GO ON

yhtiö

onko kokemuksia.....

39

12027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TUTTUJUTTUU

      GO ON PARAS VUOKRAFIRMA... MONTAA KOKEILLUT VARAMIESPALVELUA, BARONAA JA ANDIAMIA. PALKAT AJALLAAN MAKSETAAN LISÄT YMS... JA ON TÖITÄ...

      • perseestä

        Ylimielisiä taukkeja koko porukka.


      • hajamieli
        perseestä kirjoitti:

        Ylimielisiä taukkeja koko porukka.

        että unohdin mennä sinne sopimaani haastatteluun kesällä.=)


      • tietoa on
        perseestä kirjoitti:

        Ylimielisiä taukkeja koko porukka.

        Ei ole ylimielisiä tiedoksi! Toki heillä on varaa hiukan tuulettaa, kun on toimiva konsepti toisin kuin esim. tuolla aloituksessa olevalla pikkufirmalla. Asiallista ja ystävällistä porukkaa, jolle todellakin on tärkeää onnellinen työntekijä.


      • vuosi sitten..
        tietoa on kirjoitti:

        Ei ole ylimielisiä tiedoksi! Toki heillä on varaa hiukan tuulettaa, kun on toimiva konsepti toisin kuin esim. tuolla aloituksessa olevalla pikkufirmalla. Asiallista ja ystävällistä porukkaa, jolle todellakin on tärkeää onnellinen työntekijä.

        oli vantaan toimisto erittäin hyvä, palvelu yms pelasi loistavasti. No nytten vuosi jälkeenpäin ei voi sanoa helsingin toimipisteestä samaa.. palvelu huonoa..kutsuvat työhaastatteluun hakemastani paikasta, ilmoittavat siellä, että voivoi työhön ei ole valitettavasti paikkoja kelpaisiko jokin muu.
        Lupaavat soitella , mutta soittoa tai mitään muutakaan ei kuulu haastattelun jälkeen. EN suosittele ..ainakaan helsinkiä. Vantaasta jäi sentään pos. kokemukset=)


      • mennä yli
        tietoa on kirjoitti:

        Ei ole ylimielisiä tiedoksi! Toki heillä on varaa hiukan tuulettaa, kun on toimiva konsepti toisin kuin esim. tuolla aloituksessa olevalla pikkufirmalla. Asiallista ja ystävällistä porukkaa, jolle todellakin on tärkeää onnellinen työntekijä.

        Jos firmalla on palveluksessaan työntekijöitä jotka eivät tiedä rakennus yms sihen liittyvistä töistä mitään niin ei kannattaísi paljoa suuta aukoa.Nuoria juippeeja käy rakennuksella patsastelemassa, olisi edes käytöstavat opetettu.


      • nnellinen
        tietoa on kirjoitti:

        Ei ole ylimielisiä tiedoksi! Toki heillä on varaa hiukan tuulettaa, kun on toimiva konsepti toisin kuin esim. tuolla aloituksessa olevalla pikkufirmalla. Asiallista ja ystävällistä porukkaa, jolle todellakin on tärkeää onnellinen työntekijä.

        montako vuotta olet ollut töissä kys. firmassa :) ?


      • firmassa
        nnellinen kirjoitti:

        montako vuotta olet ollut töissä kys. firmassa :) ?

        Ei tuollaisessa firmassa kukaan täysjärkinen pitkään työskentele.
        Käyttökelvottomat turvakengätkin joutuu kuitata 25€ korvausta vastaan. Siitä läävästä ei saa ku vitutuksen ja jalkasienen.


      • ammattilainen

        kaikki vuokrafirmat on pe...ä. Jos olette niin tyhmiä että maksatte jollekin tyhjästä niin siitä vaan.
        Mulle riittää kun maksan verot. En maksa jollekin firmalle siitä että saan olla töissä.
        Nää vuokrafirmat kusettaa kaikkia niissä työskenteleviä ja pitävät liksat alhaalla.
        Pian teette hommia samalla liksalla kuin esim virolaiset. Verorahat menee muualle
        eikä valtiolla ole varaa pitää yllä edes nykyisiä palveluja.


      • suorittaja82

        juups...kokemuksia:2 vuotta olin go on:lla töissä,asiakasfirmassa vedin hampaat irveessä urakkaa kahdella osastolla.sanottiin että on yrityksen toimintapa ottaa vuokratyöfirman kautta ns.koeajalle jonka jälkeen firman kirjoille,yllätys että toimareiden kaverit tuli jatkuvasti suoraan vakkareiksi yms.toimintaa:)ainiin unohtui sekin että joku go on pampuista ja ao:yrityksen henkilöstöresursseista vastaava ylempi toimihenkilö olivat vanhoja kavereita...näin ne kuviot pyörii,mutta hei vuokratyöhän on kaikkien etu:) tolleen se ainakin savossa toimii


    • työttömien luokka taistelee

      ay-liike on työttömien vihollinen joka pyrkii estämään työttömien pääsyn työmarkkinoille


      möhömahaiset ay-miehet haluavat pitää paperiteollisuuden suojatyöpaikat itsellään, eivät halua päästää työttömiä niihin tehtaisiin. ahne ay-demari on kiinnostunut vain siitä miten saisi kiristettyä enemmän palkkaa yrittäjältä.

      • karva-Jooseppi

        Niin ja Soneralla toimiva Kokoomusjuppi, joka teettää ilmaistyötä ja korjaa optiot ja osakkeet taskuunsa.

        Hyh hyh, Kokoomus tippuu eduskuntavaaleissa.


    • gghhh

      Kävin Helsingissä haastattelussa ja huonot jäi kokemukset. Yritykseen, jossa olen aiemminkin työskennellyt, haettiin nyt heidän kauttaan ihmistä. Vaikutti siltä, että haastattelijan mielestä sovin paikkaan ja hän sanoikin laittavansa minut eteenpäin. En kuullut viikkoihin mitään. Parin viikon päästä laitoin meiliä, ei vastausta. Laitoin uudelleen ja sitten vastattiin, että valitettavasti en päässyt jatkoon.

    • Go-on perseestä

      Olin pari vuotta sitten Go-onilla töissä. Työtapaturman jälkeen en saanut yritykseltä lakisääteisen tapaturmavakuutuksen vakuutusnumeroa kuin vasta liiton edunvalvojan painostuksen jälkeen.
      Eivät ole taineet lähettää vahinkoilmoitustakaan kun tällä viikolla napsahti 170€ lääkärilasku niistä käynneistä.
      Ovat vielä niin tyhmiä että irtisanoivat määräaikaisen työsuhteen joten olisin saanut palkka vielä 5kk:lta,
      mutta menin 2kk jälkeen kunnon työnantajalle jossa olen vieläkin.

    • Polioto

      Kyllä tää on paras vuokrayhtiö, missä oon ollut. Haastatteluun pääsin parin päivän päästä työhakemuksen jälkeen, ja työt alkoivatkin jo ensi viikolla. Aluksi piti olla pari päivää kyseisessä asiakasfirmassa, mutta nyt olen ollut siellä jo kuukausia :D. Asiakasfirma haluaa myös palkata omille palkkalistoilleen jne.

      Pari vinkkiä vuokratyöntekijöille:

      - älkää valittako, olkaa mielummin hiljaisia kuin puheliaita
      - tehkää työt tehokkaasti ja omatoimisesti

    • hirsipato

      kaikki vuokrafirmat on syvältä. mä en ainakaan maksa jollekin firmalle että saan olla töissä.
      Mulle riittää kun joudun maksamaan verot.
      Palkat pysyy pieninä j:ne. Firmat teettää pätkätyötä jollekin pari viikkoa, sit kenkää ja tilalle samaan
      duuniin uusi kaveri. AY liikkeet ei tee mitään, saavatko kenties lahjuksia ko firmoilta.

    • hirsipato

      Jos olet niin tyhä että menet töihin vuokrafirmaan alipalkattuna ja kenties pätkätyöhön
      pariksi viikoksi jonka jälkeen tulee lemput ja tilalle palkataan uusi yhtä tyhmä
      joka vielä maksaa jollekin firmalle että saa olla töissä.
      Mulle ainakin riittää että maksan verot.

    • ex-orja

      Helsingin Go On on syvältä. En suosittele kenellekään. Ala-arvoista toimintaa. Kohtelevat työntekijöitä kuin tunteetonta karjaa. Jos haluat nöyryyttää itseäsi mene heille orjaksi.

    • ex go on

      on huonoja kokemuksia. Ei niitä kiinnosta työntekijä tippaakaan. Uusia höynäytettäviä riittää kusetettavaksi.

      • velkasaneeraus

        Taas kirjoittelee tänne erään huijari yrityksen edustaja! Go onissa ei ole mitään vikaa, loistava mesta! Ps. maksaa myös omille työntekijöilleen kuuluvat maksut, toisin kuin TE!


      • go on tre
        velkasaneeraus kirjoitti:

        Taas kirjoittelee tänne erään huijari yrityksen edustaja! Go onissa ei ole mitään vikaa, loistava mesta! Ps. maksaa myös omille työntekijöilleen kuuluvat maksut, toisin kuin TE!

        olin ensin go onin kautta eräässä firmassa töissä ja jäin sitten vakituisesti tämän firman palkkalistoille, niin kas kummaa go onin viimeinen tili olikin puolet liian pieni, kun pitäisi olla. Nyt sitten selvittelemään, mistä kyseinen asia johtuu


      • Ville009
        go on tre kirjoitti:

        olin ensin go onin kautta eräässä firmassa töissä ja jäin sitten vakituisesti tämän firman palkkalistoille, niin kas kummaa go onin viimeinen tili olikin puolet liian pieni, kun pitäisi olla. Nyt sitten selvittelemään, mistä kyseinen asia johtuu

        Olen ollut useammassa vuokrafirmassa töissä ja Go on ainoa, jonka kanssa ei ole ollut ongelmia. Kerran oli lisät maksamatta, mutta selvisi soitolla ja sain rahat samana päivänä.


      • seppo82
        Ville009 kirjoitti:

        Olen ollut useammassa vuokrafirmassa töissä ja Go on ainoa, jonka kanssa ei ole ollut ongelmia. Kerran oli lisät maksamatta, mutta selvisi soitolla ja sain rahat samana päivänä.

        itse ollut kaksi vuotta Jyväskylän Go-On listoilla ja homma on toiminut hyvin ja ovat mukavia! töitäkin on riittänyt mukavasti!


      • qwerty000
        seppo82 kirjoitti:

        itse ollut kaksi vuotta Jyväskylän Go-On listoilla ja homma on toiminut hyvin ja ovat mukavia! töitäkin on riittänyt mukavasti!

        Olin ensin Polar Pron hommissa (en suosittele) ja duunit ihan muuta kun sovittiin. Nyt ollut jo muutaman kuukauden Go-on hommisssa eikä oo valittamista, ainakaan vielä.


    • Vitu urpot..

      Mä lähen ainaki kokeileen onneani.. Ei siinä mitään menetä. Elämä on tarkotettu elettäväks :D Ja se palkka homma voi olla ihan hyvin semmonen että on tullu unohettua viedä verokortti työpaikalle mullekki kävi kerran silleen ex työpaikassa Enia Oy:llä nii ottivat veromiehet semmoset 60% pois palkasta... oma vika... Mut katellaan nyt mihin tää johtaa! Ja meen ihan go-onille dna liittymä myyntiin O.o

      • pertsa mikkelistä

        Onko kuinka tavanomaista, että Go On (Jyväskylä) käsittelee asioitaan tooooooodella hartaasti ja pitkään -yksi paikka minne olisi mahdollisuudet päästä ja mitään ei ole kuulunut koko kou onnin päätöksistä, vaikka homman on pitänyt ratketa ainakin kuukausi ellei parikin sitten? Ja sen tiedän, ettei siihen ole muita otettu ja homma on sieltä Go On päästä kiinni!!!
        Mikä neuvoksi? Odottaminen käy nimittäin pitkäksi kun sitä on jo odotellut turhaan kuukausi tolkulla, eikä enään ole uskoa "selviää varmasti ensi viikolla".


    • Ouno

      En suosittele. Lupaukset ei vastaa todellisuutta. Eikä tiedonanto ole riittävän avointa työntekijään päin. Sairaspäivärahan maksatus ei kuulemma toimi, ja työntekijät itsekin vaikuttaa aika kypsiltä työhönsä.

      Kun kaikki hankkii työnsä ilman näitä välistävetäjiä, loppuu työntekijöiden riisto ja palataan oikeuksiin, jotka vanhempamme ja isovanhempamme meille aikaaan taistelivat.

      Hr-konsultit on hyvin pian yhtä halveksittu ammattikunta kuin politiikot, kiinteistövälittäjät ja virolaiset rakennusmiehet.

    • fgjuyuk

      Go-on tampere on huono. Ei ilmoteta asioista tarpeeksi ajoissa ja palkkassa monesti virheitä!!

    • En suosittele

      Huonot kokemukset. Pyysin heitä selvittämään työsuhteeseeni liittyviä asioita (esim. lomapäiviä), mutta he eivät ikinä selvittäneet eivätkä vastanneet. Kirjoittivat laittoman työtodistuksen, uhkailivat kun lähdin... Kyseessä Hämeenlinnan toimisto. Go on sopii niille, jotka kaipaavat kurjuutta elämäänsä. Ei muille=)

    • saari5

      Tietääks kukaan mikä palkka siella on?

    • 13+5

      Kerran kävin haastattelussa, mutta mitään työtä eivät ole tarjonneet.

    • paska firma

      Ei kannata alistua kyseisen lafkan työntekijäksi.

    • jones21

      kouvolan go-onista et ainakaan saa töitä, älä edes hae

    • en ymmärrä

      Itse kävin Helsingissä työhaastattelussa. Oli tosi mukava kokemus, mutta töitä ei sitten ollutkaan. Lupasivat, että ainakin ekstra-keikkoja on aina, mutta yhdestäkään työvuorosta ei kuulunut. No, sain toisesta firmasta töitä, mutta vähän jäi ihmetyttää, miksi eivät suoraan kertoneet tilannetta.

      Vai onko se vaan hyvää mainosta, kun haetaan uusia työntekijöitä ?

    • huonvvvvvvvvo

      olin heidan kautta toissa lisake ei o sain palkka yosta samaa kuin paivasta ja olin toisesta maasta en tie mista sais apua , 223 euro/40 tuntia tyota

    • faktat_esiin

      Jos haluaa väenväkisin tulla hyväksikäytetyksi hölmöksi niin menee vuokrafirmaan paskapalkalla ja orjan statuksella niin silloin tervemenoa mutta jos arvostat itseäsi niin älä edes avaa vuokrafirmojen ovea sillä siellä ei ole mitään muuta kuin paskaa tarjolla.

      • Huhhuhh

        Saisko tästä myös faktoja? Kysyy vuokrafirmalla 2 vuotta työskennellyt.


    • hyviä_kokemuks

      Mulle on kyllä palkat tullu. Täytyy muistaa, että kyse on vuokrafirmasta: työtä tarjotaa vaan sillon, kun asiakas tilaa ja lyhyellä varotusajalla. Eikä yleensä kokoaikaista. Sopii sivutyöksi ja ihmiselle, joka on vapaa lähtemään nopeesti ja eri aikoina.

    • Anonyymi

      palkka on pieni 8-9€ , yötyö . huono kokemus

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe