paska suhde

nainen26.......

Mitään tämä hyödytä, mut jos ajatus selkiäisi samalla?

Mein ukko ei välitä mistään, ovi käy kun tulee töistä ja kohta jo häipyy.
Minä jään lasten, pyykkien, tiskien kanssa...
Olipa uudet vetävät alusasutkin (yllätyksenä miehelle ilta varten)
turhaan meni sekin yritys.
ei se mua haluu, enkä mä kiinnosta sitä.
sitä kiinnostaa vain oma perse ja juoppokaverit baarissa.

On alkanut ahdistaa, minä - vielä nuori 26v - elän lähes selibaatissa ukon kanssa, joka haluaa seksiä noin kerran kuussa!!!

Ukko aina lupaa että on kotosalla, mut puheeks jää.
Ilkeää viel sanoo, että kun lapset (2v ja 6kk)ovat isompia, niin sitten sänkyhommat tihenee (se sika käyttää lapsia tekosyynä olemattomaan seksielämäämme!!!!) molemmat nukkuvat yönsä heräämättä, että se siitä tekosyystä.

olen siis yrittänyt uusia vaatteita, suoraa vihjailua, tekstiviestejä, kaikkea... alkaa jo itsetunto rapistua, oikeastaan on jo niin kurja olo, että itkettää.

ensikuussa ukko on lähdössä työpaikan koulutukseen (niin, hän lähtee, ei koskaan kysy jaksanko sillä aikaa?)

onko muilla ollut vastaavaa?
onko mitään tehtävissä??

5

1725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täsmälleen

Täsmälleen samanlaista myös täällä, paitsi että minä olen mies. Haistakoon vaimo pitkän peen...

• nainen26......

että nämä ihmiset haluaa olla parisuhteessa, kun kuitenkaan ei kiinnosta kuin omat menot?

• penelopeZZ
        nainen26...... kirjoitti:

että nämä ihmiset haluaa olla parisuhteessa, kun kuitenkaan ei kiinnosta kuin omat menot?

Meilläpäin ihan OUTO suhde!
        kaikki menee hyvin, kun miestä huvittaa.. teemme kaikki kotihommii yhdessä silloinku kämpä alkaa näyttää siltä ettei lasta voi täällä olla.
        seksiä on 4-5krt viikossa,hoidamme kummatkin muksua yhtä paljon. (kun lapsi on mummolassa)
        Kummatkin lähtee omille viettää vkl.. nähdään suunnuntaina.mä en edes jaksaa tai halua eksyä hänen kanssa samoihin baareihi, koska se on VITUN MUSTASUKKAINEN mutta mies itse flirtailee ja lähettelee pervoja viestejä vieraille (mainitse olevansa naimisissa ja on 1lapsi) eikä halua pettää.. mutta näköjään joku phone-sex haluaa yllä, testaa niitä naisii.. sitku näyttää kiinostuvansa siihen asti, sit se hidastaa vauhtia ja NEXT--->
        siis ihan hullu touhu! tutkin hänen puhelin säännöllisesti ja kaikki sen verkostot netissä, otan aina puheeks, hän myöntääkin kaikki, mutta se "PELIN" lopettaminen ei aio ollenkaa.. mut olen kai ymmärtäny niin että pitäis sopeutua asiaan " ylittää semisti rajaa, mutta ei petä"

• moni kakku päältä kaunis mu...

kuulosti toi sun kertomus. Itse totesin joskus ettei mitään ollu tehtävissä ja erosin. Kaikken saman yritin kuin sinä... eli vetävät hepenet jne.Lopulta tajusin homman turhaksi sillä mies piti minua äitinä. Sen sekainen psyyke sano, että kun olen hänen lapsensa äiti, niin olen myös hänen äiti ja omaa mutsia ei naida.

