Pystyykö mies

kieltäytymään

Jos nainen on kiinnostunut varatusta miehestä niin onko se miehen luonnolle täysin vastaista kieltäytyä vieraan naisen ehdotteluista?
Onko se jokin ylpeys kysymys? Onko se niin mahtava tunne olla suosittu naisten keskuudessa että ei riitä se oma kulta?

27

2120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puolisoaan

rakastava kumppani ei sorru minkäänlaisiin houkutuksiin jos parisuhde on kunnossa.

Se joka vieraisiin lähtee, lähtee sinne omasta halusta, eikä muiden houkuttelemana.
      On tässä elämässä meikäläisenkin kohdalle osunut paljonkin vonkaajia, vaan kun ei ole ollut tarvetta eikä halua, aina on ollut oma rakas ja rakkaus mielessä päälimmäisenä.

• kohdalla

vonkaajia ei liiemmin ole ollut, muutama kyllä ja vieläpä ihan mukiinmeneviäkin noin muodollisesti.
      Sepalus on pysyny kiinni tähän asti ja tulee pysymäänkin.
      Eli kyllä pystyy mies kieltäytymään, vaikka tunne onkin kieltämättä "mahtava".
      No hei toisillehan riittää se että kiikaroi "tipuja" toisten on sitten pakko ampua se pyy oksaltaan, noin niinkuin ihan oikeestikkin...;)

• Edes haaste

miehen luonnon vastaista kieltäytyä. On hieno tunne olla imarreltu vieraiden kissojen toimesta, mutta kun se jutun pointti ei olekkaan jalkojen vaan korvien välissä.
      Hienoimman tunteen antaa se että välistä loistavistakin tarjouksista huolimatta kykenee olemaan uskollinen itselleen ja siinä ohessa puolisolleen. Kyse ei ole siitä ettei koske sakkolihaan sen vuoksi kun ei saa vaan siitä että omasta tahdostaan kykenee välttämään huorintekemisen, pitää ihmisenä sen mitä on joskus luvannut itselleen ja puolisolleen. SE on Äijää toimintaa.
      Meikäläiselle saa tulla ehdotteleen, oma kulta riittää ja muuten vehkeetkin pelaa. Itsekunnioitus ja -tunto ennen kaikkee.

• ..se oma..

on niin ihana ja täydellinen silloin kun ollaa yhdessä, mutta ei mitään silloin kun ei tavata?
        Ja silloin kun sitä ei näe niin siltä ei saa mitään vastakaikua omille tunteille. Entä jos silloin tapaakin sen jonkun ihanan joka antaa huomiota ja hellyyttä ihan koko ajan, onko siitä pakko kieltäytyä? Mä haluisin mitä enemmän että nykyinen suhde toimisi, mutta miksi tää uusi ja ihmeellinen todella on niin ihmeellistä??

• Mikähän olisi?
        ..se oma.. kirjoitti:

on niin ihana ja täydellinen silloin kun ollaa yhdessä, mutta ei mitään silloin kun ei tavata?
        Ja silloin kun sitä ei näe niin siltä ei saa mitään vastakaikua omille tunteille. Entä jos silloin tapaakin sen jonkun ihanan joka antaa huomiota ja hellyyttä ihan koko ajan, onko siitä pakko kieltäytyä? Mä haluisin mitä enemmän että nykyinen suhde toimisi, mutta miksi tää uusi ja ihmeellinen todella on niin ihmeellistä??

toisinpäin. Miten se sinun ihanasi antaa hellyyttä ja huomiota silloin kun se ei ole läsnäsi? Ei huoraamaan aleta sen takia että puoliso ei ole kyljessä kiinni. Siinä teikäläisen uudessa ja ihmeellisessä pätee ihan samat lait kuin auton ostossa. Ai perskeles kun se mun uusi kiäsi on hieno, kutittelee vatsanpohjaa ja tuntuu kuin koko maailma olisi minun. Arki koittaa, pari vuotta ja muutama lommo helmoissa, ei se uusi olekkaan enää niin uusi ja ihmeellinen. Ihmissuhteissa käy samoin, rakkaus lujittuu kun kilometrejä tulee tauluun. Mietihän tuolta kantilta, petolliselle luonteellesi en voi mitään, sen kanssa käryät ihan itseksesi.

• Länsi-Suomen lääni

oma riittää, tai on riittänyt toistaiseksi. Mittee hyvvee siulla ois tyrkkyllä, jotta ees muuta aatteloisin. Ei se ole ylpeydestä vaan elämänarvoista kiinni.

• kun puolisoa

kohtaan tunnen kunnioitusta ja arvostusta, ei mitkään seireenit pysty houkutellemaan matkaansa.

Jos nämä kaksi puuttuu suhteesta, niin ihan sama, jos hyvä tulee vastaan niin mikä ettei.

• heinänteko!

Ensinnäkin yleensä suurin osa ehdotuksista tulee sellaisilta naisilta, joita ei kävisi polkemassa edes sinkkuna.

Toiseksi, mikäli nainen sattuukin olemaan kaunis, niin onhan se mukavaa osoittaa naiselle oma paikka kieltäytymällä ehdotuksesta.

Kolmanneksi, vaikka kohdat yksi ja kaksikin eivät pitäisi, en tietenkään koskaan pettäisi koska rakastan avovaimoani.

Eli kyllä se on helppoa kuin heinänteko!

• iita50

todellakin näin paljon uskollisia miehiä Suomessa?Miten sit kaikki pettäjät ovat sattuneet minun tielleni ja suurimmaksi osaksi tuttavienikin tielle?
        Minä olen saanut miehistä sellaisen kuvan että heti kun naisen sormi koukistuu kutsuvasti niin mies on pelkkää vahaa ja oma rakas ei oo mielessä lainkaan!Itse olen ollut aina uskollinen kumppanilleni mutta saanut sitten heiltä pelkkää paskaa niskaani!!
        Vika on sitten ilmeisesti minussa kun miehet pettää minut aina!

• Outo tapaus
        iita50 kirjoitti:

todellakin näin paljon uskollisia miehiä Suomessa?Miten sit kaikki pettäjät ovat sattuneet minun tielleni ja suurimmaksi osaksi tuttavienikin tielle?
        Minä olen saanut miehistä sellaisen kuvan että heti kun naisen sormi koukistuu kutsuvasti niin mies on pelkkää vahaa ja oma rakas ei oo mielessä lainkaan!Itse olen ollut aina uskollinen kumppanilleni mutta saanut sitten heiltä pelkkää paskaa niskaani!!

Epäilen että 80% ketjun kirjoittajista on naisia, jotka kirjoittavat siitä millainen sen heidän könsikkäänsä tulisi olla. Taitaa se sormen magneettivoima vetää naisiakin, nimimerkki paskaa niskaansa saanut mies. Aina ei välttämättä mene niin että sitä saa mitä tilaa.

• hyvässä suhteessa
        iita50 kirjoitti:

Jos rakastaa, kunnioittaa ja arvostaa omaa puolisoaan, vieraissa käyminen on täysin poissuljettu vaihtoehto. Alkuperäinen kysymys oli jo aseteltu mielestäni väärin, jos kotona odottaa se OMA KULTA, ei sen paremmin miehellä kuin naisellakaan ole tarvetta hakea ketään toista.
        Jos taas joku näistä (rakkaus, arvostus, kunnioitus) puuttuu, kyseessä ei enää ole hyvä toimiva parisuhde.

• edellinen kirjoittaja
        iita50 kirjoitti:

"todellakin näin paljon uskollisia miehiä Suomessa?Miten sit kaikki pettäjät ovat sattuneet minun tielleni ja suurimmaksi osaksi tuttavienikin tielle? "

Me ollaan kotona vaimojemme luona. Baarissakaan et meihin törmää, sillä tapanani on joko olla viihteellä vaimon kanssa tai sitten keskittyä kavereihin kaljatuoppiin.

Lisäksi petturit ovat kaikkein kovimpia kiertämään parisuhteita ja sillä tyylillä tuleekin useampi katkennut suhde siinä ajassa kun minä olen ollut yhden naisen kanssa.

"Vika on sitten ilmeisesti minussa kun miehet pettää minut aina!"

Luultavasti vika on miehen löytötavoissa.

Ja kyllä ne naisetkin osaa. Edellisen vaimon ajoin ulos samana iltana kun sain tietää sen retkistä.

• uskollinen nainen

Että kaikki nämä uskolliset miehet sattuvat lukemaan uskottomuus-palstaa...? No, itsekin olen uskollinen nainen, mutta ihan mielenkiinnosta lueskelen mitä kirjotellaan. Näitä kun lukee osaa entistä enemmän arvostaa itseään ja omaa ihanaa parisuhdetta:)

Tosi huippua, että noin paljon hienoja vastauksia tuli. Toivon sydämeni pohjasta, että miehenikin on aina uskollinen, kuten on sanonut. Ennenkaikkea se riippuu jo luonteesta, omista periaatteista lähteekö pettämään. Rakastipa puolisoaan tai ei enää syvästi, niin tärkeintä on olla rehellinen itselleen ja toiselleen. Vuosien mittaan sitä oppii kunnioittamaan ja arvostamaan toista sen verran paljon, että ei sorru houkutuksiin. Tämän sanon myös naisen näkökulmasta, koska onhan noita iskijöitä ollut. Hyvähän tuo on tietää, että yhä olisi markkina-arvoa:)

• Mistäkö?

kävi itselle niin vaimon sorruttua lihan houkutuksille, että sai itselleen vaan lisää potkua olla itselleen rehellinen. Petettynä lähdin samoilemaan tänne ja lueskelemaan miten kohtalotoverit oman juttunsa selvittävät. Samalla saa hyviä, erilaisia katsantokantoja omaan tilanteeseen, kokee ettei ole yksin ongelmiensa kanssa.

• OLIKO TOI SUN

kysymykses aito vai ivaa, että mistä johtuu uskollisten miesten täällä vierailut???
        Lähes samoillla sanoilla kuin edellinen, vaimolle ei ollutkaan niin itsestään selvää uskollisuus.
        Eli se siitä.

• Herätys

Ettei vaan olisi suhteessasi, sikäli kun olet suhteessa, jokin pielessä kun täälä "ihan mielenkiinnosta" vaan sekoilet.
        Heikolla itsetunnolla olet varustettu jos sinun täytyy tulla tänne lukemaan muiden parisuhteessaan kokemasta epäonnesta, tajutaksesi miten omassa suhteessasi menestyt. Väittäisin näiden rehellisien miesten olevan rikkaampia sisältään kuin kaltaisesi "tiedän miten parisuhde menestyy-tyypin". Toivottavasti et koe milloinkaan itse petetyksi tulemista.
        Viimeinen lauseesikin paljastaa sisältököyhän minäkuvasi. Hanki elämä. Terveisin petetty, eikä omasta tahdostaan.

• Elämää vaan

autuus ettei meillä kaikilla mene niin iiihanasti kuin sinulla, riittää sinullekkin saivartelemista tyhjässä palttoossasi.

• moon kade sulle

pureutuu, joutuu toteamaan että sinulle uskollinen mies taitaa olla se erotiikkapuodin gumminen keinokikkeli. Sauvo tyttö sauvo, ranta häämöttää. Jos sinulla olisi markkina-arvoa, et todennäköisesti kehuskelisi "onnellasi" täälä. Taidat seurata taloutta, alamäessä ollaan.

• Entä nainen

MIES, siis MIES, pystyy mihin itse haluaa. Mikki-osasto on toista maata, saattaa sortua heikon mielensä takia pettämään. Tosimies ei koe tarvetta pettää, vaikka houkutuksia tulisikin. Kysyhän itseltäsi peilin edessä ääneen rakastatko itseäsi ja puolisoasi siinä vaiheessa kun pettää alat, epäilen kielteistä vastausta.

• vähän

mutta täyttä asiaa.
        Ei paljon paremmin tota voi kiteyttää.

• Etellinen
        vähän kirjoitti:

mutta täyttä asiaa.
        Ei paljon paremmin tota voi kiteyttää.

teot kun vastaa toisiaan ei tarvitse elää valheessa, minkäs tavoilleen voi.

• Selviytyjä
        Etellinen kirjoitti:

teot kun vastaa toisiaan ei tarvitse elää valheessa, minkäs tavoilleen voi.

Omakohtainen kokemus:

Pitkähkö parisuhde takan (7 v.) nyt erossa vuosi.

Olen kärsinyt kroonisesta masennuksesta koko suhteemme ajan. Mies jaksoi tukea ja kannustaa vuosia. Pysyi myös uskollisena kunnes n. vuosi ennen eroamme vaihdoin työpaikkaa.

Uusi duuni oli henkisesti todella kuluttavaa ja se heijastui enemmän ja enemmän kotielämäämme. Muutuin täysin toiseksi ihmiseksi. Vaikka olen kärsinyt masennuksesta aina, tuli tilanteesta sietämätön.

Mies tapasi juhlissa (joihin minä en jaksanut lähteä, koska olin niin loppu) sen toisen. Uusi, raikas tuulahdus elämään, jotain muuta kuin loppuunpalanut avokki. Se oli meidän suhteen alamäen loppu. Ero tuli muutaman kuukauden heidän tapaamisensa jälkeen, miehen aloitteesta.

Kaikki on puitu läpi, ax ja hänen ihastuksensa eivät ikinä saaneet suhdetta toimimaan, mutta se oli se "rykäys", jota mies tarvitsi irroittautumaan katastrofaalisesta elämäntilanteesta.

Nyt ollaan molemmat kuin uusia ihmisiä. Minä olen vuoden aikana selättänyt masennuksen, olen täynnä positiivista energiaa ja valmiina aina uuteen päivään. Mies on tyytyväinen omaan olemiseensa. Yhteisen harrastuksen johdosta ollaan paljon tekemisissä ja arvostan edelleen häntä ihmisenä.

Kaikkien vuosien aikana hän sai ehdotuksia muualta, mutta pysyi uskollisena kunnes tilanne kärjisty lopullisesti.

Tarinan opetus... Kyllä niillä miehilläkin housut jalassa pysyy. Joskus tunteet vaan ovat niin valtavia, ettei niile voi mitään. Puhun nyt siis niistä negatiivisista tunteista kotona sekä niistä positiivisista tunteista, joita kokee, kun tapaa uuden ihmisen.

Minä en ole katkera, vaan arvostan exääni ihan eri tavalla, nyt kun pystyn ulkopuolisen silmin tarkastelemaan sitä ihmistä joka olin, ja jonka kanssa hän joutui elämään.

Kiitos sinulle ex ja sinulle nainen, joka annoit meille molemmille mahdollisuuden uuteen elämään.

• Suorastaan upea
        Selviytyjä kirjoitti:

Omakohtainen kokemus:

Pitkähkö parisuhde takan (7 v.) nyt erossa vuosi.

Olen kärsinyt kroonisesta masennuksesta koko suhteemme ajan. Mies jaksoi tukea ja kannustaa vuosia. Pysyi myös uskollisena kunnes n. vuosi ennen eroamme vaihdoin työpaikkaa.

Uusi duuni oli henkisesti todella kuluttavaa ja se heijastui enemmän ja enemmän kotielämäämme. Muutuin täysin toiseksi ihmiseksi. Vaikka olen kärsinyt masennuksesta aina, tuli tilanteesta sietämätön.

Mies tapasi juhlissa (joihin minä en jaksanut lähteä, koska olin niin loppu) sen toisen. Uusi, raikas tuulahdus elämään, jotain muuta kuin loppuunpalanut avokki. Se oli meidän suhteen alamäen loppu. Ero tuli muutaman kuukauden heidän tapaamisensa jälkeen, miehen aloitteesta.

Kaikki on puitu läpi, ax ja hänen ihastuksensa eivät ikinä saaneet suhdetta toimimaan, mutta se oli se "rykäys", jota mies tarvitsi irroittautumaan katastrofaalisesta elämäntilanteesta.

Nyt ollaan molemmat kuin uusia ihmisiä. Minä olen vuoden aikana selättänyt masennuksen, olen täynnä positiivista energiaa ja valmiina aina uuteen päivään. Mies on tyytyväinen omaan olemiseensa. Yhteisen harrastuksen johdosta ollaan paljon tekemisissä ja arvostan edelleen häntä ihmisenä.

Kaikkien vuosien aikana hän sai ehdotuksia muualta, mutta pysyi uskollisena kunnes tilanne kärjisty lopullisesti.

Tarinan opetus... Kyllä niillä miehilläkin housut jalassa pysyy. Joskus tunteet vaan ovat niin valtavia, ettei niile voi mitään. Puhun nyt siis niistä negatiivisista tunteista kotona sekä niistä positiivisista tunteista, joita kokee, kun tapaa uuden ihmisen.

Minä en ole katkera, vaan arvostan exääni ihan eri tavalla, nyt kun pystyn ulkopuolisen silmin tarkastelemaan sitä ihmistä joka olin, ja jonka kanssa hän joutui elämään.

Kiitos sinulle ex ja sinulle nainen, joka annoit meille molemmille mahdollisuuden uuteen elämään.

sinulla. Kaikille ei vaan käy pettämisen kanssa noin häppyendisti kuin sinulle. Aika harvoin puolison sairaus on syy lähteä petoksen poluille. Ei ole pettämiseen oikeuttavaa syytä. Ei ne nega- tai positiiviset tunteet niitä housuja jalasta revi. Kyllä se on ihan pettäjä itse kun ne pudottaa, välistä rokoskumppaninsa avustamana. Kun se noin mukavasti menee; olisitko valmis kutsumaan miehesi ystävättären teille kylään, onhan hän sentään teidät pelastanut. Anyway pettämistä ei pidä puolustella edes sairauden varjolla, se on itse sairaus.

• kikkeliskokkelis vaan

kun nainen ilmaiseksi antaa.

• Helppo Ei

Totta kai pystyy, jos siis haluaa. EI mies ole mikään eläin, joka ärsykkeestä reagoi tietyllä tavallla.

ITselle on ehdoteltu aina silloin tällöin vähän kaikenlaista pienestä flirtistä itse rakasteluun vaan vielä ei ole tullut sellaista naista, joka kiinnostaisi niin paljoa että alkaisin vehtaamaan. Ja tämä kieltäytyminen on ylpeyskysymys; en halua epämiellyttävää naista, eikä suosio heidän keskuudessaan ole minkään arvoista, päin vastoin, joskus jopa kiusallista. Laatunaiset on asia erikseen.

• kiitos kulta!

Kiitos ihanasta yöstä ja aamusta salainen kultani! sinulta uhohtui huoneeseen jotain omaisuuttasi niin ota yhteyttä tätä kautta niinkuin sovittiin. (Sokos hotel)

• muulina

Itse petin nuorena kaksi kertaa,tuli ihan kamala morkkis.

Sen jälkeen ei ole edes pystynyt vaikka tilaisuuksia olisi ollut.

Pettäjällä ei ole minkäänlaista selkärankaa,jos sille tielle lähtee. Siihen ei ole mitään hyväksyttävää syytä.
        Täytyy katsoa peiliin ja miettiä miksi on tarvetta pettää. Itse halveksin pettäjiä,oli mies tai nainen,tilanne mikä tahansa.

Omasta ukosta selvisi jonkin tovin jälkeen,että on pettänyt edellisiä kumppaneita. Milloin on minun vuoro? Sitä tulee mietittyä kaiken salaamisen jälkeen,että pystyykö toiseen luottamaan...vaikeaa se on,kun toista rakastaa.

Aikaisemmin mainittiin,kukaan joka toista aidosti rakastaa,kunnioittaa ja välittää,ei petä kumppaniaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe