koskaan ole ollut pari eikä seurustelusuhdetta. Mikä neuvoksi ja olenko epänormaali?
Olen 35 vuotias mies
9
1138
Vastaukset
- alkup. alottaja
en juo enkä polta.
- selvä tapaus
No tuossahan se syy on. Naiset inhoavat ja halveksivat raittiita ja tupakoimattomia miehiä.
- varsinainen,,
selvä tapaus kirjoitti:
No tuossahan se syy on. Naiset inhoavat ja halveksivat raittiita ja tupakoimattomia miehiä.
kommentti! Upeeta että joku mies ei juo eikä polta. Sitä NIMENOMAAN Naiset ARVOSTAA!
- ghhfhgh
Tiedän ihmisiä, joilla ei ole ollut koko elämänsä aikana yhtään seurustelusuhdetta. Mikä sitten on normaalia ja mikä epänormaalia.
Kärsitkö tilanteesta ja koetko asiasta ulkoisia paineita esim. ystävien ja sukulaisten taholta? Haluaisitko seurustelusuhteen?- ei sitä oikein
enää taitaisi osatakaan seurustella, kun on elänyt yksin koko ikänsä. Mutta seurustelusuhteelle olisi aina tilaus, jos joku sopiva immeinen löytyisi. Mutta naiset vaatii nykyään aika lailla...
- ........................
ei sitä oikein kirjoitti:
enää taitaisi osatakaan seurustella, kun on elänyt yksin koko ikänsä. Mutta seurustelusuhteelle olisi aina tilaus, jos joku sopiva immeinen löytyisi. Mutta naiset vaatii nykyään aika lailla...
Älä keskity siihen mitä naiset vaativat, vaan siihen mitä itse vaadit. En usko että naisten "vaatimukset" on mihinkään muuttuneet, mutta moni unohtaa sen tosiasian, että kauniit ihmiset tuppaavat löytämään toisensa. Sama luonnollisesti pätee sitten myös toiseen suuntaan, eli jos itse ei ole mikään Brad Pitt, ei kannata ensimmäisenä yrittää iskeä jotain Vartiaisen Jenniä. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan?
Mullakin on kaveripiirissä vielä ystäviä, joilla ei ole ollut elämän aikana yhtään seurustelusuhdetta (olen 28 vuotias). Kun olen seurannut itse mistä se on johtunut, niin erittäin suurena syynä on ollut heidän omat utopistiset ulkonäkövaatimukset seurustelukumppanin suhteen. Eivät osaa myöntää itselleen, että eivät ole mitään komistuksia ja siksi pitäisi osata hieman laskea niitä toisenkin osapuolen ulkonäkövaatimuksia. Muuten jää helposti yksin....
Eihän tästä välttämättä ole kyse sinun kohdallasi, mutta aika yleistä tämä on sekä miehillä että naisilla nykyään. - silmässä
........................ kirjoitti:
Älä keskity siihen mitä naiset vaativat, vaan siihen mitä itse vaadit. En usko että naisten "vaatimukset" on mihinkään muuttuneet, mutta moni unohtaa sen tosiasian, että kauniit ihmiset tuppaavat löytämään toisensa. Sama luonnollisesti pätee sitten myös toiseen suuntaan, eli jos itse ei ole mikään Brad Pitt, ei kannata ensimmäisenä yrittää iskeä jotain Vartiaisen Jenniä. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan?
Mullakin on kaveripiirissä vielä ystäviä, joilla ei ole ollut elämän aikana yhtään seurustelusuhdetta (olen 28 vuotias). Kun olen seurannut itse mistä se on johtunut, niin erittäin suurena syynä on ollut heidän omat utopistiset ulkonäkövaatimukset seurustelukumppanin suhteen. Eivät osaa myöntää itselleen, että eivät ole mitään komistuksia ja siksi pitäisi osata hieman laskea niitä toisenkin osapuolen ulkonäkövaatimuksia. Muuten jää helposti yksin....
Eihän tästä välttämättä ole kyse sinun kohdallasi, mutta aika yleistä tämä on sekä miehillä että naisilla nykyään.kyllähän se että löytää sen sielunkumppanin on
ainakin minulle tärkein ja sitä kauneutta ei välttämättä ensi tapaamisilla näe.
olen mies
- rohkeasti vaan
epänormaalia se ei ole missään tapauksessa
itse olin 51v kun sain ensimmäisen parisuhteen aikaiseksi.
johtui varmaan kun elämä vastusti sairauksien ,huonon itsetunnon,ym takia.
itse halusin kyllä parisuhdetta ja varmaankin osaan arvostaa enemmän näin vanhemmalla iällä mitä sain kokea vaikka erottiin 3v jälkeen (ei johtunut siitä että en ollut seurustellut ennen)
ja meinaan hakea uuttakin suhdetta sillä kaipaan läheisyyttä(jotkut ei kaipaa ja ovat siltikin normaaleja)
itselle oli tietokoneesta suuri apu kun sai moneen asiaan tietoa ja saattoi myös keskustella
neuvoksi antaisin sinulle että luota itseesi siis kohota itsetuntoa ja vaikka tulee epäonnistumisia kun yrität ottaa yhteyttä naisiin niin elä anna periksi(niin kävi minullekkin)
naiset on ihania vaikka ne saa miehen pään välillä aivan sekaisin. - Keppana.
Juomattomuus ja polttamattomuus ei vielä kerro koko totuutta. Oletko ujo, arka, erikoinen, millainen on luonteesi, ulkonäkösi, sosiaalinen statuksesi ja sen sellaiset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862