"Kun se ei tee mitään

mun kanssa"

Siinä se lause joka tukkii tämänkin Suomi24:n hienon suhdepalstan. "Kun se ei tee mitään mun kanssa, katsoo vaan telkkaria ja on koneella". Siinä taitaa olla kiteytettynä myös oman muijan aivoitukset, joten hän ei kuulu siihen 0,01% naisväestöstä jolla tämä ei ole päällimmäinen ajatus.

Sitten seuraavaksi saattekin kertoa mitä pitäisi tehdä mikä oli varsinainen asiani. Suhdetta takana muutama vuosi, joten leffat, syömiset jne jne on käytetty ja nähty. Emäntä haluaa sitä yhteistä tekemistä, mutta mitä? En nyt siltä suoraankaan ala kyselemään osoittaakseni typeryyteni. Jos lähtee reissuun, niin mitä siellä tehdään? Paikka vaihtuu ilta ei muutu. Muija viihtyy seurassa, joten kaksin illan vietto jossain ei onnistu jos ei keksi jotain todella erikoista. Mitä? Mitä se joku on jos se ei ole sitä mitä aina ennenkin kotona, eikä baari-ilta, ei syömistä, eikä leffaa?

Olen mielikuvitukseton, myönnetäään, en minä täällä muuten kirjoittelisikaan. Joku pikku jibbo olis ihan paikallaan ja romantiikkahan meillä ei juuri ole näkynyt joten sekään ei olisi haitaksi.

153

49142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiruppo

      Tekeminen voisi olla jotain pientä kivaa päivällä. Vie rakkaasi vaikkapa taidenäyttelyyn tai seinäkiipeilemään. Ei sitä tekemistä oikeasti ole vaikea keksiä ja nainen on helppo saada iloiseksi pienillä jutuilla.

      • jepulis jeps

        Toimii yhden kerran, mutta entäs sittenb seuraavat 10 vuotta. Jos seinäkiipeily ei oikeesti kiinnosta naista niin kuulee pian että aina tehdään sitä mitä mies haluaa. Taidenäyttelytkään ei vaihdu joka päivä joten ne on äkkiä kierretty. Sitten jos miestä itseään ei ne kiinnosta niin hienoltapa tuntuu kiertää siellä. Se näkyy äkkiä naamasta ja siitä kuulee taas. Itse tiedän että oman naiseni saan iloiseksi viemällä sen kierrokselle sisustusliikkeisiin. Itse inhoan niissä käyntiä ja jossain vaiheessa tulen aina avanneeksi suuni ja sitten tullaankin äkkiä kotiin ja mökötetään pari päivää.
        Oikeasti nainen sanoessaan että pitäis tehdä jotain yhdessä tarkoittaa että miehen pitäisi osallistua johonkin naisen harrastukseen tai naista kiinnostavaan tekemiseen -ja innokkaasti. Mutta siinäkään ei saa tehdä sitä virhettä että kehittyy siinä naista nopeammin ja tulee tätä paremmaksi taidoiltaan ja/tai tiedoiltaan. Naisen pitää saada säilyttää pomon/opettajan/kokeneemman harrastajan asemansa. Myöskään ei sovi että kyseisessä harrasteessa kiinnität toisten naisten huomiota liiaksi, vaikkakin tekisit sen itse huomaamattasi. Jonkin aikaa sekin on ok kun nainen saa esiintyä omistajan elkein ja kokea kateutta muiden naisten puolelta, mutta annas olla kun se mustasukkaisuus herää.
        Ja ehkä pahin virhe on se että löydät sen täydellisen yhdessä tekemisen muodon, jossa olette välttäneet edellä mainitut karikot. Silloin olet vienyt naiselta aiheen valittaa ja nalkuttaa, joten olet itsekäs sika, joka sitoo naistaan liikaa eikä hän jaksa koko ajan sinun seuraasi jne jne. Siis se uuden valituksen aihe löytyy kuitenkin. Nalkutus kun on naisessa sisäänrakennettu moodi.


      • ei ne niin helppoja ole

        Se riippuu mitä seurustelun alussa on tehty.
        Jos ns kaikkea on kokeiltu niin on vaikea keksiä enään lisää .
        Mutta saa kyllä muijakin katella peiliin jos ei miehen kanssa kahdestaan viihdy.
        Sängyssä on aina parannettavaa että ei kun toimiin. Muutaman päivän päästä toivoo että sais hetken olla rauhassa.


      • fenk-ku
        jepulis jeps kirjoitti:

        Toimii yhden kerran, mutta entäs sittenb seuraavat 10 vuotta. Jos seinäkiipeily ei oikeesti kiinnosta naista niin kuulee pian että aina tehdään sitä mitä mies haluaa. Taidenäyttelytkään ei vaihdu joka päivä joten ne on äkkiä kierretty. Sitten jos miestä itseään ei ne kiinnosta niin hienoltapa tuntuu kiertää siellä. Se näkyy äkkiä naamasta ja siitä kuulee taas. Itse tiedän että oman naiseni saan iloiseksi viemällä sen kierrokselle sisustusliikkeisiin. Itse inhoan niissä käyntiä ja jossain vaiheessa tulen aina avanneeksi suuni ja sitten tullaankin äkkiä kotiin ja mökötetään pari päivää.
        Oikeasti nainen sanoessaan että pitäis tehdä jotain yhdessä tarkoittaa että miehen pitäisi osallistua johonkin naisen harrastukseen tai naista kiinnostavaan tekemiseen -ja innokkaasti. Mutta siinäkään ei saa tehdä sitä virhettä että kehittyy siinä naista nopeammin ja tulee tätä paremmaksi taidoiltaan ja/tai tiedoiltaan. Naisen pitää saada säilyttää pomon/opettajan/kokeneemman harrastajan asemansa. Myöskään ei sovi että kyseisessä harrasteessa kiinnität toisten naisten huomiota liiaksi, vaikkakin tekisit sen itse huomaamattasi. Jonkin aikaa sekin on ok kun nainen saa esiintyä omistajan elkein ja kokea kateutta muiden naisten puolelta, mutta annas olla kun se mustasukkaisuus herää.
        Ja ehkä pahin virhe on se että löydät sen täydellisen yhdessä tekemisen muodon, jossa olette välttäneet edellä mainitut karikot. Silloin olet vienyt naiselta aiheen valittaa ja nalkuttaa, joten olet itsekäs sika, joka sitoo naistaan liikaa eikä hän jaksa koko ajan sinun seuraasi jne jne. Siis se uuden valituksen aihe löytyy kuitenkin. Nalkutus kun on naisessa sisäänrakennettu moodi.

        Jos sinun naisesi on nalkuttava ja itsekäs, ja sinä vain sopeudut asiaan kehittämällä tuollaisia katkeria teorioita ja jonkin roolin pelaamiseen perustuvia toimintamalleja, niin voit syyttää ihan vain itseäsi siitä ettei suhteenne parane.

        Sen sijaan jos asettaisit rajasi suoraselkäisyydelläsi, etkä olisi vässykkä, saisit kunnioitusta osaksesi. Jos toinen ei sitä kunnioita, suhteenne toki todennäköisesti loppuu, mutta kyllä siitä hengissä selviää. Riskin ottaminen on joka tapauksessa ainoa tapa saada parempi suhde. Joko jonkun muun tai ehkä jopa saman kanssa. Ehkä sinullakin olisi vielä syytä kypsyä ja kasvaa.

        Ihan turha luulla että kaikki naiset moisia olisivat. Kyllä naisilla on ihan vastaavat mahdollisuudet kasvaa ja kypsyä ihmisinä kuin miehilläkin. Mutta jos ei itseltä löydy itsekunnioitusta edellyttää muilta kypsää käytöstä, ei heillä ole eikä tule tarvetta sellaista itsessään kehittääkään.


      • keisarinna86
        jepulis jeps kirjoitti:

        Toimii yhden kerran, mutta entäs sittenb seuraavat 10 vuotta. Jos seinäkiipeily ei oikeesti kiinnosta naista niin kuulee pian että aina tehdään sitä mitä mies haluaa. Taidenäyttelytkään ei vaihdu joka päivä joten ne on äkkiä kierretty. Sitten jos miestä itseään ei ne kiinnosta niin hienoltapa tuntuu kiertää siellä. Se näkyy äkkiä naamasta ja siitä kuulee taas. Itse tiedän että oman naiseni saan iloiseksi viemällä sen kierrokselle sisustusliikkeisiin. Itse inhoan niissä käyntiä ja jossain vaiheessa tulen aina avanneeksi suuni ja sitten tullaankin äkkiä kotiin ja mökötetään pari päivää.
        Oikeasti nainen sanoessaan että pitäis tehdä jotain yhdessä tarkoittaa että miehen pitäisi osallistua johonkin naisen harrastukseen tai naista kiinnostavaan tekemiseen -ja innokkaasti. Mutta siinäkään ei saa tehdä sitä virhettä että kehittyy siinä naista nopeammin ja tulee tätä paremmaksi taidoiltaan ja/tai tiedoiltaan. Naisen pitää saada säilyttää pomon/opettajan/kokeneemman harrastajan asemansa. Myöskään ei sovi että kyseisessä harrasteessa kiinnität toisten naisten huomiota liiaksi, vaikkakin tekisit sen itse huomaamattasi. Jonkin aikaa sekin on ok kun nainen saa esiintyä omistajan elkein ja kokea kateutta muiden naisten puolelta, mutta annas olla kun se mustasukkaisuus herää.
        Ja ehkä pahin virhe on se että löydät sen täydellisen yhdessä tekemisen muodon, jossa olette välttäneet edellä mainitut karikot. Silloin olet vienyt naiselta aiheen valittaa ja nalkuttaa, joten olet itsekäs sika, joka sitoo naistaan liikaa eikä hän jaksa koko ajan sinun seuraasi jne jne. Siis se uuden valituksen aihe löytyy kuitenkin. Nalkutus kun on naisessa sisäänrakennettu moodi.

        Tässä ehdotuksia naisnäkökulmasta. Ei yhdessä tekeminen ole sellaista, mitä tarttee olla kokoajan ja joka päivä. Arki kuitenki aika usein parisuhteessa meni silleen,et toinen kattoo telkkaa ja toinen on koneella eli ne todellisuudet on aika erilaiset, vaikka samalla sohvalla istutaan. Jos siinä yrittää jotain puhua, häiritsee vaan toista. Joten..
        yhdessä tekeminen on sellasta, jossa molemmat on toistensa tavoitettavissa ei siis tee mitään muuta. JOskus voisi olla piristävää katsoa yhdessä telkkaria ja jutella aiheesta, vieläkin piristävämpää on jutella toisen kanssa ilman telkkaria. Musta parisuhteessa on tärkeetä olla välillä toista varten. Sit sellasia yhteisiä toiminnallisia puuhia:
        saunailta: yhteiset löylyt
        seurapelien pelaaminen
        pleikkarin yms. pelaaminen
        lenkki
        baari-ilta: tanssi
        vuokratkaa leffa ja tehkää yhdessä syötävää
        kutsukaa kavereita syömään, tulee myös vastakutsuja
        lähtekää ajelemaan vaan ympäriinsä, minne mieli vie
        metsäretkelle valokuvaamaan luontoa
        hierontahetki
        kauppareissut, kauppa, missä on molemmille jotain, ikea?
        Aikaa siis tarvitsee varata, mutta vain olemalla läsnä on hyvä aloittaa. Toivottavasti vinkeistä oli jotain teille sopivaa. Arki on usein eri todellisuuksissa elämistä,mikä on parisuhteelle ihan hyväkin asia. Ei yhteistä tekemistä varmasti tarvitse olla kuin pari iltaa viikossa esim. arkena löhöillään vaan yhdessä ja esim. la kutsutaan kavereita kylään ja valmistelut tehdään yhdessä.
        ja asiat leffat yms. joita itse mainitsit ovat välillä kivoja, vaikka niin olisi tehnyt aikaisemminkin. aina tulee suusia leffoja. Tiedän muuan pariskunnan, jolla oli tapana joka perjantai istua sohvalla, avata viinipullo ja vaan jutella..ei paha..


      • kunnon provot

        Joo seinäkiipeily onnistuu hyvin tos emäntä sattuu kärsimään ns. ylipainosta. Toki uiminenkin olisi hyvä vaihtoehto mutta kantsii kysyy suoraan neiseltasi mitä haluaa tehdä yhdessä. Näin simppelihomma se on.


      • Nainen en sittenkään
        jepulis jeps kirjoitti:

        Toimii yhden kerran, mutta entäs sittenb seuraavat 10 vuotta. Jos seinäkiipeily ei oikeesti kiinnosta naista niin kuulee pian että aina tehdään sitä mitä mies haluaa. Taidenäyttelytkään ei vaihdu joka päivä joten ne on äkkiä kierretty. Sitten jos miestä itseään ei ne kiinnosta niin hienoltapa tuntuu kiertää siellä. Se näkyy äkkiä naamasta ja siitä kuulee taas. Itse tiedän että oman naiseni saan iloiseksi viemällä sen kierrokselle sisustusliikkeisiin. Itse inhoan niissä käyntiä ja jossain vaiheessa tulen aina avanneeksi suuni ja sitten tullaankin äkkiä kotiin ja mökötetään pari päivää.
        Oikeasti nainen sanoessaan että pitäis tehdä jotain yhdessä tarkoittaa että miehen pitäisi osallistua johonkin naisen harrastukseen tai naista kiinnostavaan tekemiseen -ja innokkaasti. Mutta siinäkään ei saa tehdä sitä virhettä että kehittyy siinä naista nopeammin ja tulee tätä paremmaksi taidoiltaan ja/tai tiedoiltaan. Naisen pitää saada säilyttää pomon/opettajan/kokeneemman harrastajan asemansa. Myöskään ei sovi että kyseisessä harrasteessa kiinnität toisten naisten huomiota liiaksi, vaikkakin tekisit sen itse huomaamattasi. Jonkin aikaa sekin on ok kun nainen saa esiintyä omistajan elkein ja kokea kateutta muiden naisten puolelta, mutta annas olla kun se mustasukkaisuus herää.
        Ja ehkä pahin virhe on se että löydät sen täydellisen yhdessä tekemisen muodon, jossa olette välttäneet edellä mainitut karikot. Silloin olet vienyt naiselta aiheen valittaa ja nalkuttaa, joten olet itsekäs sika, joka sitoo naistaan liikaa eikä hän jaksa koko ajan sinun seuraasi jne jne. Siis se uuden valituksen aihe löytyy kuitenkin. Nalkutus kun on naisessa sisäänrakennettu moodi.

        Ilmeisesti olen mies, kun nuo sinun laittamasi sanat eivät sitten millään mahdu suuhuni.

        Aivan niinku lukis jonku katkeran koiranomistajan kirjoittamaa kirjaa sen tyhmästä koirasta, joka ei koskaan onnistunut mukautumaan omistajansa "tahtiin" tai "epätahtiin" ja nyt pitääkin mennä sen koiran ehdoilla.

        Tuu ulos kaapista.


      • YYZ
        kunnon provot kirjoitti:

        Joo seinäkiipeily onnistuu hyvin tos emäntä sattuu kärsimään ns. ylipainosta. Toki uiminenkin olisi hyvä vaihtoehto mutta kantsii kysyy suoraan neiseltasi mitä haluaa tehdä yhdessä. Näin simppelihomma se on.

        ei varmaan tarkottanu mitään halliin rakennettua seinää vaan jotain kestävää, ihan oikeeta vuorta tms.


      • on välillä kiva olla
        ei ne niin helppoja ole kirjoitti:

        Se riippuu mitä seurustelun alussa on tehty.
        Jos ns kaikkea on kokeiltu niin on vaikea keksiä enään lisää .
        Mutta saa kyllä muijakin katella peiliin jos ei miehen kanssa kahdestaan viihdy.
        Sängyssä on aina parannettavaa että ei kun toimiin. Muutaman päivän päästä toivoo että sais hetken olla rauhassa.

        Mä en ainakaan naisena jaksa koko aikaa miehen kanssa olla kuin iilimato, ahdistavaa... Mä ainakin tarviin myös omaa aikaa ja yksin oloa, harrastaa omia juttuja ja tapailla omiakin kavereita ilman miestä. Sitten taas välillä on mukavaa olla oman miehen kanssa sen kummempaa olla tekemättä. Kyllähän se joskus piristää käydä yhdessä vaikka syömässä.


      • vaikka..
        jepulis jeps kirjoitti:

        Toimii yhden kerran, mutta entäs sittenb seuraavat 10 vuotta. Jos seinäkiipeily ei oikeesti kiinnosta naista niin kuulee pian että aina tehdään sitä mitä mies haluaa. Taidenäyttelytkään ei vaihdu joka päivä joten ne on äkkiä kierretty. Sitten jos miestä itseään ei ne kiinnosta niin hienoltapa tuntuu kiertää siellä. Se näkyy äkkiä naamasta ja siitä kuulee taas. Itse tiedän että oman naiseni saan iloiseksi viemällä sen kierrokselle sisustusliikkeisiin. Itse inhoan niissä käyntiä ja jossain vaiheessa tulen aina avanneeksi suuni ja sitten tullaankin äkkiä kotiin ja mökötetään pari päivää.
        Oikeasti nainen sanoessaan että pitäis tehdä jotain yhdessä tarkoittaa että miehen pitäisi osallistua johonkin naisen harrastukseen tai naista kiinnostavaan tekemiseen -ja innokkaasti. Mutta siinäkään ei saa tehdä sitä virhettä että kehittyy siinä naista nopeammin ja tulee tätä paremmaksi taidoiltaan ja/tai tiedoiltaan. Naisen pitää saada säilyttää pomon/opettajan/kokeneemman harrastajan asemansa. Myöskään ei sovi että kyseisessä harrasteessa kiinnität toisten naisten huomiota liiaksi, vaikkakin tekisit sen itse huomaamattasi. Jonkin aikaa sekin on ok kun nainen saa esiintyä omistajan elkein ja kokea kateutta muiden naisten puolelta, mutta annas olla kun se mustasukkaisuus herää.
        Ja ehkä pahin virhe on se että löydät sen täydellisen yhdessä tekemisen muodon, jossa olette välttäneet edellä mainitut karikot. Silloin olet vienyt naiselta aiheen valittaa ja nalkuttaa, joten olet itsekäs sika, joka sitoo naistaan liikaa eikä hän jaksa koko ajan sinun seuraasi jne jne. Siis se uuden valituksen aihe löytyy kuitenkin. Nalkutus kun on naisessa sisäänrakennettu moodi.

        Jos siis tekemisen puute on: niin kokeile vaikka -keilaamista..minigolfia (olen nainen ja oli mulle uusia juttuja joita mies innokkaasti opetti. Tosin itse sain mieheni viedä näihin juttuihin mutta oli kivaa. Molemmilla)
        -Kesäsin on mukavaa ihan vaan kriketti (kroketti?..hitto kumpi se on?! x) ) pihalla/puistossa kahdestaan tai kavereiden kanssa.
        -Piknikit on kesäsin kivoja myös. Kassiin viltti ja ruokaa (jonka hyvinkin voi miettiä ja valmistaa kimpassa) ja juomaa (holitonta tai holillista).
        -Kävelyreissut.. ihan kunnon takia taikka sitten lisää siihen kameran ja kuvailee sitä rakastaan ulkoilmassa tai nättejä paikkoja.
        -kavereiden kanssa on kivoja kaikenmaailman lautapelitkin (shakki ehkei porukalla toimi) .. alias, monopoli, tornipeli, vaikka kimblekin x) Se voi olla yllättävänkin kivaa kunhan on kivoja ihmisiä.

        Jos ihan kahdestaan vaan haluaa viettää ns. laatuaikaa niin voihan sitä keksiä jotain ekstraa vällyjen allekin..hemmotella seksin saralla toista.

        Arki tosin on arkea. Aikuistuminen iskee joskus päälle ja joka päivä ei vaan ole niin erikoisen kivaa. Arki on ihmiselle puurtamista töiden ja kotielämän välillä. Laskujen maksamista ja siivoamista jne. Kaikki muu on ekstraa. Joskus on meillä kiva vaan kun saa olla rauhassa ja keskittyä omiin ajatuksiin ja oman rauhan rakentaa juuri niin kuin itse sitä haluaa viettää. Lukea, katsoa telkkaria, olla koneella, lähteä baariin, lähteä lenkille..jne jne.

        Ei toinen voi olettaa että kumppanin pitäisi kaikki vapaa-aika järjestää. Onhan hänellä itselläänkin kaikki resurssit niitä yhteisiä hetkiä miettiä ja suunnitella.


      • kas kun ei stripparibaaria!
        jepulis jeps kirjoitti:

        Toimii yhden kerran, mutta entäs sittenb seuraavat 10 vuotta. Jos seinäkiipeily ei oikeesti kiinnosta naista niin kuulee pian että aina tehdään sitä mitä mies haluaa. Taidenäyttelytkään ei vaihdu joka päivä joten ne on äkkiä kierretty. Sitten jos miestä itseään ei ne kiinnosta niin hienoltapa tuntuu kiertää siellä. Se näkyy äkkiä naamasta ja siitä kuulee taas. Itse tiedän että oman naiseni saan iloiseksi viemällä sen kierrokselle sisustusliikkeisiin. Itse inhoan niissä käyntiä ja jossain vaiheessa tulen aina avanneeksi suuni ja sitten tullaankin äkkiä kotiin ja mökötetään pari päivää.
        Oikeasti nainen sanoessaan että pitäis tehdä jotain yhdessä tarkoittaa että miehen pitäisi osallistua johonkin naisen harrastukseen tai naista kiinnostavaan tekemiseen -ja innokkaasti. Mutta siinäkään ei saa tehdä sitä virhettä että kehittyy siinä naista nopeammin ja tulee tätä paremmaksi taidoiltaan ja/tai tiedoiltaan. Naisen pitää saada säilyttää pomon/opettajan/kokeneemman harrastajan asemansa. Myöskään ei sovi että kyseisessä harrasteessa kiinnität toisten naisten huomiota liiaksi, vaikkakin tekisit sen itse huomaamattasi. Jonkin aikaa sekin on ok kun nainen saa esiintyä omistajan elkein ja kokea kateutta muiden naisten puolelta, mutta annas olla kun se mustasukkaisuus herää.
        Ja ehkä pahin virhe on se että löydät sen täydellisen yhdessä tekemisen muodon, jossa olette välttäneet edellä mainitut karikot. Silloin olet vienyt naiselta aiheen valittaa ja nalkuttaa, joten olet itsekäs sika, joka sitoo naistaan liikaa eikä hän jaksa koko ajan sinun seuraasi jne jne. Siis se uuden valituksen aihe löytyy kuitenkin. Nalkutus kun on naisessa sisäänrakennettu moodi.

        Harva nainen HALUAA seinäkiipeilyä! Kas kun ei naiselle kannata ostaa jakoavainta lahjaksi, tai uutta siivousrättiä.

        Miksi ei voisi vain kysyä: Mitä haluaisit?

        Jos vastaus on rehellinen, toteutettavissa, miksi sitä ei voisi toteuttaa?

        Jos vastaus on en mä tiiä luokkaa, silloin voi ainakin ostaa naiselleen kukkia, passata häntä tai vaikka kustantaa shoppailu reissun, jonka mukaan mies menee.

        Mäkättäminen, kukaan ei halua mäkättävää muijaa, mutta ei varmasti myöskään mäkättävää miestä! Mäkättäviä ämmiä on, mutta on mäkättäviä miehiäkin! vali-vali-vali valitusta, ei jaksa edes sympaattisin ikuisesti!
        Sen verran herrasmies olen ollut itsekin, että kasoin kuunnella valitusta ja mäkättämistä aikani, sen jälkeen oli pakko sanoa: Turpa kii rakas, on elämässä sentään hyviäkin asioita.


      • ja kyllä toimii

        Lopeta pelleily ja vaihda akkaa. Kokemuksesta voin sanoa et kannattaa. Nykyisen kanssa meillä on kivaa.
        On yhteistä puuhaa ja kehitellään huomista.
        Hän jopa harrastaa minun kaa samoja juttuja vaikka on todella naisellinen friidu. jees...kyllä kelpaa.


      • kauraa
        jepulis jeps kirjoitti:

        Toimii yhden kerran, mutta entäs sittenb seuraavat 10 vuotta. Jos seinäkiipeily ei oikeesti kiinnosta naista niin kuulee pian että aina tehdään sitä mitä mies haluaa. Taidenäyttelytkään ei vaihdu joka päivä joten ne on äkkiä kierretty. Sitten jos miestä itseään ei ne kiinnosta niin hienoltapa tuntuu kiertää siellä. Se näkyy äkkiä naamasta ja siitä kuulee taas. Itse tiedän että oman naiseni saan iloiseksi viemällä sen kierrokselle sisustusliikkeisiin. Itse inhoan niissä käyntiä ja jossain vaiheessa tulen aina avanneeksi suuni ja sitten tullaankin äkkiä kotiin ja mökötetään pari päivää.
        Oikeasti nainen sanoessaan että pitäis tehdä jotain yhdessä tarkoittaa että miehen pitäisi osallistua johonkin naisen harrastukseen tai naista kiinnostavaan tekemiseen -ja innokkaasti. Mutta siinäkään ei saa tehdä sitä virhettä että kehittyy siinä naista nopeammin ja tulee tätä paremmaksi taidoiltaan ja/tai tiedoiltaan. Naisen pitää saada säilyttää pomon/opettajan/kokeneemman harrastajan asemansa. Myöskään ei sovi että kyseisessä harrasteessa kiinnität toisten naisten huomiota liiaksi, vaikkakin tekisit sen itse huomaamattasi. Jonkin aikaa sekin on ok kun nainen saa esiintyä omistajan elkein ja kokea kateutta muiden naisten puolelta, mutta annas olla kun se mustasukkaisuus herää.
        Ja ehkä pahin virhe on se että löydät sen täydellisen yhdessä tekemisen muodon, jossa olette välttäneet edellä mainitut karikot. Silloin olet vienyt naiselta aiheen valittaa ja nalkuttaa, joten olet itsekäs sika, joka sitoo naistaan liikaa eikä hän jaksa koko ajan sinun seuraasi jne jne. Siis se uuden valituksen aihe löytyy kuitenkin. Nalkutus kun on naisessa sisäänrakennettu moodi.

        toi olis voinnut olla mun tekstiä!!


      • 1-risuparta

        täys maraton alle 4h olis pikkukivaa mullekin,kyllä se aina kotiolot ja roskaruokaravintolat voittaa eikä tarvii seinille hyppiä.


      • kkkkkkkkkkkkkkkoekkk
        kas kun ei stripparibaaria! kirjoitti:

        Harva nainen HALUAA seinäkiipeilyä! Kas kun ei naiselle kannata ostaa jakoavainta lahjaksi, tai uutta siivousrättiä.

        Miksi ei voisi vain kysyä: Mitä haluaisit?

        Jos vastaus on rehellinen, toteutettavissa, miksi sitä ei voisi toteuttaa?

        Jos vastaus on en mä tiiä luokkaa, silloin voi ainakin ostaa naiselleen kukkia, passata häntä tai vaikka kustantaa shoppailu reissun, jonka mukaan mies menee.

        Mäkättäminen, kukaan ei halua mäkättävää muijaa, mutta ei varmasti myöskään mäkättävää miestä! Mäkättäviä ämmiä on, mutta on mäkättäviä miehiäkin! vali-vali-vali valitusta, ei jaksa edes sympaattisin ikuisesti!
        Sen verran herrasmies olen ollut itsekin, että kasoin kuunnella valitusta ja mäkättämistä aikani, sen jälkeen oli pakko sanoa: Turpa kii rakas, on elämässä sentään hyviäkin asioita.

        Kaikkein paskin idea on kysyä, että "mitä sä haluisit että tehtäis?" Erittäin epäromanttista, ja kertoo vaan siitä ettei ole keksinyt mitään ja haluaa siirtää vastuun toiselle. Siinä ratkaisussa ei ole lainkaan yritystä. En kannata!


      • shdhjshs
        fenk-ku kirjoitti:

        Jos sinun naisesi on nalkuttava ja itsekäs, ja sinä vain sopeudut asiaan kehittämällä tuollaisia katkeria teorioita ja jonkin roolin pelaamiseen perustuvia toimintamalleja, niin voit syyttää ihan vain itseäsi siitä ettei suhteenne parane.

        Sen sijaan jos asettaisit rajasi suoraselkäisyydelläsi, etkä olisi vässykkä, saisit kunnioitusta osaksesi. Jos toinen ei sitä kunnioita, suhteenne toki todennäköisesti loppuu, mutta kyllä siitä hengissä selviää. Riskin ottaminen on joka tapauksessa ainoa tapa saada parempi suhde. Joko jonkun muun tai ehkä jopa saman kanssa. Ehkä sinullakin olisi vielä syytä kypsyä ja kasvaa.

        Ihan turha luulla että kaikki naiset moisia olisivat. Kyllä naisilla on ihan vastaavat mahdollisuudet kasvaa ja kypsyä ihmisinä kuin miehilläkin. Mutta jos ei itseltä löydy itsekunnioitusta edellyttää muilta kypsää käytöstä, ei heillä ole eikä tule tarvetta sellaista itsessään kehittääkään.

        Miksi on pakko keksiä jotakin uutta ja ennennäkemätöntä?

        Miksei voi vain olla yhdessä arjenkin keskellä? Pussailla, rakastella, olla muuten lähekkäin ym.


    • ..pitää kiinni siitä ylpeydestään ja olla suu supussa.. :roll:
      Tosiasia on, ettei kukaan täällä voi tarkkaan tietää, mitä just sun muijas haluu.
      Jos kuitenkin mielummin pidät kiinni ylpeydestäs, ku otat riskin typerykseksi tulemisesta ja samalla toimivammasta suhteesta, niin omapa on valintas?

      • fenk-ku

        En ehkä ihan tajunnut, mutta siis:

        Minustakin on oleellista pitää kiinni siitä terveestä ylpeydestä. Tosiasia todellakin on, että vain muijasi voi tietää mitä hän todella haluaa tehdä.

        Sinun tehtäväsi ei kai ole olla hänelle viihdyttäjä? Itse ainakin haluaisin olla tasaveroinen kumppani, en mikään hovinarri. Jos hänellä on tylsää, on hänen oma ongelmansa keksiä itselleen viihdyttävää tekemistä.

        Jos sinä viihdyt pääasiassa arjessa hyvin ja hän tahtoo enemmän meininkiä, voi olla että hänellä on syytä miettiä, että kannattaisiko etsiä joku seikkailijaluonne kaveriksi.

        Tietty toisaalta jos sinä aina tyrmäät hänen tekemisehdotuksensa, voisit kyllä sinäkin katsoa peiliin... Tietenkään väkisin ei kannata vääntää jotain mitä ei siedä, mutta monista asioista voi alkaa pitää kunhan kokeilee muutaman kerran, vaikkei alkuun juuri kiinnostaisikaan.


      • .......
        fenk-ku kirjoitti:

        En ehkä ihan tajunnut, mutta siis:

        Minustakin on oleellista pitää kiinni siitä terveestä ylpeydestä. Tosiasia todellakin on, että vain muijasi voi tietää mitä hän todella haluaa tehdä.

        Sinun tehtäväsi ei kai ole olla hänelle viihdyttäjä? Itse ainakin haluaisin olla tasaveroinen kumppani, en mikään hovinarri. Jos hänellä on tylsää, on hänen oma ongelmansa keksiä itselleen viihdyttävää tekemistä.

        Jos sinä viihdyt pääasiassa arjessa hyvin ja hän tahtoo enemmän meininkiä, voi olla että hänellä on syytä miettiä, että kannattaisiko etsiä joku seikkailijaluonne kaveriksi.

        Tietty toisaalta jos sinä aina tyrmäät hänen tekemisehdotuksensa, voisit kyllä sinäkin katsoa peiliin... Tietenkään väkisin ei kannata vääntää jotain mitä ei siedä, mutta monista asioista voi alkaa pitää kunhan kokeilee muutaman kerran, vaikkei alkuun juuri kiinnostaisikaan.

        ymmärsin että aloittaja on vaan koneella ja katsoo telkkaria, kuka nyt tollaista kumppania jaksais kattoa!?


    • hemulin hamuli

      Siinähän tuo tuli viimeisessä lauseessa... Jos mies kaipaa romantiikkaa niin epäilen että muijasi moninverroin enemmän. Osta sille kivat alusvaatteet jossa se voi keikistellä sulle ja kehu sitä!! Ja tunnusta rakkautta, ei liikaa mutta silleen sopivan kivasti ja kehu varsinkin niitä paikkoja mistä tiedät että ovat sille itselle ns heikkoja kohtia. Mahamakkarat tms. Niin ja osta niitä kukkasia!

      • älä kehu

        mahamakkaroita, nainen itsekin tietää että kehu on puppua ja itse ainakin nolostun tollasesta ja kenties myös suutun. mies vois tosiaan useammin kehaista jos on tälläytynyt illanviettoa varten. ihan vaan jotain yksinkertasta että ollaanpas sitä nättinä yms. omani ei ikinä oikeen sano mitään ja kyllä se veettää. tekemistä voi olla vaikka keilaus, bilis, joku lautapeli tai justiisa jotkut näyttelyt.


      • aouygb
        älä kehu kirjoitti:

        mahamakkaroita, nainen itsekin tietää että kehu on puppua ja itse ainakin nolostun tollasesta ja kenties myös suutun. mies vois tosiaan useammin kehaista jos on tälläytynyt illanviettoa varten. ihan vaan jotain yksinkertasta että ollaanpas sitä nättinä yms. omani ei ikinä oikeen sano mitään ja kyllä se veettää. tekemistä voi olla vaikka keilaus, bilis, joku lautapeli tai justiisa jotkut näyttelyt.

        Kehu mieluummin jotain mistä ite tykkäät, eikä mitään heikkoa kohtaa.. PALJON uskottavampaa!!


      • Mmm

        Niin just, pieniä asioita. Kesällä voit viedä hänet esim. piknikille, pyöräretkelle, huvipuistoon tuttavien lasten kanssa.. Talvella pilkkimään tms., luistelemaan, vierailulle ystävien luokse.. Ei tarvitse olla mitään kallista ja ihmeellistä, muhun ainakin tehoaa tollaiset jutut.
        Ja jos romantiikkaa kaipaatte, niin voit esim joku ilta yllättää hänet kokkaamalla hänen lempiruokaansa. Jos ei ruoanlaitto onnistu, niin käyt hakemassa kotiin vaikkapa kiinalaiset sapuskat lähiravintolasta. Ja jälkkäriksi hierontaa ;) Kun luot tunnelmaa esim. kynttilöillä, naisesi huomaa että olet nähnyt vaivaa ja kiittää kyllä..

        Toivottavasti vinkit auttoi, tsemppiä!


      • tietysti kehut
        älä kehu kirjoitti:

        mahamakkaroita, nainen itsekin tietää että kehu on puppua ja itse ainakin nolostun tollasesta ja kenties myös suutun. mies vois tosiaan useammin kehaista jos on tälläytynyt illanviettoa varten. ihan vaan jotain yksinkertasta että ollaanpas sitä nättinä yms. omani ei ikinä oikeen sano mitään ja kyllä se veettää. tekemistä voi olla vaikka keilaus, bilis, joku lautapeli tai justiisa jotkut näyttelyt.

        Minä ainakin tykkäsin, kun mulla oli joskus mies joka rakastellessa suuteli kiihkeesti mun mahamakkaroitakin (mun heikoin lenkki), tykkäsin kovasti.


      • naimisissa80

        Tämä on vain minun makuuni sopiva ajatus, mutta itse en koskaan kyllästy keskustelemaan puolisoni kanssa. Se on viihteellistä, tyydyttävää ja kasvattavaa ajanvietettä. Maailmassa on ääretön määrä asioita, joista voi puhua ja vaihtaa mielipiteitä.

        Eihän "lässyttämistä" tietenkään aina jaksa, ja tietynlainen syvällinen keskustelu jopa vie energiaa. Silloin on parasta vaan lähteä harrastamaan yhdessä ja jättää aivot naulaan.

        Joku mainitsi markkinointiegonomistin (tarkoitti varmaan eKonomistia) suosittelemat harrastemahdollisuudet ja leimasi rahastukseksi, mutta en minä näitä lähtisi tuomitsemaan. Niistä voi saada paljon irti. Jos siis sattuu olemaan rahaa lomailuun...kaikillahan ei ole. Todellisuuteen tyytyminen tuli tässä asiayhteydessä myös esille, ja se oli hyvä pointti. Ei elämä täällä maailmassa ole niin kummoista. Vaellus on vaivaista. Siltikin, jos mietitään noita elämyslomia sun muita, niin ennen muinoinhan elämä oikeasti on ollut elämyksellistä ja usein juuri kärsimisen kautta. Me täällä pohjolassa olemme tottuneet ajattelemaan elämän realiteetteja "suo, kuokka ja jussi" -näkökulmasta mutta siirtäkäämme katseemme etelämpiin maihin. Kuka on sanonut, että ihmiskunnan edes kuuluisi asua täällä masentavassa ja synkässä, kylmässä maailmassa, jossa talven yli selviäminen on jo pienoinen ihme? Vaan eipä se elämä viidakossakaan kummoisempaa ole. Ei ole pakkasta, mutta on myrkkykäärmeitä, upottavia mutakuoppia, tappava auringon paahde, ötököitä... Se, mitä yritän sanoa on, että elämän mielekkyys tulee elämisvietin eli libidon ja kuoleman vietin eli thanatosin keskinäisestä tasapainosta. Soveltakoot sitä kukin niin kuin tykkää :D... Itselleni yksi sovellus on juuri elämys-harrasteet. Ihminen kaipaa extremeyttä, koska täällä hyvinvointivaltiossa kaikki uhkat on minimoitu.


      • loslobotomia
        naimisissa80 kirjoitti:

        Tämä on vain minun makuuni sopiva ajatus, mutta itse en koskaan kyllästy keskustelemaan puolisoni kanssa. Se on viihteellistä, tyydyttävää ja kasvattavaa ajanvietettä. Maailmassa on ääretön määrä asioita, joista voi puhua ja vaihtaa mielipiteitä.

        Eihän "lässyttämistä" tietenkään aina jaksa, ja tietynlainen syvällinen keskustelu jopa vie energiaa. Silloin on parasta vaan lähteä harrastamaan yhdessä ja jättää aivot naulaan.

        Joku mainitsi markkinointiegonomistin (tarkoitti varmaan eKonomistia) suosittelemat harrastemahdollisuudet ja leimasi rahastukseksi, mutta en minä näitä lähtisi tuomitsemaan. Niistä voi saada paljon irti. Jos siis sattuu olemaan rahaa lomailuun...kaikillahan ei ole. Todellisuuteen tyytyminen tuli tässä asiayhteydessä myös esille, ja se oli hyvä pointti. Ei elämä täällä maailmassa ole niin kummoista. Vaellus on vaivaista. Siltikin, jos mietitään noita elämyslomia sun muita, niin ennen muinoinhan elämä oikeasti on ollut elämyksellistä ja usein juuri kärsimisen kautta. Me täällä pohjolassa olemme tottuneet ajattelemaan elämän realiteetteja "suo, kuokka ja jussi" -näkökulmasta mutta siirtäkäämme katseemme etelämpiin maihin. Kuka on sanonut, että ihmiskunnan edes kuuluisi asua täällä masentavassa ja synkässä, kylmässä maailmassa, jossa talven yli selviäminen on jo pienoinen ihme? Vaan eipä se elämä viidakossakaan kummoisempaa ole. Ei ole pakkasta, mutta on myrkkykäärmeitä, upottavia mutakuoppia, tappava auringon paahde, ötököitä... Se, mitä yritän sanoa on, että elämän mielekkyys tulee elämisvietin eli libidon ja kuoleman vietin eli thanatosin keskinäisestä tasapainosta. Soveltakoot sitä kukin niin kuin tykkää :D... Itselleni yksi sovellus on juuri elämys-harrasteet. Ihminen kaipaa extremeyttä, koska täällä hyvinvointivaltiossa kaikki uhkat on minimoitu.

        Jumppapallo, voitte jumpata sen kanssa yhdessä.
        Antaa muuten hyvän vastapotkun :)


    • Ekoloiske

      Siinä sitä on tekemistä ja olokin paranee kummasti.

      • Parisuhde minullakin

        Minusta olisi ihan ykkös asia että KYSYISIT mitä hän haluaisi tehdä.Ja sitten voisitte yhdessä miettiä onko mitään mistä te molemman tykkäisitte ja sitten ehkä ensiksi tekisitte sitä yhdessä.Jos ette keksi mitään yhteistä kivaa niin sitten sinun jolla ei ole mielikuvitusta pitää antaa puoliskon tehdä suunnitelmat ja mennä mukaan tekemisiin ja yrittää myös nauttia siitä,ja tämä kaikki perherauhan nimissä.Ja muista jos sinun on vaikea tykätä jostakin niin se kummiskin tekee naisesi onnelliseksi ja se tule vaikuttaan myös sinun onnellisuuteesi koska hän varmasti jollain tavoin osoittaa kiitollisuutta sinulle.


      • ei siinä

        ihmeitä tarvitse tehdä.kunnon kävelylenkille ulos,mieluummin luontoon kuin liikekeskukseen.sen jälkeen kotiin tai ulos syömään kunnon ateria.Ompa mukava sen jälkeen vain loikoilla ja pitää toisilleen seuraa.Ulkoilma tekee ihmeitä.Tietysti riippuu haluaako naisesi ulkoilla.Eiköhän parhaiten asia ratkea kun kysyt häneltä itseltään,mitä haluaisi yhdessä tehdä.Puhumalla ne asiat ratkeaa.


    • säälin teitä...

      mitä te tänne aina tulette vikisemään niistä parisuhde asioistanne.ettekö osaa itse puhua ja ratkoa ongelmianne.säälittävää aina muilta neuvoja kysellä jos on itse niin tyhmä ettei älyä jutella tai keksiä ratkaisua ongelmaan.taidat olla yksinkertainen.

    • juu ei hassumpi donna.....

      • melkeinkin

        polvien välistä. Siis sinun mielikuvituksella. Joten voin kuvitella kuinka kuolasi valuu molemmista päistä ja räkää mukana. Onko sinua kukaan koskaan kutsunut nimellä räkäpää?


      • sinua mitenkään
        melkeinkin kirjoitti:

        polvien välistä. Siis sinun mielikuvituksella. Joten voin kuvitella kuinka kuolasi valuu molemmista päistä ja räkää mukana. Onko sinua kukaan koskaan kutsunut nimellä räkäpää?

        koskaan nimitetty kusipääksi,nimittäin sopisi sinulle passelisti.


    • asuu lapiss

      kuulehan, ehdotan et tulisitte vaikka pyörähtään lapissa,tääl on erilaisia nähtävyyksiä kuin siel jossain ja kevät kauneimmillaan ja tanssipaikkoja on pilvin pimein ja voisitte yhes käyä poroajelulla tai moottorikelkalla tai laskettelemassa ,pilkillä inarilla tai ihan vaan tutustumassa lappilaiseen menoon,olis vähäksiaikaa menoa ja tiiä vaik iskis lapin hulluus...silloin voi taas tulla uudestaan.ja onhan täällä muutakin tekemistä,en vaan jaksa kaikkea rustata.

    • tekemistä löytyy

      Seksi se on kaiken A ja O

      • Mä tein sen !

        Mittaaminen on aika vaikeaa kun mittanauhaa asetellessa muna pitenee ja kun yritin saada tuloksen niin se sylkäisi kahvikupillisen jugurttia seinään ja rupee heilumaan villisti :))


      • olevan
        Mä tein sen ! kirjoitti:

        Mittaaminen on aika vaikeaa kun mittanauhaa asetellessa muna pitenee ja kun yritin saada tuloksen niin se sylkäisi kahvikupillisen jugurttia seinään ja rupee heilumaan villisti :))

        aika herkillä sinulla. Kokeileppa ensi kerralla työntömittaa niin voisi tulla toden tuntunen tulos.


      • Ja olisi ainakin tekemistä

        Suomen naiset ovat maailman historian lellityimpiä naisia ja siksi he alkavat olla yhä turhautuneempia - kun eivät tiedä enää itsekään mitä voisi vielä vaatia miehiltä tai mistä heitä voisi arvostella ;)

        Heitä vaivaa siis eräänlainen prinsessa tauti.

        Mutta tässä olisi oiva, tervehdyttävä ratkaisu asiaan. Tämä tasa-arvoa lisäävä ratkaisu varmasti herättäisi feministiset prinsessamme päiväuniltaan.

        http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1643282

         Seksin puutteesta kirjan kirjoittanut Timo Hännikäinen, 30, määräisi 18-30-vuotiaat naiset työskentelemään prostituoituina.

        Hännikäinen ehdottaa, että naisille säädettäisiin asevelvollisuuden kaltainen pakollinen seksipalvelus valtion ylläpitämissä ilotaloissa.


      • heikki

        Ei se koko vaan se taito!!!!
        KOOLLA EI OLE MERKITYSTÄ! kyllähän parisuhteessa pitää toimia muutkin asiat kuin vain seksi!!!!!


    • *^^*

      Mie ja mun ukko ollaan sen varran samanlaisia että me käytetään meidän aikaa hyvin samalla tavalla.
      Tietokoneen,Pleikan tai Boxin edessä :D
      Mutt me tehhän molemmat samaa asiaa pelataan kimppa pelejä yhessä. Ja leffassa käyminen yhdessä ei koskaan vanhene. Me molemmat olemee musikaalisia joten siinäkin on meille yhdessä olemista ja tekemistä.

      Eli se mitä haluan tällä sanoa on. Etsikää jotain mikä tietä yhdistää ja toteuttakaa sitä kimpassa.
      Ja jossei teitä mikään yhdistä.. Jos ei ole mitään mitä voitte yhdessä tehdä.. Niin sitten mennäänkin jo toiseen aiheeseen. Eikä sen yhdessä tekemisen tartte olla mitään yyber erikoista. Joskus riittää se, että tekee arkisia asiotakin yhdessä ,kuten siivoo tai kokkailee. Menkää ihmiset ja tehkää vaikka lettuja yhdessä! Ja katsokaa sen jälkeen joka leffa niitä lettujanne mutustellen. Älkää tehkö elämästä hankalempaa kuon se oikesti on ^^

    • <<<<

      MÄ TEKISIN JOS MULLA OIS TYTTÖYSTÄVÄ JA KOIRA < KÄVISIMME 2 KOIRAMME KANSSA LENKILLÄ JA LOMAILISIMME MM MALLORCALLA.PAFKOKSELLA.LEFKOKSELLA JA LANZAROTELLA

      • &lt;&lt;&lt;&lt;

        JA SITTEN REISSAISIMME KAKSISTAAN JA LIIKKUISIMME KAHDEN KOIRAMME KERA JA MUSTAN SAKSANPAIMENKOIRA NARTTU EVEN KANSSA JA KELTAMUSTAN ROCKYN KANSSA JA SITTEN ROTTWEILER HETAN KANSSA


      • SEKOP
        &lt;&lt;&lt;&lt; kirjoitti:

        JA SITTEN REISSAISIMME KAKSISTAAN JA LIIKKUISIMME KAHDEN KOIRAMME KERA JA MUSTAN SAKSANPAIMENKOIRA NARTTU EVEN KANSSA JA KELTAMUSTAN ROCKYN KANSSA JA SITTEN ROTTWEILER HETAN KANSSA

        ÄÄ SE SINÄ OIKEIN OLET?


    • Juu, asia taitaa piillä juuri siinä, puuttuu romantiikka, mitä ennen oli. Yhteisiä kävelyretkiä, vierekkäin oloa ja hellyyttä ilman että se johtaa aina seksiin. Telkkariakin voi katsoa vierekkäin köllöttelemällä (paitsi jalkapalloa ja jääkiekkoa :D). Eli ihan tavallista arkista tekemistä ja toisen huomioon ottamista. Kosketukset pitkin päivää ja hyvät sanat vievät pitkälle. Ei liiton tarvitse olla sellainen, että ollaan ja asutaan vaan yhdessä ja romantiikka on seksiä. Sellainen ei kanna pitkälle, nainen tuntee olevansa esine. Joskus jopa aamukahvin vieminen sänkyyn tekee suhteelle hyvää. Juttele ja pidä hyvänä, siitä se alkaa sujua. Sanoit, ettei ole romantiikkaa. Kyllä on, ihan tavalista arkea se on, kun muistaa vaan osoittaa, että välittää ja olla hellä.

      • iteksee elelevä juntti

        lue ihmeessä tämän sivun neuvvoja,elä tie suhteestanno suorittamista käykee vaikka yhessä luontoretkelä kahtokee vaikka toisianne silimii ja pitäkee käsistänne kiini ja sie pistä se telekku kiini :-)ja pussaelkee.


      • 1-risuparta

        kermalla vai ilman


    • häämöttää.

      Suhteenne alkaa olla lopuillaan,jos toista ei kiinnosta muu kuin tietsikka ja telkku. Turha on toista perässä vetää ja joka päivä itse keksiä millä sais toisen edes jostain kiinnostumaan. Neuvoksi,anna mononkuva takalistoon ja vaihda täysipäiseen naiseen.Näin tein minäkin ja kyllä nyt yhdessä tekemistä löytyy.

      • Olispa edes töitä

        Minä, työtön, olen yrittänyt saada miestäni ulos ulkoilemeen, hiihtämään, luistelemaan, patikoimaan, mutta mikään ei kelpaa. Vain TV kiinnostaa.

        Lähtisin heti tästä pois jos vain olisi töitä. Rahattomana ja työttömänä se on vaikeaa.


      • Mya**
        Olispa edes töitä kirjoitti:

        Minä, työtön, olen yrittänyt saada miestäni ulos ulkoilemeen, hiihtämään, luistelemaan, patikoimaan, mutta mikään ei kelpaa. Vain TV kiinnostaa.

        Lähtisin heti tästä pois jos vain olisi töitä. Rahattomana ja työttömänä se on vaikeaa.

        on "pakko" olla siinä suhteessa, niin älä kuitenkaan jätä omaa elämää elämättä! Mene ja tee noita juttuja joista oot kiinnostunut ystäviesi kanssa tai vaikka yksinkin. Älä anna miehes olla este sun omalle elämälle! Aikaa ei oo loputtomiin nähdä ja kokea, siispä ELÄ!:)


      • ja aika tyypillistäkin
        Olispa edes töitä kirjoitti:

        Minä, työtön, olen yrittänyt saada miestäni ulos ulkoilemeen, hiihtämään, luistelemaan, patikoimaan, mutta mikään ei kelpaa. Vain TV kiinnostaa.

        Lähtisin heti tästä pois jos vain olisi töitä. Rahattomana ja työttömänä se on vaikeaa.

        Sanot jo itse vastauksen: vain telkkari kelpaa.
        Toisin sanoen jos se ei kerran tee mitään sun kanssa ja vain telkkari kelpaa niin silloinhan olet piika. Sinusta on tullut varaäiti, SOL-palvelu, kotiapu, statusesine. Semmonen...niin...muija vaan. Empä sano enempää, ehkä jo ymmärsit.


    • Myös tekemään

      Ei kenelläkään yhdellä osapuolella riitä "eväät" eikä tarvitse tuotaa mitään suorittamista mikä kiinnostaa!

      Sehän on talous ja markkin egonomistien keino rahastaa parisuhteita tekemään pakko lomailua sekä rahalla tuotettua muka onnellisuutta ja viihtymistä.

      Myös nainen on velvollinen tyytymään todellisuuteen sekä myös mies että, kyse on siitä viihtyykö ja hyväksyykö toisen ilman että se kulutus riehuu tuotteliausuuttaan ilahduttakseen toisen omilla voimillaan.

      Ilahtuminen ja viihtyminen ain tulee ihmisen itsensä asenteista ja sisältä suhtautua elämään hyväksyvästi.

      Siihen on helppo tuottaa lisäarvoa kohtuudella.

      Vaatijat ja käskijät sekä pakoittajat kuluttavat itseään ja kulkee vaihtopenkillä suhteita etisimässä luullen että jossain on viihderobotti eikä itse tarvitse tehdä mitään.

      Niitä ei ole.

    • yksi kysymys

      Kuka tuo sexy hupakko on tuossa kuvassa? Näyttää eksoottiselta.

    • Girl.

      Okei,et oo mielikuvitukseton,sulta on vaan ideat loppu,toivottavasti ootte vielä yhdessä kun kirjotan tätä...
      -Vie hänet kesällä:
      *Veneellä jonnekkin,ja olkaa siellä aivan rauhassa,ottakaa kännykät pois ja vaikka vain radio/cd-soitin mukaan
      *Piknikille johonkin puistoon,ja siellä mahdollisimman rauhalliseen paikkaan
      -Talvella:
      *Äkkilähdöllä jonnekkin kauas ja lämpimään
      *Piknikille olohuoneeseen
      (jos aikaa eikä rahaa ole matkalle,niin voithan tehdä vaikka aurinko rannan olohuoneeseenne,lastenkahluu allas,muovin päälle hieman hiekkaa,aurinko tuoleja aurinko varjoja,rantapalloja,kynttilöitä,kesävaatteet päälle ja kesäisiä drinkkejä...
      Tässä Nyt Muutama Idea...

      • *^^*

        Tää nyt on naiselle tekemistä eikä yhdessä tekemistä. Yhtähyvin vois neinen vieda sit ukon jalis matsii.. nyt puhuttiin yhdessä tekemisestä ei lempeilystä.


    • jaksa...

      montaa vuotta. Parempi erota suosiolla.

      Vaihtoehtona on sitoutuminen ja lasten hankinta. Elämän kaareen kuuluu sääntö, että aika aikaa kutakin. Hankit lapsia, tarvittaessa tai oikeastaan väistämättä rakastajattaren ja kohtelet vaimoasi/vaimokettasi kunnioittavasti ja hyvin (ehkä jopa rakastelet joskus ja et ole huomaavinasi hänen rakastajiaan). Elämä soljuu kivasti.

      Lapsista on uskomattoman paljon iloa ja eläkkeellä sinulla on edelleen rakastava vaimo/vaimoke, lapset ja vanhuuden suurin ilo - lasten lapset. Vanhuus sujuu kivasti ja on jälkikasvu ja puoliso huolehtimassa.


      Paljon parempi malli elämälle kuin ainaiset erot. Jokaiseen uuteen kyllästyt varmasti ja aina vain nopeammin. Parempi pitää vaimo ja vaihtaa rakastajattaria. Paaaljon helpompaa.

    • jutut

      miksei leffassa tai syömässä voi käydä parin vuoden jälkeen?? kyl mun mielestä ulkona syömäs käyminen on tekemisten parhaasta päästä! harrastan sitä kavereiden kanssa joten miksei parisuhteessa kumppanin kanssa??

      • jutut

        mietippä sitä


      • korjaus
        jutut kirjoitti:

        mietippä sitä

        Ihmiset ei osaa enää kirjottaa, koko ajan pitää korjailla :D


    • yhdessä hyvä

      Ellet keksi muuta kuin sänkytouhut, niin siellä saat sitten olla yksin. Minulle on tullut yhteydenottoja ja paljon. Lähes kaikki tyhjää täynnä. En todellakaan etsi itselleni seuralaista, jota minun pitää namittaa, innostaa, sparrata, tukea, viihdyttää ja keksiä se kaikki tekeminen. Minulla ON mielikuvitusta, mutta ei halua potkia miestä, jonka ainoa ansio on se, että on syntynyt sukupuoleltaan mieheksi. Valloituksen vaivaa eivät nämä ikäiseni miehet halua, vaan tulla valloitetuksi - mutta mihin?

    • Mariaa92

      itse olen nyt kans yli vuoden jo seurustellu, eikä tämmöistä ongelmaa vielä oo. Tietty ku mies armeijassa. Mut meillä ainaki ilta kuluu jos lähdetään lenkille.
      Tai joskus lähdetään viikonloppuna tai vapaa-ajalla jonnekkin kylpylään uimaan ja pitämään hauskaa päiväksi.
      Kaikkeahan keksii.
      Laskettelu on semmoinen jota voi harrastaa myös illalla ja jos ei ole ennen lasketellut niin siinähän on sitten taas lisää tekemist et opetellaan laskettelemaan :)

      Minä olen sitä mieltä että kyllä se naises sais itekki pistää kortesa kekoon.
      Ei se ole aina mies jonka tehtävänä on keksiä joka illaksi ajanvietettä.
      Noh, Jos ei näistä vielä löytynyt..
      Niin yksi on Ratsastus. Jos ei osaa ratsastaa niin varmasti ja helposti ratsastustunnille pääsee ja kyllä sieltä opettajia löytyy.
      Täytyy kokeilla kaikkea erilaista ja uutta.

      Ja jos ei rahasta ole puutetta niin ainahan voi lähteä vaikka ulkomaille reissaamaan.
      Tai sitten vaan lähteä kotimaassa jonnekkin kylpylään viikoksi tai viikonlopuksi. Mutta kyllä minä ainakin itse tykkään pitää joskus ihan normaaleja koti-iltoja karkkipussin ja kera miehen kainalon ja hyvän leffan.
      Paljon ei tarvitse tehdä että romanttinen puoli tulee esiin. :)
      Kukilla sun muilla hömpötyksillä ja kivoilla jutuilla saa sitä romantiikkaa :)

    • paappa....

      sitä perseeseen :P

    • ....tekemisestä ? Voi hyvä ihme. Jos ei oo tenavia vielä,niin kyllä kannattaa tehdä kaikenlaista remppaa kämpässä ja vaikka matkustella jos töiltä ehtii. Ja miten olis yhteinen harrastus,jota vois sitten "vanhana" jatkaa,kun mukulat ei enää tarvi koko aikaa huoltajaa. Sillon tulee se TOSI PAHA:ei mitään yhteistä enää. Ennakoikaa hyvät ihmiset.

    • ....tekoihin meni

      Mutta sosaiaalinen lomatoiminta auttanee tähänkin ongelmaan ja sitten vain takkavalkean loimuun rinkiin sanaa vaihtamaan ja kukkaisrahastoa käyttämään,sillä onhan lajin säilyminen ja suvunjatkuminen jollain tavalla turvattava.

    • Teppo X

      Siinä pieni yllätys. älä jää himaan lorvimaan. Lähde kavereittes kanssa dokaamaan ja akkoja jallittamaan, ootte rundilla pari päivää ja pidä kännykkä kiinni (ainakin se minkä numeron pirttihirmu tietää).
      Tuut ryytyneen näkösenä takasin ja elbaat pari päivää sohvalla, fygyt dokattu tietysti. Muista hävittää se kauluspaita jossa on huulipunaa joka puolella ennen kuin menet himaan.

      Etpähän oo ainakaan apaattisena konetta naputtelemassa tai matolaatikkoa tuijottamassa...vaihtelu virkistää.

      • edju

        mitä vaan. pane tv ja tietokone kiinni, ota muijaa kädestä, silittele sen huiksia, menkää yhdessä sieneen, marjaan, ulkoilemaan, tehkää yhdessä ruokaa, siivotkaa, laitaakaa pyykkiä, JUTELKAA mitä te haluatte.. haloo, herätys


    • vittuillen

      Näen lävitsesi, vaikka en näekään sinua. Sopiikin kysyä, mitä oikeastaan valitat? Omaa huonoa valintaasiko? Miksi huudat, jos itse olet paikkasi valinnut.

      Kuka sinut on pakottanut suhteeseen hänen kansaan? Sinä olet siinä vapaasta tahdostasi. Eikö niin?

      Mitä itse odotit suhteelta? Mitä itse hait hänestä? Mitä näit hänessä?

      Muisteltuasi vastaukset noihin, vastaat itsellesi, et minulle. Huomaat kyllä, luulit että hän on se oikea, että hän olisi se jota hait, että hän muuttuisi toivomasi kaltaiseksi juuri sinun takiasi.

      Mitähän ihmeellistä sinä olet, että hän niin olisi tehnyt, että muuttunut haluamasi kaltaiseksi, vain sinun vuoksesi?

      Ikävä kyllä, et ole ainakaan hänen unelmiensa täyttymys, eikä hän ole sinunkaan unelma kumppanisi, mutta sinä silti roikut hänessä... ja valitat.
      Valitat nyt vain omasta huonosta valinnastasi, et mistään muusta.

      Voisi tietenkin kysyä, mitäs sitten enää olet hänen kanssaan, kun kerran ei sinulle kelpaa, miksi et etsi jotain muuta? Mietipä nyt sitä, tai lakkaa valittamasta, ellet itse osaa tehdä muuta, kuin valittaa muista. Ei hän ole sinulle rakkain, koska et ole tyytyväinen, rakastat vain itseäsi ja onko ihmekään, jos hän ei sinua saata rakastaa.

      • anna,83

        sama tilanne meilläkin,jotain yhteistä harrastusta me ollaan mietitty ja aletaan hiihtään yhessä,ei meillä ainakaan seksinpuutteesta oo kiinni tekeminen..ja täytyy pitää mielessä että kaikissa suhteissa tulee joskus arki vastaan,en usko että mikään suhde on vuosikaudet yhtä lempeä ja lässytystä,yhteiset harrastukset lähentää ja piristää suhdetta kummasti:)Meillä näin,aviovuosia takana 6.Lisään vielä etten tod.usko mihinkään se oikea-löpinään,kaikissa ihmisissä on hyvät ja huonot puolensa...


      • vittuillen
        anna,83 kirjoitti:

        sama tilanne meilläkin,jotain yhteistä harrastusta me ollaan mietitty ja aletaan hiihtään yhessä,ei meillä ainakaan seksinpuutteesta oo kiinni tekeminen..ja täytyy pitää mielessä että kaikissa suhteissa tulee joskus arki vastaan,en usko että mikään suhde on vuosikaudet yhtä lempeä ja lässytystä,yhteiset harrastukset lähentää ja piristää suhdetta kummasti:)Meillä näin,aviovuosia takana 6.Lisään vielä etten tod.usko mihinkään se oikea-löpinään,kaikissa ihmisissä on hyvät ja huonot puolensa...

        Se kun on niin siitä kiinni, mitä kukin vierelleen hakee.

        Työpari esimerkiksi käy rakas soul-siskoni Maarit Hurmerinta ja Sami. He tekevät uraa yhdessä ja erikseen, sekä työ- että avioparina.

        Jotkut hakevat vain paria, tietämättä edes mitä sitten tehtäisiin. Tyhjyyttä täyttääkseen hankitaan lapsia ja otetaan velkaa, että saadaan isompi koti, parempi lelu miehelle ( luksuksempi auto ) ja odotellaan rauhassa, että aika kuluu ja velat saadaan pois. Mutta millä täytetään aika, joka jää yli?

        Joillakin pareilla virhe on, että kuvitellaan toistensa luovan toiselleen sen ajantäytön. Jos ei mitään oieasti yhdistävää löydy, tulee suru puseroon.

        On hyvä, jos pariskunnalla on yhteistä tekemistä ( muutakin kuin TV tai sksi ) mutta on hyvä jos molemmilla on myös omat kaverit ja omat harrastukset ( jos sellaisin riittää työelämän ja perhe-elämän ohessa aikaa ).

        Kukaan tai mikään ei vaadi, että vapaa-aika tulee täyttää yhteisillä harrastuksilla ja yhdessä tekemisellä. Voi mies edelleen pelata potkupalloa ja nainen käydä juoksulenkeillään tai läskinpoltossa, aivan kuten ennen yhteen menoakin.

        Tuo on se kipukohta, joka monesti pilaa suunnitelmat... Enne seurustelua nainen on harrastanut jotain, mies on harrastanut jotain muuta, ja kun kimppaan mennään... heti muka pitäisi olla yhteiset tekemiset ja oma elämä olisi off.

        Kun seurustelemaan alkaa, tulee kahden yksilön elää myös omaa elämäänsä, aivan kuten ennenkin. Yhden simsala-bim -ihmeen odottamiseen moni pari sortuukin. Miksi? Kuka sanoo, että kiire olisi mihinkään?

        On arvokas asia, kun seksi keskenään luistaa ja muutenkin on muutakin yhteistä kuin vain sama osoite. Siitä on hyvä jatkaa.

        Virhe onkin siinä, että on liian kiire. Jos tästä nyt heti mies ja nainen muuttaisi yhteen, mentäisiin kotiin, niin mitä me siellä tehtäisiin? Tuohon kaavaan moni meneekin, mutta mitä sitten tehtäisiin? Kukaan ei tiedä? Istuisimmeko käsi kädessä lopun ikämme, joka saattaa olla vaikka monta kymmentä vuotta!

        Jos jalkapallojoukkueen yhteen hitsaamiseen vaaditaan kauan aikaa, vaatii kauan aikaa myös kahden ihmisen yhteen hitsautuminen, eikä hitsaussaumana saisi toimia lapset tai niiden hankinta.

        Oikotietä onneen ei ole. Onni tulee ajan kanssa, hoppuilemalla pilataan hyväkin sato.

        Kuinka paljon on kauan aikaa? Mistä minä sen tietäisin, mutta joskus se on vuosia, joskus se on vuosikymmeniä. Autoakin ajamaan saattaa oppia tänään, mutta ennen kuin oppii ajamaan, se vaatii vuosia. Tänään voi hankkia koiran pennun, mutta ennen kuin se on täysin oppinut, se kestää vuosia, ennen kuin se on sellainen jota juuri toivoi... jotkut pennut eivät opi vielä silloinkaan. Liitot ovat samanlaisia, vasta aika näyttää, menikö syteen tai saveen.

        Parempi olisikin vaatia itseltään pidempää seurusteluaikaa. Voi sitä vaatia toiseltakin, mutta parempi vaatia itseltään. Aika nimittäin näyttää, onko kaikki vain alkuhuumaa ja ihastusta vain, luuloa, vai onko se kaikki perustunut johonkin elämää suurempaan, jota kai rakkaudeksikin kutsutaan.

        Millä mitataan löytyykö yhteistä? Menkää ihmiset jonnekin, jossa oikeasti tarvitsette toisianne. Viikon erämaa vaellus mittaa miehen ja naisen, siellä oikeasti tarvitsette toisianne, mikään ei ole käden ulottuvilla, eikä mikään tule kuin Manulle illallinen. Tai jokin muu vastaava koetus, ottaa mittaa miehestä, naisesta, mutta myös parin yhteishengestä. Jos sen aikana huomaa toisen olevan tuki ja turva, ei vain riippakivi, selviää hän myös rinnallanne monista muistakin koitoksista ja selvittyänne siitä, osoititte olevanne itsellenne ja kumppanillenne että te olette myös se, joka selviytyy, eikä kenellekään jää epäselvyyttä asiasta.

        Yhteen kasvaminen ei koskaan ole mikään parin päivän tai yhden hetken juttu, monesti se vaatii ihmis-iän.


      • lempiystävä
        vittuillen kirjoitti:

        Se kun on niin siitä kiinni, mitä kukin vierelleen hakee.

        Työpari esimerkiksi käy rakas soul-siskoni Maarit Hurmerinta ja Sami. He tekevät uraa yhdessä ja erikseen, sekä työ- että avioparina.

        Jotkut hakevat vain paria, tietämättä edes mitä sitten tehtäisiin. Tyhjyyttä täyttääkseen hankitaan lapsia ja otetaan velkaa, että saadaan isompi koti, parempi lelu miehelle ( luksuksempi auto ) ja odotellaan rauhassa, että aika kuluu ja velat saadaan pois. Mutta millä täytetään aika, joka jää yli?

        Joillakin pareilla virhe on, että kuvitellaan toistensa luovan toiselleen sen ajantäytön. Jos ei mitään oieasti yhdistävää löydy, tulee suru puseroon.

        On hyvä, jos pariskunnalla on yhteistä tekemistä ( muutakin kuin TV tai sksi ) mutta on hyvä jos molemmilla on myös omat kaverit ja omat harrastukset ( jos sellaisin riittää työelämän ja perhe-elämän ohessa aikaa ).

        Kukaan tai mikään ei vaadi, että vapaa-aika tulee täyttää yhteisillä harrastuksilla ja yhdessä tekemisellä. Voi mies edelleen pelata potkupalloa ja nainen käydä juoksulenkeillään tai läskinpoltossa, aivan kuten ennen yhteen menoakin.

        Tuo on se kipukohta, joka monesti pilaa suunnitelmat... Enne seurustelua nainen on harrastanut jotain, mies on harrastanut jotain muuta, ja kun kimppaan mennään... heti muka pitäisi olla yhteiset tekemiset ja oma elämä olisi off.

        Kun seurustelemaan alkaa, tulee kahden yksilön elää myös omaa elämäänsä, aivan kuten ennenkin. Yhden simsala-bim -ihmeen odottamiseen moni pari sortuukin. Miksi? Kuka sanoo, että kiire olisi mihinkään?

        On arvokas asia, kun seksi keskenään luistaa ja muutenkin on muutakin yhteistä kuin vain sama osoite. Siitä on hyvä jatkaa.

        Virhe onkin siinä, että on liian kiire. Jos tästä nyt heti mies ja nainen muuttaisi yhteen, mentäisiin kotiin, niin mitä me siellä tehtäisiin? Tuohon kaavaan moni meneekin, mutta mitä sitten tehtäisiin? Kukaan ei tiedä? Istuisimmeko käsi kädessä lopun ikämme, joka saattaa olla vaikka monta kymmentä vuotta!

        Jos jalkapallojoukkueen yhteen hitsaamiseen vaaditaan kauan aikaa, vaatii kauan aikaa myös kahden ihmisen yhteen hitsautuminen, eikä hitsaussaumana saisi toimia lapset tai niiden hankinta.

        Oikotietä onneen ei ole. Onni tulee ajan kanssa, hoppuilemalla pilataan hyväkin sato.

        Kuinka paljon on kauan aikaa? Mistä minä sen tietäisin, mutta joskus se on vuosia, joskus se on vuosikymmeniä. Autoakin ajamaan saattaa oppia tänään, mutta ennen kuin oppii ajamaan, se vaatii vuosia. Tänään voi hankkia koiran pennun, mutta ennen kuin se on täysin oppinut, se kestää vuosia, ennen kuin se on sellainen jota juuri toivoi... jotkut pennut eivät opi vielä silloinkaan. Liitot ovat samanlaisia, vasta aika näyttää, menikö syteen tai saveen.

        Parempi olisikin vaatia itseltään pidempää seurusteluaikaa. Voi sitä vaatia toiseltakin, mutta parempi vaatia itseltään. Aika nimittäin näyttää, onko kaikki vain alkuhuumaa ja ihastusta vain, luuloa, vai onko se kaikki perustunut johonkin elämää suurempaan, jota kai rakkaudeksikin kutsutaan.

        Millä mitataan löytyykö yhteistä? Menkää ihmiset jonnekin, jossa oikeasti tarvitsette toisianne. Viikon erämaa vaellus mittaa miehen ja naisen, siellä oikeasti tarvitsette toisianne, mikään ei ole käden ulottuvilla, eikä mikään tule kuin Manulle illallinen. Tai jokin muu vastaava koetus, ottaa mittaa miehestä, naisesta, mutta myös parin yhteishengestä. Jos sen aikana huomaa toisen olevan tuki ja turva, ei vain riippakivi, selviää hän myös rinnallanne monista muistakin koitoksista ja selvittyänne siitä, osoititte olevanne itsellenne ja kumppanillenne että te olette myös se, joka selviytyy, eikä kenellekään jää epäselvyyttä asiasta.

        Yhteen kasvaminen ei koskaan ole mikään parin päivän tai yhden hetken juttu, monesti se vaatii ihmis-iän.

        Just näin se menee. Textin perusteella sanoisin että olet ymmärtäväinen NAINEN. Jos oletkin mies niin harvinaisen fiksu. Mistä löytyisit :)?

        Witsiii kun kaikki tajuaisivat yksinkertaisia perusasioita järjellä ja sydämellä. Parisuhteessa on kaksi (2) erilaista ihmistä, molemmilla omat tarpeensa, toiveensa, halunsa, unelmansa ... Ja molempien pitää toteuttaa omiaan jotta yhdessäolo voisi onnistua ja kukoistaa. Sitten niitä yhteisiäkin alkaa löytymään ...

        Terkut '-tuilijalle' :-)


      • Netistä löytyy
        lempiystävä kirjoitti:

        Just näin se menee. Textin perusteella sanoisin että olet ymmärtäväinen NAINEN. Jos oletkin mies niin harvinaisen fiksu. Mistä löytyisit :)?

        Witsiii kun kaikki tajuaisivat yksinkertaisia perusasioita järjellä ja sydämellä. Parisuhteessa on kaksi (2) erilaista ihmistä, molemmilla omat tarpeensa, toiveensa, halunsa, unelmansa ... Ja molempien pitää toteuttaa omiaan jotta yhdessäolo voisi onnistua ja kukoistaa. Sitten niitä yhteisiäkin alkaa löytymään ...

        Terkut '-tuilijalle' :-)

        Ja bussinratista jos ei rekkaa satu ajamaan.


    • Älä luovuta nyt!

      Hei!
      Älä nyt luovuta missään tapauksessa- miten sain sellaisen käsityksen että, teillä on tylsää kaksin kuin myöskin yksin? Mielikuvitus kadoksissa- mutta yhteiselle tekemiselle, sanoisinko että taivas vain rajana. Mieleeni tulee ensinmäiseksi se, että olette erilaisia ihmisinä eli eri asiat kiinnostavat. Rakkauskin/ toisesta välittäminen tuntuu olevan vähän kadoksissa? Kuinkas jos vaikka yllättäisit vaimosi- niin sanotulla pidemmällä vakuutuksella, että rakastat häntä edelleen?.
      Jos vaikka aloittaisitte yhdessä esimerkiksi kuntosalilla, yleiskunnon kohentamisen.( Mikäli tälläiseen olisi tarvetta ) Sen jälkeen mukavia ystäviä/ ehkä sukulaisia, harkinnan mukaan kotiin/ elämäänne piristämään. Seuraksenne vaikka syömään sunnuntaina. Näin syntyisi tilanne varmaankin aivan itsestään. Että mieli tekisi puuhata siellä kotona vähän tavallista enemmän?. Kaikkea,( Vaimoasi ) Piristäisi varmaan suuresti, saada myös kauniita kukkasia silloin tällöin kotia piristämään kuin myöskin mielialaa nostattamaan, joka voisi olla tai nämä asiat voisivat olla kimmokkeena paremmalle/ tyytyväisemmälle parisuhteellenne?.

      Koskaan ei voi rakastaa liikaa. Kaikki lähtee sinusta itsestäsi ehdottomasti. Ajattele siis näin. Sitä hyvää mitä toivot itsellesi- suo se toiselle mahdollisuuksien mukaan yhteisessä elämässä. Jo hieman pidempi reissu- joka on hyvin suunniteltu ja jota on pidempään työstetty yhdessä. On niin paljon enemmän suhteessa kuin koskaan- jokin tavallinen ilta, jossain ravintolassa tai muussa sellaisessa, oman vaimon kanssa. Onnea Sinulle!

    • jotain nyt

      Kuule,jos se sun kaveri odottaa,että sinä keksit jotain kivaa:pizzailta,viiniä,elokuvaa kotisohvalla,ulkona voitte mennä sinne,mikä huvittaa:leirinuotio,paistelette makkaraa,nokipannukahvit,vaellusta lumikengillä,sisällä voi harrastaa keilehallissa hohtokeilailua,sulkista ym.pullaakin voitte yhdessä paistaa,vukrata mökin yms.

    • kuin telkka ja tietsikka

      ..on vaikea selaisen kanssa seurustella, jolla on mielikuvitusta muuhunkin. Vai syömiset ja leffat nähty? On pitkän aikaa parisuteessa olleita, vuosikymminiä, jotka vielä hoitavat suhdettaan romanttisilla illallisilla, käyvät reissuissa ym. Ei ne asiat kuulu pelkästään iskemisvaiheeseen ja että kun toinen on jäänyt koukkuun, ei eää riitä mielikuvitusta ja halua muuhun.

      Yhteisiä tekemisiä mm. elokuvat, uimassa käynti, retkeily, hiihtolenkit, laskettelu, risteilyt, veneily, viikonloppureissut esim. viihdekylpylään, teatteri, tanssit, elokuvat, taidenäyttelyt, jazz-, rock-, blues- ja tanssitapahtumat, illalliset, karaoke, lomamatkat, urheilukisat, mökkeily, leirintämatkailu, kesällä autoilu, Suomen nähtävyyksii tutustuminen, pyöräily, kävelylenkit, yhteisten ystävien tapailu jne...

      Luulisi elämässä löytyvät joskus muutakin, kuin olohuoneessa istuminen TV- tai tietsikkaruudua tuijotellen. Se jos mikä tappaa parisuhteen ajan myötä.

    • Elämän taikaa

      Kysehän ei ole mistään yksittäisistä tempauksista, joilla suhde pysyy tuoreena. Kaikki ilo parisuhteessa lähtee toisen kunnioittamisesta, toisen arvostuksesta.

      Kun osaa elää tässä hetkessä, katsoa kumppaniaan niin kuin olisi vastarakastunut, toivoa hänelle kaikkea parasta ja ennenkaikkea rakastaa tätä, on kaikki muu vain seurausta.

      Kun asiat menevät mekaaniseksi suorittamiseksi, ollaan pahasti poissa elämän spontaaneista ilonlähteistä.

      T: aidosti rakastunut ja rakkaudessa elävä ihminen

    • TUTULTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

      poikaystäväni valittaa minulle koko ajan kun en tee hänen kanssaan mitään, olen päivät töissä ja illalla katson vain telkkaria... VALI VALI!!!!

    • hellan lettas

      teitä uusavuttomia.Mitäs jos laitatte ne koneet,töllöt ja muut pelit kiinni ja lähdette ulos.Pulkkamäkeen,luistelemaan,skimbaamaan,uimaan,keilaamaan jne.Tekemistä on vaikka kuinka paljon,eikä maksa paljon.

    • helppoahan tämän ei ole

      tarkoitus ollakaan, mitä siitäki oikein tulisi... Mutta itselläni tulee mieleen juuri nämä perinteiset kaksinpelit (pelikortit, domino, yatzy... you name it), joita yleensä löytää joka kaupasta muutamilla euroilla. Helppoa tekemistä, ajankulua ja pientä kisailua ja lisäks niistäkin voi keksiä jotain omia variaatioita tai keksiä omia uusia sääntöjä... mielikuvitus on rajana ;)

    • yurkie

      Jos suhteessa jompikumpi ei ole kiinnostunut tekemään mitään toisen kanssa niin edellytyksiä suhteelle ei enää ole.
      Olette yhdessä vain tavan vuoksi ja kun ei viitsi ettiä sopivampaa. Pistäkää itsenne kiertoon, tekee hyvää molemmille. Plus kahdelle sinkulle. :D

    • Nimetön

      Liikunta on hyvä tapa saada yhteys kumppaniin, jos olette yhtään liikunnallisia. Oma suhde ainakin toimii kun teemme kaikkea liikunnallista yhdessä, pelaamme tennistä, sulkkista, karatea yms. Siihen menee hieman rahaa mutta saa palkaksi mahtavan olon, paremman kunnon ja hyvän tuulen.
      Saatatte saada myös vipinää sinne makkarin puolelle jos siitä on kerran puute. ;)

    • YYZ

      Tiedän tuon fiiliksen ja vituttaahan se. Jatkuva paine niskassa että nyt pitäisi tehdä jotain vitun taikatemppuja ja voltteja.

      Eivät edes menestyssarjojen käsikirjoittajat pysty ideoimaan toimintaa hinkuaville naikkosille.

      Miksi se "vain" oleminen on niin vaikeaa?

      • kaisakinn

        tiedän tunteen myös, mieheni jatkuvasti koneella ym ym ym. Meitä on monta!


    • tuli jo

      tehtiin yhdessä pajonkin, mutta jostakin syystä mies ei halunnutkaan elää kuin avioliitossa. Tehtiin sitten omia juttuja enemmän viime vuosi siinäpä se ero sitten napsahti, kun ajaduttiin liian erilleen. Kultainen keskitie tässäkin puuhassa on varmaan se paras, sekä omia että yhteisiä juttuja tasapainossa ettei rupea liikaa ahdistamaan.

    • vähän pyöreämpi muttei

      kuitenkaan lihava?

      • YYZ

        Pyöreän naisen pyöritys! Ja kaikilla hauskaa..


      • ensin

        Tarkotatko sellaista laihaa jolla luut näkyy,vai normaalia hoikkaa.


    • jansku KeskiSuomesta

      muija että samat tavalliset asiat ei kiinnosta niin anna muijalle tehtäväksi keksiä tällä kertaa jotain kivaa.Mikä pakko se on aina sun keksiä ja maksaa ?
      Laita muija keksimää ja maksamaan tällä kertaa..!
      Siinä pä hyvä idea.
      Ei ole aina pakko miesten olla toimia maksajana ja aima tehdä kaikkea.
      ESIM:kirjoittakaa muijasi kanssa paperilapuille viisi kivaa ja mielekästä tapahtumaa tai asiaa mitä haluaisitte toteuttaa täällä kotisuomessa ja kaksi juuri siellä suunnalla missä asutte (esim.kaupundissa)
      tässä olisi tämä minun kokeilun arvoinen ideani ja sitten laitatte kummankin kirjoittamat asiat pienille lapuille ja nostatte hatusta ja rupeatte miettimään miten homma tehdään.
      Molemmat kirjoittaa viisi joten yhteensä niitä on 10 ehkä erilaista.

      • ja vellit

        sekaisin kuka puhui maksamisesta? lueppa alkuteksti uudestaan.


      • jansku keskisuomesta
        ja vellit kirjoitti:

        sekaisin kuka puhui maksamisesta? lueppa alkuteksti uudestaan.

        HEI,Herää pahvi !
        Onko jotain sellaista kivaa harrastusta jonka vois toteuttaa ilman rahaa, ilman syömistä ja ilman muita kaveriseuraa,ihan vain kahdestaan rakkaan kanssa ?
        No,koittakaa sitten keksiä ihan itse jos ei ideat kelpaa..
        Jos on porukkaa-yleensä tarvitaan syömistä jos ei porukat tuo syömisiä itse ja vaikka olisitte ihan kahdestaan -nälkä påääsee kuitenkin yllättämään..

        TÄÄLLÄ maailmassa kun kukaan ei pärjää ilman rahaa..niin sevain on..Harva löytää sellaisia ystäviä jotka ovat eko-henkisiä tai haluavat kierrättää..eivätkös ne naiset tykkää shoppailla harva se päivä tai viikko..'
        TEHKÄÄ ihan mitä haluatte jos ei neuvot kelpaa..


      • reijoska
        ja vellit kirjoitti:

        sekaisin kuka puhui maksamisesta? lueppa alkuteksti uudestaan.

        HEI,Herää pahvi !
        Onko jotain sellaista kivaa harrastusta jonka vois toteuttaa ilman rahaa, ilman syömistä ja ilman muita kaveriseuraa,ihan vain kahdestaan rakkaan kanssa ?

        Jos on porukkaa-yleensä tarvitaan syömistä jos ei porukat tuo syömisiä itse ja vaikka olisitte ihan kahdestaan -nälkä påääsee kuitenkin yllättämään..

        TÄÄLLÄ maailmassa kun kukaan ei pärjää ilman rahaa..niin sevain on..Harva löytää sellaisia ystäviä jotka ovat eko-henkisiä tai haluavat kierrättää..eivätkös ne naiset tykkää shoppailla harva se päivä tai viikko..'
        TEHKÄÄ ihan mitä haluatte jos ei neuvot kelpaa..


    • siitä, että

      nettimaailma pitää yllä vain fantasioita ja todellisuus ei enään kiinnosta.

      Ihminen menettää merkityksen niin parisuhteessa kuin muutenkin, koska netti ja sen kuvastot/kamerat tarjoavat tyydytyksen ja sen jälkeen oma ei enää jaksa kiinnostaa.

      Ukkomiehistä on suuri osa jo bimiehiä ja heitä kiinnostaa toinen mies parisuhteessa koska kotona on kiukkuinen ja väsynyt pirttihirmu.

      Ketäpä ihminen voi syyttää kuin itseään tilanteesta!

    • Muksis

      Tästä samasta riidellään meilläkin...

      Loppujen lopuksi minulle yhteinen tekeminen merkitsee pieniä asioita, enkä koe vaativani liikaa, jos haluan mennä vaikka yhdessä suihkuun. Arjen pienet puuhat yhdessä merkitsevät ainakin minulle paljon. Myös ruuanlaitto ja yhdesäs siivous ovat merkittäviä ja se, että yhdessä mennään nukkumaan ja edes hetki keskustellaan ennen nukkumaankäyntiä. Ihan vain tv:n katsominenkin yhdessä toisen kainalossa on mielestäni yhteistä tekemistä.

      Jos sitten haluaa irrottautua arjesta, niin voihan sitä mennä yhdessä kävelylle, josta romanttisen saa helposti kun menee esimerkiksi illalla katselemaan kuuta tai tähtiä. Kunhan vain yksinkertaisesti näkee edes vähän vaivaa. Kesäisin myös uinti tai piknik ovat loistoideoita.

      Ja jos tähän tekemiseen haluaa käyttää rahaa, niin ainahan on noita näyttelyitä, huvipuistoja, erikoisempia ravintoloita ja yleensäkin matkakohteita, kuten linnoja ja sellaisia. Jos liikunnasta tykkää niin puolison kanssa voi lähteä pelaamaan vaikka sulkapalloa, golfia tai vaikka keilaamaan. Ja onhan näitä lauta- ja korttipelejäkin...

      Kyllähän tätä tekemistä keksii, eri juttu vaan kuinka paljon siihen haluaa panostaa. Minulle ainakin nuo pienet jutut merkitsevät paljon, vaikka tietysti hienoja muistoja saa myös laskettelurinteessä :)

    • samaan suuntaan

      Jokin harrastus tai asia, vaikka pienikin, josta molemmat pitävät, säännöllisesti toimiva, ja joka sisältää jonkin yhteisen tavoitteen. Siitä se lähtee. Mut, sen pitää olla molempien juttu, muuten tulee vain eripuraa.

    • asumaan.

      maalle ja aloittakaa elämä uudestaan,kasvattakaa vaikka kanoja ja kilipukkia ja lampaita.

    • ole mitään yhteistä tekemistä, niin kauanko kumpikaan jaksaa tsempata. eikun uutta matoa koukkuun, mut ei kannata rakastua mihinkään hymykuoppiin tai muuhunkaan yksityiskohtaan, vaan katella kokonaisuutta;)

    • sex 69

      siellä alkaa tunteet tulee pintaan sanot että tuo on parempi kuin sinä niin johan alko toimintaa tulee kotona ja sen jälkeen sanot että se oli pelkkää pilaa

    • En tiedä mihin tämä maailma on menossa,mulla ja vaimolla ainakin tekemistä piisaa ettei tahdo vapaa-aika riittää,ja tekeminen on lähinnä ns hyöty tekemistä pihalla,(pihan hoitoa polttopuiden tekoa rakennusten kunnostusta ynms.) ei mitään rahalla hankittua ajankulua,lähinnä köyhyyden takia pitää tehdä itse,mutta se itse metsästä asti haettu klapi lämmittää takassa mukavasti talvi-iltoina.

    • nugetti77

      Ei romantiikkaa, ei mielikuvitusta... eli teidän suhde on kuollut kuin Jimmy Hoffa. Aika siirtyä eteenpäin, etsi sopivampi leidi itsellesi, joku pahvilaatikon tunne-elämän omaava vegetable.

    • -sir viejä-

      kädestä pitäen sinne tietokoneesi ääreen ja näytä hänelle suomi24 keskustelupalsta. Sen jälkeen talutat hänet sohvalle istumaan ja katsotte ihan zombieina telkkaria, ja että mukana olisi harrastusta, pureskelette vaikkapa yhteistä omenaa. lopuksi voisit kysyä: "rakkaani, mitä sinä haluaisit todellakin tehdä kanssani". Tosin kirjoituksestasi päätellen tuo "rakkaani" ei kuulu sanavarastoosi tavun vertaa.

    • Tattadaa

      Kuulostaa tutulta. Tässä tekemisiä:
      Menkää korkeasaareen kävelemään, museoihin, taidenäyttelyihin, kokeilkaa yhdessä parisalsaa, kuntonyrkkeilyä tai joogaa. Lähtekää vieraaseen kaupunkiin ajelulle ja yöpykää hotellissa. Mikään ei ole niin ihanaa kuin mies, joka järjestää spontaanisti erilaista tekemistä.

      • alfa uros

        Miksei mitään kivaa ikinä.... kuten TV kaupan kautta ostaen 100 tuumainen LCD TV ja alepan kautta ostaen pussikaljaa ja sipsejä ja suomi-soffan kautta ostaen uuden upottavan soffan 4:llä mug-holderilla ja sitten nopeesti kotiin katsoon vormulaa....

        Mikään ei ole niin ihanaa kuin Nainen joka järjestää KIVAA tekemistä !!!!


      • YYZ
        alfa uros kirjoitti:

        Miksei mitään kivaa ikinä.... kuten TV kaupan kautta ostaen 100 tuumainen LCD TV ja alepan kautta ostaen pussikaljaa ja sipsejä ja suomi-soffan kautta ostaen uuden upottavan soffan 4:llä mug-holderilla ja sitten nopeesti kotiin katsoon vormulaa....

        Mikään ei ole niin ihanaa kuin Nainen joka järjestää KIVAA tekemistä !!!!

        ..enää ei puutu ku Nainen..


    • viihtyy telkun ja netin äärellä, odottaen sinun keksivän jotain repäisevää,
      Mahdoton yhtälö.

      Jos toinen sanoo "Keksi jotain repäisevää!"
      Ei ole noloa kysyä "Mikä mielestäsi on repäisevää?"

      • mitä noloa

        siinä muka olisi?? ja sitäpaitsi, jos nainen haluaa, että teette jotain "repäisevää", niin hän voi ihan yhtä hyvin keksiä itsekin mitä se voisi olla! Ja pyytää sinua mukaan sitten.
        Älytöntä vaatia toista keksimään jotain, mitä ei itsekään osaa. siis keksiä mitään.


    • käänösiskiklikliskdjhfjshfh

      Jätä tollanen baarikärpänen heti sillä siitä ei tule mitään jollet itse rupea käyttäytymään hänen kaltaisella tyylillä.

    • pikku prinsessa

      Itselläni oli sama tilanne, paitsi että mieheni ei halunnut tehdä kanssani mitään vaikka ehdottelin vaikka mitä tekemistä. Naisena olisin ollut valmis vaikka mihin jos mieheni olisi ehdottanut että tehdään jotain. Yritin saada häntä vaikka viemään itseni jäätelölle helsinkiin moottoripyörällä (moottoripyöräily on hänen juttunsa) mutta ei. Loppujen lopuksi lopetin tuon kyselyn ja sanoin miehelleni että jos et sinä halua tehdä asioita minun kanssani, alan itse tekemään asioita itseni kanssa joista pidän. Kävin kavereiden kanssa leffassa, syömässä, ulkomaanmatkalla 2 viikkoa. Näytin että ei tässä seisoskella odottamassa joskos joskus lähtisi jonnekkin.vaan tein itse omat ratkaisuni. Mies huomasi, ettei se vaimo taida ollakkaan itsestään selvyys ja nyt ollaan varattu yhteinen ulkomaan matka ja käyty myös tallinassa (jossa hän on vannonut ettei ikinä lähde kyseiseen paikkaan....)

      Vielä niitä vinkkejä naisnäkökannasta (ei tietysti voi sanoa että kaikille toimii mutta mulle toimisi). Jos viet naisesi esim. syömään tai jotain "normaalia" mitkä on käytetty, niin tee asiasta "jännempi". tilaat esim. ravintolaan pöydän kerrot naiselle että hänen täytyy olla laittautuneena nätiksi(et kerro muuta) klo 7 jolloin tulet hänet hakemaan kotoa (esim taxilla.) Viet hänet syömään sinne romanttiseen ravintolaan illalliselle, muistat kehua häntä kauniiksi ja kohtelet häntä kuin prinsessaa. Nainen haluaa tuntea itsensä halutuksi ja viehättäväksi (sen uskon jokaisesta naisesta). Jos nainen ei tunne itseään haluttavaksi on turha odotella myöskään mitään romanttista.
      Ja kysy hyvä ihminen mitä se nainen HALUAA, silloin osoitat kiinnostuksesi et tyyhmyyttäsi!
      Tai soita hänen parhaalle kaverille ja kysy mitä naisesi haluaa tehdä.
      Yllätyksellisyys on kova sana, itse haluaisin mieheni sanovan minulle, että lähdetkö melomaan, kiipeilemään, koskenlaskua, vaeltamaan....ihan mitä vaan....
      ja sitten vielä siitä seksistä. Koska olet yllättänyt naisesi esim keittiössä takaapäin, painautunut häntä vasten ja sanonut.."Mä haluan ottaa sut tässä ja nyt, mä himoitsen sua ihan valtavasti....niin, joskus me naiset kun haluamme kuulla olevamme kaikkein kauneimpia ja haluttavampia juuri rakkaiden miestemme mielestä. :-) Tsemppiä

      • bluues

        yyzetan peli on varmasti toimivampi


    • YYZ

      ...pierupeitonalla-leikin?
      Kumpi luovuttaa?

    • Kultamuru nambo one

      Istun tässä tietsikkaa tsekaten ja mieheni on uskollisesti omassa huoneessaan vaikka piti olla yhteinen ilta. vähän ottaa pattiin taidan lähteä tästä nukkumaan kun mitään ei tapahdu:(

    • yhdessä??

      Joskus mietin, että minkä takia jotkut oikein on yhdessä, kun ei ole mitään yhteistä. En voisi olla ihmisen kanssa, jolla olisi täysin erilaiset kiinnostuksen kohteet kuin mulla, joka kuuntelisi erilaista musiikkia tai tykkäisi erilaisista leffoista. Meillä ei ole koskaan ollut mitään ongelmia yhteisen ajan kanssa. Katsotaan leffoja, pelataan, käydään lenkillä ja sukulaisten luona... Välillä mä taas teen omia juttujani ja mies omia.

      Miksi siitä arjesta pitää tehdä niin vaikeaa? Ei aina voi olla mielenkiintoista, joskus on tylsääkin. Ja joskus voi ihan vaan möllöttää vaikka sohvan nurkassa yhdessä.

    • Mimmunen

      Halittelu, pusuttelu, ihan se toisen kainalossa oleminen vaikka vaan tekemättä yhtään mitään. Kaikesta mukavasta jutustelu ja asioille hihittely yhdessä on jo paljon :D Mihin on tällaset jutut unohtuneet monissa parisuhteissa??? Omassa suhteessa ainakin osataan ihan vaan olla, ilman mitään sen kummempaa ohjelmaa, ihan vaan nauttien sen toisen vieressä olemisesta. Ihan vinkkinä...

    • messagepersonnel

      Hae joku sellainen, kenen kanssa teillä on yhteisiä intressejä ja joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet..

      • jejjeejjjee

        surullista luettavaa.. miehen kans 13 v. yhdessä, niistä 3 aviossa - ei meillä vaan ole tarve "keksiä tekemistä". 8 vuotta meni buenosti ilman harrastuksia ja nykyään kisataan, minä valmennan ja huollan ja mies urheilee. Ehkä ette alunperinkään sovi toisellenne jos on noin kamalan vaikeaa :( Aina ei vaan ehdi tai jaksa sekstata, ja hyvvin menee muutenkin. Kun aikaan on niin sitten pidetään armottomat orgiat. Näin meillä.


    • no just joo

      Sulje tv ja tietska. Ota naistasi kiinni, katso silmiin, kysy ja KUUNTELE! Kyllä se kertoo. Jos ei pääse alkuun, älä hellitä, osoita että olet aidosti läsnä. Jos toinen on kaukana, ottaa paljon aikaa ja vaivaa päästä takaisín lähelle, kyse on vain siitä mitä oikeasti kumpikin haluaa.

      • YYZ

        ...


    • &lt;3 &lt;3

      mä en näe mitä typerää on jos kysyis? Ja ehkä muijas voi haluta kuulla sultakin vain et näin on ok jos luulee sun haluavan jotain muuta tekemistä.

    • parempi ihminen

      käy vieraissa ja katso miten se reagoi!

    • jos

      mul ois muija nin kyl tekemistä löytyis,pännii tää yksinolo kun ei pysty tekeen kahestaan mitään kivaa.

    • Nainen4069

      Ikävä kertoa, mutta tuollaiseen meidänkin 11 vuoden liitto kariutui. Eli heti, kun lapset olivat pikkasen isompia. Kun se kaikkein läheisin ihminen on kovin kaukainen , pistää miettimään liiton ja suhteen tarkoitusta. Onko se vain instituutio, tapa, ehkä kulissi.Olen ollut nyt "sinkku" kohta 6 vuotta ja en ole yhtään sen yksinäisempi, kuin mykässä, tylsässä parisuhteessa. Toista ei voi muuttaa, itsensä kylläkin. VOIMIA!

    • asfasdfadfsafsd

      Osta virveli ja kalaan. Uskomaton sähellyshän se on ku ahventa isomman kalan saa & akka kaatuilee haavin kanssa, mutta kivaa on. Tai oli. Niin...

    • penisss

      !!!

    • sorisori

      Eihän teillä tunnu olevan mitään yhteistä. Miksi olette ylipäätään yhdessä? Tavan vuoksiko vain!

    • kohta 10 v. naimisissa

      Oo typerä ja kysy suoraan et "Kulta kerro mitä sä haluaisit tehdä,mä oon niin tyhmä et mä en tiedä" pieni vaatimattomuus tehoo aina naisiin usko pois

    • Nimetön

      "Kun se ei tee mitään mun kanssa, katsoo vaan telkkaria ja on koneella" Tarkoittaa suomeksi sitä että: Se ei enää huomioi mua niinku ennen. Yksinkertaisuudessaan!

      Siis sä katot vaan tv:tä ja istut koneella?
      Ratkaisu: laita mokomat toosat kiinni ja mene kattoo mitä muijas sillä aikaa puuhailee ja liity seuraan? Kato kuin käy?

      "Leffat, syömiset jne "käytetty""..kuka ne käytti ja eikö ne ole uusiutuvia luonnonvaroja, jos molemmat niistä tykkää..ei kaiken tarvii olla UUTTA tekemistä.. Vanhat "hyväksi" havaitut (=mistä molemmat tykkää!) voi olla ihan hyvin yhdessätekemistä? Eikö?

      JA KYSY HYVÄ MIES MISTÄ MUIJAS TYKKÄÄ!!! Et ole ajatustenlukija ei ole hänkään! Tähän varmaan suurinosa suhteista kaatuu...oletuksiin..

      Yksi hyvä voisi olla se, että muistelet suhteenne alkuaikoja ja mietit mikä hänet sytytti (henkisesti ja fyysisesti!). Toista se ja lisää jotain mistä tiedät hänen tykkäävän. (kai tiedät, jos et, KYSY!)

      Sen lisäksi ET saa olla ainut, joka yrittää pitää suhteenne kasassa. Tarvitaan molempien halua ja mielikuvitusta? Ei sen aina tarvii olla kallista, extremeä tai jotain eksoottista.

      Ja ennen kaikkea; mitä ITSE haluat tehdä "muijasi" kanssa yhdessä??!

    • Tylsässä_suhteessa

      Meillä kanssa ongelma, että mies vaan koneella ja telkan ääressä. Mikään yhteinen tekeminen ei innosta, ja lähtee leffaan tai ravintolaan syömään vaan jos oikein hingun. Olen alkanut miettiä kanssa että tavanko vuoksi vaan ollaan yhdessä. Vähän harmi kun ollaan oikeasti ainakin alunperin saman henkisiä ihmisiä, mutta koskaan ei ole miestä kiinnostanut yhteiset urheiluharrastukset, vaikka olen monta kertaa (monta vuotta) ehdottanut vaikka mitä juttuja aina keilauksesta ja melonnasta kuntosaliin. Mies menee mieluummin kavereidensa kanssa ja ihmettelee että miksi meillä pitäisi olla jotain yhteisiä harrastuksia. Hänen mielestään yhdessä oloksi riittää että ollaan kotona samaan aikaan. Saman tv-ohjelmankaan seuraaminen ei hänestä ole välttämätöntä, vaan hänestä on ihan ok tehdä omia juttuja. Aikaisemmin juttu on vähän häirinnyt, mutta viimeisen vuoden aikana olen alkanut harkita jos ero oisi parempi vaihtoehto, jos en saa kerran toista mitenkään tajuamaan asiaa.

      • Nimetön

        Meillä ei ole yhteisiä harrastuksia. Teen kolmivuoro työtä ja mies ajaa rekkaa viikot. Nähdään siis vain viikonloppuisin ja sillä puitteilla miten olen töissä. Kummallakin on lapsia ed suhteesta mun asuu kaikki päivät kotona miehen on joka toinen viikonloppu. Siis silloin harvoin kun saadaan olla kahden ja on yhteistä vapaata niin lähdetään pois kotoa kylpylään tai mökille ja nautitaan vain toisistamme ja se on ihanaa!


      • Apottius
        Nimetön kirjoitti:

        Meillä ei ole yhteisiä harrastuksia. Teen kolmivuoro työtä ja mies ajaa rekkaa viikot. Nähdään siis vain viikonloppuisin ja sillä puitteilla miten olen töissä. Kummallakin on lapsia ed suhteesta mun asuu kaikki päivät kotona miehen on joka toinen viikonloppu. Siis silloin harvoin kun saadaan olla kahden ja on yhteistä vapaata niin lähdetään pois kotoa kylpylään tai mökille ja nautitaan vain toisistamme ja se on ihanaa!

        Ja ero tulee teillekin vielä samasta syystä kun teillä ei ole mitään yhteistä.Sinä naisena kypsyt tähän naisten kulmakiveen ja olet ottamassa vielä eroa niinkuin kaikki muutkin naiset kun jälleen kyllästyvät ja haluavat vaihtaa äijää.Ja sama kierros alkaa uudelleen.


      • minulle myös

        Olin ihan samanlaisessa tilanteessa mieheni kanssa, hän ei koskaan halunnut tehdä mitään yhdessä mutta kavereiden kanssa oli aina valmis lähtemään ties minne.
        Sitten ajattelin, miksi tässä istun ja ihmettelen. Tarviinko miestä siihen että teen juttuja josta itse pidän. Koska asioista oli vaikea puhua, kirjoitin hänelle kirjeen jossa sanoin että olen väsynyt siihen että hän ei huomioi minua tee minun kanssa mitään, olemme kuin kämppikset ym. Sitten aloitin käymään leffassa, syömässä kavereiden kanssa sekä lähdin jopa ulkomaille 2 viikoksi. Se sitten teki mieheen sen vaikutuksen, että kun saavuin kotiin, myönsi kaivanneensa minua, suostui lähtemään tallinnaan, koska minä sinne halusin (vannonut ettei lähde sinne ikinä). Jopa tilasi ja maksoi ulkomaan matkan meille.....niin miehet tarvitsevat välillä sitä "potkua" persauksiin, jotta huomaavat mitä heillä on, näytä että et ole itsestään selvyys suhteessanne, jos hän oikeasti rakastaa ja haluaa olla kanssasi hän tekee sen eteen jotain, kun tuntee uhatuksi tilanteen että voit olla lähdössä. Jos näin ei kuitenkaan käy, silloin kannattaa nostaa kytkintä ja lähteä, hän ei enää sinua kaipaakkaan suhteeseen.


    • nennux

      no haloo.
      jaksamatta lukea tätä koko keskustelua haluan sanoa yhden asian.

      meidän suhde pysyy kasassa osittain sen vuoksi, että olemme myös toistemme parhaat ystävät, puhumista ja elämän ruotimista siis harrastetaan ajoittain yhdessä myös. toisen kanssa on kivaa vaikkei mitään kauhean erityistä puuhaa ja häsellä.

      ei siis aina tartte olla mitään extreme-tekemistä. vaikka voihan sekin olla yhdessä kivaa! :) esim.lähtispä toi toinen sukeltaa mun kans! :D yhteisiä harrastuksia meil on kuitenki mm. lenkkeily, kuntosali. Urheilu on hyödyllinen juttu ja hauska tehä kahestaa

      • Miten pysyy..

        Suhdetta ei tarvitse pitää kasassa!!!
        Suhdetta vaalitaan harmonisoimalla molempien harrastuksia ja mieltymyksiä.
        Hoitovaihe alkaa suhteenaikana ilmenevien "uusien" intressien vaikutuksesta.
        Kyseiset asiat on kerrottava objektille joka infraa mitä noista fundeeraa...


      • koo...

        näin naisnäkökulmasta katsoen (vaikken itse ole nalkuttava) voisin kuvitella kysymyksessä olevan romantiikan kaipuu. Alkuhuuman jälkeen arki todellisuuden tullessa kuvioihin toista pitää usein helposti itsestäänselvänä juttuna, eikä tule huomioitua toista kovinkaan paljon. Naisesi ehkä siis kaipaa tunteita joita alkusuhteen aikana oli.

        Naisia täytyy kyllä sen verran moittia, että usein vaaditaan, että mies saa romantiikan kukoistamaan ja naisen ei tarvitse omien tarpeidensa edistämiseksi muuta kuin valittaa miehelle siitä, että tämä ei tee sitä eikä tätä, mutta ei katso samalla peiliin ja yritä omalta osaltaan saada suhdetta siihen suuntaan kuin haluaisi.

        Pienenä vinkkinä aloittajalle: Yllätä naisesi. mieti mikä sai naisesi onnelliseksi alkuaikoina.Jopa pelkkä puhuminen ja muisteleminen suhteen alkuhuumasta(mikäli sitä on ollut)saattaa saada tunteet taas viriämään. Tärkeintä on olla hetki oikeasti yhdessä. jos naisesi on "kukkaromanttinen", niin lähetä va
        ikka puska sille töihin jos pystyt.

        Luulen ettei naisesi oikeasti kaipaa niinkään aktiivista yhdessä tekemistä vaan tunteita joita arki on latistanut.

        Näin itse koen asian.


    • Homma kuntoon.

      Ei mitään toivoa..On ajanhukkaa kuvitella ,et suhde kestää eliniän.Teidän on aika vaihtaa partneria.

    • joku

      Se sun muijjas on kyllästyny suhun kun et tee aina niinku se haluis,ei muuta ku potku persauksile kyllä se muijja jonku adoniksen taas vähäks aikaa leikkikalukseen haalii ei mee kun muutama vuos kun se taas kyllästyy siihen uuteen leluunsa ja valittaa ku se ei leiki hänen kanssan,käske nyt sen muijjan kattoo peiliin ja miettiä.

    • tuittu-tuide

      Ehdottaisin jalkapohjien akupisteiden opettelua ja niiden hieromisen opettelua,sitä voi tehdä yhdessä joko vuorotellen tai jopa samaan aikaan..
      On aika luxus-kokemus jos haluat yllättää,niin opiskelet sen itse ja yllätät taidoillasi kumppanisi,joka toivon mukaan osaa arvostaa näkemääsi vaivaa,siihen kun yhdistää vaikka tuosukynttilät saa romanttisemman tunnelman ja toki uskoisin myös jonkun ihanan ruuuan laittamista/tilaamista ja syötätte vaikka toisianne,kaikki ei tykkää kaikesta...kaikkea hyvää teidän parisuhteellenne ja muistakaa rakastaa toisianne joka päivä,kukat silloin tällöin piristää aina!Kiva lisä yhteiseen iltaan on esim.tulipunaisen ruusun ostaminen jne.

      • Buahahaahaahaahaahaahaa

        Tiedätkö miten lapselliselta ja tekopyhältä se tuntuu oikeen realisti miehestä jos alkais syöttää muijaa niin kuin jotain vauvaa.On tullu taas katottua vähän liikaa näitä naisten iki-ihania femisarjoja?Ja jos tämä mies nyt tosiaan alkaa syöttämään muijaansa niin toivottavasti käyttää kauhaa nolon tilanteen lopettamiseen nopeasti.


      • tuittu-tuide
        Buahahaahaahaahaahaahaa kirjoitti:

        Tiedätkö miten lapselliselta ja tekopyhältä se tuntuu oikeen realisti miehestä jos alkais syöttää muijaa niin kuin jotain vauvaa.On tullu taas katottua vähän liikaa näitä naisten iki-ihania femisarjoja?Ja jos tämä mies nyt tosiaan alkaa syöttämään muijaansa niin toivottavasti käyttää kauhaa nolon tilanteen lopettamiseen nopeasti.

        Heh.aivan varmasti tiedän kuinka naurettavalta tms.kuulostaa,mutta jokainen on toivon mukaan yksilö,eikä kaikkien miesten asenne ole sama..toki itseäni naurattaa jo ajatus,että syöttäisin..toimii vaan kuulemma jopa joillakin,että ihan siltä pohjalta vaan.
        Valinnanvapaushan on jokaisella ja jos noin huono mielikuvitus ko.itsellään..realisti mies?Aika harvassa sellaiset valio yksilöt on jotka aivan itse keksii sitä tekemistä.Huom!Itse olen nainen määritysten mukaan.


