Onko ketään jolla tatuoitu kulmat?Itselläni on kestopigmentoitu vuosi sitten,nyt väri jo huomattavasti haalistunut ja muuttunut punertavaksi=(Mietinkin jospa tatuoittaisi ne kunnolla,olisi ainakin pysyvä,mutta sitten pitäisi saada värivalinta todellakin osumaan nappiin.Mulla on ihan vaaleat kulmakarvat,vuosikausia piirsin niitä ja kestovärjäsin,turhauttavaa hommaa.Kyllästyin totaalisesti ja siksi otatin pigmentoinnin,se vaan ei näköjään ole mulla kovin kauan pysyvä,en viitsi joka vuosi käydä,ilmaistakaan ei ole.
Kaikki tatskaajat eivät kulmia tee joten mistä löytäsin ammattilaisen?
Kulmien tatuointi
17
6338
Vastaukset
- aloittaja
Eikö kellään kokemusta tai tietoa???
- Anne........
Heips,
itse olen ihan samassa tilanteessa, kestopigmentointi haalistuu jo parissa vuodessa ja rahaa on palanut koko hiton kulmiin jo aivan liikaa. Tatskausta olen suunnitellut jo vuoden verran ja aion mennä kuopion spellboundiin laittamaan kulmani....matkaa vaan tulee yli 600km yhteen suuntaan. argh. Kuopin liikkestä siis olen kuullut pelkkää plussaa, vissiin suomen kokenein kulmien tatskaaja:) - Santhera
Anne........ kirjoitti:
Heips,
itse olen ihan samassa tilanteessa, kestopigmentointi haalistuu jo parissa vuodessa ja rahaa on palanut koko hiton kulmiin jo aivan liikaa. Tatskausta olen suunnitellut jo vuoden verran ja aion mennä kuopion spellboundiin laittamaan kulmani....matkaa vaan tulee yli 600km yhteen suuntaan. argh. Kuopin liikkestä siis olen kuullut pelkkää plussaa, vissiin suomen kokenein kulmien tatskaaja:)Mistä sait tietoa missä paikoissa noita tatskataan?Ja tiedätkö hintaa?Ilmeisesti normitatuoijat eivät niitä tee.Kiinostaisi kovasti! Tiedän pari ihmistä keille tehty ja hekin ottaneet ulkomailla.
- Anne...............
Santhera kirjoitti:
Mistä sait tietoa missä paikoissa noita tatskataan?Ja tiedätkö hintaa?Ilmeisesti normitatuoijat eivät niitä tee.Kiinostaisi kovasti! Tiedän pari ihmistä keille tehty ja hekin ottaneet ulkomailla.
Oon kysellyt monista tatskapaikoista, tosi harvat tekee ylipäänsä kasvoihin mtn. Ja jotkut paikat suostuis tekemään, mut kokemusta ei ole, joten jätin homman sikseen. Eli en tiedä muuta paikka kuin tuo kuopion liike, jota uskailtaisin suositella. Hinta oli muistaakseni about 430e, sisältäen kolme käyntiä. Mutta siis jälki on ikuista:)
- Santhera
Anne............... kirjoitti:
Oon kysellyt monista tatskapaikoista, tosi harvat tekee ylipäänsä kasvoihin mtn. Ja jotkut paikat suostuis tekemään, mut kokemusta ei ole, joten jätin homman sikseen. Eli en tiedä muuta paikka kuin tuo kuopion liike, jota uskailtaisin suositella. Hinta oli muistaakseni about 430e, sisältäen kolme käyntiä. Mutta siis jälki on ikuista:)
Siis täh?!Miksi tarvii useamman käsittelykerran?Eihän silloinkaan tarvii jos ottaa tatskan esim.käteen,mikä kasvoista tekee erilaisen käsitellä?Luulis yhden kerran riittävän jos oikeasti tatuoi,pigmentointi toki vaatii useamman kerran,mutta että tatuointi...Ja hinta,pigmentoinniksi ok hinta,mutta kulmat tatuoimalla kuulostaa kyllä tosi kalliilta!
- Anne.............
Santhera kirjoitti:
Siis täh?!Miksi tarvii useamman käsittelykerran?Eihän silloinkaan tarvii jos ottaa tatskan esim.käteen,mikä kasvoista tekee erilaisen käsitellä?Luulis yhden kerran riittävän jos oikeasti tatuoi,pigmentointi toki vaatii useamman kerran,mutta että tatuointi...Ja hinta,pigmentoinniksi ok hinta,mutta kulmat tatuoimalla kuulostaa kyllä tosi kalliilta!
En tiedä miksi käsittelykertoja on noin monta. Itse en pidä hintaa ollenkaan kalliina, koska jälki on pysyvää...
- Santhera
Anne............. kirjoitti:
En tiedä miksi käsittelykertoja on noin monta. Itse en pidä hintaa ollenkaan kalliina, koska jälki on pysyvää...
Joo mut jos vertaa:itse otin juuri tatskan kooltaan n.20x5 cm,tribaali,ja maksoi 140 e,niin miten pienet kulmat voi maksaa noin paljon?Eihän niissä ole kuin pikkuiset viirut eikä muodoltaan vaadi paljon taitoa.No,anyway,jos jostain löydän tekijän ja kohtuu hinnalla niin varmasti tatuoitan,nyt kai jatkettava piirtelyä tai käytävä uudestaan pigmentoinnissa. Tuli muuten mieleen,jossain puhutaan kosmeettisesta tatuoinnista ja sillä tarkoitetaan nimenomaan pigmentointia,ei pysyvää tatuointia.Mun mielestä noi kaks termiä pitäs kokonaan erottaa toisistaan,tulee helposti sekaannuksia tekomenetelmistä.
- Anne.......
Santhera kirjoitti:
Joo mut jos vertaa:itse otin juuri tatskan kooltaan n.20x5 cm,tribaali,ja maksoi 140 e,niin miten pienet kulmat voi maksaa noin paljon?Eihän niissä ole kuin pikkuiset viirut eikä muodoltaan vaadi paljon taitoa.No,anyway,jos jostain löydän tekijän ja kohtuu hinnalla niin varmasti tatuoitan,nyt kai jatkettava piirtelyä tai käytävä uudestaan pigmentoinnissa. Tuli muuten mieleen,jossain puhutaan kosmeettisesta tatuoinnista ja sillä tarkoitetaan nimenomaan pigmentointia,ei pysyvää tatuointia.Mun mielestä noi kaks termiä pitäs kokonaan erottaa toisistaan,tulee helposti sekaannuksia tekomenetelmistä.
Munkin mielestä noi termit pitäis tosissaan erottaa toisistaan, tatuointi tatuointina ja pigmentointi pigmentointina. Jostain jenkkipalstalta luin et kulmien tatskaamínen, tai siis yleensäkin kasvojen tatskaus olis jotenkin vaativampaa, ettei esim vahingoita neulalla hermoja yms. Silmien ympärilläkin kun on niin paljon pienenpieniä lihaksia ja hermoja. Mut enpä tiiä...
- vastaa..
Santhera kirjoitti:
Kasvoissa iho uusiutuu paljon nopeammin mitä muualla kehossa, ja on ohuempaa. Siksi myöskin tatuoimalla saa parhaan lopputuloksen muutaman käyntikerran jälkeen. Kokemusta itsellä on sekä tatuoinnista että kestopigmentoinnista.
Valitse tatuoijasi tarkkaan, sillä kasvojen iholla tavallinen tatuointiväri voi levitä ihon alla pintaverenkierron mukana. Varmista, että hän käyttää suurimolekyylisiä värejä. Toivottavasti näistä jotain apua, ja että onnistuu ja saat hyvän ja pysyvän lopputuloksen jopa loppuelämäksi.:) - auts..
vastaa.. kirjoitti:
Kasvoissa iho uusiutuu paljon nopeammin mitä muualla kehossa, ja on ohuempaa. Siksi myöskin tatuoimalla saa parhaan lopputuloksen muutaman käyntikerran jälkeen. Kokemusta itsellä on sekä tatuoinnista että kestopigmentoinnista.
Valitse tatuoijasi tarkkaan, sillä kasvojen iholla tavallinen tatuointiväri voi levitä ihon alla pintaverenkierron mukana. Varmista, että hän käyttää suurimolekyylisiä värejä. Toivottavasti näistä jotain apua, ja että onnistuu ja saat hyvän ja pysyvän lopputuloksen jopa loppuelämäksi.:)Haasteellista mutta mahdollista. Itse pigmentoin kulmiani aikani ja sain asiaan aivan loistavaa apua! Löysin hyvän pigmentoijan! Kyllästyin kuitenkin kun väri haalistui liian nopeasti ja päätin tatuoida kulmani samaan malliin jonka pigmentoija oli loihtinut. Nyt tatuointi ollut jo 3 vuotta kulmissa ja olen todella tyytyväinen..iso helpotus elämään!!
- t. kauan haaveillut
auts.. kirjoitti:
Haasteellista mutta mahdollista. Itse pigmentoin kulmiani aikani ja sain asiaan aivan loistavaa apua! Löysin hyvän pigmentoijan! Kyllästyin kuitenkin kun väri haalistui liian nopeasti ja päätin tatuoida kulmani samaan malliin jonka pigmentoija oli loihtinut. Nyt tatuointi ollut jo 3 vuotta kulmissa ja olen todella tyytyväinen..iso helpotus elämään!!
Hei,
Kerro ihmeessä miten sen voi tehdä itse,mistä aineet jne.. - Anonyymi
Anne............. kirjoitti:
Nimenomaan kun jälki pysyvää ja tehdään hienovaraisesti niin se maksaa jotain.
- Missfiilis
Heipsis.. :)
No, siis jos ottaa naamaa tatuoinnin, niin siitä on riski että väri lähtee ihon alla sijaitsevien verisuonien kautta leviämään ja loppu tulos ei ookkaan niin kaunista. Tämän takia moni tatuoitsija ei tee mielellään naamaan tatuointeja.
En ole tatuoitsija, mutta haaveilija joka haluaisi ottaa kestävät kulmat. Tatuoitsijalta kuulin tälläisen ku kerroin mitä tahdon.
-haaveilija- - Haaveista totta!
Moi!
Kävin eilen täällä http://www.noidesign.com/ ottamassa kulmakarvatatuoinnit ja maksoi vain 250€. Lopputulos vaikuttaa tällähetkellä hyvältä. Olen tavannut pari asiakasta, joilla on kyseisellä tekijällä tehdyt kulmat jotka ovat kestäneet vuosia. - Birgitta50
Tatuoitutin kulmakarvani Naantalissa eräässä tunnetussa kauneushoitolassa ja ovat kestäneet monta vuotta, tosin nyt ovat sen verran haalenneet että olen menossa "uusintaan". Olen ollut erittäin tyytyväinen kun on aina ryhtiä kasvoissa eikä tarvitse niitä siihen piirrellä joka päivä.
- didii
Itseolen pigmentoinut kulmani vuosi sitten Tampereelle kauneushoitola /.Taivassa ja hyvä lopputulos tuli. Kulmat ovat pysyneet hyvin, mutta vasemmassa kulmassa olen huomannut että päässä on hiukan kulumaa. Laitan päivittäin kulmakynää hiukan vielä päälle, vaikkei tarvitsisi. Hyvin on väri ja muoto pysynyt, tyykkään!! kannattaa käydä siellä :)
- Rooroo
Missä paikassa kävit ja hinta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814