Eli mekaniikkasuunittelijana toimin ja nyt olisi ylennystä tarjolla. Onko kellään näkemyksiä palkan suuruudesta, kun nyt tienaan 2800€/kk ja kokemusta hommasta 2 vuotta, aiempia työkokemuksia noin 5 vuotta metallihommista.
Toimenkuva kuitenkin vastuullisempi, alaisina olisi noin 5 suunnittelijaa. Onko palkankorotuksen suuruus korreloitavissa hiustenlähtöön?
Suunnittelijasta
6
4234
Vastaukset
- alwlelkjhrew
Onneksi olkoon!
Hiustenlähtöäkin enemmän suunnittelijan palkkaan vaikuttaa tähtikuvioiden sijainti ja kuun asento.
Itse olen myös mekaniikkasuunnittelijana hyvin samanlaisella työkokemuksella, tosin juuri työpaikkaa vaihtaneena, ja uskoisin vuoden sisällä siirtyväni myös pääsuunnittelijaksi (jos ei sitten tule potkuja sitä ennen :D). Palkka on vähän reteempi kuin sulla, mutta työpaikan vaihdos tosiaan vaikutti asiaan ja edellisessä työpaikassa mulla olikin hyvät perusteet hyvälle palkalle.
3500...3800 €/kk jos pääsuunnittelijan tehtävä ei sisällä varsinaista virallista esimiesasemaa. Jos tulee ihan oikea esimies, niin ehkä 3700...4000 vois olla passeli..
Sun tapauksessa pyytäisin _hyvin perustellen_ noin 3500 €/kk. Suotta sitä työnantajaa järkyttämään ihan hirveillä korotuksilla :)- Tietoa on
hetkinen, suunnitelija alle 5000€ kuussa? Meillähän opiskelijat(valmistuvat 2v insinööreiksi) saavat 4700€/kk
Itse olen pääsuunnitelijana pienessä yksityisessä firmassa(KVTES), 7500€/kk lisät ja muut luontaisedut(asunto, auto, kännykkä) - pöh ja pöh
Tietoa on kirjoitti:
hetkinen, suunnitelija alle 5000€ kuussa? Meillähän opiskelijat(valmistuvat 2v insinööreiksi) saavat 4700€/kk
Itse olen pääsuunnitelijana pienessä yksityisessä firmassa(KVTES), 7500€/kk lisät ja muut luontaisedut(asunto, auto, kännykkä)Voi tsiisus mitä kukkua. Vai että 7500€/kk! eihän sellaista palkkaa saa edes presidenttikään!
Jos minä saisin 7500 niin minun pitäis varmaan suunnitella 24h/vrk. T. suunnittelija pap.teoll. - lähtökohta
Noin monta alaista tekee susta jo aika ison päällikön. Vastuuta on sen verran, että alle 4 300 €:n ei kannata lähteä mukaan. Tietysti etuja niin paljon kuin vain mahdollista.
- syrjäsuomen onnistuja
lähtökohta kirjoitti:
Noin monta alaista tekee susta jo aika ison päällikön. Vastuuta on sen verran, että alle 4 300 €:n ei kannata lähteä mukaan. Tietysti etuja niin paljon kuin vain mahdollista.
tampere linjan pohjoispuolella palkkataso alkaa olla tuota ainakin konsulttialalla jos on yrityksellä korkeat yleiskustannukset, pitäähän pomojen saada olla kännissä töissä
reilun palkan lisäksi saat tehdä virheellisesti hinnoiteltuja ja organisoituja urakoita ja ketäs sitten syytetään. - tietoa on
pöh ja pöh kirjoitti:
Voi tsiisus mitä kukkua. Vai että 7500€/kk! eihän sellaista palkkaa saa edes presidenttikään!
Jos minä saisin 7500 niin minun pitäis varmaan suunnitella 24h/vrk. T. suunnittelija pap.teoll.kannattaisiko vaihtaa yritystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418