen vesipullo, siitä vaan suihkutat vettä naamalle kun 'palaa'.
Avenen hinnat ovat Suomessa kalliit, suosittelen ostamista ulkomailta, jos rupeaa päivittäin käyttämään.Minusta kaikki apteekki-sarjat ovat kyllä ihan ok-hintaisia eli ei liian kalliita jos vertaa kalliimpiin tuotteisiin (juuri esim. tuo clinique, lancome, biotherm ym. ym.). Ja itse olen kyllä valmis maksamaan hieman ekstraakin jos löydän hyviä ja itselle toimivia tuotteita. :-)
- käytät
redskin kirjoitti:
Avenen hinnat ovat Suomessa kalliit, suosittelen ostamista ulkomailta, jos rupeaa päivittäin käyttämään.yövoiteena? Onko jokin hyvä löytö juuri tuohon punakkuusongelmaan?
- RouWa B
Ensinnäkin Arbutin on hyvä tuote,ja toisekseen kreikkalainen Korresin sarja on uskomaton,siitä en luovu enää ikinä,vaikka siinä ei couperosasta lue mitään niin naamastani punoitus on hävinnyt lähes kokonaan,niissä ei ole mitään ylimääräistä eikä silikooneja yms.Olen käyttänyt kaikki huippumerkit ja maksanut maltaita mutta tämä sarja on paras ja ihmettelen että sitä ei mainosteta paljonkaan.
Itselläni käytössä maitoproteiini puhdistusmaito,hamameliskasvovesi ja mantelikuorintavoide,ja alppiyrttivoide,ne meksaa yhteensä n 100e mutta takaan että et vaihda,mulla herkkä,couperosa ja sekaiho ja ohut,mutta muutkin on jo huomanneet hyvän ihoni,suosittelen:)- eikös
Arbutin ole tarkoitettu vanhemmalle iholle, siis ei ihan nuorille suunnattu tuote? Vai olenko ymmärtänyt väärin...
Ja mistä tuota toista mainitsemaasi sarjaa voi ostaa? - RouWa B
eikös kirjoitti:
Arbutin ole tarkoitettu vanhemmalle iholle, siis ei ihan nuorille suunnattu tuote? Vai olenko ymmärtänyt väärin...
Ja mistä tuota toista mainitsemaasi sarjaa voi ostaa?Sitä mainostetaan aurinkolomille mukaan,juonteisiin ja couperosaan,se on luontaistuote ja myydään ainakin luontaistuotekaupoissa.Ei minullakaan kovin vanha naama ole ja sitä poskiin voi laittaa:)
- selaillen
juuri selailin ylläolevia mainoslinkkeja ja siellähän olikin couperosa tai punakkuustuotteita. Kävin katsomassa ja jatkan tutkiskelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2522947Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432882- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651709