Eikö kukaan tosiaan tajunnut että minä tein Fifiä silloin kun nuo tissikuvat tulivat näkyviin. Nappasin ne netistä ja heikensin kuvan laatua niin että näyttäisivät amatöörikuvilta.
Ollaanpa tarkempina siellä.
Te ootte niin pihalla
33
788
Vastaukset
- en kerro kuka
kuin mun rinnat.
Mutta jos sä heikensit kuvaa, niin silloin mulla tosiaan on maailman rumimmat rinnat. :( Eipä sillä, etten olisi sitä jo tietänyt.- en kerro kuka
buddy-love kirjoitti:
Epäterävyyttä lisää ja rajaus tiukaksi.
Ei niissä ole mitään vikaa mallina.hirvittävää rumuutta.
- en kerro kuka
buddy-love kirjoitti:
Tuokin versio aiheesta on ihan moitteeton.
siihen auta mitkään piristysyritykset. :( Mut elämä on.
en kerro kuka kirjoitti:
siihen auta mitkään piristysyritykset. :( Mut elämä on.
Suoritamme puolueetonta arviointia mitä suurimmalla hienotunteisuudella.
- en kerro kuka
buddy-love kirjoitti:
Suoritamme puolueetonta arviointia mitä suurimmalla hienotunteisuudella.
tarpeeksi moni ja ole jo saanut sen arvioinnin. Ei koskaan enää samaa nöyryytystä.
en kerro kuka kirjoitti:
tarpeeksi moni ja ole jo saanut sen arvioinnin. Ei koskaan enää samaa nöyryytystä.
Kyse on silloin ollut hölmöjen hölmöilystä. Lisäksi eihän niillä arvostelijoilla ole edes silloin ollut käsitystä siitä miltä ne yleensä näyttävät.
- ritallisuus
ei mee läpi,eikä gekko ees tarvi sitä.
- mä ainakaan
tajunnu ku en oo kattonu.
mua kiinnostaa palstalla vain asiakeskustelut.- sä oot
ihan vääräs paikas,tääl ei asiakeskusteluita ole.
- se just
sä oot kirjoitti:
ihan vääräs paikas,tääl ei asiakeskusteluita ole.
olikin se pointti. Tissikeskustelussa jutustelemassa muka asiaa.
Mut jos totta puhutaan niin toisten palstalaisten tekemiset ei kiinnosta vittuakaan.
- jo tajunneet
mikä yhteys on fifillä, gekkolla, ryynärillä, vakuutusmiehellä, mallarilla ja mitä näitä nyt olikaan. jakomielitauti on bitch :(
- hyvä :
että mallaria voi haukkua sydämen pohjasta ihan vapaasti, mallari-kusitolpilla on maassamme selkeä sosiaalinen tilaus
- ....................
Onneks en kuitenkaan noin pihalla, etten tajuais, ettei kaikkia kiinnosta *vinkki*
Joku täydellisesti käytöstapoja omaamaton amispermanetti tai duunaritaustan omaava kskiverto-kansalainen saattaa toki sun mielestäsi olla tosi brillis ja fiksu, mut tajuu, että aivan kaikki mahdolliset ihmiset eivät jaa mielipidettäsi.
Osta elämää.:) Jossakin netissä pystyt pätemään, mutta tulepa mun kanssani samaan pöytään, niin itket.;( *vitsi* Buddis!- .....................
buddy-love kirjoitti:
Niin surullisia juttuja?
Tos oli toki pari viatonta kirjoitusvirhettä, muttan EI PÄTKÄÄKÄÄN yleistämistä.;) Surullista musta on lähinnä huono itsetunto.
Miksi olen mielestäsi surullinen, oi mistä surulliset mielikuvat? ..................... kirjoitti:
Tos oli toki pari viatonta kirjoitusvirhettä, muttan EI PÄTKÄÄKÄÄN yleistämistä.;) Surullista musta on lähinnä huono itsetunto.
Miksi olen mielestäsi surullinen, oi mistä surulliset mielikuvat?Itkua lupaat.
- ........................
buddy-love kirjoitti:
Itkua lupaat.
Outo kommentti sulla. Mä sulle mitään ole luvannut. Just vasta tulin palstalle. Tätä ennen aiemmin illalla tyyliin kaks keskusteluketjua lukenut. Tiedä mistään, mistä sinä puhut...
........................ kirjoitti:
Outo kommentti sulla. Mä sulle mitään ole luvannut. Just vasta tulin palstalle. Tätä ennen aiemmin illalla tyyliin kaks keskusteluketjua lukenut. Tiedä mistään, mistä sinä puhut...
Tässä:
"Osta elämää.:) Jossakin netissä pystyt pätemään, mutta tulepa mun kanssani samaan pöytään, niin itket.;( *vitsi* Buddis"
Itkujahan lupasit.- mä repesin
buddy-love kirjoitti:
Tässä:
"Osta elämää.:) Jossakin netissä pystyt pätemään, mutta tulepa mun kanssani samaan pöytään, niin itket.;( *vitsi* Buddis"
Itkujahan lupasit.onks toi akka ihan tyhmä :D
ensin lupaa itkettää ja sitten ei tiedä enää mitään. - .................
buddy-love kirjoitti:
Tässä:
"Osta elämää.:) Jossakin netissä pystyt pätemään, mutta tulepa mun kanssani samaan pöytään, niin itket.;( *vitsi* Buddis"
Itkujahan lupasit.Mitäs tossa siis nyt oli? Sähän siis olet outo _mun_ näkökulmastani, sori.:) Puolustelet kaiken maailman hulluja, jotka keksii päästään asioita ts. tarkoitan sanoa (ja korjaan samalla edeltävän sanomani: anteeksi!), että mielestäni moraaliselta kantilta erikoisetkin ihmiset joskus näkyvät olevan sinun mielestäsi erityisen puolustamisen tarpeessa.
Tossa mistään itkemisistä ole kyse, muutoin kuin siten, että kai sitä jokainen haluaa pöytäänsä edes suurinpiirtein omaa arvomaailmaansa lähellä olevan ihmisen. - ..............................
buddy-love kirjoitti:
Niin surullisia juttuja?
Kun kerran surullisista jutuista olet kiinnostunut, niin siinä sulle surullisia juttuja, buddy-love! Tiedän, että sinulla ja minulla arvon keskustelupalstakirjoittaja buddy-love on varmasti hieman eri käsitys surullisista jutuista, mutta tossa sulle sitä, mikä _mun mielestäni_ on surullista...Ketjussa suorastaan RÄÄKÄTÄÄN yhtä kirjoittajaa...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000038491757#22000000038491757
On se vaan jännä, kuinka sinustakin buddy-love löytyy tuota tunneälyä!*reps* - ..............................
mä repesin kirjoitti:
onks toi akka ihan tyhmä :D
ensin lupaa itkettää ja sitten ei tiedä enää mitään.No ei ole tyhmä, vaan todennnäköisesti ainakin kymmenen kertaa älykkäämpi, kuin esimerkiksi sinä.
Jos joku nyt ei lauantai-yönä ilmaise itseään kaikkein selkeimmällä tavalla, ei siinä pitäisi olla kovin erityistä kummallista.
Pointtini oli vain, että en haluais tota buddy-lovea samaan pöytään kanssani. Enkä tajua, että miten hän kuvittelee kaikkien olevan erityisen kiinnostunut tekemisistään....Toi sen tän ketjun aloitushan on aivan sekava. Ei tosta ole keskustelupalstalukijan mahdollista saada mitään(!) tolkkua, että mistä(?!) se tuossa puhuu.
Tolla tavallako ihmiselle käy, että jos liikaa keskustelupalstailee: Ei enää tajua, ettei jokaikisestä aivoituksestaan tarvitse tehdä erillistä avausta? .............................. kirjoitti:
Kun kerran surullisista jutuista olet kiinnostunut, niin siinä sulle surullisia juttuja, buddy-love! Tiedän, että sinulla ja minulla arvon keskustelupalstakirjoittaja buddy-love on varmasti hieman eri käsitys surullisista jutuista, mutta tossa sulle sitä, mikä _mun mielestäni_ on surullista...Ketjussa suorastaan RÄÄKÄTÄÄN yhtä kirjoittajaa...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000038491757#22000000038491757
On se vaan jännä, kuinka sinustakin buddy-love löytyy tuota tunneälyä!*reps*Muuten on, että sinä yrität jatkuvasti haastaa riitaa.
- ..............................
buddy-love kirjoitti:
Muuten on, että sinä yrität jatkuvasti haastaa riitaa.
En suosittelisi sinua buddy-love heittäytymään tekopyhäksi.
Mulla on peruste sille, miksen sinun arvon palstapersoonastasi pidä ja se peruste on sellainen, että vaikutat mielestäni olevan täydellisen sokea todelliselle nettikiusaamiselle, noin esimerkiksi. Leikit palstalla "galaktista sankaria" ja mitä lie, mutta näyt sankaroivan ja puolustelevan erityisesti minua suuresti kiusanneita palstakirjoittajia.
En myöskään mitenkään välitä/ halua olla osa sinun käsitystäsi tästä keskustelupalstasta. En tiedä, oletko käyttäytynyt sadistisesti kommenteissasi juuri minua kohtaan enemmän vai vähemmän tietoisesti, mutta minä voin kertoa, että pidän maanläheisistä ihmisistä. Hyvin paljon vähemmän pidän keskustelupalstoilla "galaktisista sankareista".
Ja tuo linkittämäni ketju on todellakin hyvin surullista luettavaa. Itsekin siinä kiusaamisessa menetin hermojani. .............................. kirjoitti:
En suosittelisi sinua buddy-love heittäytymään tekopyhäksi.
Mulla on peruste sille, miksen sinun arvon palstapersoonastasi pidä ja se peruste on sellainen, että vaikutat mielestäni olevan täydellisen sokea todelliselle nettikiusaamiselle, noin esimerkiksi. Leikit palstalla "galaktista sankaria" ja mitä lie, mutta näyt sankaroivan ja puolustelevan erityisesti minua suuresti kiusanneita palstakirjoittajia.
En myöskään mitenkään välitä/ halua olla osa sinun käsitystäsi tästä keskustelupalstasta. En tiedä, oletko käyttäytynyt sadistisesti kommenteissasi juuri minua kohtaan enemmän vai vähemmän tietoisesti, mutta minä voin kertoa, että pidän maanläheisistä ihmisistä. Hyvin paljon vähemmän pidän keskustelupalstoilla "galaktisista sankareista".
Ja tuo linkittämäni ketju on todellakin hyvin surullista luettavaa. Itsekin siinä kiusaamisessa menetin hermojani.Kyllä minä mielestäni olen pikemminkin teennäinen.
- ..............................
buddy-love kirjoitti:
Kyllä minä mielestäni olen pikemminkin teennäinen.
_Minun_ henkilökohtaisen näkemykseni mukaan olet kuitenkin palstakiusaaja.
Mielenkiintoista nähdä, että minkälaiset ihmiset sinuakin symppaavat..._Minun_ mielestäni on todella outoa, jos joku kykenee näkemään sinut esimerkiksi mukavana. Jos laitettais verranto, että kumpi esimerkiksi meistä ( sinä vai minä) kirjoittaa paremmin tavisymmärryksellä käsitettävää juttua, niin kyllä se olen ehdottomasti minä. Korkeintaan varmaan tämänkaltaisilla palstoilla sinullekin löytyy fanittajia, mutta ihminen on ihminen. *vihaisena* Pidä toi mielessäsi, säkin galaktinen tapaus jou... .............................. kirjoitti:
_Minun_ henkilökohtaisen näkemykseni mukaan olet kuitenkin palstakiusaaja.
Mielenkiintoista nähdä, että minkälaiset ihmiset sinuakin symppaavat..._Minun_ mielestäni on todella outoa, jos joku kykenee näkemään sinut esimerkiksi mukavana. Jos laitettais verranto, että kumpi esimerkiksi meistä ( sinä vai minä) kirjoittaa paremmin tavisymmärryksellä käsitettävää juttua, niin kyllä se olen ehdottomasti minä. Korkeintaan varmaan tämänkaltaisilla palstoilla sinullekin löytyy fanittajia, mutta ihminen on ihminen. *vihaisena* Pidä toi mielessäsi, säkin galaktinen tapaus jou...Yrität riidellä, mutta se onnistuu huonosti kanssani.
- huomasin.
Ollut vain palstalta muutaman vuorokauden poissa.
Onko täällä tapahtunut mitä mielenkiintoista?
Eihän gekko ole pitkään aikaan itse kirjoittanut fifin höpötyksiä. Siitä käsilaukkuepisodista alkaean on ollut päivän selvää, ettei gekko pysty niin naismaiseen hömppään, ja hyvä niin.- se koettanut
buddy-love kirjoitti:
Sentään joku on kartalla.
Mitä Fifi muuten voisi seuraavaksi alkaa harrastaa?minipossujen kasvatusta?
Niille saa tehtyä nättejä rusettaja ja ne näyttää parhaat tryffeliapajat. se koettanut kirjoitti:
minipossujen kasvatusta?
Niille saa tehtyä nättejä rusettaja ja ne näyttää parhaat tryffeliapajat.Fifi varmaan pelkää että ne voisivat haista joltain. Plussana on kuitenkin että ne ovat vaaleanpunaisia. Katsotaan nyt mitä Fifi sanoo.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
