kamala kaipuu exään;(

enkö voi unohtaa;(

erosin n.3 vuotta sitten kihlatustani jonka kanssa olin n.4 vuotta.ollaan eron jälkee oltu ns.seksi suhteessa ja melk.aina yhessä tai ainaki joka pv.tekemisissä,silti miehellä omat kuviot,panee ketä vaan ja tekee mitä vaan,itse en ole pystynyt ...
toisaalta eihän hän ole tilivelvollinen mulle,mutta kun itse sanoo että olen rakas ja ettei voisi kuvitella elämää ilman mua,ja aina kun sil on vaikeet se soittaa mulle tai tulee luo.
turvautuu muhun,muutenkin vietämme aikaa paljon ja pystymme puhumaan kaikesta toisillemme,kaipaan häntä niin takasin KOKONAAN,en tiedä miten siinä onnituisin,olen koittanut sanoa,mutta ...
kaipaan exääni nukkumaanvierelle,tekemään yheisiä juttuja yhessä,olemaan vaan...rakastan sitä liian paljon unohtaakseni hänet!en pysty ees kuvitella et tapailisin jotain toista tai ees harrastaisin seksiä toisen kanssA..ajatukset ja tunteet kii exässä...muttatuntuu että hän haluaa olla sinkkuna vaan,omien puheidensa tulkitsemisen puolesta..mitä teen?luovutanko?kärsin jo muutenkin tarpeeksi;(

10

2075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka987654322

Älä valita.

Monilla on vielä vaikeampaa kuin sinulla.

• ei kynnysmatto

Eihän toi teidän kuvio ole mistään kotoisin.
        Nyt sun pitäisi olla vahva.Niin kauan ku haikailet exän perään,on exällä suhun valta.Hän voi tehdä mitä vaan tietäen,että olet siinä,jos hän sitä tarvitsee.Ja mikäs on hänelle sen mukavampaa?Saa piää sut,vapauden ja muut naiset.
        Nyt sun pitäis lopettaa itsesi tuhoaminen ja jätät sen miehen ihan kunnolla.Et ole hänen kanssaan missään tekemisissä.Et soita,etkä viestitä.
        Sanot sille,että nyt tää pelleily loppuu.
        Ja vasta sen jälkeen sä voit alkaa unohtaan exän.Tolla tavalla et unohda sitä ikinä.Ja ex jatkaa sun satuttamista.

• .....

Tietääkö toinen tuntemuksistasi? Minkälainen mies on miehiään? Ja voisitko elää muutakin elämää samalla.

• elämä, opettele viihtymään yksin. Jos sittenkin vielä haluat tuollaisen miehen takaisin, voisi suhde ainakin olla vähän tasavertaisempi.

• .....................

tunteiden orjien (eli ylitunteilijat) ei kannattaisi seurustella....

• eräs-

Valitettavasti ei voi alkaa tunteettomaksi. Eikö ole suht hyvä että on tunteitakin. Miten ylitunteilu liittyi tapaukseen, ajaako yli? tunteellisuus miestä kauemmas

• Alt.

Niin kauan kuin sä annat sen tökätä pippelinsä sun haarojen väliin, niin kauan se käyttää tilaisuutta hyväkseen. Sä olet "rakastuneena" kaikipuolin helppo nakki. Mies nauttii tilanteesta. Voi tulla ja mennä miten haluaa ja panna sitä keneltä saa.

• silmälasit

Vaaleanpunaiset silmälasit ovat vielä silmilläsi.

• mieltä minäkin...jätä jo hyvänen aika ja elä omaa elämääsi.

• S08

Mieti, onko tämä sinusta sellainen suhde jonka haluat? Aiotko tyytyä puolikkaaseen, vaikka voisit saada jonkun muun kanssa kokonaisen suhteen? Mies on epäreilu sinua kohtaan, haluaa olla sinkku ja seurustella yhtaikaa. Varmasti hän tykkää sinusta, mutta jos hän todella rakastaisi sinua, ei hän pystyisi sua noin satuttamaan. Varmasti hän näkee miten kärsit ja tietää että haluaisit seurustella hänen kanssaan. Älä anna hänen satuttaa sinua enää! Arvosta itseäsi, sinulla on oikeus saada hyvä poikaystävä, joka rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet. Poikaystävä joka haluaa viettää aikaa just sun kanssa, eikä kenenkään muun. Eikä haikaile muiden naisten perään!

Paras ratkaisu mielestäni on, että et näe häntä enää ollenkaan tai ole muutenkaan yhteyksissä häneen. Sananlasku "poissa silmistä, poissa sydämestä" pitää paikkansa. Tottakai lopullinen ero tuntuu pahalta, mutta sanoit kärsiväsi tästä tilanteesta ja olosi on jo nyt surkea - - ainakin tämä erosuru ja ylitsepääseminen olisi askel kohti uutta elämää ja uutta rakkautta joka tulee aivan varmasti vastaan aikanaan! Maailma on täynnä vapaita miehiä jotka ovat taatusti parempia tyyppejä kuin tämä sinun exäsi! Sanonta "AINA LÖYTYY PAREMPI" pitää myös paikkansa! Tiedän mistä puhun. Nyt häntä pystyyn ja katsot elämässä eteenpäin!

Hän tulee varmasti vielä anelemaan sinua takaisin, kun huomaa että olet pääsemässä jaloillesi ja yli hänestä. Hänen egonsa ei sitä kestä, joten hän lupailee kaikenlaista saadaksesi sinut takaisin. Tässä kohdassa toivon, ettet tee sitä virhettä, että annat hänelle mahdollisuuden. Pysy siinä hetkessä lujana ja kiellä häntä ottamasta sinuun enää yhteyttä. Jos tuota samaa menoa on jatkunut kolme vuotta, hän ei todellakaan tule muuttumaan. Usko itseesi ja siihen, että tapaat VARMASTI paremman tyypin!
      Ajattele, miten kivalta tuntuisi se tunne, kun ei tarvitsisi enää exäsi takia surra milloin mitäkin!

Keskity elämässäsi nyt muihin kivoihin juttuihin, toteuttamaan unelmiasi töiden, harrastusten tai opiskelun parissa. Unohda miesasiat kokonaan vähäksi aikaa, kyllä Se Oikea sieltä sit vastaan tulee! :) Ja sitten, onnellisena, voit ajatella että mitä hittoa edes näit siinä säälittävässä exässäsi! TSEMPPIÄ!!!!! :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2204
    2. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      893
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      76
      873
    4. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      853
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      112
      795
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      46
      769
    7. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      739
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      732
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      713
    10. Salaisuus rakas.

Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!
      Ikävä
      47
      690
    Aihe