siinä se on,voitais lähettää tämä step up dancers joka nyt esittää tuossa väliaikanumerona moskovaan!tässähän näyttää olevan meininkiä ja showta.parempi ainakin kuin yksikään noista biiseistä
step up dancers
3
216
Vastaukset
- että ne oli
Käänsin just silloin kakkoselle kun tämä kyseinen ryhmä esiityi. Mä olin jo ihan innoissani, luulin että tää on vamaankin se Vink, sillä en olut aikaisemmin kuullut mitään Vinkistä, en edes tiennyt millaista musiikkia he tekevät. Biisi oli todella mukaansatempaava ja esityskin oli kivaa katseltavaa, sitten harmikseni tajusin, että tämä olikin vain joku "välishow" ja Vink olikin vaan joku tavallinen pop/rock bändi.
Hemmetti, jos euroviisuihin osattaisiin tehdä yhtä hyviä showbiisejä, tuommoisia jaksaisi edes katsoa!
Ps. mikä se kappale oli minkä ne Stepupperit esitti?- parrado
nimeä en tiedä mutta tätä just meinaan kuten sinäkin.Tässä esityksessä oli sitä jotain,kuten itsekin sanoit,heti jäit sitä kuuntelemaan.
mutta ei,laimeita biisejä lähetellään kisoihin.. Biisi oli Hair-musikaalista ja juontaja sanoi myös sen nimeksi Hair. Step up dancersien show oli aivan mahtava. Signmarkin biisi oli todella hyvä, Osmo veti lauluosuudet upeasti. Miksauksella voi biisiä vielä parantaakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418