Tanssiparit 2009

20

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvät parit..Tuleepa sitten taas tuotakin seurattua. :)

      • minkämoista menoa Simo Frangen ohjelmassa järjestää, huh... varmasti saa nauraa :). Kiva juttu kun Wilson Kirwa on tanssimassa, on vähän eksotiikkaakin mukana.


      • Mariet kirjoitti:

        minkämoista menoa Simo Frangen ohjelmassa järjestää, huh... varmasti saa nauraa :). Kiva juttu kun Wilson Kirwa on tanssimassa, on vähän eksotiikkaakin mukana.

        että siinä on erilaisia persoonia.He tuovat ohjelmaan oman lisämausteensa. :)

        Eikös tummat ole hyviä tanssimaan..Toi Kirwa ei kyl näytä mitenkää notkealta..:D


    • TizaNova

      Kuka noista on Rosa Meriläinen, tuo pitkätukkainen blondiko?

      (Oiskohan tarvetta pistäytyä optikolla..)

      • löytäny Miia Nuutilaa...Onks ne herrajee paklattu nii,ettei tunnista..:¤



      • mii-su kirjoitti:

        löytäny Miia Nuutilaa...Onks ne herrajee paklattu nii,ettei tunnista..:¤

        en minäkään heti ensi näkemältä häntä tunnistanut. :)

        Tässä Miia Nuutila

        http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2008/parit.shtml?782217


      • TizaNova
        Mariet kirjoitti:

        on Rosa Meriläinen :), mielenkiintoinen persoona hänkin.

        http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2008/parit.shtml?782213

        Eihän näitä meinaa tunnistaa kun on laitettu niin hienoiksi :).

        Pienemmässä kuvassa tukkansa näytti pitemmältä, ne varjot! Mitenkähän herrasväki viihtyy kilpaillessaan muuallakin kuin kotoisilla tantereilla. Onneksi keskittyvät (toivottavasti) enemmän tanssiin, kaksi pulputtavaa puhekonetta.


      • TizaNova kirjoitti:

        Pienemmässä kuvassa tukkansa näytti pitemmältä, ne varjot! Mitenkähän herrasväki viihtyy kilpaillessaan muuallakin kuin kotoisilla tantereilla. Onneksi keskittyvät (toivottavasti) enemmän tanssiin, kaksi pulputtavaa puhekonetta.

        miten nämä pulputuskoneet, Rosa ja Simo, kotioloissaan analysoivat harjoituksiaan. Saavatko koneet pysähtymään ollenkaan. :)

        Wilson Kirwa on myös yks ilopilleri porukassa. Ja mikä positiivinen asenne. Lainan hänen kommenttiaan:

        " Mies toteaa elämänilon olevan tanssiparin yksi kantavista voimista.

        – Tähtään kuuhun, ja vaikka en osu, laskeudun tähtitien joukkoon. Täytyy ajatella joka aamu, että tämä on minun päiväni. Asenne ja positiivisuus tarttuvat, ja siksi me ollaan hyvä pari."



      • hermot olis koetuksella kun joutuisi vaan pystyssä mua pitämään. Jättäisi todennäköisesti tanssiharjoitukset sikseen. Vaihtaisi oppilasta :).


      • ei siitä tanssista taida tulla mitään. Katselen vaan jumaloivasti opettajaani. :)


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe