eW-ketju

Voisimmekin laittaa tähän listan niistä ristiriitaisuuksista, joita tuon niin monilla nikeillä esiintyneen trollin käytöksessä on havaittu.

Itse laitoin jo muutamia tuonne alemmas, mutten kuitenkaan ole viitsinyt seurata häntä niin tarkkaan että olisin selvillä kaikista hänen juonistaan.

Siispä mitä te muut olette hänessä huomanneet:
-
-
-

30

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dazu

      1. Sama heppu kirjoittelee muillekin palstoille.

      2. Vaikuttaisi päätoimisesti seuraavan suomi24 palstoja ja häiriköivän näillä.

      3. Pyrkii markkinoimaan palstoilla oman patologiansa mukaista todellisuuskuvaa.

      4. Ei ole bannattu! Yhteyksiä ylläpitoon?

      • Banniina

        Salaliittoteoriat rules!!!


      • vedän talteen.

        Jos noin, niin aika paska että myös mua on puhuteltu tuolla nimimerkillä.

        Peeeelooottavaa. No minähän olen eniten häiriköity kirjoittaja tältä palstalta, että jos siitä lähdetään, niin eipä tuo ihme. Tosin näitä "eW":ia on niin monia.

        Itse olen ihan tavallinen keskustelupalstakirjoittaja, joka toki saattaa reagoida, jos mun käyttämiini nimimerkkeihin ts. suurin piirtein niiden tapaisiin viitataan.

        Hui!

        PS. En tunne tai aktiivisesti seuraa tältä foorumilta, kuin tätä palstaa.


    • vittu.

      eikö sullakaan ole järkevämpää tekemistä?

      evvk

      • Palstan parasta antia.
        Sinä et ilmeisesti huomaa miten täällä toimitaan.


      • tiennyt
        buddy-love kirjoitti:

        Palstan parasta antia.
        Sinä et ilmeisesti huomaa miten täällä toimitaan.

        aina, että olet jonkin sortin idiootti.

        Miten mulla onkin niin hyvä silmä näissä.


      • tiennyt kirjoitti:

        aina, että olet jonkin sortin idiootti.

        Miten mulla onkin niin hyvä silmä näissä.

        Paperit etten ole idiootti. Onko sinulla? ;)


      • estänyt
        buddy-love kirjoitti:

        Paperit etten ole idiootti. Onko sinulla? ;)

        sekään paperi tekemästä tällaista aloitusta. Mitätön paperi.

        Sellaisia papereita ei edes jaeta, joissa lukee että haltijansa ei ole idiootti.

        Minulla on paljon papereita.


      • Mähönen
        buddy-love kirjoitti:

        Paperit etten ole idiootti. Onko sinulla? ;)

        se.


      • Mähönen kirjoitti:

        se.

        Siinä on nimi.


      • estänyt kirjoitti:

        sekään paperi tekemästä tällaista aloitusta. Mitätön paperi.

        Sellaisia papereita ei edes jaeta, joissa lukee että haltijansa ei ole idiootti.

        Minulla on paljon papereita.

        Ole huomannut kysyä saisitko itse sellaisen. On niitä.

        http://www.youtube.com/watch?v=En_46t2q_Sg


      • Mähönen,
        buddy-love kirjoitti:

        Siinä on nimi.

        sehän on jo tiedossa.


      • Mähönen, kirjoitti:

        sehän on jo tiedossa.

        No laita sitten näkyviin.


      • Mähönen
        buddy-love kirjoitti:

        No laita sitten näkyviin.

        kiellettyä,astigma.


      • Mähönen kirjoitti:

        kiellettyä,astigma.

        Jos se kerran on minun, niin suorastaan ehdottomasti vaadin nimeni näkyville.


      • Mähönen
        buddy-love kirjoitti:

        Jos se kerran on minun, niin suorastaan ehdottomasti vaadin nimeni näkyville.

        Kuopion osoittees ja puh.nr myös?


      • Mähönen kirjoitti:

        Kuopion osoittees ja puh.nr myös?

        Kaikki vaan.


      • Mähönen
        buddy-love kirjoitti:

        Kaikki vaan.

        0440560... Mehän voidaan pitää 'LUETTELE' puuttuvat numerot.


      • Mähönen kirjoitti:

        0440560... Mehän voidaan pitää 'LUETTELE' puuttuvat numerot.

        Suoraan kaikki näkyviin. Mitä niitä säästelet.


      • Mähönen kirjoitti:

        0440560... Mehän voidaan pitää 'LUETTELE' puuttuvat numerot.

        Huomannut olevasi täysin metsässä?


      • Mähönen

      • Mähönen
        buddy-love kirjoitti:

        Ja kaipaa tarkennusta.

        zisel sitten mies joka harrastaa valokuvausta vai?


      • Mähönen kirjoitti:

        zisel sitten mies joka harrastaa valokuvausta vai?

        Yhä oudommaksi menee.


      • Mähönen
        Mähönen kirjoitti:

        zisel sitten mies joka harrastaa valokuvausta vai?

        ootkin yhtäkkiä 'tyhmänä'.Zisel-leikki loppu,paljastuit!


    • Mähönen

      sä lopettaisit ensin.

    • Koen vääryyttä tapahtuvan.
      Aikuiset ihmiset.
      Tsk.

    • edelleen kyseisen kirjoittajan rauhaan jättämistä ja komentointia pelkästään asia-vastauksiin.

      • Sillä hänen kohdallaan rauhaan jättäminen ei ole järkevää.


    • Never heard.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe