Epilepsiatesti

sdhcbbcb

20

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epilepsia testi jota ei epileptikoiden tai sellaista epäilevän kannata kokeilla...

Siis niiku täh?

• sdhcbbcb

netissä on ihmeellisiä asioita.

• sirpamaikkarilta

sanomaan ettei pidä kokeilla. Samantien piti avata linkki! Jos ei sitä epilepsiaa vielä ollu ni nyt on!

• sdhcbbcb

sori.

• Silmiä särkee..

• zisel

ihan hetken vaan ja kun suljin niin tuntuu että VIELÄKIN vilisis silmissä... hmmm....

• sitä muutaman kierron läpi, ei vaikutusta. Kokeilin kattoo kiinteesti yhteen pisteeseen ja ei minnekään. Toi ois voinu olla semmonen joka muodostaa sit verkkokalvolle jonku kuvion ku kattoo valkoseen seinään, mut ei mitään... vähänkö oon nyt pettyny.

• jaamal
        Frederico kirjoitti:

sitä muutaman kierron läpi, ei vaikutusta. Kokeilin kattoo kiinteesti yhteen pisteeseen ja ei minnekään. Toi ois voinu olla semmonen joka muodostaa sit verkkokalvolle jonku kuvion ku kattoo valkoseen seinään, mut ei mitään... vähänkö oon nyt pettyny.

kuin se toinen vaihtoehto, että makaat lattialla ja tulee vaahtoa suusta?

• zisel
        Frederico kirjoitti:

sitä muutaman kierron läpi, ei vaikutusta. Kokeilin kattoo kiinteesti yhteen pisteeseen ja ei minnekään. Toi ois voinu olla semmonen joka muodostaa sit verkkokalvolle jonku kuvion ku kattoo valkoseen seinään, mut ei mitään... vähänkö oon nyt pettyny.

syö pieniä sie....viä pullia :P

:D

• sfadfsddsg

• zisel

• sfadfsddsg
        zisel kirjoitti:

enää tohon :D Oon saanu jo niin monta sydäriä tollasten takia että heti jos nykyään on joku homma jota pitää tarkkaan kattoo niin pistän äänet pois ja tyynyt puoliks naaman eteen.

ole edes ääniä eikä muutenkaan mitään pelottavaa.

• sfadfsddsg
        Frederico kirjoitti:

Jesus :D eka en kerenny lukemaan sitä introa ja näin 80 luvun lätkämaskin :D

Ehkä se oli Texasin moottorisahamurhaaja tai Jeesus, ne on niin samannäköisiä.

• sfadfsddsg kirjoitti:

Ehkä se oli Texasin moottorisahamurhaaja tai Jeesus, ne on niin samannäköisiä.

Mie aina sotken ne kaks tyyppii keskenään.

• saa.,.,

kerran kävi näin. olin telvision edessä tekemässä jotain videoilla niin ruudussa näkyi lumisadetta sitten se lumisade alko näyttää hassulta ja pistin nenän melkein kiinni siihen ruutuun(ääliö?) nii tuli aika siistejä vipoja. se oli niinku maailma olis kallistunu välillä ja sitte niinkö joku olis tullu siihen taakse ja kaikennäköstä... no tuntu tosi siistiltä. ja sitte nousin siittä nii jäikin se lumisade silmään kiinni jonnekkin yläkulmaan ja sitte paniikissa yritin huuhdella kasvojani kylmällä vedellä. ja sitte kaikki lihakset kramppas purin kieleen ja lähti taju. muutamia päiviä sen jälkeen oli vähä tuskaa liikkua.

• zisel

oikeesti?

• ihan oikeesti
        zisel kirjoitti:

oikeesti?

juu.. mutta jos kokeilla meinaat nii kannattaa varmaan olla joku muu paikalla myös.. mutta kyllähän sä fiksumpi olet kun mä:) nii et kokeile.
        sillon ku tää sattu nii asuin yksin.

• zisel
        ihan oikeesti kirjoitti:

juu.. mutta jos kokeilla meinaat nii kannattaa varmaan olla joku muu paikalla myös.. mutta kyllähän sä fiksumpi olet kun mä:) nii et kokeile.
        sillon ku tää sattu nii asuin yksin.

päättäny testata onko Poltergeist- leffa totta? :D

• sdhcbbcb

Mulla ei taju lähtenyt, mutta jnkl. hypnoottinen vaikutus sillä "lumisateella" eli kohinalla on. Se vangitsee katseen jollain tavalla, kun sitä läheltä aikansa tuijottaa; tulee olo, että jotain on tapahtumassa, muttei tiedä mitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      257
      4590
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      131
      2993
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2762
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1594
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1109
    Aihe