Ollaan kuulemma sama. Mitäs siihen sanot?
Zisel ! ! !
20
688
Vastaukset
- zisel
muuta voi todeta kun että kiinni jäätiin :( KUKA oli noin nero??
Hämmästyksissäni, että näin nopeasti joku kykeni sen päättelemään. Onneksi sentään ne loput ovat vielä paljastumatta.
- zisel
buddy-love kirjoitti:
Hämmästyksissäni, että näin nopeasti joku kykeni sen päättelemään. Onneksi sentään ne loput ovat vielä paljastumatta.
sano professori. Mutta kuten sanotaan niin kyllä skitsofrenia aina yksinolon voittaa XD
zisel kirjoitti:
sano professori. Mutta kuten sanotaan niin kyllä skitsofrenia aina yksinolon voittaa XD
Kirjasta vielä jotain kivoja siihen sekaan.
Voisko normofilia olla sopivan kinky.- zisel
buddy-love kirjoitti:
Kirjasta vielä jotain kivoja siihen sekaan.
Voisko normofilia olla sopivan kinky.googlata toi normofilia mutta joo, anna mennä vaan! Mä kaivan mun barbit esille ja otan lisää kans niistä kuvia ja pistän ne röntgeniin.
zisel kirjoitti:
googlata toi normofilia mutta joo, anna mennä vaan! Mä kaivan mun barbit esille ja otan lisää kans niistä kuvia ja pistän ne röntgeniin.
Barbit vois kuulua mikrofiliaan. Tehdään niistä uskonnollisia kuvaelmia.
- zisel
buddy-love kirjoitti:
Barbit vois kuulua mikrofiliaan. Tehdään niistä uskonnollisia kuvaelmia.
Kenille parran niin se voi olla Joosef.
zisel kirjoitti:
Kenille parran niin se voi olla Joosef.
Marialle toppauksia rinnuksiin?
Voisko avoauto olla niinku aasi kun ei sulla varmaan oo sopivia elukoita?- zisel
buddy-love kirjoitti:
Marialle toppauksia rinnuksiin?
Voisko avoauto olla niinku aasi kun ei sulla varmaan oo sopivia elukoita?aasi siitä Shrekistä.
zisel kirjoitti:
aasi siitä Shrekistä.
Paljon oikeemman näköinen aasin kanssa.
Täytyy etsiä silkkipaperia, niin saadaan siipiä enkeleille.
- sizel
..sama
- huvittaa sen
profiilikuva. Barbinukke röntgenkuvassa. Kuka vitun vatipää tuonkin uskoo oikeaksi naisen pääksi?
huvittaa sen kirjoitti:
profiilikuva. Barbinukke röntgenkuvassa. Kuka vitun vatipää tuonkin uskoo oikeaksi naisen pääksi?
Että just tosta ootteki arvannu kaiken.
- zisel
huvittaa sen kirjoitti:
profiilikuva. Barbinukke röntgenkuvassa. Kuka vitun vatipää tuonkin uskoo oikeaksi naisen pääksi?
väittelee sun kanssa siitä onko se mun kuva vai ei, mutta mietippä vaikka 5 sekuntia jospa se tosiaan ON mun kuva kuinka hirnun täällä tollasen kommentin jälkeen :D:D:D Onhan mulla ollut esillä muitakin kuvia mutta ne ei ollut mun: mä kopioin ne "maailman seksikkäin ja kaunein nainen"- sivulta.
- varmasti se
zisel kirjoitti:
väittelee sun kanssa siitä onko se mun kuva vai ei, mutta mietippä vaikka 5 sekuntia jospa se tosiaan ON mun kuva kuinka hirnun täällä tollasen kommentin jälkeen :D:D:D Onhan mulla ollut esillä muitakin kuvia mutta ne ei ollut mun: mä kopioin ne "maailman seksikkäin ja kaunein nainen"- sivulta.
on SUN kuva kun omalla kamerallas otat kuvan omasta nukestas ja sen päälle photoshoppaat sen. En yritä muuta väittääkään.
Mutta miks musta läntti nenän ja silmien päällä? Koska barbien piirteet olis tulleet jo ihan liian selvästi esille ja maalatut nuken silmät ei näytä luonnollisilta vähääkään edes photoshopattuna. - zisel
varmasti se kirjoitti:
on SUN kuva kun omalla kamerallas otat kuvan omasta nukestas ja sen päälle photoshoppaat sen. En yritä muuta väittääkään.
Mutta miks musta läntti nenän ja silmien päällä? Koska barbien piirteet olis tulleet jo ihan liian selvästi esille ja maalatut nuken silmät ei näytä luonnollisilta vähääkään edes photoshopattuna.on, kiinni jäin... ou nou... Onnea, sait Monten sekoamaan! *puhaltaa vappupilliin*
- tollanen
zisel kirjoitti:
on, kiinni jäin... ou nou... Onnea, sait Monten sekoamaan! *puhaltaa vappupilliin*
isänsä puhkinussittu huomionhakuinen huumepissis laittais välittömästi oman kuvansa esiin,jos olisi aito eikä feikki!
- zisel
tollanen kirjoitti:
isänsä puhkinussittu huomionhakuinen huumepissis laittais välittömästi oman kuvansa esiin,jos olisi aito eikä feikki!
mahdollisimman moni tunnistais :D
- muuta mut
zisel kirjoitti:
on, kiinni jäin... ou nou... Onnea, sait Monten sekoamaan! *puhaltaa vappupilliin*
noi korvat on nuken korvat. Onko Barbie, Daisy vai mikä, en tiedä muttei kuitenkaan elävä ihminen.
Sorry etten usko. - zisel
muuta mut kirjoitti:
noi korvat on nuken korvat. Onko Barbie, Daisy vai mikä, en tiedä muttei kuitenkaan elävä ihminen.
Sorry etten usko.ei se mitään :)
Mutta olen otettu.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