    • tipsu65

      Onko hän niin sanonut...Minustakivointa on tehdä ihan kaikee arkista yhdessä eli pihahommia ja kotihommia.Mikään oo niin kivaa kun mies siivoo keittiön yksin tai yhdessä ja painauutuu selkääni vasten rätti kädessä.ulkosaunan lämmitys, piha-aittojen siivous, kaappien tyhjennys...lenkkeily yhdessä metsässä .Puhuminen ja nauru.Kuulostat sitlä ettet enää rakasta hymyillen ja nauraen..vaihda sänkyyn lakanat jotk aolet itse ostänut---tuo kukkia -ei aina tarvi jonnekin lähtee.tuo kotiin kaikeea tärkeetä ja kaunista tv.yksin asuva...

    • d.ark

      Kyllä, vie nainen ikeaan. Kaikki naiset rakastavat ikeaa. Siellä sitten istahdat vain mallikeittiön ruokapöytään ja aloitat arkikeskustelut "Antaisitko kulti maidon jääkaapista", "onko ruoka pian valmista" jne.

      Lopuksi vierailette makuuhuoneosastolla.

      Miksi lähteä kalliille reissulle kun lähelläkin voi pitää hauskaa? Ettekä ole kaksin.


      Ps. Luulen, että ongelmasi ei ole johdu tekemisen puutteesta.

    • Ex välitetty

      Jes.... jos touhuaminen ei enää toisen kanssa kiinnosta niin sehän on sitä ettei enää välitä.

      Tee pikku syrjähyppy niin alkaa olla yhteistä keskustelua, puuhastelua yms. hauskaa.. Yhtäkkiä onkin niin paljon tekemistä että hyvä kun ehtii..

      No joo tosissaan.. jommankumman on tultava vastaan aj koetettava löytää tekemistä. Jos kumpikin vaan nurkissaan murjottaa ja kaipaa tekemistä niin... synkeää sakkia luvassa (nimimerkillä kokemusta!!!!)


      Tsemppia silti!

    • Tosiasiat

      Tosiasiassa elämä on vaan tylsää. Nukkumista, työssäkäymistä, kaupassa käymistä ja syömistä. Harva menestyy elämässään niin paljon ja pääsee niin pitkälle, että voi oikeasti tuntea olevansa "vapaa". Lopputulos on kuvaamasi kaltainen depressiivinen parisuhteen tila. Jos teillä ei oikeasti ole mitään yhteistä keskenänne (muuta kuin ehkä lapset), niin ei se yhteisten asioiden keinotekoinen keksiminen pelasta yhtään mitään.

    • elettyä

      Olen samassa tilanteessa kuin sinä, mutta toisin päin. Olen nainen ja mies istuu tv:n vankina, välillä käy tiirailemassa toimintaa netissä. Kulkee maailmalla kolmannen sektorin hommissa. Mielenkiintoa ei ole ollut kotia ja perhettä kohtaan. Olen jäänyt ulkopuoliseksi, mutta en enää tappele yhteisten hetkien puolesta. Olen ottanut elämäni omiin käsiini, kuljen nyt omia polkujani. Ehkä tuo yhteinen tie on pian kuljettu loppuun. Yhteiset harrastukset olisivat pelastus ja yhteisten asioiden pohtiminen yhdessä. Onhan meitä.

      • kertoilen

        Meillä on yhteisenä harrastuksena tietsikka. Molemmilla oma pääte samassa huoneessa, kommentoimme keskusteluja, hassusti linkitämme toisillemme juttuja. Pelailemme.

        Toinen yhteinen harrastus on konserteissa käynti.

        Kolmas luonnossa liikkuminen, syksyllä sienestys.

        Sukulaisissa käynnit.

        Tulevana kesänä Eurooppaan omalla autolla.

        Negatiivista suhteessamme on se, että minä naisena teen kaikki taloustyöt. Ukko mökottää silloin. Syyksi on kertonut sen, että häntä hävettää, kun hänelle tulee tunne, että hänenkin pitäisi tehdä jotakin. Olen kieltänyt, sillä hän on täydellisen kömpelö, että aiheuttaa enemmän sotkua kuin on avuksi.

        Koska on koulutukseltaan tietokone konsultti, hallitsee asiat siltä osin huomattavasti paremmin kuin minä. Hän käy keskusteluja mm. Aulabaarissa. Pitää Suomi 24 tyhmänä, mutta ei se minua haittaa.

        Kasvien hoito yksi yhteinen harrastus, samoin telkkari, joskus käymme raveissa jne.

        Meitä yhdistää kaveruus ja sama sairaus.

        Pahin ongelma on seksin puute, mies on impotentti sairaudesta johtuen. Siihenkin olen tottunut, hellyyttä saan yllin kyllin.

        Harrastuksia keksii, pääsiäisen olemme menossa pilkille. Muutenkin kalastelemme...


    • Nimetön

      Mitä teitte ihan alkuaikoina? Jos tuolloin oli jtn arkistakin, joka tuntui naisesta hienolta..

      Itsekin olen nainen, pian vuoden ikäisen pojan äiti. Ollaan kerran käyty miehen kanssa yhdessä leffassa, mies ei ostele mulle lahjoja (paitsi syntymäpäivänä ja jouluna jtn pientä), en saa kukkia ja arki on aikalailla perhe-elämää. Mulle tuo sopii, en kaipaakaan lahjoja vaikka itse kyl tykkään miestä lahjoa, koska yhteinen aika tuntuu niin paljon hienommalta.. Kun mä valitan ettei tuo tee mun kaa mtn niin kaipaan jtn erilaista.. Ei baarireissua tai elokuvailtaa vaan ihan vaan aikaa. Eniten tykkään yhteisistä kävelyretkistä. Meillä on neljä koiraa, lisäks työskentelen ongelmakoirien kanssa, joten käveltyä on tullut enemmän kuin kyllästymiseen asti ihan päivittäin. Silti on niin tosi hienoa, kun kauniilla ilmalla mieskin lähtee mukaan rauhalliselle vaikka vain puolen tunnin lenkille esim.kävellen kauppaan. Tai sit bussilla keskustaan ja siel kävellään kaikes rauhas, käydään ehkä kahvillakin. Toinen mukava juttu on, kun lähdetään illalla vailla määränpäätä ajamaan jonnekin, jutellaan, kuunnellaan hyvää musiikkia, ... Mies pelaa paljon pleikkaa.. Itse en oo pelannut lapsuuden jälkeen, mut nyt ostin miehelle yllärilahjaks halppispleikkapelin (Oblivion), jonka opetti mullekin ja on nyt molempien suosikki... Niinpä viikottain pelataan sitä yhdessä ja tuokin on musta kivaa, vaikken oo yleensä peleistä innostunutkaa..

      Ei tekemisten tarvii olla kalliita.. Kysy suoraan, et mitä naises haluaisi tehdä. Tästä ei tod voi suuttua tai ajatella sua tyhmäksi.. Kukaan ei lue ajatuksia ja toki täytyy saada kysyä jos ei oikeesti keksi et mitä se toinen haluaisi. Ainiin, itselläni paras vkl oli, kun mies vei kylpylään.. Kannattaa kokeilla :)

    • tiitsuliidia

      Viettäkää kortti-ilta. Pelatkaa hauskoja korttipelejä, kuten: Paskahousua, Maijaa, Sikaa.
      Siinä samalla voitte naukkailla vaikkapa viiniä.
      Loppuillasta voisitte pelata pari erää räsypokkaa ja katella kumpi ensin on alasti. josko sitten menisitte vaikkapa makkariin harrastamaan seksii.

    • millaisten naisten

      kanssa te elätte, mutta kun minä sanon että haluan että mies viettää aikaa kanssani, se ei tarkoita taidenäyttelyitä tai seinäkiipeilyä.

      Minä haluan että mies puhuu minulle, kuuntelee minua ja on läsnä. Pötköttää vaikka sängyllä kanssani tunnin verran ja juttelee kanssani mielellään. Mikään keinotekoinen keksitty tekeminen ei voi olla sama asia kuin se, että mies näyttää oikeasti viihtyvän kanssani ja olevan kiinnostunut jakamaan asioita kanssani ihan arkipäivän tasolla. Siis kuuntelee kun puhun, kertoo omista asioistaan, huolistaankin, siis antaa minulle aikaansa ja läsnäoloaan.

      Luulen että tuossa on se pointti, sitä ei vaan ehkä nuorempana tajua.

      Vaikka mistä minä teidän naisenne tiedän, voihan olla että ne nimenomaan haluavatkin teidät vaan yhden miehen viihdytysjoukoksi, voin puhua vain omasta puolestani. En ole ikinä välittänyt mistään yhteisistä harrastuksista tms.

    • ,,..

      Kuulostaa erittäin tutulle, mulla on itelläni jus takana 4 vuoden suhde ja se viimeset 3 vuotta mies jankutti aina ja joka päivä mulle että mitäs sitten? Mitä tehdään? Onko suunnitelmia? JNE...kolmen vuoden jälkeen takki oli ihan tyhjä eikä mikään paras olo enään... joten lopetettavahan se oli... ja sit siihe sun "tarinaan".. suna mä kysyisin suoraan muijaltas et mitä se oikein haluaa.. koska jos sä vaan alat keksii koko ajan sen mitä tehdään.. (niin ku mä tein mikä oli ISO virhe) niin loppua sä et sille nää... meinaan tällä että tietääkö se sun oma muijaskaan mitä se sitte haluaa aina tehdä? ja hei älä sorru siihen et keksit jotain tai teette mitä se muija haluaa... koska se on vaan sit pari kertaa ku teillä o hauskaa, romanttista tai mukavaa tekemistä...usko pois... parempi olis varmaa katella jotai sellasta joka ei narise sulle koko ajan....

      no mut jos sä välttämättä haluat yrittää ja tehä saman virheen ku mä niin miten olis kylpylä (varaa naiselles jotain hoitoja mitä sieltä saa), menkää yhdessä tanssikurssille?, aloittakaa vaikka joku yhteinen harrastus (sulis, tennis?), jos muijas on ratsastanu lapsena tai miks ei muutenki niin vie se ratsastamaan? (jotkin tallit vuokraavat hevosia niin ei tarvitse tunnille mennä jos ei halua), menkää hyskyajelulle?, tallinnan risteilylle ja maissa meette shoppaamaan, tai miks ei suomessakin lähde sen mukaan vaatekauppaan ns, makutuomariks... jne jne.. onhan näitä ideoita mut aika turhaan sä yrität... mut jos välttämättä haluut... mut muista et jos sä nyt sille järjestät jotain niin se on ehkä vähä aikaa hiljaa ja aloittaa uudestaan sen et sä et tee mitään sen kanssa... et aika hukkaan menee ja itse en järjestäis mitään enään inisijälle koska noh onko hän sitä ansainnut?...

      onnee joka tapauksessa...

    • &quot; enää yhdessä &quot;

      Olen ollut puolisoni kanssa yhdessä yli kakskyt vuotta. Lapset lentäny pesästä ja nyt yritetty viettää aikaa ihan kaksistaan. viime kesänä otettiin hotelli viikonloppu toiseen kaupunkiin ja voin sanoa että tuntui että yritettiin väkisin viihtyä ja pitää hauskaa. Käytii ostoksilla, syömässä ja illalla ravintolassa ja aamulla surkeata sexiä. Tällä reissulla huomasin että meidän suhde on ohi, ei tarvi enää keksiä yhteistä harrastusta kun se ei tunnu kuitenkaan miltään. Vielä yhdessä ollaan mutta ei enää kauaa.......Joten jos täytyy keksimällä keksiä yhteistä tekemistä niin silloin on suhde loppu.

    • maunno

      Tee omia juttujas kun muijja häärää tietsikalla, sano että käyt bissel. Vaikket kävisikään niin heitä tunnin kahden lenkki tai mitä tykkäätkin tehdä, jossain. Päivittäin kun rupeat käymään, niin on ihme jossei mujjan mielekiinto sinuun herää. Muuten sen on pakko olla olmi!

    • trokee

      Yhteinen harrastus on ainakin hieno juttu ja sellainen josta MOLEMMAT tykkäävät, paras olisi jos molemmat ovat sitä harrastaneet jo ennen toisiinsa tutustumista ja pitkään, sellainen elämäntapa.
      Tottakai ajatusmaailma ym pitää kohdata, mutta omasta mielestä yhteinen harrastus on tosi tärkeä ja kantaa yhteiseloa osaltaan eteenpäin.

    • Minä vain

      Voih, milloin ihmiset ovat lakanneet unelmoimasta. Puoliso, punainen tupa ja perunamaa, 2,7 lasta ja mahtava ura, tässäkö koko elämä? Tyytymättömyys parisuhteeseen ja toiseen ihmiseen kumpuaa mielestäni hyvin pitkälle omasta elämättömästä jääneestä elämästä. Minun neuvoni kaikille jotka potevat sohvaperunoitumista, tylsyyttä ja neljän seinän kammoa: tehkää itsellenne minun unelmani lista (things to do list...). Mitä te haluatte kokea ennen kuin kuolette?

      Minun unelmia
      -Näe taj mahal
      -Ratsasta norsulla :)
      -Näe Pähkinänsärkijä baletti (miksi ne liput on aina loppu kun minulla olisi aikaa varata ne :( ....)
      -Vaella lapissa ja käy lumikylässä (snow village)
      -osta hieno ( ja kallis :( ) kamera ja opettele valokuvaamaan
      -opi miekkailemaan
      -opi laittamaan hyvää paistia eli osallistu ruoanlaitto kurssille? (mun menee aina ihan käntyksi)
      .......... näitä on monta

      Jaa lista puolisosi kanssa ja yritä saada häntä innostumaan unelmistasi. Jos ei onnistu niin rakkaus ei ole se joka suhdetta kannattelee. Yhteiset unelmat/harrasteet kantavat läpi arjen ja tylsyyden :). Kukaan nainen ei voi yksistään olla tarpeeksi miehelle eikä kukaan mies voi yksistään olla tarpeeksi naiselle, elämässä täytyy olla muutakin. Unelmatkin vaativat usein kompromisseja, mutta ei se ole mielestäni syy jäädä makaamaan paikalleen tietokoneen tai tv:n ääreen. HOP HOP menkää elämään yhdessä, ei ole elämä helppoa mutta ei maailma nyt paska paikka ole.

      "Ehkä onkin niin, että elän vain kerran..." Tsemppiä!

    • mielikuvituksekas

      no voi juma... Jos ei oikeesti keksi enää mitään kivaa tekemistä kumppaninsa kanssa niin oliskohan aika tehdä kartoitus parisuhteen tilasta? Jos vaan mikään muu ei kiinnosta kuin sohvalla löhöäminen tai koneella olo niin herää kysymys miks sitten olet parisuhteessa ylipäätään?

    • ROMEO675

      kokeilkaa pissa-kakka leikkejä, toimii mulla ja vaimolla ,välillä otetaan anoppiki mukaan , varsinki hernesopan tai kaalikeiton jälkeen hauskaa ja aromit tosi romanttisia

    • Naineylivieskasta

      HEI ! NYT IDIOOTIT RAUHOTTUKAA , EI NAISIA NOIN KOHDELLA . EIKA PUHUTÄ TÄÄLLÄ MISTÄÄN PISSAKAKKALEIKISTÄ !! , PUHUTAAN SIITÄ KUN MINULLA TYÖNNETTIIN TÄYSIKASVUINEN ANANASANAALIIN KOSKA EN SUOSTUNU SYÖMÄÄN MIEHENI MAKAROONIMÖSSÖÄ!!

    • Vaihtoon!

      Siinä on akan vaihto edessä jos nainen mariseen jostain yhteisestä, mutta ei kykene keskustelemaan mitä se mahdollisesti olisi. Miksi nainen itse ei voi järjestää jotain yhteistä kivaa ja ihan vaikka omasta rahapussistaan jollei ole onnenonkija.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe