Miks sulla ei ole sitä omaa kultaa kainalossa???
Niin?
Miks sä elät..
39
3523
Vastaukset
- m25.
En ole niin sosiaalinen ihminen, että voisin tuosta vaan mennä juttelemaan kiinnostavan naisen kanssa. Yläasteaikaisen henkisen kiusaamisen myötä olen aina viihtynyt yksin omissa oloissani.
Yksin on hyvä olla, mutta kieltämättä ajatus yksinäisestä tulevaisuudesta tuntuu aika kammottavalta. Oliskohan syy siinä että mä olen niin vaikea tunnesolmuinen tyyppi joka ei osaa luovia suhdeyrityksiään sitten millään oikeaan suuntaan.
Ts. tarvisin tyttöprinssin mutta sellaisia ei ole olemassakaan koska moisessa roolissa oleminen vaatii naiselta asioita joihin naiset nyt ei kaiketi ole kykeneviä tai halukkaita.- Siksikoska
Ei ole löytynyt sopivaa. :(
Haluaisin todella löytää, kaikilla muilla tuntuu olevan jo joku. Etsintä käynnissä, ujous ongelma(ko?)
Siksi. - nainen vastata.
Mistäs vitusta minä sen tietäisin? Naiset, kertokaas mulle miksi tällainen kiva, fiksu, rikas, tyylikäs, intellektuelli kaveri saa olla yksin? Antaas tulla niitä hyviä syitä miksi saan olla yksin. Eikä mitään vitun kiertelyä.
- varmaankin
"mistä VITUSTA minä sen tietäisin" "...eikä mitään VITUN..." ei anna vaikutelmaa KIVASTA ja FIKSUSTA.
- jepjepjopjiiq
.. koska naiset, vaikka miten kieltäisivätkin, haluavat tasan samaa asiaa kuin pelimiehet, yhden illan panoa. komeat yhden naisen herkät miehet ei sytytä millään tavalla.
ja miksi naiset on sinkkuja? ei oo pelimies tärpänny paarista tai sitten haaveillaan jostain liian täydellisestä joita ei ole olemassakaan- kaikki, komeat,
herkät, yhden naisen miehet!!! Missä te olette???
En kyllä ole eläissäni sellaista tapausta tavannut. Ja ruksin laittaisin seinään, jos sellaisen unelman löytäisin. Nimenomaan yhden naisen miehet.
Kuka täällä mistään pelimiehistä puhuu - mä olen Mä en Anna, joten ei ole kokemusta :) - olen kyllä
kaikki, komeat, kirjoitti:
herkät, yhden naisen miehet!!! Missä te olette???
En kyllä ole eläissäni sellaista tapausta tavannut. Ja ruksin laittaisin seinään, jos sellaisen unelman löytäisin. Nimenomaan yhden naisen miehet.
Kuka täällä mistään pelimiehistä puhuu - mä olen Mä en Anna, joten ei ole kokemusta :)sellainen, mutta toisaalta sitten hyvinkin vaativa ulkoisen olemuksen suhteen!
- syy # 1
Siks mulla ei ole sitä kultaa saati omassa kainalossakaan.
Kun ei ole naista niin ei ole syytä tehdä työtä ja kun ei ole työtä ei ole syytä saada naista. Tämmöinen kehäpäätelmä syntynyt ajan mittaan.
Tai ei se ainoa syy ole... vai on se sittenkin, sikäli jos ei kyöhäintalolla kerran järjestetä tanssit.- naissinkku
Naistahan sitä on helpointa syyttää jos ei oo elämä mennyt haaveiden suuntaan.
Olen sinkku koska olen sellainen joka ei miestä kiinnosta ulkoisesti. Anteeksi vain. Olen myös luonnostani puhelias ihminen ja miehet ei tykkää siitäkään.
Ei se mitään, viihdyn myös yksin ja katselen miehiä kauempaa. Parhaat miehet viettää aikaa lastensa kanssa. Parhaat miehet ei osta mäyräkoiraa tai sellasta kaljalaatikkoa kaupasta. Hänellä saattaa olla kuitenkin työhaalarit päällään ja joku työkalu taskussaan. Hajuvettä hän ei käytä.
- ...
Liiallinen rumuus murskaa haaveet parisuhteesta.
- ja niin minäkin
Elän huushollia yhdessä lapseni kanssa ja tykkään elämästäni tämmöisenä kun se on.Ei tarvitse tehdä kompromisseja kenenkään muun kanssa ja elo on yksinkertaista ilman paineita ja jännitteitä.Olen riippuvainen vain omasta tilipussista enkä kenenkään muun.Olen tehnyt tietoisen valinnan että sitten kun lapsi on kasvanut isoksi ja lentänyt pesästä niin ehkä heittäytyisin sinkkumarkkinoille katsastamaan josko löytyisi kiva mies kaiken hauskan viettoon,matkustelu,teatteri,ulos syömään,puuhastelemaan vällyjen alla muutakin kuin popcornin syöntiä leffaa katsoen.Ei tässä kauaa mene,teini-ikäinen lapsi ja itse en vielä 40v.
- minullakin
ja niin minäkin kirjoitti:
Elän huushollia yhdessä lapseni kanssa ja tykkään elämästäni tämmöisenä kun se on.Ei tarvitse tehdä kompromisseja kenenkään muun kanssa ja elo on yksinkertaista ilman paineita ja jännitteitä.Olen riippuvainen vain omasta tilipussista enkä kenenkään muun.Olen tehnyt tietoisen valinnan että sitten kun lapsi on kasvanut isoksi ja lentänyt pesästä niin ehkä heittäytyisin sinkkumarkkinoille katsastamaan josko löytyisi kiva mies kaiken hauskan viettoon,matkustelu,teatteri,ulos syömään,puuhastelemaan vällyjen alla muutakin kuin popcornin syöntiä leffaa katsoen.Ei tässä kauaa mene,teini-ikäinen lapsi ja itse en vielä 40v.
Nyt vaan rauhallista elämää missä itse teen päätökset. kaksi pidempää suhdetta ollut, ja niistä viisastuneena olen tajunnut että parisuhde ei ole edes mun juttu. saan paremmin untakin kun nukun yksin. :) Ihanan helppoa sinkkuelämää.
- sinunko,,-,,
Vai kenen? Kauneus on katsojan silmässä, edelleen. Itselleni merkkaa enenmpi no joo kokonaisuus mutta myös muu ns, sisäinen kauneus,,toisen huomioiminen, arvostaminen.Jos itse koet olevasi ruma on sinulla muita avuja.
- ...
sinunko,,-,, kirjoitti:
Vai kenen? Kauneus on katsojan silmässä, edelleen. Itselleni merkkaa enenmpi no joo kokonaisuus mutta myös muu ns, sisäinen kauneus,,toisen huomioiminen, arvostaminen.Jos itse koet olevasi ruma on sinulla muita avuja.
Oma pärstäkerroin ei riitä näillä markkinoilla. Varmasti hyviä ominaisuuksia löytyy, mutta niistä ei ole hyötyä tässä asiassa. Olen tilanteeni tiedostanut ja hyväksynyt, joten mikäs tässä eläessä vapaana ilman suhteiden aiheuttamia huolia ja harmia(en kiellä etteikö suhteissa olisi paljon hyvääkin).
Tässähän vois kirjottaa romaanin aiheesta. :)
Mutta jos ottas vaikka ne pari asiaa vain.
Introverttiys, en pysty samaan kuin 95% miehistä, eli kun näen naisen ajattelen "mmm.. pillu.. me want some" ja sitten menen ja isken sen naisen. Tää ongelma tietenkin moninkertaistuu sillä, että miesten tarvii tehdä aloite jos haluat ikinä saada naisen joten elän oravanpyörässä.
