Minkä nimisestä elokuvasta on laulu Hymni Rakkaudelle?
Kuka ohjaaja ?
hymni rakkaudelle
5
1199
Vastaukset
- hymhymhym
Alunperin tuota kappaletta ei ole tehty mihinkään elokuvaan.
Jossakin on saatettu käyttää...
Tarkoitatko suomenkielistä vai alkuperäistä Hymne à l'amouria ?- pikaista vastausta odottava
Niin tarkoitan ranskankielistä versiot
pikaista vastausta odottava kirjoitti:
Niin tarkoitan ranskankielistä versiot
Suuri Toivelaulukirja 3 sivulla 134 sanoo seuraavasti (kyseisestä laulusta): "Ranskalainen säveltäjä ja pianotaiteilija Maguerite Monnot (1903-61) sävelsi laulelmia kuuluisimmille chansonlaulajille, mm. Edit Piafille, jonka ohjelmistoon tämä laulelma kuului. Maailmanmenestykseksi muodostui Monnot'in säveltämä musikaali Irma la Douce (1956), joka on esitetty meilläkin v. 1963."
- Irma la Doucesta
Pete47 kirjoitti:
Suuri Toivelaulukirja 3 sivulla 134 sanoo seuraavasti (kyseisestä laulusta): "Ranskalainen säveltäjä ja pianotaiteilija Maguerite Monnot (1903-61) sävelsi laulelmia kuuluisimmille chansonlaulajille, mm. Edit Piafille, jonka ohjelmistoon tämä laulelma kuului. Maailmanmenestykseksi muodostui Monnot'in säveltämä musikaali Irma la Douce (1956), joka on esitetty meilläkin v. 1963."
Miten lausutaan
- sitten yritetään seuravasti
Irma la Doucesta kirjoitti:
Miten lausutaan
Irma la Duzz!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772