Olin vähän aikaan sitten yötä poikaystävälläni niin, että menin illalla sinne ilman meikkiä ja aamulla sitten meikkasin iltaa varten. Olin suoraan lähdössä töistä juhliin.
Aamulla miehen vaan ennen lähtöäni totesi, että mikset voi aina näyttää noin kauniilta, vaan eilenkin et ollut panostanut.
Olemme olleet yli kaksi vuotta yhdessä ja silti hänen mielestää olen omituinen, koska otin sen loukkauksena. En ymmärrä minkä takia hän on edes ottanut vaalean naisen jos ei kestä skandinaavisia piirteitä.
Omistan muuten hyvän ihon, korkeat poskipäät, suoran nenän yms. Mutta piirteeni ovat vaaleat. Pitääkö ihanne naisen olla aina tummasilmäinen? Minusta vaaleat naiset ovat ihanan tyttömäisiä ilman meikkiä, mutta mieheni näkee sen huonona asiana.
NAISEN MEIKKAAMINEN
24
2611
Vastaukset
- mikäs olet itse
jos kerran meikkaat satunnaisesti olet itse pinnallinen ja syyllinen miehesi käytökseen.kyllä se on niin että miehes on ihastunut suurella todennäköisyydellä sinuun juuri meikattuna ja laitettuna.esimerkiksi venäläiset naiset meikkaavat myös arkena että miellyttäisivät miehiänsä enemmän.jos miehesi pitää sinua meikattuna miellyttävämmältä niin miksi olet itsekäs ja ajattelet -"jos en kelpaa tällaisena niin saa olla ja blaa blaa blaa".joten miksi suomalaiset naiset (97%)lopettavat heti hyvältä näyttämisen kun saavat jonkun huijattua pauloihinsa.ja tietty papin aamenen jälkeen aletaan mättämään pizzaa ja suklaata oikein urakalla ja lihotaan kuin joulusika.sitten ihmetellään miksi mies vain mököttää sohvalla ja kittaa kaljaa.syy on..katso akka peiliin.et näytä enää siltä mihin miehesi silloin ihastui ja rakastui.
- ...........................
Hmm..En tiedä miten tuo lihoaminen liittyi aiheeseen. Painoindeksini on 18.
Oletko pettynyt nykyiseen vaimoosi vai miksi olet noin kiivastunut? - julia
mutta kun minä laittoin itseäni,arkena ihan vähän meikkiä mutta kuitenkin, hiukset kunnossa ja kauniit vaatteet niin mitäpä ex-mieheni, sanoi että näytän väärälaiselta ja kehotti katsomaan miltä naapurin rouva näyttää.. joo, kyllä minä haluan näyttää tältä, no, mies oli tietty mustis ku näyttin liian hyvältä, 47v samoissa mitoissa kuin nuorenakin...mukava että on miehiä jotka haluaa naisen laittautuvan ja näyttävän hyvältä.. eikä se vie aikaa, reilu puoli tuntia aamuisin..niin, miksi sitä ei voi tehdä läheisilleen ja miehelleen.. minä meikkaan joka päivä. vapaalla, lomalla, aina.. en koe olevani turhamainen, se on osa minua, samalla tavoin kun aamulla pukeudun, katon muutaman kerra peiliin,mutta samalla kun katon peiliin että kaikki on hyvin, kannattaa myös kattoa, että asenne on myös hyvä, sisäinen ja ulkoinen kauneus ja hyvinvointi, vasta sillon on ilo silmälle, myös omalle.
- täysin päinvastainen
hankalaa käsittää tota.
meikkaamaton nainen on eri tavalla kaunis kuin meikattu. ei niitä voi vertailla - suomalaisten idioottimainen
vieraskoreus.
Muitten ihmisten takia kyllä laittaudutaan, pukeudutaan siististi, ja siivotaan kotikin, mutta ne omat rakkaat ja läheiset... Ei kai sitä nyt niitten takia tarvitse vaivautua mitään tekemään? Pitäähän niitten nyt ymmärtää hyväksyä minut, minun retkuni, ja minun sotkuni juuri sellaisena mitä on, ilman, että joudun näkemään laittautumisen, pukeutumisen tai siivoamisen vaivaa, eikös niin? Kylläpä olikin taas törkeä loukkaus poikaystävältä kun toivoi, että hänenkin ilokseen laittautuisin mahdollisimman kauniiksi!
Naisilla tässä maassa on tapana kokea, että oman miehen täytyy ymmärtää kohteliaisuudeksi ja läheisyyden osoitukseksi se, että on 'au naturel' hänen seurassaan, tarkoitti se sitten meikkaamattomuutta, kauhtunutta oloasua, tai peräti vapautunutta piereskelyä ja yleistä siivottomuutta. Aivan kuten miehet yleisesti tuntuvat kuvittelevan, että kun se on vaan tuo oma vaimo tai oma tyttöystävä, niin tokihan sen seurassa voi olla rennosti kaiken päivää reikäisissä pitkissä alkkareissa ja piereskellä piereskelemästä päästyäänkin.
Vaan eiköhän sen tulisi sittenkin olla vähän toisin? Eikö juuri omien rakkaimpien ja omien läheistensä viihtyisyys ja ilahduttaminen tulisi olla peräti etusijalla niihin "muihin" nähden?
T:Suomalainen nainen, joka meikkaa päivittäin omaksi ilokseen, pukeutuu mahdollisimman kauniisti kotona ja arkena, sekä pyrkii pitämään kodin siistinä ja viihtyisänä nimenomaan oman perheen iloksi, ei satunnaisten kävijöiden ihasteltavaksi.- Laittaa vaan
Kyllä omaa miestä on joskus hyvä piristää esim. tosi sähäkällä meikillä ja vaateleikeillä joita ei edes muiden edessä pitäisi. Mutta on todella loukkaavaa, jos omalle miehelle ei kelpaa saunaraikkaana. Blondit on eteerisen ja keijumaisen kauniita myös ilman meikkiä!
- tuolta---------------------...
Laittaa vaan kirjoitti:
Kyllä omaa miestä on joskus hyvä piristää esim. tosi sähäkällä meikillä ja vaateleikeillä joita ei edes muiden edessä pitäisi. Mutta on todella loukkaavaa, jos omalle miehelle ei kelpaa saunaraikkaana. Blondit on eteerisen ja keijumaisen kauniita myös ilman meikkiä!
mieheltä.
Homman juju on siinä, että nainen meikkaa silloin, kun on menossa muualle, ei silloin, kun hänellä on treffit oman mieskaverinsa kanssa.
Hänhän kertoi, että oli edellisenä iltana tavannut mieskaverinsa ilman meikin häivää ja aamulla meikannut, koska oli tulossa firman bileet. Omituista käytöstä! Blondi on blondi! - svetlana
Eipä mieheni noteerannut mitenkään kun ensi kertaa näyttäydyin "au naturel". Ei myöskään kun meikkasin viimesen päälle häntä varten pari vuotta ja ostin seksialusasuja ja koitin miellyttää häntä niin sängyssä kuin keittiössä. Suomalaiset miehet kulkevat laput silmillä sen jälkeen kun nainen on saalistettu. Kaikki on hyvin kun on joku joka kantaa ruoan nenän eteen, hoitaa suihinoton tyydyttävästi, antaa kakkoseen silloin tällöin ja voi ladata isoja peppuja netistä.
- julia
niin, veit sanat suustani! Olen aina, tai ainakin viimeiset viisitoista vuotta ollut tuota mieltä. Laitan arkenakin, töihin mennessä, kauniit vaatteet päälle, laitan itseni, en koskaan lähde meikkaamatta, laittamatta hiuksia... Ai menee aikaa..ei mene Käyn aamulla suihkussa, pesen hiukset, meikkaan, pukeuden ja kuivatan ja "laitan" hiukset, aikaa menee reilu puoli tuntia...Ja miten asiaan suhtautui ex-mieheni, sanoi näytän vääränlaiselta, käyn parturissa liian usein, värjään ja pukeudun vääränlaisiin vaatteisiin..sanoi, kato miltä naapurin rouva näyttää..katoin...en halunnut näyttää samalta...no, mies on entinen, ei pelkästään tästä syystä..mut en olisi saanut näyttää miltään, katos, mieheni oli todella mustasukkainen... lenkillekin kun lähden, laitan huulipunan jne..se on sama kun laittais paidan päälle, osa minua, en ole turhamainen , en ylpeä..haluan vain näyttää hyvältä kun sillon itelläänkin hyvä olo. on totta että useimmiten mies on ihastunut juuri siihen laitettuun naiseen ja sitten kun nainen alkaa viettää aikaa naturellina ja päästää itsensä lihomaan ja repsahtamaan niin sitten itketään kun mies lähti muualle...no , miehetkin päästää ittensä repsahtamaan...kyllä ulkonäöstä huolehtiminen on kohteliaisuutta muita kohtaan ja myös ilo itselleen...väitän että 47 vuotiaana oon paremman näkönen ku moni 35 vuotias.. ei lasten teko ketään lihota tai saa repsahtamaan, kyllä se on oma välinpitämättömyys ja laiskuus joka sen tekee..
- olla oma itsensä
No joo taisi olla vähän kärjistetty juttu. Itse sitä mieltä, että naisen/miehen täytyy kotonaan pystyä olemaan oma itsensä ja kelvata puolisolleen sellaisena kun oikeasti on. En tarkoita, että kenenkään tarvitse hyväksyä piereskelevää puolisoa tms. Mutta kyllä koti on paikka, missä täytyy jokaisen pystyä rentoutumaan ja olla vaikka rennossa oloasussa.
Tulee todella pinnallinen vaikutelma, jos kelpaa puolisolleen vain sillähetkellä kun on viimeisen päälle laitettuna. Korkokenkät jalassa ja tukka nutturalla hoitelemassa lapsia ja pyyhkimässä pölyjä hyllyjen päältä jne. Itse olisin myös loukkaantunut puolisolleni, jos olisi tullut noin sanomaan. Se sisältää piilotetun viestin, et kelpaa minulle tuollaisena kun olet.
Eri tilanteisiin pukeutuminen on eri juttu. Esim. jos juhlat on tiedossa sinne yleensä laittaudutaan lähti sinne sitten yksin tai puolison kanssa. Ei kyse ole siitä, että vain muiden seuraan laittaudutaan vaan se, että eri tilanteisiin kuuluu pukeutua niihin sopivalla tavalla.
Tottakai omat läheiset ovat tärkeitä ja se osoitetaan monesti juuri esim. kodin kunnossa pidolla. Aterian valmistuksella puolisolle jne. Mielestäni on epärealistista ajatella, että arkena jokapäivä vedetään parhaat mahdolliset vaatteet kaapista päälle. - nyt...
olla oma itsensä kirjoitti:
No joo taisi olla vähän kärjistetty juttu. Itse sitä mieltä, että naisen/miehen täytyy kotonaan pystyä olemaan oma itsensä ja kelvata puolisolleen sellaisena kun oikeasti on. En tarkoita, että kenenkään tarvitse hyväksyä piereskelevää puolisoa tms. Mutta kyllä koti on paikka, missä täytyy jokaisen pystyä rentoutumaan ja olla vaikka rennossa oloasussa.
Tulee todella pinnallinen vaikutelma, jos kelpaa puolisolleen vain sillähetkellä kun on viimeisen päälle laitettuna. Korkokenkät jalassa ja tukka nutturalla hoitelemassa lapsia ja pyyhkimässä pölyjä hyllyjen päältä jne. Itse olisin myös loukkaantunut puolisolleni, jos olisi tullut noin sanomaan. Se sisältää piilotetun viestin, et kelpaa minulle tuollaisena kun olet.
Eri tilanteisiin pukeutuminen on eri juttu. Esim. jos juhlat on tiedossa sinne yleensä laittaudutaan lähti sinne sitten yksin tai puolison kanssa. Ei kyse ole siitä, että vain muiden seuraan laittaudutaan vaan se, että eri tilanteisiin kuuluu pukeutua niihin sopivalla tavalla.
Tottakai omat läheiset ovat tärkeitä ja se osoitetaan monesti juuri esim. kodin kunnossa pidolla. Aterian valmistuksella puolisolle jne. Mielestäni on epärealistista ajatella, että arkena jokapäivä vedetään parhaat mahdolliset vaatteet kaapista päälle.tarkkoja ollaan, ei aloittaja kirjoittanut mitään vaatetuksesta kotioloissa, vaan meikkaamisesta..? Oli meikannut aamulla jatkaakseen työpäivän jälkeen suoraan juhliin - ei kai sentään töihin mennyt juhla-asu yllään..? Ainakaan itse en ole nimittäin mennyt, vaikka siistissä "ei-uniformuttomassa" toimistotyössä olenkin, eihän ne bilevaatteet työpaikalle kuulu ja voivat likaantuakin jossain vaiheessa. Juhlavaatteet voi kyllä vaihtaa vaikka työpaikan vessassa...
Eli ei tuosta sitä vaikutelmaa tullut, että mies odottaisi naisensa siivoavan "korkokengät jalassa ja tukka nutturalla". Mutta aloittaja varmaan korjaa, jos tulkitsin täysin väärin.
Ja omana mielipiteenäni: vaikka "kotini on linnani", niin ei se perusehostaminen täälläkään pahasta ole... Itselläni on mukavampi olo vähäsen huolitellumpana, eikä tarvitse "potea" mitään, jos joku vieras soittaa ovikelloa yllättäen.
- svetlana
Minulla on kompleksi hiuksista, koska ne eivät ole pitkät ja vaaleat niinkuin exänikin olisi halunnut.
Itselläni on tummat piirteet, mutta siltikin tunnen itseni värittömäksi ilman meikkiä. - ajatella...
asiaa muuta kuin oman loukatun egosi kannalta?! Onko se nyt ihme, jos miehen silmään ottaa se, että toisten vuoksi pynttäydyt, mutta hänellä ei enää niin väliä?!
Mitä sanoisit, jos miehen tavatessasi hän olisi työvaatteissa ja kaikkea muuta kuin suihkunraikas, koska eihän sinua tarvitse mitenkään huomioida, olettehan olleet yhdessä jo pari vuotta..?
Vaikka itse olen tumma ja suht saman näköinen meikattuna kuin ilman meikkiäkin (päiväsellaista) niin silti vielä 10 yhteisen vuoden jälkeen vähän jotain naamaani sipaisen kotioloissakin. Tekee itsellekin kivan olon, kun ei ukon tarvitse katsoa linnunpelätintä :-)- Eräs lukija
Miksi nainen on luonnollisessa ja siistissä olotilassaan (esim. vaikka suihkun raikkaana) jotenkin kelvoton, "huolittelematon", likainen ja ilmeisesti jopa suorastaan ruma. Ja jotta naisesta saa siedettävänm, oikeanlaisen, muita ihmisiä kunnioittavan (koska nainen luonnollisena ilmeisesti pelkällä olemuksellaan loukkaa toisia?) häntä täytyy muokata aina "vähintäänkin arkimeikistä" jopa plastiikkakirurgiaan.
Edellinen kirjoittaja vertasi meikittömän naisen tilannetta työvaatteissa kulkevaan epähygieeniseen mieheen. Miehelle suihkunraikas olemus kivojen normivaatteiden kera on "puolison huomioimista" siinä missä nainen on vastaavassa tilassa lähes saastainen tai vähintäänkin huolittelematon, ja jotta hän "huomioisi puolisoaan" täytyy naamaan laittaa kerros sotamaalia ja päälle vähintään bilekuteet.
Kirjoitukseni on ehkä hieman kärjistetty monin osin, mutta olenko ainoa joka on huomannut tämän? Itse kuljen päivittäin lähes meikittä niin kotona kuin ulkonakin, enkä koe olevani "huolittelematon" tai muita kohtaan "epäkunnioittava". Jos jokin on epäkunnioittavaa, se on sanoa puolisolle että tämä ei kelpaa sellaisena kuin on. Sellainen saa ihmettelemään, miksi nämä ihmiset edes ovat yhdessä? - samaa mieltä
Eräs lukija kirjoitti:
Miksi nainen on luonnollisessa ja siistissä olotilassaan (esim. vaikka suihkun raikkaana) jotenkin kelvoton, "huolittelematon", likainen ja ilmeisesti jopa suorastaan ruma. Ja jotta naisesta saa siedettävänm, oikeanlaisen, muita ihmisiä kunnioittavan (koska nainen luonnollisena ilmeisesti pelkällä olemuksellaan loukkaa toisia?) häntä täytyy muokata aina "vähintäänkin arkimeikistä" jopa plastiikkakirurgiaan.
Edellinen kirjoittaja vertasi meikittömän naisen tilannetta työvaatteissa kulkevaan epähygieeniseen mieheen. Miehelle suihkunraikas olemus kivojen normivaatteiden kera on "puolison huomioimista" siinä missä nainen on vastaavassa tilassa lähes saastainen tai vähintäänkin huolittelematon, ja jotta hän "huomioisi puolisoaan" täytyy naamaan laittaa kerros sotamaalia ja päälle vähintään bilekuteet.
Kirjoitukseni on ehkä hieman kärjistetty monin osin, mutta olenko ainoa joka on huomannut tämän? Itse kuljen päivittäin lähes meikittä niin kotona kuin ulkonakin, enkä koe olevani "huolittelematon" tai muita kohtaan "epäkunnioittava". Jos jokin on epäkunnioittavaa, se on sanoa puolisolle että tämä ei kelpaa sellaisena kuin on. Sellainen saa ihmettelemään, miksi nämä ihmiset edes ovat yhdessä?Todellakin, eikö riitä että nainen on samalla tavalla siisti kuin mieskin? Minulle meikit on vain juhlatilaisuuksia varten kuten juhlavaatteetkin. Kotona olemme molemmat arkivaatteissa ja puhtaaksi pestyinä, sillä erolla että minä föönaan tukkani ja mies ei.
En minä ole ilman meikkiä mikään harakanpelätin enkä homssantuutti, vaan tavallinen siisti nainen. Huomioin puolisoani ihan muilla tavoilla kuin itseäni laittamalla, ja myös tiedän että kelpaan hänelle ihan vaan itsenäni. Myös mies kelpaa minulle sellaisenaan, ja jopa huonoissa vaatteissakin. - ei...
Eräs lukija kirjoitti:
Kirjoitukseni on ehkä hieman kärjistetty monin osin, mutta olenko ainoa joka on huomannut tämän? Itse kuljen päivittäin lähes meikittä niin kotona kuin ulkonakin, enkä koe olevani "huolittelematon" tai muita kohtaan "epäkunnioittava". Jos jokin on epäkunnioittavaa, se on sanoa puolisolle että tämä ei kelpaa sellaisena kuin on. Sellainen saa ihmettelemään, miksi nämä ihmiset edes ovat yhdessä?voi todeta kuin että kukin tyylillään.
Tekeekö se sinusta paremman ihmisen, ettet "naamioi" itseäsi meikeillä ym..? Hienoa, että uskallat siis olla oma itsesi.
Niin minäkin tunnen olevani ; huonosta ihosta johtuen olen melkein aina jonkin verran meikannut, ja kevyt meikki arkenakin on osa persoonaani. Ehkä olen sitten kovin pinnallinen, mutta meikkaaminen on minulle osa itsestäni huolehtimista ja samalla toisten huomioon ottamista. En epäile, ettenkö "kelpaisi" ilmankin.
Useamman kaverin mies on seurassa kevyesti naljaillut siitä, että kyllä seurusteluaikana tyttikset olivat hyvinkin puleerattuja, mutta kun samaan osoitteeseen muuttivat, tuntuivat meikit ja jopa hiusharjakin jääneen jonnekin matkalle... Joten eipä tämä aloittajan mies ole mikään poikkeustapaus kommentteineen.
Totta kai ihmisen pitää kelvata sellaisena kuin on - mutta miksi ei sitten voi huomioida myös rakastetun toivomuksia? - ....................
samaa mieltä kirjoitti:
Todellakin, eikö riitä että nainen on samalla tavalla siisti kuin mieskin? Minulle meikit on vain juhlatilaisuuksia varten kuten juhlavaatteetkin. Kotona olemme molemmat arkivaatteissa ja puhtaaksi pestyinä, sillä erolla että minä föönaan tukkani ja mies ei.
En minä ole ilman meikkiä mikään harakanpelätin enkä homssantuutti, vaan tavallinen siisti nainen. Huomioin puolisoani ihan muilla tavoilla kuin itseäni laittamalla, ja myös tiedän että kelpaan hänelle ihan vaan itsenäni. Myös mies kelpaa minulle sellaisenaan, ja jopa huonoissa vaatteissakin.Sehän tässä se pointti on, et miksi tämä alkuperäinen kirjoittaja meikkaa muuten, mutta ei silloin kun treffaa miestään.
Eri asia olisi, jos hän olisi kirjoittanut, ettei hän käytä koskaan meikkiä ja hänen mieskaverinsa huomauttelisi tästä asiasta.
- ..............................
Turhaan itket, itsehän olet seurasi valinnut.
- ..............................
Olin tullut suoraan salilta ja suihkun kautta, joten tuntui typerältä laittaa meikkiä enää niin myöhään illalla.
Olen muuten huoliteltu nainen, mutta tuntuu kurjalta ettei voisi edes joskus olla ilman meikkiä. Ilmeisesti Suomessakin alkaa samanlainen kulttuuri kuin Virossa. Sairasvuoteeltakin noustaan meikkaamaan.
Mutta totta. Olen seurani valinnut itse ja naisten liiallinen ulkonäköjen tarkastelu mieheltäni on eräs huono puoli. "On olemassa rumia ja kauniita naisia" on yleinen ajatusmaailma mieheltäni.- neitonennn
Tuntuu vaikealta ymmärtää tollasta ajatusmaailmaa. En itse normaalistikaan meikkaa paljon; meikkivoide ripsari, poskipunaa hiukan ja joskus rajausta vähän. Tosin olen niin vaalea, että näytän tosi typerältä runsaassa/tummassa meikissä. Kyse on mun mielestä myös tottumisesta. Mulle ennemmin huomautetaan, jos oon meikannu tavallista enemmän.
- Fiksu mies
Tollasia suuri osa miehistä on, täysiä idiootteja. Ottavat naisen joka on tekokaunis, eli meikattuna kaunis. Minä taas olen kiinnostunut vain oikeasti kauniista naisista. Valitettavasti sellaisen erottaminen massasta on joskus helvetin vaikeaa, koska aidostikin kauniit naiset käyttävät yleensä ainakin hieman meikkiä, jolloin heitä on vaikea erottaa tekokauniista naisista.
- __tarkkailija__
"Tollasia suuri osa miehistä on, täysiä idiootteja. Ottavat naisen joka on tekokaunis, eli meikattuna kaunis. Minä taas olen kiinnostunut vain oikeasti kauniista naisista. Valitettavasti sellaisen erottaminen massasta on joskus helvetin vaikeaa, koska aidostikin kauniit naiset käyttävät yleensä ainakin hieman meikkiä, jolloin heitä on vaikea erottaa tekokauniista naisista."
Sori vaan, mutta en voi ymmärtää, mikä siinä aidon kauneuden erottamisessa on niin vaikeaa? Kyllä kasvonpiirteiden muodon näkee pakkelikerroksen altakin.
Meikillä voi tietysti parannella ihoa, mutta ei niin paljon, etteivätkö esim. akne tai rypyt näkyisi läheltä katsottuna. Läheltä katsottuna myös huomaa, onko silmät piirretty kajaalin avulla selvästi todellista isommiksi.
Olen itse naispuolinen, enkä ole huomannut, että kukaan mielestäni kaunis nainen olisikin paljastunut rumaksi tai mitättömäksi. Tietysti voimakkaan värinen meikki voi tehdä kasvot näyttävämmän näköisiksi, mutta näyttävä ei olekaan sama asia kuin kaunis. Kaunispiirteinen on kaunis myös ilman tummia ripsiä ja kirkkaanpunaisia huulia.
- tosielämästä
Eräs ystäväni nousee joka päivä ennen miestään meikkaamaan ennen kuin mies näkee hänet. Hän ei voi käydä kaupassa eikä näyttäytyä muutenkaan ilman meikkiä. Tätäkö te miehet haluatte?
Onko tuommonen suhde luonnollinen ja vapautunut? Jos nainen joutuu koko ajan jännittämään ettei "totuus" paljastuisi, mahtaa olla elämä melkoista piinaa tai ainakin rasittavaa. Rakkaansa seurassa pitäisi voida tuntea itsensä hyväksytyksi ilman ylimääräistä yrittämistä ja laittautumista.
Itse tykkään meikata piristyäkseni, mutta arkioloissa en sellaista piristystä kaipaa, yhtä hyvin lähden kaupungille ja kauppaan ilman meikkiä, vaikka olen vaalea ja väritön. Mitäs sitten, jos tututkin toteavat että juuri nyt mulla ei ole meikkiä, kyllä ne muutenkin tietää että vaalea on luonnostaan haalea. - rasittavia
Nainen joka käyttää aikaa itsensä tälläämiseen, on rasittava. Jos aina ennen lähtöä joutuu odottelemaan naisen valmisteluja, tai koskaan ei voi lähteä spontaanisti ja yhtäkkiä siksi että ensin pitää laittautua, se ärsyttää ja paljon. Extempore elämä, että mennään ja lähdetään tuosta noin vaan, ja aamulla noustaan suoraan aamukahville ja menoksi, on rentoa. Arkielämässä ulkonäköä ei tarvitse edes ajatella.
Eri asia on juhlat, ja silloinhan mieskin laittautuu parhaimpiinsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944