Toisekseen mä elän liian jalat maassa tähän nyky-yhteiskuntaan. Eli mä en pysty antamaan naisille niiden niitä pilvilinnatoiveita hienosta elämästä LA:n kuumimmilla klubeilla bilettäessä.
Kai tää pärstäkerroin myös sit vähentää mahdollisuuksia ja en myöskään pukeudu kaikista "cooleimpiin" vaatteisiin enkä jaksa pursuttaa geeliä litra kaupalla päähäni jotta mun hiukset näyttäs lähinnä risukasalle.
Tässä oon kyl sen huomannut, että kun olen salilla (missä ei tietenkään olla hienot vaattet pääl ja geelit päässä) niin siellä saan katseita kun kaikki muutkin on about normaaleissa vaatteissa, mutta jos siirrytään ulos missä muilla on ne fruittivaatteet niin jään ulkopuolelle.
Varmasti mun luonteestakin löytyisi jotain huonoja puolia vaikka kuinka paljon, mutta ei niihin oo tarvinnu taas hetkeen kiinnittää mitään huomiota kun ei olla edes niin pitkälle päästy, että kenenkään naisen tarviis kestää mun luonnetta. :)
Löytys varmaa lisää syitä mut ei jaksa miettii enempää ettei täysin masennu. ;)- Ygg
on varmaan se ettei tule yöelämässä kovin paljoa pyörittyä. Silloin harvoin kun juon niin tulee yleensä tehtyä se jonkun kaverin kämpillä hyvässä seurassa ja paskaa puhuen, ja näissä tapahtumissa kaikki naisenpuoleiset on joko varattuja tai opiskelukavereita.
- wefdgdfgdfg
Tiivistettynä: introverttius, absolutismi (en käy baareissa), ujous, sosiaaliset piirit lähinnä netissä, lyhyys, babyface, seksikielteisyys/platonisen rakkauden etsintä, niin outo persoona ettei samanhenkisiä yksinkertaisesti ole.
- ErakkoErkki
"seksikielteisyys/platonisen rakkauden etsintä"
Mullakin taitaa olla samaa vaivaa. Ei vaan ekana tuu mieleen että "tota pitäs päästä paneen" vaan ihastun ihmiseen ensin lähinnä henkisellä tasolla. Vaan kun kaikilla on kiire nykyään PANEEN niin eihän se homma mun kohdalla toimi. Heti ajatellaan etten oo kiinnostunu jos en heti halua PANNA. Saatana.
- M C
Koska olen kusipää, joka ei ymmärrä omaa parastaan. ;P
Olen muutenkin tässä hiljaiselon aikana ollut paljonkin tasapainoisempi ihminen kuin vuosiin, joten vaikka sitä läheisyyttä kaipaakin välillä niin että pahaa tekee, niin kaiken kaikkiaan taitaa näin olla turvallisinta tällä hetkellä. Olen muutenkin hyvin hankala persoona kieroine ja mustine huumoreineni ja Suomen maassa tuntuu olevan niin kovin paljon huumorintajuttomia ihmisiä, jotka ottavat lähes kaikki sanomiseni loukkauksena, vaikka kuinka vitsillä heittäisin, eikä mistään kohtaa omasta tai ystävienikään mielestä voisi itseensä letkautuksistani ottaa.- idkjsfk
tosi paljon multa. :)
Olen myöskin hankala persoona mm. oudon huumorintajuni vuoksi. Oon kanssa aika "nuiva" nainen ja sitähän monet oudoksuu.. ;)
Ite olen myös ollut tasapainoisempi sinkkuna. Ja oppinu lisää ittestä kaikkee... Mut tosiaan, kyl sitä läheisyyttä tosiaan kaipaa ja paljon!
- että parempi
yksin kuin idiootin kanssa.Minua lähestyvät suoraan idiootit,mutta aina ne fiksut yksilöt ovat liian ujoja tekemään lähempää tuttavuutta tai eivät saa sanoja suustaan,vaikka jonkin sortin tekoihin pystyvät.
- tuohon
siltä osin et joskus se tosiaan on noin.. Joillakin outouksilla on itsetunto korkealla ja sit ne tulevat kyselemään kaikenlaista kuvitellen et toisellakin on samanlaiset tunteet. Ja voi hitsi jos tuleekin rukkaset. Sitä ei voida käsittää sit millään.
Mut minua uskaltavat onneksi ne fiksutkin miehet lähestyä (niin lähelle kuin päästän?).
Mut asiaa puhut. Ei kaikenlaisia outouksia tarvi sietää eikä edes hyväksyä.
- toista lähellä
En tarvitse kumppania. Viihdyn yksin.
- on ja ei ole
Oikeaa ei kai ole vain löytynyt tai jos on se on varattu.Olen kranttu huonoa en huoli ja hyvää,,,
- ErakkoErkki
Häiriintynyt ja traumatisoitunut, ettei naisten kanssa mistään mitään tule. Esim. niihin aikoihin kun muut pojanklopit murrosiässä alkoi puhumaan tyttöjen tisseistä ja perseistä niin mulle se oli äärettömän vaivaannuttavaa kuunnella sellasta. Ja edelleenkin olen jämähtänyt vähän samoille raiteille.
Sanottu on kyllä monesti ettei ulkonäössä vikaa ole ja eräs (varattu) naikkonen tässä perjantai-iltana baarissa väitti että musta olis voinut luulla että mulla on nainen (mitä hittoa sekin nyt sitten oli tarkoittavinaan).
Vaan tuolla millään ei ole merkitystä, kun pääkopassa ei ole kaikki kunnossa ja naiset ja seksi on joku pelottava mörkö.- Koska.....
Jos nykynaisen läsnäollessa sun kullis ei seiso ne nauraa sulle ivallisesti ja se siitä. Sun pitää olla kyvykäs täyttään naisen seksuaaliset toiveet HETI ja ilman mitään kyselyitä tai arkailuja koska sun pitäis olla MIES.
Jos et siihen pysty sä olet pelkkää kuraa.
- ----------
Miksei tunteita voi vain kääntää ON asentoon silloin kun on tarpeen?
Pari vuotta sinkkuna ollessani olen tutustunut muutaman miehen, jotka olisivat olleet minulle juuri sopivia ikänsä, elämäntilanteensa ja muidenkin ominaisuuksiensa suhteen.
Mutta se jokin siitä on vain puuttunut;( - A.T.M ttm
Yksinkertaista; naiset vihaavat minua, joten päätin tehdä heille palveluksen ja lakata välittämästä, en katso silmiin, en hymyile, en tervehdi, kohtelen kuin ilmaa ja vastapalvelukseksi odotan samaa kohtelua. Päästään silloin kaikki helpommalla.
- sinkuro
Kuulostat vainoharhaiselta, uskot kaikkien vihaavan itseäsi.
On kiva saada todisteita tässä ketjussa että seksin ympärille rakennettu parisuhdemalli ei ole normi vaan variaatioita on enemmän, niitä pidetään poikkeavina mutta eivät ole sitä.
Minulla on niin pieni pili etten tarjoa sitä vapaaehtoisesti kenenkään käyttöön, se ei ole rakennettu seksiä varten lainkaan. Kukaan ei silti voi väittää että elämäni olisi tarpeeton erehdys. Koen olevani täysin normaali ja nautin elämästäni. - A.T.M ttm
sinkuro kirjoitti:
Kuulostat vainoharhaiselta, uskot kaikkien vihaavan itseäsi.
On kiva saada todisteita tässä ketjussa että seksin ympärille rakennettu parisuhdemalli ei ole normi vaan variaatioita on enemmän, niitä pidetään poikkeavina mutta eivät ole sitä.
Minulla on niin pieni pili etten tarjoa sitä vapaaehtoisesti kenenkään käyttöön, se ei ole rakennettu seksiä varten lainkaan. Kukaan ei silti voi väittää että elämäni olisi tarpeeton erehdys. Koen olevani täysin normaali ja nautin elämästäni.Sanotaanko näin että naisilta saamani palaute ei ole ollut varsinaisesti mitään lämmintäkään.
"minä en pidä sinusta" on mielestäni synonyymi vihalle ja koska kohtelu on ollut lähestulkoon identtistä tapauksesta riippumatta, on selvää että naiset vihaavat minua.
Eivät ehkä heinähankojen ja soihtujen kanssa, mutta sillä lailla että jos erehdyn katsomaan silmiin vahingossa niin naama nyrpistyy ja seuraa kiukkuineen pään kääntäminen muualle. Luoja paratkoon mitä tapahtuisi jos erehtyisin kommunikoimaan jotenkin.
- ~Vanilla~
Koska miehet ei ole sellaisia kuin minä haluaisin heidän olevan, enkä minä ole sellainen, kuin miehet haluavat naisen olevan.
Eipä silti, joulun aikaan kaipailinkin kumppania, mutta nyt on taas iskenyt se tunne, etten huolisi vaikka unelmien prinssi tulisi iskemään. Toivottavasti nyt kestäisi taas yhtä kauan kuin viimeksi. :)- miax
Ja miehen löytämistä hankaloittavat mm. sellaiset seikat, kuten että en ole kaunis, en ole kovin sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut vaan ennemminkin hitaasti lämpenevä, en halua perinteistä suhdetta jossa nainen on miehen statisti ja palvelija, en intoile lapsista, en ole innokas tekemään kotitöitä, kaverini ovat lähes poikkeuksetta itseäni paljon paremman näköisiä ja sosiaalisempia joten miesten huomio ja mielenkiinto lankeaa aina poikeuksetta heille jne.
Miehiltä olen kuullut olevani mm. "erilainen kuin kaikki muut naiset", "kylmän oloinen mutta kuitenkin loppujen lopuksi hellyyden kipeä", "vaativa ja itsenäinen", "erikoinen" jne, eli ilmeisesti olemuksellani myös suorastaan karkotan miehiä.
Ihastun tosissani melko harvoin ja vaikka olen tällöin aina tehnyt ajatukseni ERITTÄIN selväksi jopa nolaamalla itseni täydellisesti ja vajoamalla säälittävän tasolle, ei kertaakaan valitettavasti ole tärpännyt.
- inssiopiskelija(n)
että sopivaa miestä ei ole vielä löytynyt. Olen mielummin yksin kuin ihan väärän tyyppisen miehen kanssa.
- #m34v..
Rumempia naisia en noteeraa ja kun kaunis nainen osoittaa kiinnostusta, juoksen nurkan taakse piiloon. Jos nainen yrittää tutustua minuun, siitä syntyy yleensä aina sukupuolien välinen "sota".
..vastaus oo se, että ei oo löytynyt ketään, joka huolis ja kenen kainaloon vielä ite haluis?! ;) So simple.
- Hunssu_m
sanoa että koska en kelpaa kellekään. Koska tällä hetkellä musta tuntuu siltä. Pakkeja on tullut paljon eikä kukaan jota olen halunnut ole halunnut minua.
Mutta kuitenkin tiedän että varmasti kelpaan jollekin. Ihan varmasti. En mä niin surkimus ole. On vaan vaikee uskoa kun kukaan ei lämpene sen enempää.
Mut mulla sinkkuus ei siis ole oma valinta. - M23,7
enkä varmaan tulekaan. Naiset kehuu mut ei. Ei voi tajuu.
- timincaa
vielä tavannut sitä ihmistä joka jäisi pidemmäksi aikaa tai jonka itse kelpuuttaisin pidemmäksi ajaksi.
Tai ehkä mun kainalot haisee vaan liika pahalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364