Elikkäs, kaipailisin tietoja Lontoon Suomi-kirkosta! Oletteko käyneet, millaista oli?
Kertokaa omia kokemuksianne ko. paikasta, viihdyittekö kauan?
Entäpä se sauna, oletteko käyneet, oliko kokemuksen arvoinen (lue: tuliko hyvät löylyt)?
Entä hintaluokka Suomi-kaupassa?
Olen menossa ko. kirkkoon ensi viikon lauantaina, mutta olisi kiva tietää etukäteen jo mikä odottaa :)
Niin ja sekin vielä, että tutustuitteko siellä helposti ihmisiin? Löytyikö shoppailu-, baareilu-, kahvitteluseuraa?
Lontoon Suomi-kirkko
4
1092
Vastaukset
- suomalaista merimieskirkkoa
Olin lontoossa ja kävin pari kertaa kirkolla syömässä, mutten nukkunut/saunonut siellä. Ruoka oli ihan hyvää ja kotoista ja ehkä vähän halvempaa kuin Lontoossa vastaavissa paikoissa. Paikanpäällä oli jonkin verran suomalaisia, lähinnä kuitenkin n. 40-50-vuotiaita miehiä. Telkusta näkyi Suomen tv, oli bilispöytä ja sitten tosiaan myynnissä ruisleipää ja muuta perisuomalaista. Kalusteet oli suomalaisia/suomalaistyylisiä ja paikka hieman nuhjuinen, mutta eikös sitä jokunen vuosi sitten remontoitu. Hauskaa reissua!
- elisaraiv
moi!
satuin lukemaan sun ilmotuksen, itse en ole kirkolla kaynyt mutta olen myos ajatellut menna! asun lontoossa ja olen vailla suomalaisia kavereita, etta jos ihan baari/shoppailu ym perus tyttokaveruus kiinnostaa niin ota yhteytta :)
oon 22v, asun liverpool streetin laheisyydessa.
elisa- hanna--, aloittaja
Moi!
Kyllähän minua aina kiinnostaa uusi seura Lontoossa, onpahan aina hyviä syitä lähteä sinne (asun siis 60 kilometrin päässä).
Ainoa vain, että olen 18-vuotias, tänä vuonna 19. Kelpaanko vielä baari-, tmv. seuraksi? ;)
Jos kiinnostaa vielä, niin pistähän sähköpostia tulemaan; [email protected]
- miirelmi
Heissan!
Ite asuin parivuotta sitten Lontoossa ja käytin paljon aikaa siellä kirkolla. Sillon ainakin siel oli paljon suomalaisia nuoria käymässä, ja mä tykkäsin paljon käyä soittelemassa siellä, kun ei pianoa mun perheellä ollut. Siel sillon ainakin oli tosi rento ilmapiiri ja se oli siellä ns. suomikoti! :)
Suomi kaupassa oli kalliimpaa kuin suomesta ostettuna tavara. Siel on suomalainen tv, netti, suomalaisia lehtiä ja kirjoja. Saunassa kävin siellä kerran, ja tuli hyvät löylyt. Ainut miinus ettei ollu käsisuihkua, vaan sellanen katosta tuleva ainoastaa. Mutta ihan huippu paikka!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318