Moi...minulla on ollut vähän tiukkaa taloudellisesti, ja on jäänyt noi toimihenkilöunionin maksut (1,2%) maksamatta parin kk ajalta. Menevätkö nämä maksut perintään jos ei niitä hoida?
Liiton jäsenmaksut maksamatta
15
5645
Vastaukset
- tuskin muuta
Kannattaa maksaa ainakin työttömyyskassan jäsenmaksut pois, muuten häviää kassan jäsenyys ja samalla menettää mahdollisuuden saada esim. ansiopäivärahaa työttömyysajalta
http://www.toimihenkilounioni.fi/tyottomyyskassa/web/index.php?id=104- tiukalla
Tee sopimus, että niin kauan kuin olet tiukoilla, maksat vain työttömyyskassan osuuden. Jos on rahat vähissä, niin menoja pitää karsia.
Tässä et menetä mitään, säästät vain rahaa.
- niitä oteta
suoraan palkasta?
- dalistali
siitä onko henkilö valinnut maksutavaksi työnantajaperinnän vai itsemaksavan. Edellisessä työnantaja(palkanlaskenta tms.) vähentää jäsenmaksut suoraan palkasta, kun taas jälkimmäisessä hlö hoitaa jäsenmaksun itse.
- Jäsenmaksu
"Toimihenkilöunionin ja työttömyyskassan jäsenet maksavat 1,2 % ennakonpidätyksen alaisesta palkasta, kuitenkin enintään 55 euroa ja vähintään 7,5 euroa kuukaudessa."
Kuinka tiukilla olet oikein ollut?
Maksimi 55 euroa / 1,2%:n mukaan saavutetaan 4583 euron palkalla.
Arvioiden 2500 euroa / 1,2% = 30 euroa.
Kyllä sen verran jokaisella on laittaa kuukausittan omaan tulevaisuutensa turvaamiseen.
Niin, ja miksi sitä ei sinulla oteta suoraan palksta?- eri maksut
minä kuulun akavalaiseen ammattiliittoon ja siellä kaikilla on sama maksu palkasta riippumatta. jos ansaitsee alle 1600 eur kk voi saada maksualennusen puoleen maksuun.
- sinäkin
YTK.n niin ei tarvitse olla tiukalla. 65 egee vuodessa ei pidä ketään tiukilla.
- Olen valintani tehnyt
Kyllä minä ainakin haluan olla oikean ammattiliiton jäsen.
Enkä minkään loimaankassan.Eihän loimaankassa ole edes mikään ammattiliitto. - maksanut pamin maksuja
Olen valintani tehnyt kirjoitti:
Kyllä minä ainakin haluan olla oikean ammattiliiton jäsen.
Enkä minkään loimaankassan.Eihän loimaankassa ole edes mikään ammattiliitto.mutta mitään hyötyä ei siitä puljusta ole ollut
- dalistali
maksanut pamin maksuja kirjoitti:
mutta mitään hyötyä ei siitä puljusta ole ollut
selvää mitä kaikkia lisiä yms. pam (ja yleensäkin ay-liikkeet) ovat saaneet neuvotelluksi vuosien saatossa duunareitten eduksi. Etenkin nuoremmat ei aina ymmärrä että joku lisä tms. ei tule automaattisesti vaan se neuvottelujen kautta saatu.
- tässä:
liity Loimaan kassaan ja unohda unionit.
- sinne
älyttöminen seuraan, itä muuta voi ajatella, siipeilijöitä muuten koko kassan väki.
- on epätyöllistäjä
sinne kirjoitti:
älyttöminen seuraan, itä muuta voi ajatella, siipeilijöitä muuten koko kassan väki.
Sinunlaiset stalinistiparasiitit sulkevat tehtaat laittomilla lakoilla ja syöpäläisliitot selviävät aiheuttamistaan miljoonavahingoista olemattomilla sakoilla.
Onneksi sentään on vielä ihmisiä, joilla on omatkin aivot, joilla voi sitten ihan itse kysäistä onko palkkaus kohdallaan.
Ammattiliitot vaatimuksineen ovat kaikkein suurin este palkkojen korotuksille ja työllistämiselle ylipäätään.
Paperiteollisuus saatiin nurin ja nyt kaadetaan Finnair.
Toivottavasti sinulle kelpaa kommunismin jäljiltä sosialismin rappiosta nousemaan yrittävä Aeroflot nälkäpalkattuine henkilöstöineen lennättämään sinut Sotsiin, kaikkien työläisten paratiisiin.
Sinunlaisten idioottien takia täältä lähtee kaikki työpaikat mikä minnekin, kunhan vain pois Suomesta! - Kyseisestä asiasta
on epätyöllistäjä kirjoitti:
Sinunlaiset stalinistiparasiitit sulkevat tehtaat laittomilla lakoilla ja syöpäläisliitot selviävät aiheuttamistaan miljoonavahingoista olemattomilla sakoilla.
Onneksi sentään on vielä ihmisiä, joilla on omatkin aivot, joilla voi sitten ihan itse kysäistä onko palkkaus kohdallaan.
Ammattiliitot vaatimuksineen ovat kaikkein suurin este palkkojen korotuksille ja työllistämiselle ylipäätään.
Paperiteollisuus saatiin nurin ja nyt kaadetaan Finnair.
Toivottavasti sinulle kelpaa kommunismin jäljiltä sosialismin rappiosta nousemaan yrittävä Aeroflot nälkäpalkattuine henkilöstöineen lennättämään sinut Sotsiin, kaikkien työläisten paratiisiin.
Sinunlaisten idioottien takia täältä lähtee kaikki työpaikat mikä minnekin, kunhan vain pois Suomesta!http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000104&posting=22000000041268349
Toivottavasti nyt sinäkin opit jotain. - ei kiinnosta
Kyseisestä asiasta kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000104&posting=22000000041268349
Toivottavasti nyt sinäkin opit jotain.Kyllä ammattiliitot saisivat olla vähän enemmän huolissaan työpaikkojen säilymisestä kuin iänikuisesta työnantajan riistämisestä.
Työnantajan ei ole pakko työllistää ketään jos ei huvita, kannata tai haluaa lähteä lopullisesti thaimaahan huoraamaan.
Ei kannattaisi etenkään tälläisenä aikana kovin hyppiä silmille, koska kai tyhminkin tietää, että nyt ei ole pahemmin ulosmitattavaa?
Saapa nähdä koska finnairin armada on myynnissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694