Mooikka!
Tuota miten, haluasin tulla fiksuksi riitelijäksi.. minulla on tapana sanoa asioita joita en tarkoita :o voikohan tällaisestä päästä eroon? vinkkejä
Kuinka tulla fiksuksi?
8
1251
Vastaukset
- Mies 45v
Munkin edellinen aina pelotteli että raivostuessaan sanoo asioita joita ei tarkota.Mulla se ei ole koskaan ollut pahemmin tapana....paitsi sitten kun kerran tää nainen lopulta sai mut raivostumaan annoin sille täyslaidallisen ja siitä se ei toipunut vaikka yritin selittää että mä oon samanlainen kuin sinä!En tarkottanu.....
- _askel
Koitapa aloittaa siitä, että mahdollisimman pian jälkeenpäin pahoittelet avoimesti sanomisiasi. Sitten kun pahoittelusi tulevat jo saman kiukunpuuskan aikana, olet melko pitkällä... ajan myötä osaat ehkä katua ennen kuin päästät sanat suustasi?
- Anonyymi
omg kiitti
- Anonyymi
Helppo nakki! Pidät vain suusi kiinni. Silloin sieltä ei hypi sammakoita!
Ei toinenkaan kovin kauaa viitsi jäkättää kun ei saa mitään vastakaikua . Riia haihtuu tuuleen. Sitten voitte normalin keskustelun tapaan ratkoa ongelmia ( jotka huomaatte aivan mitättomiksi kuitenkin!) - Anonyymi
Maltti on valttii.
- Anonyymi
Ei kait sille mitään voi. Kyllä sitä jossain vaiheessa ymmärtää että kaikkia taisteluja ei tarvitse käydä ja voittaa. Kannattaa miettiä kun se ajatus iskee että sanon niin tai näin. Minkälainen reaktion se saa toisessa aikaan että haluatko välttämättä pitkittää riitaa. Syy ja seuraus suhteita. Tietysti aika hankala se voi olla siinä tunne kuohussa itseään hillitä.
- Anonyymi
Älä puhu ennen kun tunnemyrsky on laantunut. Poistu ennemmin tilanteesta siksi aikaa. Käytä energiasi sen miettimiseen, mitä ja miten sanot. Eli mieti kunnolla ennen kun sanot. Kun olet rahoittunut ja miettinyt mitä sanot, niin sitten voit puhua
- Anonyymi
Tunnistan itsessäni
Räjähdän , kun minut keskeytetään
Sitä täytyy työstää
Itsehillintää
Hermot hermot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124243
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042131Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.162031Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341792- 1811574
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261461Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111273Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2181225- 391182
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331150