Etusivun 20 ensimmäisestä viestistä näköjään 15 on jonkun pölhön jäässä olevaa "yhteiskuntakriittistä" ajatustenvirtaa.
Pitäisiköhän kaverin sijoittaa nettiliittymänsä kuukausimaksut tekoihin eikä sanahelinään? Montekin sentään aina poistaa massapostauksensa kun on rauhoittunut, mutta kun puskalta sekään ei valitettavasti onnistu. ;-)
Pitäisiköhän kaverin sijoittaa nettiliittymänsä kuukausimaksut tekoihin eikä sanahelinään? Montekin sentään aina poistaa massapostauksensa kun on rauhoittunut, mutta kun puskalta sekään ei valitettavasti onnistu. ;-)
Vastaukset 19
Vanhimmat
kiitos kun avauduit meille tuntemuksistasi.
Heti helpotti ja taas naurattaa aivan helvetisti! ;-)
ihmisvastaisilla kommenteillasi
Tosin tämä oli vasta ensimmäinen aloitukseni aiheesta. Mutta hyvältä tuntuu, joten toisaalta ymmärrän makoilevia stallareita ja heidän ajatuspyrskähdyksiään. ;-)
ennen kuin kansa nousee rintamaan oikeudenmukaisuuden ja riittävien kalapuikkoannosten puolesta!
Minä olen kalapuikkokapinan itseoikeutettu johtaja. Olen vaatinut Liliuksen optioiden käyttämistä kouluihin hankittaviin elaska-automaatteihin. Olet tervetullut joukkoihini!
Mikä kohta punottaa?
Hyvä jos edes lobotomialla saataisiin jotain tuloksia aikaan. ;-)
Oletko ollut kauankin jonossa? Eihän net nykyään niin radikaaleja ole kuin ennen vanhaan.
samaa kamaa saa halvemmallakin.
Palvon häntä!
Jospa köyhillä ei ole varaa ostaa kolmekertaa halvempaa rinnakkaislääkettä? ;-)
Tuli jo! Mammaaaaaaaa?
Perseenpyyhkimättömyys on muuten mitä parhain esimerkki palstalla esiintyvästä uusavuttomuudesta.
joissain asioissa olen samaa mieltä. En jaksanut kommentoida kun eipä se hyödytä mitään.
Kyllä on törkeetä et johtajat kehtaavat nostaa monien kymmenien tuhansien kuukausipalkkoja ja duunareita sitten vaan verotetaan ja edut vähenee. Kapitalismia äärimmäisilleen vievää hallitusta vastaan olen. Kouluihin, terveyskeskuksiin ym olisi saatava lisää rahaa.
Mut turhia työttömiä en ymmärrä. Mulla on kaksi pientä lasta ja hoidan pienempää kotona. Silti käyn iltaisinkin töissä. Sen ymmärrän jos joku 50v aina omalla alalla töitä tehnyt jää työttömäksi. Eihän sillon enää uutta työtä oikeen opi. Mut nuorempia työttömiä en ymmärrä jos ei ole mielenterveys tai muita sairauksia.
Yhteiskunnan rattaisiin tipahtanut ja sinne palasiksi jauhautunut ihminen jonka kokemus yhteiskunnasta on aivan toisenlainen kuin sinun - koska hän bäkee asiat toisesta perspektiivistä omakohtaisen kokemuksen kautta?
Osaatko ajatella että elämänkohtaloita on toisenlaisiakin kuin se missä oksa millä itse keinut - ja toisaalla asiat eivät ole yhtä hyvin? Jos ei ole mahdollisuuksia vaikuttaa ja tyyppi on nähnyt miten perseestä asiat voivat olla ja vika on siinä että hän on tipahtanut yhteiskuntamme suojaverkon läpi - niin eikö silloin vaikuttaminen tapahdu nimenomaan kansakuntamme perimmäisiin päättäjiin.
Jotka demokratiassa olemme me. Kansalaiset.
Jos sinua tai ketään muutakaan ei kiinnosta mitä tuo tyyppi on kokenut elämässään tai millaisessa ahdingossa hän tai hänen läheisensä ovat - tai muuttaa asioita niin että yhteiskunta oikeasti tukee heikkoa - niin mielestäni on ihan oikeutettua että muut saavat edes nettipalstalla lukea äänestymiskäyttäytymisensä lopputuloksia.
Mielestäni on aivan oikein kritisoida elintasokuilua rikkaiden ja köyhien välillä. Antiikissa eräs yhteiskunta-filosofi totesi että kenenkään ei tulisi omistaa kymmentä kertaa enemmän kuin toisen.
jotta ymmärtäisin paremmin: Miten pudotaan yhteiskunnan rattaisiin tai suojaverkon läpi?
ryhdikäs demokratian mies täsä puheenvuorosa? Ku sää oot aiemmin kertonu että et ees äänestä, ku mitään hyvää ei sillä viisiin oo sulle tarjolla. Muistelen että puhusit jonkummoisen yksinvaltiuden puolest? Hankalaa on jos yhes kohtaa on demokratiaa vastaan ja toisesa sit sen puolel.
Muuton kirjootukses oli asiaa. Paitti jos tää puska on se samane puska jonka kansa on yritetty jutella aiemmin enemmältiki mut joka ei ikuna vastaa mihinkää järkevästi... mut puskist ei voi tietää... ne vaan kirjuuttelee puskast. Uson et hänen näkemys on vilpitön mut ei se siittä kuitenkas palstan ikonia tee. Mee keskusteleen hänen kanssas mieltäns polttavista aiheista.
Nih...
tapelleet täällä :D