Heti kun joku kirjoittaa jotain tulevaisuuden suunnitelmistaan, niin tulee viikatemies tai -nainen ja katkaisee pään hyvältä jutulta.
Eipä ole huumorintajulla pilattu viikateperso.
Kaivetaan vaipat kaapista ja laetaan nukkumaan.
Lähdetään nukkumaan
7
397
Vastaukset
- täynnä-tämä
typerä palsta typerine sefuineen
- palstalta tuot
tällaiset terveiset, osataan tulla katsomaan sinun aikaan saanoksiasi?!
- nukkumaan
tonne muijan selän taakse, Eihän sitä tiedä jos vaikka herättyään olisi suostuvampi...
saisi sitten katsoa yö leffat häiriöittä.- Vaan laatu
Oli aivan oikein että se poistui.
Ei täällä kaikki ole sentään aivan pakanoita ja annetaan heille myös arvo.
Liika on liikaa irvistelyssäkin, huumori on aivan eri asia. - mikä käy
Vaan laatu kirjoitti:
Oli aivan oikein että se poistui.
Ei täällä kaikki ole sentään aivan pakanoita ja annetaan heille myös arvo.
Liika on liikaa irvistelyssäkin, huumori on aivan eri asia.ja mikä menee yli pahan kerran
se on tärkeää.
Kyllä minäkin Runen alustusta lukemassa käväisin ja jotain kai kirjoitinkin hauskasta vaihtelusta.
En ainakaan siihen mennessä mitään mielestäni ketään loukkaavaa huomannut. Eikä myöskään pilkasta ollut kysymys.
Täytyy kai täälläkin pystyä puhumaan eri asioista ja ymmärtää, että kaikilla asioilla on monia puolia ja ihmisillä eri näkemyksiä.
Jos ei ymmärrä jotain asiaa tai on eri mieltä, ei siitä pidä loukaantua eikä ottaa kantaa. Kääntää vain sivua ja sillä siisti.- suuttuttaa
Jos joku kirjoittaja poistelee omia viestejään ja sen vastaukset, niin turhaan vedotaan siihen että jokaisen tulisi rekisteröityä. Olisi muka selvempää keskustella vakinimmarin kanssa. Kuitenkin vakinimmari voi paiskata koko ketjun roskikseen kiukuspäissään. Poistoja ei voi tehdä kuin vakinikillä.
Ja turhaan valitetaan, ettei kirjoitella tai kirjoitetaan vain puutaheinää.
Kukapa viitsii laatia ja kirjoittaa huolellisesti harkitun mielipiteen, kun ei ole mitään takeita siitä, että keskustelu jatkuisi.
Tuntuu aika tyhmältä, kun keskustelu, johon moni on osallistunut, leikataan poikki vakinimmarin kohdalta.
Ilmeisesti vain siksi, että joku toinen on kirjoittanut nasevan mielipiteen. Nasevamman kuin se veteraani.
Tai sitten käykin selville, että juttu on jostain plagioitu. Ei sitä saisi mennä ääneen sanomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3094987Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1011645Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171501- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181356