Ei yhteyttä

miehen ajatusmaailmaan.

Olemme mieheni kanssa riidelleet lähes aina jostakin ja kovaäänisesti.
Varsinkin miehelläni on tapana korottaa ääntään hyvinkin herkästi.
Yleensä asiat ovat tulleet selvitetyksi mutta
"kestosuosikkejakin" löytyy.

Nyt viimeaikaisten ja viime viikoisen riitatilanteen jäljiltä tilanne oli niin ärsyttävä että en mennyt kotiin viikonlopuksi.
En jättänyt asiasta mitään lappua.

Mies kun ilmoitti että hänen asiansa ovat hänen asoitaan ja minä voin pitää omani.
Häntä ei kiinnosta, jos asiani ei koske häntä.
Ihmisellä pitää olla yksityisyyttä.
Rupesi niin ärsyttämään että asioita ei voisi muka jakaa toisen kanssa vaan pitää kaiken sisällään.
Mihin hän parihuhdetta tarvitsee, jos ei ole valmis jakamaan asioita.
Siivoojan voi tilata kotiinsa ilman että sille tarvitsee puhua asioistaan!

Nyt olen odottanut että hän laittaisi vaikka vain viestin että onko kaikki ok. Mutta ei.

Onko tämä miehistä oman tilan antoa vaiko täydellitä välinpitämättömyyttä?

2

933

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jutun juuri

Että emme todellakaan puhu samaa kieltä!
      Mies sanoi että lähteminen oli oma valintani ja hän ei hallunnut sitä minulta kieltää,
      joten antoi olla rauhassa.
      Kyllä oli ajatellut missä olen ja nukkumisesta ei meinannut tulla mitään....
      Hyvät miehet jos luette tätä!
      Älkää antako naisenne olla vain yksin vaikka olisi lähtenytkin pois.
      Jokainen voi sitten oman rarkintansa mukaan joko vastata tai sitten ei mutta silloin kuitenkin vietittyy se että toinen välittää!!!!!

• kuuvalkea

Varmasti hyvä ohje tuo että osoittaa joka tapauksessa välittävänsä. Ei kuitenkaan kannata tässä, tai muussakaan asiassa arvailla tai olettaa mitä toinen milläkin käytöksellä tarkoittaa. Ihmiset ovat erilaisia joka tapauksessa, olivat sitten miehiä tai naisia.

Tuosta omien asioiden puhumisesta ja muiden asioiden kuuntelemisesta, kyllä nämä asiat olisi varmaankin jokaisen hyvä osata jos aikoo toisen kanssa pidempään elellä. Olen kuullut monenlaisia tarinoita aiheesta miten saada mies/vaimo puhumaan. Yhtä tarinaa elän itse. Lahjonta, uhkailu, kiristäminen, kyllähän keinoja löytyy. Alkuun voisi koittaa perustella miksi on tärkeää puhua kaikesta. Siitä se itsen ja toisen tunteminen ja pidemmän päälle yhteenkuuluvuuden tunne hiljalleen kehittyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      93
      5984
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3025
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2810
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2085
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe