Tervehdys kaikille! Pikkujoulut lähestyy ja paino vaan nousee.. Olen 100 kiloinen neitonen ja haluaisin pukeutua pikkujouluihin tyylikkäästi. Vinkkejä?
Pikkujoulut lähestyy!
5
1361
Vastaukset
- solakka
sä voit edes kuvitella pukeutuvasi "tyylikkäästi", kun niitä vaatteita valitettavasti ei kukaan noteraa. Ainoastaan läskisi. Miksi miksi te ihmiset ETTE LAIHDUTA???
- lihava juhlija
Mistä päättelet, etten laihduta? Olen pahoillani jos et ymmärrä ettei monen kymmenen kilon ylipaino lähde viikossa! Vai onko sinulla joku -20 kg viikossa dietti tiedossa? Olen myöskin pahoillani tyhmyydestäsi, mutta ehkä opit elämään tyhmyytesi kanssa! Myös lihavilla on oikeus nauttia pikkujouluista! Niinkuin sinullakin henkisesti pieni ihminen!!!
- lissu
Kapp-ahl myi isossa koossa mustia ja vihreitä verkkopaitoja. Ovat hyvän näköisiä. Toppi tms. alle... ainakin käsivarret saa/pitää näkyä verkonläpi.
Alaosaan esim. musta pitkä hame. Löysin kangasta
erutokakaasta. 110 cm riitti täysipitkään mustaan
villakangashameeseen. Halkion jätin sivulle.
Verkkopaita maksoi noin 17 euroa ja hamekangas
noin 20 euroa. Topiksi löysin kaapistani kivan mustan aluspaidan. Hyvännäköinen kokonaisuus.
Tuota hyvää hamekangasta oli myös muissa väreissä,, esim. vihreetä ja punertavaa...
Hyvää pikkujoulua! - nainen74
onko mahdollista teetättää vaatteet?silloin sais just itelleen sopivaa.Kävisikö tälläinen menovaatteeksi;musta(tai tummansininen)toppi,päälle tunikatyyppinen läpikuultava tumma paita,samanvärinen kuin toppikin ja ryhdikästä(ei siis mitään strechiä) kangasta olevat hennosti kimaltavat housut (tai satiinihame)korkkarit jalkaan ja menoksi!;)
- Jatta
Moi! Itse ostin Nanson joustavat hyvin istuvat housut myymälästä Nokialta.Niihin voi yhdistää sitten melkein mitä yläosaa tahansa jos ei sieltä löydy . Vaihtoehtoja kyllä on esim. trikoopaita liivi,toppi pikkutakki. Kokoja on muistaakseni 36-60 jos en väärin muista. Käyppä katsomassa. Myös Helsingissä ja Hämeenlinnassa on myymälä. Hauskaa pikkujoulu meininkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585