painonvartijoiden points..

laihdutusyritys 5...

Hei! eli siis tavoitteenani on laihtua ja olen kuullut monen kehuvan tuota painonvartijoita. ryhmään en aio mennä mutta ajattelin aloitella kotona. huuto.netissä on myynnissä yhtä sun toista painonvartijoihin liittyvää kaupan mutta oikeasti, mitä kaikkea niistä tarvitsen? cd-rom ei käy koska ei toimi vistalla.

10

1356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinäinen susi

Painonvartijoista on hyötyä monille, jotka tykkäävät laihduttaa ryhmässä. Yksin voi laihduttaa muutenkin. Netistä löytyy Pudottajat.fi, Kiloklubi.fi ja Laihdutus.net -ilmaiseksi.

Tärkeintä on vaan yksinkertaisesti syödä vähemmän kuin kuluttaa. Se työ on joka tapauksessa tehtävä itse.

• alkup.

että on hyöötyä myös yksin laihduttaessa. tietenkin laihduttaminen onnistuu myös tyylillä "kuluta enemmän kuin syöt" mutta painonvartijoiden pisteiden avulla tiedän miten paljon mitäkin voin syödä.ettei mene överiksi. kiloklubia kokeilin mutta ei onnistunut. pallukat vaan näyttää punaista. painonvartijoiden listan mukaan tiedän miten paljon saan syödä ym. ja laihdun varmasti. kaikki tuttavani ovat myös laihtuneet jotka ovat painonvartijoiden systeemiä kokeilleet. siksi minäkin koska muussa en ole onnistunut yksin. nyt aion onnistua, ja hyvillä ohjeilla!

• kirjekurssina
        alkup. kirjoitti:

että on hyöötyä myös yksin laihduttaessa. tietenkin laihduttaminen onnistuu myös tyylillä "kuluta enemmän kuin syöt" mutta painonvartijoiden pisteiden avulla tiedän miten paljon mitäkin voin syödä.ettei mene överiksi. kiloklubia kokeilin mutta ei onnistunut. pallukat vaan näyttää punaista. painonvartijoiden listan mukaan tiedän miten paljon saan syödä ym. ja laihdun varmasti. kaikki tuttavani ovat myös laihtuneet jotka ovat painonvartijoiden systeemiä kokeilleet. siksi minäkin koska muussa en ole onnistunut yksin. nyt aion onnistua, ja hyvillä ohjeilla!

Saat kaikki matskut tilattua painonvartijoilta, klikkaa itsesi sinne. Pisteytyksen sisäistää nopeasti ja kilot karisee, suosittelen.

• alkup.
        kirjekurssina kirjoitti:

Saat kaikki matskut tilattua painonvartijoilta, klikkaa itsesi sinne. Pisteytyksen sisäistää nopeasti ja kilot karisee, suosittelen.

on vaan hivenen kallista tuolla..sain kaverilta nyt sitten lainaksi yhden kirjan jossa kaikki alle 300kcal ja vihon jossa 2vk ateriat ja elintarvikkeiden pisteet. aika hyvin tuon jo sisällytin :) mutta..pisteet mulle on 20. entä jos päivässä tulee vaan 15 niin voinko joku toinen päivä tasata? että siis vaikka yhtenä päivänä syön vaikka sipsiä tai suklaata? aloitan nyt lenkkeilyn päivittäin(lapsi pulkassa tai rattaissa), lisäksi pyrin crossailemaan joka päivä n. 20min.

• *TT
        alkup. kirjoitti:

on vaan hivenen kallista tuolla..sain kaverilta nyt sitten lainaksi yhden kirjan jossa kaikki alle 300kcal ja vihon jossa 2vk ateriat ja elintarvikkeiden pisteet. aika hyvin tuon jo sisällytin :) mutta..pisteet mulle on 20. entä jos päivässä tulee vaan 15 niin voinko joku toinen päivä tasata? että siis vaikka yhtenä päivänä syön vaikka sipsiä tai suklaata? aloitan nyt lenkkeilyn päivittäin(lapsi pulkassa tai rattaissa), lisäksi pyrin crossailemaan joka päivä n. 20min.

Ei se vaadi ryhmään osallistumista vaikka kävisitkin ostamassa sieltä niiden ohjekirjoja. Kaikista hyödyllisin on ostajan opas, siitä näkee ruoka-aineiden pistemäärän. Ja voi niitä tuotteita ostaa netin kauttakin.

Mulla on pitkä aika (8v) siitä kun laihdutin painonvartijoissa. Silloin siinä oli, että voi säästää pisteitä ja syödä liikunnalla ansaittuja pisteitä. Säästetyt pisteet oli kuitenkin syötävä sen viikon aikana.

• alkup.
        *TT kirjoitti:

Ei se vaadi ryhmään osallistumista vaikka kävisitkin ostamassa sieltä niiden ohjekirjoja. Kaikista hyödyllisin on ostajan opas, siitä näkee ruoka-aineiden pistemäärän. Ja voi niitä tuotteita ostaa netin kauttakin.

Mulla on pitkä aika (8v) siitä kun laihdutin painonvartijoissa. Silloin siinä oli, että voi säästää pisteitä ja syödä liikunnalla ansaittuja pisteitä. Säästetyt pisteet oli kuitenkin syötävä sen viikon aikana.

meni vähän poskelleen..piti tänään aloittaa mutta tampereella käynnin vuoksi syömiset meni vähän miten sattuu, pakko oli kuitenkin syödä jotain.huomenna paremmalla onnella sitten!

siis, menikö se niin että jos tänään syön 16p (mulla 20p) niin se 4p on syötävä vaikka jonain toisena päivänä? esim. seuraavana 24p? liikunnastahan tulee esim. lenkkeily 30min 2p päivälle lisää että saisin syödä silloin 22p? mulla on vielä paljon opittavaa mut eiköhän se siitä..

• vastailee..
        alkup. kirjoitti:

meni vähän poskelleen..piti tänään aloittaa mutta tampereella käynnin vuoksi syömiset meni vähän miten sattuu, pakko oli kuitenkin syödä jotain.huomenna paremmalla onnella sitten!

siis, menikö se niin että jos tänään syön 16p (mulla 20p) niin se 4p on syötävä vaikka jonain toisena päivänä? esim. seuraavana 24p? liikunnastahan tulee esim. lenkkeily 30min 2p päivälle lisää että saisin syödä silloin 22p? mulla on vielä paljon opittavaa mut eiköhän se siitä..

Minulla on myös tuo 20p. kerran pari viikossa jään alle tuon pistemäärän, mutta en koskaan syö niitä toisena päivänä takaisin, pidän siis tiukkaa linjaa. En myöskään laske liikunnasta lisäpisteitä ja kilot karisee.
        Toki jokainen noudattaa itselleen sopivaa linjaa, kerroin vain oman tapani. Onnea omalle matkallesi :)

• pointseilla laihduttanut
        alkup. kirjoitti:

Minä olen aina syönyt kaikki ruokapisteet ja suosittelen sitä sinullekin. Sen sijaan liikuntapisteet jättäisin syömättä. Liikunnan tehoa on niin vaikea arvioida ja toiseksi liikkuminen nopeuttaa painonpudotusta.

• minäkin teen
        pointseilla laihduttanut kirjoitti:

Minä olen aina syönyt kaikki ruokapisteet ja suosittelen sitä sinullekin. Sen sijaan liikuntapisteet jättäisin syömättä. Liikunnan tehoa on niin vaikea arvioida ja toiseksi liikkuminen nopeuttaa painonpudotusta.

Totta. En itsekkään ole syönyt liikuntapisteitä ja paino tippuu. Joskus tietty tulee syötyä ehkä max 5pist liikuntapisteistä viikon aikana mutta tosin niitä pisteitä tulee n.30 viikossa joten eipä hirveesti niitä tule "popsittua"
        Kotiohjaaja sanoi, että jos paino putoaa halutulla tavalla liikuntapisteitä ei tarvitse syödä.

• Timmi-09

Minulla 4. vko menossa.

Ostin sen painonvartijoiden laskimen ja suosittelen todella sitä sinulle myös. Pelkästään sillä tulet mainiosti toimeen, on helppo, nopea ja muutenkin tosi käytännöllinen vehe, eikä tarvitse kirjailla pisteitä mihinkään papereille tms.

Onnea matkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe