siinä se on,voitais lähettää tämä step up dancers joka nyt esittää tuossa väliaikanumerona moskovaan!tässähän näyttää olevan meininkiä ja showta.parempi ainakin kuin yksikään noista biiseistä
step up dancers
3
242
Vastaukset
- että ne oli
Käänsin just silloin kakkoselle kun tämä kyseinen ryhmä esiityi. Mä olin jo ihan innoissani, luulin että tää on vamaankin se Vink, sillä en olut aikaisemmin kuullut mitään Vinkistä, en edes tiennyt millaista musiikkia he tekevät. Biisi oli todella mukaansatempaava ja esityskin oli kivaa katseltavaa, sitten harmikseni tajusin, että tämä olikin vain joku "välishow" ja Vink olikin vaan joku tavallinen pop/rock bändi.
Hemmetti, jos euroviisuihin osattaisiin tehdä yhtä hyviä showbiisejä, tuommoisia jaksaisi edes katsoa!
Ps. mikä se kappale oli minkä ne Stepupperit esitti?- parrado
nimeä en tiedä mutta tätä just meinaan kuten sinäkin.Tässä esityksessä oli sitä jotain,kuten itsekin sanoit,heti jäit sitä kuuntelemaan.
mutta ei,laimeita biisejä lähetellään kisoihin.. Biisi oli Hair-musikaalista ja juontaja sanoi myös sen nimeksi Hair. Step up dancersien show oli aivan mahtava. Signmarkin biisi oli todella hyvä, Osmo veti lauluosuudet upeasti. Miksauksella voi biisiä vielä parantaakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466