siinä se on,voitais lähettää tämä step up dancers joka nyt esittää tuossa väliaikanumerona moskovaan!tässähän näyttää olevan meininkiä ja showta.parempi ainakin kuin yksikään noista biiseistä
step up dancers
3
234
Vastaukset
- että ne oli
Käänsin just silloin kakkoselle kun tämä kyseinen ryhmä esiityi. Mä olin jo ihan innoissani, luulin että tää on vamaankin se Vink, sillä en olut aikaisemmin kuullut mitään Vinkistä, en edes tiennyt millaista musiikkia he tekevät. Biisi oli todella mukaansatempaava ja esityskin oli kivaa katseltavaa, sitten harmikseni tajusin, että tämä olikin vain joku "välishow" ja Vink olikin vaan joku tavallinen pop/rock bändi.
Hemmetti, jos euroviisuihin osattaisiin tehdä yhtä hyviä showbiisejä, tuommoisia jaksaisi edes katsoa!
Ps. mikä se kappale oli minkä ne Stepupperit esitti?- parrado
nimeä en tiedä mutta tätä just meinaan kuten sinäkin.Tässä esityksessä oli sitä jotain,kuten itsekin sanoit,heti jäit sitä kuuntelemaan.
mutta ei,laimeita biisejä lähetellään kisoihin.. Biisi oli Hair-musikaalista ja juontaja sanoi myös sen nimeksi Hair. Step up dancersien show oli aivan mahtava. Signmarkin biisi oli todella hyvä, Osmo veti lauluosuudet upeasti. Miksauksella voi biisiä vielä parantaakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o3404672Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3992794Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1302549Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1792464Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2202426"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –421534Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a5681428Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4461278Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121201Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v39992