Näinkin voidaan toiselle tehdä.
Meillä oli takana riitaisa ero huoltajuusriitoineen. Oikeudenkäyntien jälkeen asiat alkoivat vähitellen asettua. Tilanne rauhoittui ja vietimme jopa kesälomaa yhdessä. Jossain läheisyyden kaipuussa ajauduimme sänkyyn yhdessä. Tiesin että ex puolisollani oli hormoni kierukka, ja sen ehkäisyaikaa oli jäljellä vielä vuosi. Kuitenkin varmistin asian vielä häneltä, että "onhan sinulla ehkäisy kunnossa." Sain vastauksen että "kierukka on edelleen paikoillaan." Nyt hän kuitenkin odottaa minulle lasta. Kierukka oli otettu pois, eikä hänellä ollut muuta ehkäisyä.
Huoltajuus riitojen aikana tein päätöksen etten halua enää tehdä lapsia lisää, koska lapsen oikeudet isään näyttävät olevan aika minimaaliset meillä Suomessa (viikonloppu tapaamisia lukuunottamatta).
Nyt olemme tilanteessa jossa ex puoliso uhkailee uusilla oikeudenkäynneillä tapaamisoikeuden kaventamiseksi. Hänen perusteenaan tähän on se, että tilanne on muuttunut niin riitaisaksi. Ja tietysti minun aiheuttamanani.
Tämä ihminen ei omasta mielestään ole tehnyt mitään väärää. Hän halusi vauvan, ja teki sen kanssani valehtelemalla ehkäisystään. Minulle tilanne aiheutti sen, että olen lopun elämääni taloudellisissa vaikeuksissa elatusmaksujen takia. Uudelle pienelle ihmiselle sen, että taas on yksi lapsi maailmassa joka ei saa elää isänsä kanssa. Aiemmalle lapselle tämä aiheuttaa tuskaa ja pahaa mieltä hänen vaistotessaan vanhempiensa välien kireyden.
Kieroilemalla raskaaksi.
4
832
Vastaukset
- oletko
tajunnut että vararikkoon ei tarvii lasten takia mennä- sinun varallisuus-tulot jne täytyy sos toimessa sovittaa sen mukaan mitä pystyt maksamaan- > ja jos et pysty, on kunnan tehtävä maksaa loput elatuksesta!! (tätä eivät mielellään sos toimessa selkeästi kerro- haluavat ettei kunnan tarvii maksaa!!)
- pässiä narussa:
Hohhoijaa, onneksi et ole ainoa hölmö, ketäon huiputettu ja kunnolla; lisää tulee kokoajan ole huoleti.
Mennä nyt uskomaan toisen sanaan . . . . . . ja mitä muutoinkin luin vuodatuksesi . . . . . mikään ruudinkeksijä et taida olla.
Ensinnäkin, lapsen elatus niin olemassaolevan kuin tulevan, suhteutetaan vanhempien ansaitsemaan tuloon; lapsen synnyttäneelle naiselle siis ei kuulu muuta.
Ja anna uhkailla: nauhoita puhelut tai parempi, jos txt tai peräti sähkäpostiisi niitä . . . . ompahan todisteen tynkää, jos oikein oikeuteen joutuu . . . . . . - mirame81
NO HUH;HUH!En tiedä pitäskö itkeä vai mitä.Toivottavasti jatkossa tajuat olla vähän vähemmän sinisilmänen ja huolehtia myös itse että ehkäisy on kunnossa.En jaksa ymmärtää eikö sitä p....a muualta saa että pitää ex kumppanin kanssa jyystää.Sinun olisi pitänyt jo aikasemmasta riidasta tajuta että sänkyyn meneminen ei ainakaan paranna väliänne!!!Se on kun alapää välillä ohjaa järki ei kerkeä mukaan.Nyt vaan koitatte lapsienne takia ottaa järkikäteen ja lopettaa toistenne syyttely ja lopettaa lapsien avulla kiristäminen.PERHENEUVOLAT on teitä varten:(
- huoh
Oma vika, sori vaan. Kumi käyttöön. Eikö sitä seksiä voi harrastaa jonku muun kans?
Totta kai on kieroa entiseltä tollanen, mutta kylmä totuus on se..että joka ikinen heteroseksiä harrastava kyllä on myös samalla sinut asian kanssa, että raskaaksi voi tulla. Kierukkakin esim. voi pettää. Muukin ehkäisy voi pettää. Jotenk annattaa se kumi olla aina mukana.
Taudit? Mistäs sinä tiedät, kenen kanssa se paljaalla menee? Sulla voi olla ties mitä. Samoin myös sinun kautta leviää tälle entiselle (ja muille). Eli kumi käyttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564