TURUN PARAS MEIKKAAJA

eibmoz

Mielenkiinnosta kysyisin,hyvät turkulaiset asiantuntijat,kuka on Turun paras meikkaaja ja mistä hänet löytää? Tarvitsisin meikkaajan,jolla on alalta kunnon kokemus ja rautainen ammattitaito! Eli mielipiteitä tulemaan!

9

6148

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RouWa B

      Sitä ei voi sanoa sama kun kysyttäs että mikä on turun paras leipä,sehän on täysin makuasia,kehottasin käymään tutkimassa millaisia meikkauksia kukin tekee,ja mikä käy sinun makusi kanssa yksiin.

      • lissu

        Mun mielestä ehdottomasti paras meikkaaja on Satu Anttonen,jolla on vuosien kokemus meikkaamisesta ja opettamisesta. Hän on yli 10 vuotta ollut Joe Blascon meikkaajia ja tekee meikkejä Stockalla ja Sokoksella ja joka puolella tarvittaessa. Suosittelen! Lauantaisin hänelle on vaikeaa saada aikoja,kun aina melkoisen täynnä!


      • riiinuska
        lissu kirjoitti:

        Mun mielestä ehdottomasti paras meikkaaja on Satu Anttonen,jolla on vuosien kokemus meikkaamisesta ja opettamisesta. Hän on yli 10 vuotta ollut Joe Blascon meikkaajia ja tekee meikkejä Stockalla ja Sokoksella ja joka puolella tarvittaessa. Suosittelen! Lauantaisin hänelle on vaikeaa saada aikoja,kun aina melkoisen täynnä!

        Olen täysin samaa mieltä! Olin viikko sitten hänellä ja aivan yli-tyytyväinen,niinkuin aina!


      • aralie
        riiinuska kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä! Olin viikko sitten hänellä ja aivan yli-tyytyväinen,niinkuin aina!

        totta turisette! Ja avantgardessa on hyvä samalla käydä kampaajalla,jos on jotain menoa,saa meikin ja kampauksen stockalta yhdellä kertaa. Ja satu tekee aina erilaisen meikin ja keksii aina uusia juttuja.


      • johanna l.
        aralie kirjoitti:

        totta turisette! Ja avantgardessa on hyvä samalla käydä kampaajalla,jos on jotain menoa,saa meikin ja kampauksen stockalta yhdellä kertaa. Ja satu tekee aina erilaisen meikin ja keksii aina uusia juttuja.

        Kiitos Satulle ihanasta häämeikistä!


    • Ja miten tälle ihanalle naiselle voi varata ajan, ottaa yhteyttä...

    • lauralauralauralaura

      Satu Stockmannilla on kyllä todella hyvä! Ja aina niin iloinen työssään!

    • seärsyyntynytylioppilas

      Ainakin huonoin meikkaaja löytyy kampaamo UNIK:ista..! Kävin meikattavana ja kaikki tehtiin täysin toisin kuin halusin..! Meikit olivat jotain halpismeikkejä, edes mitään meikinalusvoidetta ei käytetty, kasvot olivat täysin eri sävyssä kaulaan, pahimmat olivat kulmakarvat, kotka olivat TÄYSIN eri paria/muotoa/väriä, luonnollisuudesta ei tietoakaan, häivyttäminen oli täysin vieras asia, eikä edes löytynyt kaikkia tarvittavia tarvikkeita (vaalean ruskeaa/turkoosia luomiväriä, valoituspuuteria jnejnejne). Ripsiä ei meikkaaja osannut laittaa ollenkaan paikalle, ja jouduin itse koittaa pelastaa tilannetta, mutta ripset jäivät silti törröttämään eri suuntiin. Aika loppui kesken, ja meikkaajan kommentti "No sä voit sit ite korjata niitä." sai minut raivon partaalle, koska koko hommasta jouduin pulittamaan 105€, eikä aikaa korjaamiselle ollut kun kampaamosta suuntasin suoraan juhliin.

      Kaikki sukulaiset/ystävät kauhistelivat naamaani, ja totesivat että minun olisi itse pitänyt tehdä meikkini, koska jopa pikaisesti sutaistu arkimeikkini näyttää enemmän ammattilaisen jäljeltä kuin tämä söherrys. Aivan järkyttävää jälkeä siis.

      Kampaus UNIK:issa sen sijaan onnistui ihan ok.

    • seärsyyntynytylioppilas

      Ainakin huonoin meikkaaja löytyy kampaamo UNIK:ista..! Kävin meikattavana ja kaikki tehtiin täysin toisin kuin halusin..! Meikit olivat jotain halpismeikkejä, edes mitään meikinalusvoidetta ei käytetty, kasvot olivat täysin eri sävyssä kaulaan, pahimmat olivat kulmakarvat, kotka olivat TÄYSIN eri paria/muotoa/väriä, luonnollisuudesta ei tietoakaan, häivyttäminen oli täysin vieras asia, eikä edes löytynyt kaikkia tarvittavia tarvikkeita (vaalean ruskeaa/turkoosia luomiväriä, valoituspuuteria jnejnejne). Ripsiä ei meikkaaja osannut laittaa ollenkaan paikalle, ja jouduin itse koittaa pelastaa tilannetta, mutta ripset jäivät silti törröttämään eri suuntiin. Aika loppui kesken, ja meikkaajan kommentti "No sä voit sit ite korjata niitä." sai minut raivon partaalle, koska koko hommasta jouduin pulittamaan 105€, eikä aikaa korjaamiselle ollut kun kampaamosta suuntasin suoraan juhliin.

      Kaikki sukulaiset/ystävät kauhistelivat naamaani, ja totesivat että minun olisi itse pitänyt tehdä meikkini, koska jopa pikaisesti sutaistu arkimeikkini näyttää enemmän ammattilaisen jäljeltä kuin tämä söherrys. Aivan järkyttävää jälkeä siis.

      Kampaus UNIK:issa sen sijaan onnistui ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe