Tanssiparit 2009

20

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvät parit..Tuleepa sitten taas tuotakin seurattua. :)

      • minkämoista menoa Simo Frangen ohjelmassa järjestää, huh... varmasti saa nauraa :). Kiva juttu kun Wilson Kirwa on tanssimassa, on vähän eksotiikkaakin mukana.


      • Mariet kirjoitti:

        minkämoista menoa Simo Frangen ohjelmassa järjestää, huh... varmasti saa nauraa :). Kiva juttu kun Wilson Kirwa on tanssimassa, on vähän eksotiikkaakin mukana.

        että siinä on erilaisia persoonia.He tuovat ohjelmaan oman lisämausteensa. :)

        Eikös tummat ole hyviä tanssimaan..Toi Kirwa ei kyl näytä mitenkää notkealta..:D


    • TizaNova

      Kuka noista on Rosa Meriläinen, tuo pitkätukkainen blondiko?

      (Oiskohan tarvetta pistäytyä optikolla..)

      • löytäny Miia Nuutilaa...Onks ne herrajee paklattu nii,ettei tunnista..:¤



      • mii-su kirjoitti:

        löytäny Miia Nuutilaa...Onks ne herrajee paklattu nii,ettei tunnista..:¤

        en minäkään heti ensi näkemältä häntä tunnistanut. :)

        Tässä Miia Nuutila

        http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2008/parit.shtml?782217


      • TizaNova
        Mariet kirjoitti:

        on Rosa Meriläinen :), mielenkiintoinen persoona hänkin.

        http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2008/parit.shtml?782213

        Eihän näitä meinaa tunnistaa kun on laitettu niin hienoiksi :).

        Pienemmässä kuvassa tukkansa näytti pitemmältä, ne varjot! Mitenkähän herrasväki viihtyy kilpaillessaan muuallakin kuin kotoisilla tantereilla. Onneksi keskittyvät (toivottavasti) enemmän tanssiin, kaksi pulputtavaa puhekonetta.


      • TizaNova kirjoitti:

        Pienemmässä kuvassa tukkansa näytti pitemmältä, ne varjot! Mitenkähän herrasväki viihtyy kilpaillessaan muuallakin kuin kotoisilla tantereilla. Onneksi keskittyvät (toivottavasti) enemmän tanssiin, kaksi pulputtavaa puhekonetta.

        miten nämä pulputuskoneet, Rosa ja Simo, kotioloissaan analysoivat harjoituksiaan. Saavatko koneet pysähtymään ollenkaan. :)

        Wilson Kirwa on myös yks ilopilleri porukassa. Ja mikä positiivinen asenne. Lainan hänen kommenttiaan:

        " Mies toteaa elämänilon olevan tanssiparin yksi kantavista voimista.

        – Tähtään kuuhun, ja vaikka en osu, laskeudun tähtitien joukkoon. Täytyy ajatella joka aamu, että tämä on minun päiväni. Asenne ja positiivisuus tarttuvat, ja siksi me ollaan hyvä pari."



      • hermot olis koetuksella kun joutuisi vaan pystyssä mua pitämään. Jättäisi todennäköisesti tanssiharjoitukset sikseen. Vaihtaisi oppilasta :).


      • ei siitä tanssista taida tulla mitään. Katselen vaan jumaloivasti opettajaani. :)


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe