Vaimoko syyllinen?

Kissaleijona

Kun mies on jäänyt kiinni pettämisestä usean vuoden ajalta niin miksi mies syyttelee vaimoaan riidan aloittajaksi jos asiasta mainitsee? En ymmärrä miesten ajatustenkulkua mitenkään tässä asiassa.
Miksi mies ei muuta pois kotoaan paremman elämän toivossa vaan asuu kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kyllä pokkaa riittää. Olen sanomut, että lähde vaan , että itse saan helpotuksen tähän. En pidättele mitenkään, vaan toivon miehen lähtevän omatoimisesti.

9

1040

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse pois

kaikkien kannalta helpoin ratkaisu...

• vaimo mäelle

ja ukko tuo uuden naikkosen valmiiseen kotiin? Sekö sinun mielestä on oikein, taidat olla itse sellainen kakkonen joka toivoo, että miehen vaimo lähtee ja jättää sinulle kaiken.

ap. sanon, että laita avioerohakemus vireille ja hae oikeudesta päätös yhteiselämän lopettamisesta, oikeudessa katsotaan, että kumpiko tarvii asuntoa eniten ja se joka katsotaan lähteväksi, niin poliisit tulee ja nostaa pellolle.

Jos sinua syyttää siitä, että itse on pettänyt, niin kiertää vastuuta omista tekemisistään ja helpointa on työntää se syyttömän niskaan. Kysy seuraavalla kerralla kun alkaa sulle mouruta, että olitko sinä valitsemassa kakkosen hänelle ja laittamassa sen mulkun sinne kakkosen pilluun? Jos vastaa että et ollut, niin tuumi siihen, että kyllä sinä ja kakkonen olette yskin syylisiä kaikkeen tähän paskaan ja käske peilin eteen.

Jos vastaa, että olit, niin käske hankkia silmälasit ja mennä psykologille vaivaavan sekä alkavan mielisairauden vuoksi.

• tapahtuneesta on?

Ettei vaan jo useampi vuosi ja aina vaan asia kaivetaan esille... joka lomalla, aina kun rva ottaa alkoa...ym.
      Itse olen se "pettäjä" joka on kuluneen 3,5 vuoden aikana yrittänyt ymmärtää, tiennyt että vika tähän kaikkeen on minun ja luottoa ei rakeneta hetkessä takaisin,mutta...
      Eikö rakas rouvani ymmärrä, että en minäkään jaksa loputtomiin.... en vaikka hän rakas onkin.

• Leijonakissa

Ei se yhteydenpito ole loppunut, sitä on joka päivä. Tätä on jatkunut 2,5v. Että silleen.

• Akkojen porua

kylläpä sitä nyt ollaan katkeria rouvalle hänen käytöksestään. Ei tullut silloin kiimatippa kullinpäässä mieleen mitä siinä vaakakipossa on, ei ollut oma rakas rouva ilmeisesti lähimpänä mielessä kun vierasta pesää tongit. Se vaan on sillain että kaikki eivät anteeksiantoon kykene, se sinunkin olisi pitänyt aikoinasi miettiä. Jos puuduttaa, mikä estää lähtemästä? Sait haluamasi, vanha totuus lienee ettei salapanon kasseissa tuntuva vaikutus kanna eläkeikään asti.

• Suolaa

Kuule ei se äijä vapaaehtoisesti mihikään lähde valmiista ruokapöydästä. Täytyyhän sillä olla paikka mihin tulla jos kakkonen tai kolmonen tai nelonen sattuisikin laittaan jalat ristiin just kun pussit ovat täyttyneet. Ainaskin lakkaat välittömästi jakamasta sen kanssa samaa vuodetta. Tautiriskisikin pienenee siinä samalla.Muista että et tee enää mitään tuollaisen niviäisen hyväksi: ei ruokaa, ei pyykkäystä, ei siivousta, ei seksiä vain halveksuntaa. Hän on tiensä valinnut ja sinä et selvästikään ole sen tien varrella.

• Nimetön

luin juttusi kuukauden jälkeen ja yhä edelleen tuntuu siltä että olen oikealla tiellä. Kylmäkiskoisuus , mies osti eilen tulppaaneita ja kas viestiä tuli puhelimeensa, pientä kyselyä, tulppaanit lensi roskiin. Eikä tunnu pahalta edes. Hyvää kevään jatkoa sinulle.

• ...

niin kauan kuin palvelu pelaa. Lopeta KAIKKI palvelu ja tietty seksi, niin kyllä se siitä tajuaa lähteä.

• yksivaan

Sait hyviä neuvoja. Jankkaa päähäsi ajatus, että olet menettänyt hänet. Sinulla ei ole siis mitään velvollisuuksia hänen suhteensa. Joten kuten muutkin sanoivat; älä nuku samassa sängyssä, älä kokkaa hänelle, älä pyykkää, älä osta hänelle mitään tavaroita (kuten hänen dödöään tai suihkusaippuaa), älä muistuta häntä hänen menoistaa tai teidän yhteisistä, joita ei enää pitäisi olla. Mene sukulaisille ja ystäville yksin ja kerro, mitä hän on tehnyt ja tahdot hänen lähtevän. Jos laitat kortteja joilleki, laita alle vain oma nimesi. Näytä siis kaikin keinoin, että palvelu ei enää pelaa. Jos ei auta, tee kuten toiset neuvoi - poliisien avulla ukko pihalle. Älä sinä vaan luovu kodistasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe