Tammikuussa -3,6 kg

Yksinäinen susi

Olen laihdutellut yksikseni tammikuun ajan n. 1200-1400 kcal dieetillä. -3,6 kg on lähtenyt. Ihan tavallista ruokaa olen syönyt. Soppaa ja salaattia enimmäkseen, leipää kohtuullisesti. Myös muuta kuin ruisleipää, sillä en ole huomannut mitään vaikutusta leivän värillä olevan laihtumiseen.

Pullaa, karkkia ja siideriäkin mahtuu vähän tähän dieettiin. Sosiaalinen elämä vaatii välillä, ja sitten taas jaksaa ....

Liikuntaa en silti nyt ainakaan vielä ole jaksanut lisätä.

Nainen, 49 vuotta ja tavoitteena -20 kg juhannukseen mennessä. Silloin on 50-v. päivä ja haluan näyttää hyvältä.

5

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskus hoikka

itselläni myös tavoitteena -20kg juhannukseen mennessä..ystävän häät silloin ja tahtoisin epätoivoisesti mahtua erääseen leninkiini joka mahtui minulle viimeksi 7vuotta sitten. ikää minulla tosin 23v mutta kolmen lapsen jälkeen kilot tulleet. sinä oletkin saanut hyvin pois noinkin nopeasti, itse en ole onnistunut. "masennun" helposti ja silloin syön kaikkea, siis KAIKKEA! siitä tavasta yritän päästä eroon, jos saisi nyt edes alle 80kg niin motivaatiokin ihan toinen ja viitsii lähteä vaikka uimaan :)

• kisuliini

20 kg tavoita juhannukseen mennessä on tosi kova, muttei mahdoton. Olet vielä niin nuori, että sinulla lähtee paljon helpommin kilot kuin vanhempana. Mutta: 7 vuotta sitten olet ollut vielä keskenkasvuinen tyttönen, ja kolme lastakin sen jälkeen - vartalon mallisi on varmasti muuttunut niin, että varaudu vain juhlistamaan ystäväsi juhlaa uudella puvulla!

• näyttää!

Just noin, onneksi olkoon! Tavallista elämää osataan jo elää, hiukan nipistetään niin kyllä lähtee! Itsellänikin (olen jo yli 50 v.) lähti "samoilla eväillä" muutama kilo. Loppurutistus oli tiukempaa aikaa. Liikuntaa aloin harrastaa vasta keventyneenä. Iloa elämääsi!!!

• Matami Mimmi

Mä en millään pääse alkuun, mutta helpottaa lukea, että meitä paksuja kilojen kanssa taistelevia on muitakin.

20 kg jussiin mennessä olisi HUIPPUSAAVUTUS! Onko se tahdilla 1kg/viikko? Ei siis mikään mahdoton kuitenkaan.

Tsempataan toisiamme :-)

• dietin aloittanut

Olen sinua muutaman vuoden vanhempi. Tammikuussa lähti noin 3 kiloa. Tarkoitus on pudottaa vielä -15 kiloa noin 2-3 kilon kuukausivauhdilla. Laskin, että tavoitteessa olen vasta syksyllä. Laskin juuri kaloreita ja minulla pyörivät jossain 2000 kieppeillä. Laihtuakseni kalorien pitäisi olla jossain 1700:ssa. Olen lisännyt liikuntaa (tällä viikolla hiihtoa, uintia ja kuntosali) , ja sillä paikannut tilannetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe