AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ

muoti ja ROCK

Ku maailman yhteiskunta välttää rokkarit ku ruttoa, lehdet ovat aina todella vaivautuneita jos joutuu kirjoittaa rokkareista, ja kaikki ovat aina valmis dissaa mejän tyyli..
Niiten mielestä meillä ei ole tyylitajua ja ollaa järkyttäviä ihmisiä. Näin on ku on kaunis ja iloinen rokkari :(...

Lissupoppari laittaa nahkakuteet ja panee kaikki maailman miehet ja se on täydellinen. Aito kaunis ja taitava rokkarilla on nahkakuteet ja sillä on hieno mies ja hänet dissataan päästä varpaisiin yritetään pilata hänen mainensa niin paljon ku voi.
Olen aivan shokissa!!
Koulussa samaa juttu opettajat ovat aina todella vaivautuneita ku ne puhuu jonkun rock/hevarin kanssa.

http://lossip.com/categories/celebrities/kat-von-d/

Ihmiset eivät MILLÄÄN tajuu että se on glamrock/rock/punk/heavy tyyli, ne luule vain että ollaan hassuja ihmisiä, hauskaa ku sitten räppäreillä ei sanota mitään onhan niilläki omaa elämäntyyli ja tyyli.

Kat Von D on taitelija ja hän uskaltaa olla omaa ittensä, hän osaa meikata, ja sil on upee poikaystävä Nikki Sixx.

Ihan oikeesti tarvin teidän apua, haluan tietää mitä teillä on 80 luvua vastaan ja miksi rokkarit ovat nii kauheita ihmisiä??

Muuten vaa heti ku nyt muotiin tuli rocktyyliä eli kiiltävät mustat leggingsit ja nahkatakit ootte heti valmiit ostaa niitä.

Nykyään ei enää tiedetä kuka on rokkari ja kuka on muotiorja lissu.

11

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen punkkari

No kuule, "lehdet" ja opettajat eivät vaivaudu teistä sen enempää kuin muitakaan tyylejä suosivista ihmisistä. Maailman sivu on ollut ryhmiä, jotka poikkeavat ulkonäöltään muista, ja aina niille joku löytyy hihittelemään, mutta ei siinä suuremmasta vainosta ole kysymys.

Noinhan se on. Mutta mikäs ero on sinulla, joka rokkailet joka päivä vuosikausia, ja lissulla, joka katsoo lehdestä, mitä panee päällensä tänään. Muotiahan te kumpikin seuraatte - sinä vain pienemmän ryhmän muotia ja lissu sitten isomman porukan, mutta lyhytjännitteisemmin.

Ei se pukeutumistyyli muuten ole niin hassu asia kuin kuvittelet. Hassua siinä on se, kuinka tosissanne te sen kanssa olette. Usko vanhaa punkkaria, jonka pystytukka elää edelleen, mutta vain muistoissa. ;)

• .......

Toinen kysymys kuka teitä pakottaa aina ostaa uusinta uutta?

siis aamulla ku meen bussiin kaikilla on samalainen musta villa takki ja huivi...

mä nauran ei voi muuta sanoa...

Mä en seuraa muoti, rokkari ei seuraa muotia
        Rokkari ihailee kaikki legendat ja kuuntelee heitä SEN jälkeen pukeudutaan niinkuin he tekivät silloin 70 80 luvulla

Aito rokkari vastustaa melkein kaikkee uutta

Lissu...sehä va seuraa muotia..laittaa nahkatakki ja PVC leggingsit tai leopardi leggingsit päälle tietämättä sitä kuka Mötley Crue ja Faster Pussycat oli.

Miks he haluavat olla samanäköisiä kuin me jos kerran ne vihaa rockia yli kaiken?

• lipstickrock

Koulussa esim.

luokassa oli iso projecti, kappas vain opettaja valitsi täsmälleen vain luokan lissuja!! vaikka ne on lintsannu koko syksyn! :o

minä ja pari muita rokkareita ollaan ollu ahkeria, opet eivät halunneet meitä.

Vain koska on rokkari ni joutuu elää kuin pummi? koska kukaan ei halu heitä työpaikkoihin?

• mindyyyy

Okey mä kunnioitan kaikki vanhat punkkarit ja glamarit todella paljon...
        mutta pitäkää siitä tyylistä kiinni, ei ne voi pakottaa teitä muuttumaan niin että sovitte yhteikuntaan....todella väärin

mä uskallan laittaa farkut täynnä reikiä tai nahkahousut, hymyilen vaa pirumaisesti lissuille jotka kattoo oudosti.

tai jos komee glamrock/punk äijä laittaa punaiset pillit ni miks kaikki haukkuu heitä homoiksi???

ku fruttari laittaa kukaan ei sano niille mitään

olen helvetin kyllästynyt siihen ku jotain hiton räppäreitä sanoo poikaystävälle jotain sen tyylistä!!

• da ya mo jo

Niin jos kerran oot "aito" rockari, miks sä välität tälläsestä? :o Vois sanoo, et jos piittaat näin paljon vaate ja ulkonäkö puolesta, oot vaan muotirockari.

Rockissa on se musa ja asenne nimenomaa tärkeimpiä, eikä se miltä sä näytät. Mäkin olen rockari, mut en piittaa siitä, et näytänkö mä rokkarilta. Yleensä mä näytän vaa ihan "tavalliselta" ihmiseltä, mutta en piittaa siitä, koska mulla on se rock asenne ja musa tärkeintä! ja kuule, monet muutki rockarit on tällaisia.

• jajjajaaa

ai mä en oo aito rokkaria?

mä joka lintsaa koulusta siks että saan jäädä kotiin kuuntelemaan Whitesnakea ja Mötley Crueta ja muita bändejä?

Rock N Roll kultturi ja kasaria ovat niin lähellä sydäntä, etten siedä sitä että lissulla on samanlaiset housut ku poikaystävälläni.

miks ihmeessä ihmisten pitäis olla samannäköisiä kuin Nikki Sixx tai Sebastian Bachia tai RATTIn tyyppejä?

emmä tiiä mut jo mä huomenna pukeudun räppäriksi ja kuuntelen täysillä Faster Pussycattia, ni kyl mä luulen et joku hoppari loukkantuis että käytän sen tyyliä väärin.

muuten vain jos on 80 luvun glamrokkari joka pukeutuu huiveihin ja glitterhousuihin/nahkahousuihin, ni ei oo kiva nähdä lissun jolla on samanlaiset vaatteet mutta kuuntelee rihanna

• jaa viieellläää

Musiikki tulee tietenki ennen.

mul kesti 4 vuotta ennen ku aloin pukeutua rokkariksi. mut joo mulla on ihan sama mitäå ihmiset laittavat päälle.

olen sen verran kapinnallinen ja anarkisti että en siedä sitä että muotiorjat ja lissut pukeutuvat rokkareiksi ja sitten ne viel leikkii.

Rock on kuin uskonto monille, joten sitä ei loukata.

• cccccccccccccccccccc

Kasaria ja 70 luvun rock koht kuolee ellei ihmiset pitävät siitä kiinni, ja te hyväksytte sen että joku fashion designer tekee niistä pilan..

kaupoissakin on esim. Iron Maidenin logo mut ne on muokannut sitä ja Eddien..

todella reilua!!

• tavissss
        cccccccccccccccccccc kirjoitti:

Kasaria ja 70 luvun rock koht kuolee ellei ihmiset pitävät siitä kiinni, ja te hyväksytte sen että joku fashion designer tekee niistä pilan..

kaupoissakin on esim. Iron Maidenin logo mut ne on muokannut sitä ja Eddien..

todella reilua!!

Kuulkaa voin sanoa et kyl niille lissuilleki nauretaa. Huvittavaa toi teiän skitsoilu, "aitoja rokkareita". Mitä sitte jos tykkää rocktyylistä ja kuuntelee vaikka negativea eikä mitää mötleytä. Miks vaa teillä ois oikeus pukeutua rocktyylisesti? Ja ku te itkette miten kaikki on teitä vastaa ni kannattais ehkä kattoo ensin peilii. Noista teiän kirjotuksista paistaa sellanen mä oikeessa muut väärässä asenne että huh huh! Ei ihme jos porukka katto kieroo.

• asdsddd
        tavissss kirjoitti:

Kuulkaa voin sanoa et kyl niille lissuilleki nauretaa. Huvittavaa toi teiän skitsoilu, "aitoja rokkareita". Mitä sitte jos tykkää rocktyylistä ja kuuntelee vaikka negativea eikä mitää mötleytä. Miks vaa teillä ois oikeus pukeutua rocktyylisesti? Ja ku te itkette miten kaikki on teitä vastaa ni kannattais ehkä kattoo ensin peilii. Noista teiän kirjotuksista paistaa sellanen mä oikeessa muut väärässä asenne että huh huh! Ei ihme jos porukka katto kieroo.

"ai mä en oo aito rokkaria?

mä joka lintsaa koulusta siks että saan jäädä kotiin kuuntelemaan Whitesnakea ja Mötley Crueta ja muita bändejä?"

Nyt kyllä repes perse
        Meikäki o rokkari ku lintsaan koulusta

• Teme 72
        asdsddd kirjoitti:

"ai mä en oo aito rokkaria?

mä joka lintsaa koulusta siks että saan jäädä kotiin kuuntelemaan Whitesnakea ja Mötley Crueta ja muita bändejä?"

Nyt kyllä repes perse
        Meikäki o rokkari ku lintsaan koulusta

Mä olen elämyt ton 80-luvun ja kuunnellut kaikki kunnon silloiset "heavy-rock" legendat! Nyt vanha starba teidän vinkkelistä, pienen pojan isä ja Metallica soi häävalssina!

Pukeudun silti tilanteen mukaan ja sen vaatimalla tavalla, käytökseni on mun, eikä lainattu keltään idolilta! Mielipiteet on omiani, mut ei niitä tarvi angstipäissään täällä itkeä tihuttaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5876
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2770
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      744
    Aihe