Ja olinhan minä hänenkin äiti( henkisesti ) kun kerta kaiken hoidin ja hän meni menojaan. Vastuuta ei lapsen hoidosta tai kodin hoidosta hänellä ollu. Eroon se lopulta johti ja hyvä että johti. Mitä minä aikuisella lapsella olisin tehny? Kun kerta kumppania kaipasin...

• "nalkuttaja"

Itse olen alkanut pohtimaan suhdettani (jota ei ilmeisemmin edes ole), kun yrtiän vaikka puhua riidoista kumppanini kanssa hän asettuu välittömästi sille kannalle, että ei se mun vikani ole, vaikka monesti en edes syyttele ketään lauseessani. Lähinnä itseäni. Kyselen missä minussa on vikaa tai missä ylipäätänsä on vika.

Mies ei taida enää välittää lainkaan, mutta sitten kun tulee joskus hetki jolloin voisin mennä johonkin likkojen kesken ja lapsiamme voisi hoitaa vaikka tämä isukki, mutta monesti olen joutunut jäämään kotiin kun on kysytty esimerkiksi mitä mä niille syötän. Voi herra mun perkele.. mulla meinaa niin palaa pinna ja tekisi mieli rähjätä, mutta tuntuu että mikään ei ole hänen vikansa vain ja ainoastaan minun.

Meidän seksuaalinen kanssakäyminen joo taitaa kasvaa jo hämähäkin seittejä tuolla alapäässä. Olen honannut myös sen että ulkonäköni repsahtaminen taitaa olla kyllä suurin syy, mutta en pääse edes mihinkään puolta tuntia pidemmäksi kavereiden kanssa harrastamaan mittän erikoista, mutta kaupan käynnin pituudella ei ole mitää väliä.

Mies tekee kotitöitä, ei ole mikään laiska vaan liiankin aktiivinen siivoamaan. En itsekkään mikään sika ole mutta en jaksa lapsien vuoksi koko ajan olla pölyhuiska kädessä ja kerätä tavaroita heti kun ne pois otetaan kopasta. Ja aina kun aloitan tämän isomman siivous prosessin, niin sitten hän tulee ja sanoo että anna mä hoidan tän melko kiukkuisesti vieläpä ja sit riidoissa juttu kääntyy tietysti siihen että en tee mitään.

Suhdetta hoidetaan.. öö..yleensä perjantaisin jos se hänelle sopii. En vain jaksaisi enää alistua ja kuunnella kun minulle huudetaan naama punaisena, kun ei ole kavereita, kun meen johonkin ja ja kaikkea löytyy. Yrtiän pitää taloutta rahallista siis, kunnossa ja kaiken maailman liput ja lapot minä täytän, minun rahani menevät laskuihin. Miehellä toki ei ole tuloja, mutta saan kai silti olla harmissani kun en itselleni voi edes usein ostaa hyödyllistä tavaraa. En tarkoita turhia kenkiä tms.. vaan oikeesti hyödyllistä minulle. Yleensä istun vain hiljaa paikallani kun voisi jotain yhdessä tehdäkin, mutta en taida enää edes haluta mennä hänen viereensä... en missään mielessä. Ei tämä kyllä omaan tilanteeseeni auta vaikka kuinka näen ongelmia ruudulla en vain enää osaa tehdä tai sanoa mitään... aaaaaaaaaaaaaaargh!!!

On niin paljon mitä pitäisi purkaa mutta minullakaan ei ole ketään. Joskus tuntuu että jos mieheni kuulisi epäkohdat joltain muulta kuin minulta ehkä ne sitten menisivät ihan oikeaan osoitteseen ja käsittäisi oikealla lailla. Hän oli joskus aivan ihana kuuntelevainen mies, mutta se katosi jonnekkin jos sen aiheutin itse olisi kyllä kiva kuulla se missä miten eikä jatkuvaa huutamista ja moittimista ja sättimistä...

T: Nightmare

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1423
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1390
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1115
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      975
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      68
      866
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe