Ihastuin baarissa

jätkä__87

Elikkä viime lauantaina tapasin tosi kivan 18v tytön baarissa, itse olen 21v.

Menin istumaan tytön viereen tanssilattian vieressä oleville penkeille ja aloin kyselemään häneltä kuulumisia yms. normaali jutustelua. Tyttö oli kaverinsa kanssa tullut baariin, ja ilmeisesti oli sinkku ainakin siitä päätellen miten iltamme sujui.

Siinä hetken oltuani tyttö rupesi lähentelemään
ja lopulta tyttö pyysi minua tanssimaan kanssaan. Me tanssimme useamman tunnin ja tuli vähän suudeltuakin. Eikä tyttö pannut sitä pahakseen ollenkaan.

Illan lähentyessä päätöstään vaihdoimme puhelinnumeroita ja tyttö pyysi minua soittamaan hänelle. Soitin seuraavana päivänä (sunnuntai) ja kyselin kuulumisia jne, ja tyttö tuntui nauravan jutuilleni vieläkin eikä ollut ahdistuneen oloinen tyyliin "mitä tuokin soittelee".

No tänään maanantaina laitoin sitten tekstiviestin tytölle, jossa kysyin voitaisko nähdä joku päivä, niin ei ole vastannut mitään siihen, vielä ainakaan.

Päässäni pyörii nyt monia ajatuksia kuten: onko hänellä saldo loppu, eikö hän ole huomannut viestiäni, onko hänellä puhelin kiinni yms. Ja nyt en kehtaa soittaakaan kun hän ei ole mitään vastannut viestiini.

Varmaan paras olisi että soittaisin hänelle vaikka huomenna (tiistai) ja kyselisin sitten. En ole 1-2 vuoteen seurustellut vakituisesti, joten ei ole ihantuoreessa muistissa että mitä pitäsi tehdä.

Odotanko tytön yhteydenottoa, vai onko se mies kenen pitää aloite tehdä? Joitain neuvoja olis kiva saada :)

12

2576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

tässä naisen neuvo. odota vielä pari päivää! sitten soitat tytölle ihan pokalla sanot "moi" kuulostelet vähän miltä tyttö kuulostaa (ärsyyntynyt/vaivaantunut/normaalin kuuloinen yms) ja sen mukaan etenet keskustelussa. jos nainen ei itse ala puhua viestistä (ei varmasti ala puhua) nii sanot "mä vaan sitä aattelin soittaa että ootkohan saanu mun viestiä" sitten jos nainen vaikuttaa jotenkin nihkeeltä ja vaikeelta nii sanot vaan että "olisit sä voinu mulle sanoo suoraan jos sua ei kiinnosta. ei mulla sitten muuta moi" ei kannata alkaa kuunteleen naisen ruikutusta koska sitten tuo peli on selvä: naista ei kiinnosta. jos nainen taas aidon hämmentyneesti kysyy mistä viestistä on kyse esität asian tietysti oikein kivasti ja sitten tadaa te meette hyvällä säkällä treffeille :)

toivottavasti näistä mun huippuneuvoista oli ees jotain apua :)

ja on tosiaan ihan mahdollista että tyttö ei oo jostain syystä tavottanut sun viestiä, mutta kyllä toi valitettavasti siltä näyttää et se aiokaan vastata :S mua ärsyttää ihan hirveesti tuollaset naiset!!! mä oon päättänyt että vastaan aina kaikkien miesten viesteihin yms. ja sanon suoraan missä mennään, koska niin haluisin mullekin tehtävän. kaikista paskinta on elää epätietoisuudessa. mutta malta nyt vielä odottaa ja jos tyttö ei sitten sun puheluunkaan vastaa nii anna olla. sitten se tyttö ei oo sun arvonen.

• on jättää

naiselle soittamatta.

Viesti on varmasti mennyt perille mutta pikkulikka leikkii taas siellä prinsessaleikkejä.

• jätkä__87

Oli ihan hyviä neuvoja :) Pitääpä soittaa tässä joku päivä sille, vaikka ei ole takeita siitä että onko hän kiinnostunut. Sittenhän tuo selviää, jos suoraan kysyn :) Tuskinpa kukaan niin kusipää voi olla että rupeaa puhelimessa valehteleen tämmösestä asiasta..

• quantoo
        jätkä__87 kirjoitti:

Oli ihan hyviä neuvoja :) Pitääpä soittaa tässä joku päivä sille, vaikka ei ole takeita siitä että onko hän kiinnostunut. Sittenhän tuo selviää, jos suoraan kysyn :) Tuskinpa kukaan niin kusipää voi olla että rupeaa puhelimessa valehteleen tämmösestä asiasta..

Jos vielä sellasen nopean vinkin laitan että vastaisuudessa ÄLÄ kysy naista ulos tekstiviestillä. Ensinnäkin se (valitettavasti) antaa sellaisen kuvan että et uskaltanut häneltä sitä kysyä puhelimessa tai kasvokkain ja toiseksi siinä voi käydä juuri näin kuin sinulle kävi eli et tiedä yhtään miksi hän ei vastaa.

Mutta onnea jatkossa!

• tiedä tuosta
        quantoo kirjoitti:

Jos vielä sellasen nopean vinkin laitan että vastaisuudessa ÄLÄ kysy naista ulos tekstiviestillä. Ensinnäkin se (valitettavasti) antaa sellaisen kuvan että et uskaltanut häneltä sitä kysyä puhelimessa tai kasvokkain ja toiseksi siinä voi käydä juuri näin kuin sinulle kävi eli et tiedä yhtään miksi hän ei vastaa.

Mutta onnea jatkossa!

Kasvokkain/puhelimessa treffeiltä kieltäytyminen on paljon helpompaa. Sillätavalla imroi kyllä treffejä mutta myös ohareita. Etenkin tuollainen 18-wee pikkulikka ei varmasti uskalla sanoa päin naamaa yhtikäs mitään.

Minun mielestä kannattaa soittaa, mutta treffipyyntö laittaa tekstarilla. Tällöin ei ole epäilystäkään siitä, riittääkö pokka soittamiseen vai ei. Tekstarista taas on helppo kieltäytyä -> ei tule ohareita, ne vasta vituttavatkin.

Tietty puhelimessa kyllä kuulee, miten nainen (tai mies) suhtautuu. Jos suhtautuminen on ihan selkeästi positiivista ja iloista niin kandee kysyä treffeille samantien. Jos ei osaa oikein päätellä, mitä se siellä tykkää niin sitten tekstarila.

"Nimim. ohareita takana kun on naamatusten/puhelimessa treffeille pyydetty"

Ikää 30 joten kyllä mä nää hommat...

• quantoo
        tiedä tuosta kirjoitti:

Kasvokkain/puhelimessa treffeiltä kieltäytyminen on paljon helpompaa. Sillätavalla imroi kyllä treffejä mutta myös ohareita. Etenkin tuollainen 18-wee pikkulikka ei varmasti uskalla sanoa päin naamaa yhtikäs mitään.

Minun mielestä kannattaa soittaa, mutta treffipyyntö laittaa tekstarilla. Tällöin ei ole epäilystäkään siitä, riittääkö pokka soittamiseen vai ei. Tekstarista taas on helppo kieltäytyä -> ei tule ohareita, ne vasta vituttavatkin.

Tietty puhelimessa kyllä kuulee, miten nainen (tai mies) suhtautuu. Jos suhtautuminen on ihan selkeästi positiivista ja iloista niin kandee kysyä treffeille samantien. Jos ei osaa oikein päätellä, mitä se siellä tykkää niin sitten tekstarila.

"Nimim. ohareita takana kun on naamatusten/puhelimessa treffeille pyydetty"

Ikää 30 joten kyllä mä nää hommat...

Eipä varmaan huono mielipide tuokaan :) Ja enemmän kokemusta sinulla varmasti on.

Enemmän varmaan pätee tuo minunkin mielipiteeni tilanteessa jossa ei tosiaan ole ensin puhelimessa puhunut eli että laittaisi tekstarin "kylmiltään". Mutta olen silti sitä mieltä että kyllä sen treffikutsun voi siinä puhelimessakin sanoa. Hälytyskellot soivat vasta jos vastapuoli sanoo siihen jotta "Käy se, mutta soita mulle vielä edellisenä päivänä kun en oo varma ehdinkö". Käännös tuolle on yleensä "En nyt heti keksi mitään tekosyytä miksi en tulisi mutta tuohon mennessä olen jo sen keksinyt" :)
        Ja voi sitä tilannetta toki varmistaa myös sanomalla ihan suoraan että "Sano suoraan jos et ehdi niin ei turhaan sovita tuolle päivälle." tms tms

Ja joka tapauksessa tuo oli hyvä tarkennus jonka teit tuossa toisessa vastauksessasi että ainakin sen treffikutsun pitää olla selkeä eli paikassa X aikaan Y.

• takia kannattas
        on jättää kirjoitti:

naiselle soittamatta.

Viesti on varmasti mennyt perille mutta pikkulikka leikkii taas siellä prinsessaleikkejä.

jättää nainen omaan arvoonsa?
        hommaa mies jos naisten leikit ei kiinnosta ;)

• tiedä tuosta

"No tänään maanantaina laitoin sitten tekstiviestin tytölle, jossa kysyin voitaisko nähdä joku päivä, niin ei ole vastannut mitään siihen, vielä ainakaan. "

Ei näin, liian epämääräinen treffikutsu. Kannattaa mielummin laittaa että käydäänkö huomenna paikassa X eli siis ehdottaa paikkaa ja päivää heti. Pelkkä sopimus siitä että nähdään viikolla ei merkkaa mitään.

Kannattaa myös relata.

Olen huomannut että jos homma menee eteenpäin, se kyllä menee sinne omalla painollaan, eli ei ole niin väliä soitatko itse/tekstaatko/ottaako nainen yhteyttä. Jos kiinnostus on molemminpuolista niin se etenee kuin juna.

Toisaalta jos treffien järkkääminen on tervanjuontia, ei siitä kumminkaan mitään tule. Tällöin mikään hieno viestitaktiikka tai soittostrategia ei auta mitään. No ehkä just sen verta että saa kerran tarjota kahvit...

• uteliassss

soititko sille naiselle??jäi häiritsemään vai aiotko soittaa?

• jätkä__87
        uteliassss kirjoitti:

soititko sille naiselle??jäi häiritsemään vai aiotko soittaa?

Oli kuulemma ollut kiirettä töissä niin ei kerennyt vastata.. Mietin hetken että ei viestin kirjoittamisessa kauaa voi mennä mutta....

Hän on töissä laskettelukeskuksessa niin ehdotti puhelun aikana että tulisin siellä käymään huomenna koska hänellä työpäivät on 10.00-20.00.

Itselläni taas on usein koulua 8-17 aikana, huomenna poikkeuksellisesti 8-11 =)

Joten huomenna tapaan hänet, joten kannatti soittaa. :D

• hyvälle
        jätkä__87 kirjoitti:

Oli kuulemma ollut kiirettä töissä niin ei kerennyt vastata.. Mietin hetken että ei viestin kirjoittamisessa kauaa voi mennä mutta....

Hän on töissä laskettelukeskuksessa niin ehdotti puhelun aikana että tulisin siellä käymään huomenna koska hänellä työpäivät on 10.00-20.00.

Itselläni taas on usein koulua 8-17 aikana, huomenna poikkeuksellisesti 8-11 =)

Joten huomenna tapaan hänet, joten kannatti soittaa. :D

,onnnea sinulle!=)

• .........
        hyvälle kirjoitti:

,onnnea sinulle!=)

jee, ihanaa! toivottavasti teille tulee hyvät treffit :) vähän munkin korvaan särähti tuo ettei oo muka ehtinyt vastata.. mutta kaikki on kyllä kuitattu tuolla jos kerran itse sitten ehdotti tapaamista :D hyvähyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6424
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3843
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3220
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1736
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      989
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      966
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe