Toiseksi naiseksi?

Tuulia86 (nimim.)

En tiedä onko tämä hyvä paikka avautua tästä, mutta: olen ihastumassa varattuun mieheen, tunne on molemminpuolinen, olemme käyneet kerran ulkona (mies pyysi).

Tiedän että jos nyt itse olen aloitteellinen niin en voi syyttää kaikesta miestä, kun kaikki alkaa mennä päin helvettiä. Itse en ole koskaan edes kunnolla seurustellut, ja juu, tiedän kyllä miltä tämä vaikuttaa. Minulla on kuitenkin aika pieni tuttavapiiri ja kyseinen mies on kyllä sieltä luotettavimmasta päästä. Hänen tyttöystäväänsä en tunne.

Pitäsikö minun ryhtyä tähän juttuun kunnolla vai ei? Pelkään vähän myös totaalista maineen menettämistä jos tulee "kaikkien" tietoon tää juttu. Olen siis 22v. ja mies on 27v.

45

2802

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kisu_@2

..ovat sitä mieltä, että minä en ole oikeutettu kommentoimaan MUTTA kommentoin silti.

Eli jos mitään ei ole vielä tapahtunut, niin en suosittele lähtemään leikkiin mukaan. Minä olen ajautunnut tähän tilanteeseen, enkä haluaisi että tunteideni kohde on varattu jos voisin itse valita. Niin kauan kuin teiltä puuttuu se fyysinen kontakti ja syvyys tuosta suhteesta, niin vahinkoa ei vielä ole tapahtunut.

Meillä koko juttu karkasi täysin kummankin hallinnasta fyysisen läheisyyden myötä. Ja kun rakastuu, niin menee kyllä rytmit sekaisin. Onhan tämä ihana tunne ja sen toisen lähellä on hyvä olla ja vielä tulee niitä hetkiä, että toistemme sylissä olemme. Siitä huolimatta kai kävelisin pois, jos se olisi mahdollista.

Ristiriitainen tilanne monella tasolla... Mietin sitä, jos piirit ovat pienet, niin saatat joutua melkoisen kritiikin kohteeksi. Se vaara tuossa on. Ihmiset eivät tule tarjoamaan hyväksyntäänsä, se on aika varma asia. Haluatko, että teidät molemmat leimataan? Ja on melko todennäköistä, että joudut miehen tyttöystävän kanssa kasvotusten jos paikkakunta on pieni. Minultakin on kysytty täällä, miten perustelisin miehen kumppanille tunteeni ja tämän väärän tekomme... Ei ole hyviä perusteita, ei mitään mikä lievittäisi toisen tuskaa. Itseään saa syyttää heikkoudesta, kun ei sanonut ei.

Syyllisyys seuraa, vaikka toisaalta minun tapauksessani olen onnellinen siitä, että joku näytti minulle elämän kauneutta.

Kukaan ei silti pysty puolestasi päättämään. Sinä voit kuitenkin tehdä sen ratkaisun, ettet aloita sitä fyysistä suhdetta. Minulla on edessäni tämän oman juttuni päättäminen (on alkanut tuntua ainoalta järkevältä vaihtoehdolta).

Voimia silti. Ei ole helppoa painia näiden asioiden kanssa...

• täältä ja

heti neuvomasta muita kun itse jaat persettä varatulle miehelle. Saatanan tekopyhä kisu paska.

• ...

ihmiseltä joka on jo kokenut mitä seuraa siitä että lähtee suhteeseen varatun kanssa. Siitä ei tule seuraamaan mitään hyvää, vaan ne ainoatkin hyvät hetket tulevat ryvettymään sillä hetkellä kun suhteenne paljastuu ja on aika maksaa valintojensa seurauksista.

Viisaampaa tosiaan olisi kun et antaisi tilanteen mennä pidemmälle vaan lopettaisit tai ilmoittaisit miehelle että hänen pitää valita jompi kumpi. Näin voit säilyttää itsekunnioituksesi ja ylpeytesi myös myöhemmin.

• kisu_@2
        täältä ja kirjoitti:

heti neuvomasta muita kun itse jaat persettä varatulle miehelle. Saatanan tekopyhä kisu paska.

Tämä on TAAS tätä.

En voi ymmärtää mikä siellä pääkopassa on vikana, kun kielenkäyttö on mitä on. Ja noilla kommenteilla kukaan ei saa minua täältä poistumaan. Esittäisin kysymyksen sinulle: Mikä oikeuttaa sinut haukkumaan toisia noin? Mikä tekee sinusta ylempiarvoisen? Oletko niin täydellinen, ettet ole koskaan tehnyt mitään virheitä/ satuttanut ketään/ ollut heikko joidenkin tunteiden edessä jne.?

Joku pultti on tainnut matkanvarrella pudota sinultakin, minulla syy vain on rakastuminen... Mikä on sinun syysi?

Itsehillinnällä et kyllä ole sinäkään varustettu...

• ei ole
        kisu_@2 kirjoitti:

Tämä on TAAS tätä.

En voi ymmärtää mikä siellä pääkopassa on vikana, kun kielenkäyttö on mitä on. Ja noilla kommenteilla kukaan ei saa minua täältä poistumaan. Esittäisin kysymyksen sinulle: Mikä oikeuttaa sinut haukkumaan toisia noin? Mikä tekee sinusta ylempiarvoisen? Oletko niin täydellinen, ettet ole koskaan tehnyt mitään virheitä/ satuttanut ketään/ ollut heikko joidenkin tunteiden edessä jne.?

Joku pultti on tainnut matkanvarrella pudota sinultakin, minulla syy vain on rakastuminen... Mikä on sinun syysi?

Itsehillinnällä et kyllä ole sinäkään varustettu...

ylempiarvoinen se on selvää. Petturimiehen kanssa yhdessä ja jakaa täällä neuvoja. suurimpia teeskentelijöitä mitä voi olla. Ihan sama kuin varas neuvoisi toista varasta että älä varasta.

• kisu_@2
        ei ole kirjoitti:

ylempiarvoinen se on selvää. Petturimiehen kanssa yhdessä ja jakaa täällä neuvoja. suurimpia teeskentelijöitä mitä voi olla. Ihan sama kuin varas neuvoisi toista varasta että älä varasta.

Aika suppea on tuo sinun näkökulmasi.

Minä olen täältä lukenut toisten samankokeneiden tarinoita ja muutenkin kommentteja suuntaan jos toiseen. Ja ajatustyötä teen koko ajan.

Minulle on ollut hyötyä toisten kokemuksista, joten jätän sinun kommenttisi täysin omaan arvoonsa. Ilkeitä ihmisiä on maailma täysi ja sinä mitä ilmeisemmin kuulut heihin. Ja olet varmaan yksi niistä täydellisistä, jotka eivät koskaan elämässään ole virhettä tehneet - ne ovat vain muut, jotka niin "huonoja" ovat...

Minä annoin näkökulmani siitä, mitä seuraa jos tähän leikkiin ryhtyy. Näkeehän sen täälläkin ihmisten reaktioista ettei mitään hyvää ainakaan. Eli kokemuksen kautta, jos siitä mitään hyötyä on. Uskon, että kannatte noilla ilkeillä kommenteilla hyvin kortenne kekoon myös, koska nämä kirjoitukset ovat niin... hmm... havainnollistavia?

• judy*
        ... kirjoitti:

ihmiseltä joka on jo kokenut mitä seuraa siitä että lähtee suhteeseen varatun kanssa. Siitä ei tule seuraamaan mitään hyvää, vaan ne ainoatkin hyvät hetket tulevat ryvettymään sillä hetkellä kun suhteenne paljastuu ja on aika maksaa valintojensa seurauksista.

Viisaampaa tosiaan olisi kun et antaisi tilanteen mennä pidemmälle vaan lopettaisit tai ilmoittaisit miehelle että hänen pitää valita jompi kumpi. Näin voit säilyttää itsekunnioituksesi ja ylpeytesi myös myöhemmin.

Entinen liittoni oli muuttunut ystävyyssuhteeksi - vai olisiko sekin liian tunteellinen sana - ehkä kämppissuhde on kuvaavampi. Tätä minun oli ihan sikavaikea myöntää: Parisuhde oli vuosia ykkösenä elämäni top5:ssa. Kynsin ja hampain yritin pitää sitä yksin yllä. Vasta sitten, kun toiset miehet vetivät todella pahasti puoleensa, myönsin, että suhde exään oli kuollut ajat sitten. Jos se nyt koskaan oli sellainen ollutkaan mitä tavoittelin.

Minulla oli muutama seksisuhde tuntemieni miesten kanssa ja yksi yhden yön suhde. Silloin pohdin paljonkin eroa. Ex vain intti vastaan, vaikka hänellekin oli täysin selvää, ettei suhteemme tyydytä minua missään muodossa. Yksi mies näistä seksisuhteistani oli ihastunut minuun oikein tosissaan, mutta sanoi, ettei halua jatkaa seksisuhdetta, koska olen vielä naimisissa. Jotkut voisivat tulkita sen upeaksi moraaliksi, mutta minä tulkitsin sen: Miestä ei kiinnosta tarpeeksi. Kuten ehkei itseänikään.

Sitten tapasin miehen, ihastuimme molemmat. Näimme vain kaksi kertaa (tosin tuossa kahdessa kerrassa oli 24h) ennenkuin päätimme, että olemme pari. Häntä kalvoi todenteolla se, että olin naimisissa, mutta ihmeekseni tajusi täysin kotitilanteeni eikä halunnut hoputtaa eroon.

Sitten erosin. Melkein kaikki tuttavani tiesivät missä mennään, exänikin tiesi, muttei juurikaan välittänyt. Miksi pitäisikään vetää hernettä nenään, jos "kämppiksellä" on sellainen suhde, josta hän ei ole uskaltanut edes unelmoida? Tietysti tuokin voi kolauttaa jonkun pumpulista itsetuntoa, mutta onneksi ei exäni.

• kisu parkaa
        kisu_@2 kirjoitti:

Aika suppea on tuo sinun näkökulmasi.

Minä olen täältä lukenut toisten samankokeneiden tarinoita ja muutenkin kommentteja suuntaan jos toiseen. Ja ajatustyötä teen koko ajan.

Minulle on ollut hyötyä toisten kokemuksista, joten jätän sinun kommenttisi täysin omaan arvoonsa. Ilkeitä ihmisiä on maailma täysi ja sinä mitä ilmeisemmin kuulut heihin. Ja olet varmaan yksi niistä täydellisistä, jotka eivät koskaan elämässään ole virhettä tehneet - ne ovat vain muut, jotka niin "huonoja" ovat...

Minä annoin näkökulmani siitä, mitä seuraa jos tähän leikkiin ryhtyy. Näkeehän sen täälläkin ihmisten reaktioista ettei mitään hyvää ainakaan. Eli kokemuksen kautta, jos siitä mitään hyötyä on. Uskon, että kannatte noilla ilkeillä kommenteilla hyvin kortenne kekoon myös, koska nämä kirjoitukset ovat niin... hmm... havainnollistavia?

Enpä ole aikoihin tällä palstalla törmännyt noin tekopyhään naiseen, jakaa neuvoja täällä kuin joku kaikkitietävä pyhimys ja silti on suhteessa varattuun ukkoon. Käsittämätöntä paskaa mitä se jauhaa täällä. Minä en ole täydellinen ja teen virheitä mutta ei mulla sentään olisi pokkaa tulla tänne neuvomaan muita kun itselläni olisi asiat tossa jamassa.

• tosissasi
        judy* kirjoitti:

Entinen liittoni oli muuttunut ystävyyssuhteeksi - vai olisiko sekin liian tunteellinen sana - ehkä kämppissuhde on kuvaavampi. Tätä minun oli ihan sikavaikea myöntää: Parisuhde oli vuosia ykkösenä elämäni top5:ssa. Kynsin ja hampain yritin pitää sitä yksin yllä. Vasta sitten, kun toiset miehet vetivät todella pahasti puoleensa, myönsin, että suhde exään oli kuollut ajat sitten. Jos se nyt koskaan oli sellainen ollutkaan mitä tavoittelin.

Minulla oli muutama seksisuhde tuntemieni miesten kanssa ja yksi yhden yön suhde. Silloin pohdin paljonkin eroa. Ex vain intti vastaan, vaikka hänellekin oli täysin selvää, ettei suhteemme tyydytä minua missään muodossa. Yksi mies näistä seksisuhteistani oli ihastunut minuun oikein tosissaan, mutta sanoi, ettei halua jatkaa seksisuhdetta, koska olen vielä naimisissa. Jotkut voisivat tulkita sen upeaksi moraaliksi, mutta minä tulkitsin sen: Miestä ei kiinnosta tarpeeksi. Kuten ehkei itseänikään.

Sitten tapasin miehen, ihastuimme molemmat. Näimme vain kaksi kertaa (tosin tuossa kahdessa kerrassa oli 24h) ennenkuin päätimme, että olemme pari. Häntä kalvoi todenteolla se, että olin naimisissa, mutta ihmeekseni tajusi täysin kotitilanteeni eikä halunnut hoputtaa eroon.

Sitten erosin. Melkein kaikki tuttavani tiesivät missä mennään, exänikin tiesi, muttei juurikaan välittänyt. Miksi pitäisikään vetää hernettä nenään, jos "kämppiksellä" on sellainen suhde, josta hän ei ole uskaltanut edes unelmoida? Tietysti tuokin voi kolauttaa jonkun pumpulista itsetuntoa, mutta onneksi ei exäni.

jollakin lailla ylpeä siitä että hoidit tilanteen noin? Jos suhteenne oli kerran ollut kuollut jo kauan niin miksi sitten et eronnut jo kauan sitten? Et tainnut uskaltaa vaan halusit ensin katsella että löytyykö uutta ja vasta sitten tehdä ratkaisuja. Tuollaisessa mallissa ei ole mitään hyvää, ainakaan minun mielestäni, mutta toki jokainen saa minun puolestani elää elämäänsä juuri kuten itse haluaa.

• kisu_@2
        kisu parkaa kirjoitti:

Enpä ole aikoihin tällä palstalla törmännyt noin tekopyhään naiseen, jakaa neuvoja täällä kuin joku kaikkitietävä pyhimys ja silti on suhteessa varattuun ukkoon. Käsittämätöntä paskaa mitä se jauhaa täällä. Minä en ole täydellinen ja teen virheitä mutta ei mulla sentään olisi pokkaa tulla tänne neuvomaan muita kun itselläni olisi asiat tossa jamassa.

No huh huh... Aika paksua tekstiä.

Jos toinen kysyy neuvoa ja minä olen kantapään kautta kokenut miten petollinen tämä viattomasta alkanut, vakavaksi muuttunut "leikki" on, niin MIKSI EN SAISI KOMMENTOIDA?

Sinäkö sen äänioikeuden täällä jaat? Sääliä en sinulta kaipaa, enkä kyllä mitään muutakaan. En ole täällä itseäni kenenkään yläpuolelle korottanut... Ja se miksi vastasin tälle ihmiselle, johtuu siitä etten toivo KENELLEKÄÄN SAMAA kuin mitä nyt elän. Rakkautta kylläkin, mutta en VARATTUUN YKSILÖÖN.

Minä en tahallani rakastunut varattuun mieheen. Pitäisi varmaan sinun kaltaisille ihmisille rautalangasta vääntää.

Minulla on ihan yhtälaiset oikeudet osallistua näihin keskusteluihin - harmi vain jos se raastaa sinun hermosi reikaleiksi. Ehkäpä sinä olet se, joka sitä apua enemmän tarvitsee?

• keskusteluun
        kisu_@2 kirjoitti:

Jos toinen kysyy neuvoa ja minä olen kantapään kautta kokenut miten petollinen tämä viattomasta alkanut, vakavaksi muuttunut "leikki" on, niin MIKSI EN SAISI KOMMENTOIDA?

Sinäkö sen äänioikeuden täällä jaat? Sääliä en sinulta kaipaa, enkä kyllä mitään muutakaan. En ole täällä itseäni kenenkään yläpuolelle korottanut... Ja se miksi vastasin tälle ihmiselle, johtuu siitä etten toivo KENELLEKÄÄN SAMAA kuin mitä nyt elän. Rakkautta kylläkin, mutta en VARATTUUN YKSILÖÖN.

Minä en tahallani rakastunut varattuun mieheen. Pitäisi varmaan sinun kaltaisille ihmisille rautalangasta vääntää.

Minulla on ihan yhtälaiset oikeudet osallistua näihin keskusteluihin - harmi vain jos se raastaa sinun hermosi reikaleiksi. Ehkäpä sinä olet se, joka sitä apua enemmän tarvitsee?

mutta lopeta toi PASKANJAUHANTA kun olet petturiukon kelkkaan lähtenyt. Mikä sä oot täällä muita neuvomaan mene sen petturiukon luo nyt heti ja lopeta toi saatanan tekopyhä neuvonta.

• kokemuksesi on
        kisu_@2 kirjoitti:

niin kauhea, ettet toivo kenellekään samaa - miksi ihmeessä olet edelleen suhteessa siihen mieheen?? Sehän sussa falskia ja juuri tekopyhää ja varsin ärsyttävää onkin, että päivittelet tilannettasi muka katuvana, mutta oikeasti et kadu yhtään mitään. Sen kun tunnustaisit, niin sinua voisi arvostaa edes rehellisyyden vuoksi. Mutta tuo kaksinaamaisuus ja hurskastelu on vastenmielistä.

• ykspluskaksonsoppa
        kokemuksesi on kirjoitti:

niin kauhea, ettet toivo kenellekään samaa - miksi ihmeessä olet edelleen suhteessa siihen mieheen?? Sehän sussa falskia ja juuri tekopyhää ja varsin ärsyttävää onkin, että päivittelet tilannettasi muka katuvana, mutta oikeasti et kadu yhtään mitään. Sen kun tunnustaisit, niin sinua voisi arvostaa edes rehellisyyden vuoksi. Mutta tuo kaksinaamaisuus ja hurskastelu on vastenmielistä.

No jo on keskustelu! Kisu kommentoi asiallisesti kokmuksiinsa nojautuen, mutta jokin "moralisti" joukko käy tuon kisu- nimimerkin kimppuun. Missään tämän palstan sivuilla ei lue että jos on osallistunut uskottomuuteen ei voisi osallistua keskusteluun. Ehdotan että nuo agressiiviset viestit poistetaan ja evätään niiden kirjoittajilta pääsy palstalle!

• kanssasi edellinen
        ykspluskaksonsoppa kirjoitti:

No jo on keskustelu! Kisu kommentoi asiallisesti kokmuksiinsa nojautuen, mutta jokin "moralisti" joukko käy tuon kisu- nimimerkin kimppuun. Missään tämän palstan sivuilla ei lue että jos on osallistunut uskottomuuteen ei voisi osallistua keskusteluun. Ehdotan että nuo agressiiviset viestit poistetaan ja evätään niiden kirjoittajilta pääsy palstalle!

Lähes ainoa kuka on asiallisesti ja omiin kokemuksiinsa nojaten kommentoinut tämänkin ketjun aloittajalle, on nimimerkki Kisu. Sitten täällä riehuu tämä huorittelijoiden joukko joka katsoo olevansa kaikkien muiden yläpuolella ja saavansa päättää kuka tänne kirjoittaa ja kuka ei.
        Jokainen tekee omat valintansa ja Kisu on kertonut oman suhteensa tilan ja myöskin olen hänen kirjoituksistaan päässyt siihen käsitykseen ettei se aina niin herkkua ole, joten hänellä jos jollain on kokemuspohjaa ottaa osaa keskusteluun.
        Hävetkää yksisilmäiset katkeroituneet ihmiset juttujanne.

• mummomuori

Tällä palstalla käydään usein tunnepitoisia keskusteluja. Kertonee siitä, ettei uskottomuus ole pikku juttu.

Ei pidä hämääntyä näistä kovin suorasukaisista mielipiteistä. Käydäänhän täällä mielipiteenvaihtoa kuitenkin anonyymisti ja kirjoittamalla.

Joillekin tämä palsta toimii ”oksennus astiana”, eli omaa pahaa oloaan puretaan tänne. Toivottavasti se helpottaa heitä, ettei sitten ihan livenä ole tarve räyhätä.

Jotkut ovat vain ärsytysmielessä liikkeellä eli näitä provoilijoita. Tarkoitus ei ole esittää mielipiteitä vaan saada ihmiset suuttumaan ja jatkamaan ketjua mahdollisimman pitkäksi.

On täällä ollut joskus ihan mielenterveysongelmaisia. Heidät tunnistaa pian, eikä heille aina toinna aina vastata.

Eli annetaan tilaa kaikille – ellei sitten ihan todellisesta häirinnästä ole kyse.

Pitkästä aikaa on ollut hyvä ja mielenkiintoinen keskustelu, jonka ”Kisu” aloitti. Siinä on ollut ihan asiallista pohdintaa mukana puolin ja toisin.

• Tyttönen vain
        keskusteluun kirjoitti:

mutta lopeta toi PASKANJAUHANTA kun olet petturiukon kelkkaan lähtenyt. Mikä sä oot täällä muita neuvomaan mene sen petturiukon luo nyt heti ja lopeta toi saatanan tekopyhä neuvonta.

saa osallistua keskusteluun kun et osaa keskustella siististi.
        Kun ensin opettelet itses hillitsemään voit sanoa pari sanaa mutta ne ei saa olla kirosanoja!

• Tyttönen vain

kannatetaan!
        Törkyviestit ja niitä kirjottavat pois kun semmonen ei ole keskustelua.

• -Kokenut-

En tiedä vieläkö Kisu luet tätä viestiketjua mutta minulla jäi sinun asialliset kommentit mieleen että ajattelin muutaman rivin kirjoittaa. Ihastukseni oli silloin 22v kaunis nuori nainen ja minä parikymmentä vuotta vanhempi varattu perheellinen mies. Meillä meni suhde fyysiseksi jo ensi tapaamisessa ja molempien mielestä se on ja on ollut täydellisintä seksiä mitä kahden rakastavaisen välillä voi olla. En ole mitenkää verbaali kirjoittaja, ja pakkaa ajatus lentämään nopeammin kun sormet näppäimistöllä liikkumaan.
        No miksi päädyimme saman peiton alle heti ekana iltana, sellaista henkistä yhteyttä ei ollut kumpikaan ennemmin kokenut joten kun yläpäät kerran kolahti niin ei ollut enää mitään joka olisi pidätellyt etteikö niin olisi tapahtunut.
        Ensi tapaamisestamme on nyt kulunut 7,5 vuotta ja silti olemme yhä rakastuneita.
        Tyttöystäväni valmistui yliopistosta vuosi sitten ja on nyt ensimmäisessä työpaikassaan ja minä olen elänyt kulisseissa koko tämän ajan.
        Rankkaahan se välillä on ollut tai siis niin henkisesti raskasta että en osaa sitä lauseiksi pukea. Joskus ihmettelee että miten sitä on jaksanut. Mutta nyt tulevana kesänä toteutamme unelmamme ja otan eron kun olen saanut lapseni niin vanhoiksi että ovat jo omillaan.
        En tiedä onko tätä kirjoitusta syytä jatkaa pidempää kun tietää että paskaa tulee tuutin täydeltä.
        Se suhteen lopettaminen ei sitten olekkaan mikään helppo juttu, se rakkaus kun sotkee koko kuvion.
        Yksi loppu kommentti vielä kun kerran kysyin tyttöystävältäni miksi ei oman ikäisiä niin vastaus oli että ei kestä ikäisiensä poikien henkistä epävarmuutta eikä lapsellisuutta vaan kaipaa aikuisen miehen itsevarmuutta ja elämänkokemusta. Eikä kuulemma etsi itselleen isähahmoa kun hänellä on jo sellainen ja hyvä vielä onkin. Kaikkea se rakkaus teettääkin kun menee kaiken järkevyyden edelle. Onnea elämääsi Kisu

• kisu_@2
        -Kokenut- kirjoitti:

En tiedä vieläkö Kisu luet tätä viestiketjua mutta minulla jäi sinun asialliset kommentit mieleen että ajattelin muutaman rivin kirjoittaa. Ihastukseni oli silloin 22v kaunis nuori nainen ja minä parikymmentä vuotta vanhempi varattu perheellinen mies. Meillä meni suhde fyysiseksi jo ensi tapaamisessa ja molempien mielestä se on ja on ollut täydellisintä seksiä mitä kahden rakastavaisen välillä voi olla. En ole mitenkää verbaali kirjoittaja, ja pakkaa ajatus lentämään nopeammin kun sormet näppäimistöllä liikkumaan.
        No miksi päädyimme saman peiton alle heti ekana iltana, sellaista henkistä yhteyttä ei ollut kumpikaan ennemmin kokenut joten kun yläpäät kerran kolahti niin ei ollut enää mitään joka olisi pidätellyt etteikö niin olisi tapahtunut.
        Ensi tapaamisestamme on nyt kulunut 7,5 vuotta ja silti olemme yhä rakastuneita.
        Tyttöystäväni valmistui yliopistosta vuosi sitten ja on nyt ensimmäisessä työpaikassaan ja minä olen elänyt kulisseissa koko tämän ajan.
        Rankkaahan se välillä on ollut tai siis niin henkisesti raskasta että en osaa sitä lauseiksi pukea. Joskus ihmettelee että miten sitä on jaksanut. Mutta nyt tulevana kesänä toteutamme unelmamme ja otan eron kun olen saanut lapseni niin vanhoiksi että ovat jo omillaan.
        En tiedä onko tätä kirjoitusta syytä jatkaa pidempää kun tietää että paskaa tulee tuutin täydeltä.
        Se suhteen lopettaminen ei sitten olekkaan mikään helppo juttu, se rakkaus kun sotkee koko kuvion.
        Yksi loppu kommentti vielä kun kerran kysyin tyttöystävältäni miksi ei oman ikäisiä niin vastaus oli että ei kestä ikäisiensä poikien henkistä epävarmuutta eikä lapsellisuutta vaan kaipaa aikuisen miehen itsevarmuutta ja elämänkokemusta. Eikä kuulemma etsi itselleen isähahmoa kun hänellä on jo sellainen ja hyvä vielä onkin. Kaikkea se rakkaus teettääkin kun menee kaiken järkevyyden edelle. Onnea elämääsi Kisu

Hei ja kiitos kovasti kirjoituksestasi

Olen vielä täällä, mutta matalalla profiililla. Paljon sain ajateltavaa noista aloittamistani viestiketjuista. Olen onnellinen puolestanne, sanoi täällä kuka tahansa mitä tahansa.

Ikävä kyllä tämä minun kohtaamiseni ei tule päättymään samalla lailla kuin teidän. Olen melko varma, että kaikesta kauniista yhdessä koetusta huolimatta minun tunteeni ovat syvemmät ja pitkittämällä tätä meidän juttuamme, tulen vain satuttamaan itseni - siis sen lisäksi, että olen jo rakastunut ja tuntuu pahalle luopua tästä miehestä.

En vain pysty enää olemaan osa tätä kolmiota, en teeskentelemään, en työntämään vaimoa mielessäni taka-alalle. Ja hiljalleen suren sitä, että menetän sen ihmisen joka minut sai näkemään jotain kaunista tässä elämässäni. Ruusuilla tanssimista se ei koskaan ole kohdallani ollut, mutta jaksan silti uskoa jotain hyvää olevan piilossa minullekin.

En osaa kuvata miten sattuu olla rakastunut ja luopua toisesta. Auttaa kuitenkin paljon se, että missään vaiheessa en ole kuvitellut meistä tulevan paria.

Pyysin miestä miettimään mitä hän elämältään haluaa ja jos oma vaimo on rakkain, niin jäämään suhteeseensa ja etsimään oikean suunnan itselleen. En halua olla enää osallisena vaimon loukkaamiseen, vaikka hän ei koskaan saisikaan tietää.

Harmi vain, että kerrankin löytyi ihminen joka näki pinnan alle, näki minut ja selvästi tunsi minut. Minua lähestytään miesten suunnalta paljon ja ikäväkseni saan huomata kerta toisensa jälkeen, että kukaan ei näe ihmistä ulkokuoren alla. Minä olen tunteva, ajatteleva persoona - en pelkkä kiiltokuva.

Mutta onnekseni olen löytänyt kivan vapaan ja syvällisen miehen, jonka kanssa ajatukset osuvat yksiin. Emme ole vielä tavanneet, mutta pidän persoonasta.

Kaikkea hyvää sinnulle ja tulevalle puolisollesi=)

Kiitos vielä, että jaoit kokemuksesi ja ettet tuominnut minua mustavalkoisesti kuten niin monet täällä.

Yst. kisu

• paljon onnea.
        kisu_@2 kirjoitti:

Olen vielä täällä, mutta matalalla profiililla. Paljon sain ajateltavaa noista aloittamistani viestiketjuista. Olen onnellinen puolestanne, sanoi täällä kuka tahansa mitä tahansa.

Ikävä kyllä tämä minun kohtaamiseni ei tule päättymään samalla lailla kuin teidän. Olen melko varma, että kaikesta kauniista yhdessä koetusta huolimatta minun tunteeni ovat syvemmät ja pitkittämällä tätä meidän juttuamme, tulen vain satuttamaan itseni - siis sen lisäksi, että olen jo rakastunut ja tuntuu pahalle luopua tästä miehestä.

En vain pysty enää olemaan osa tätä kolmiota, en teeskentelemään, en työntämään vaimoa mielessäni taka-alalle. Ja hiljalleen suren sitä, että menetän sen ihmisen joka minut sai näkemään jotain kaunista tässä elämässäni. Ruusuilla tanssimista se ei koskaan ole kohdallani ollut, mutta jaksan silti uskoa jotain hyvää olevan piilossa minullekin.

En osaa kuvata miten sattuu olla rakastunut ja luopua toisesta. Auttaa kuitenkin paljon se, että missään vaiheessa en ole kuvitellut meistä tulevan paria.

Pyysin miestä miettimään mitä hän elämältään haluaa ja jos oma vaimo on rakkain, niin jäämään suhteeseensa ja etsimään oikean suunnan itselleen. En halua olla enää osallisena vaimon loukkaamiseen, vaikka hän ei koskaan saisikaan tietää.

Harmi vain, että kerrankin löytyi ihminen joka näki pinnan alle, näki minut ja selvästi tunsi minut. Minua lähestytään miesten suunnalta paljon ja ikäväkseni saan huomata kerta toisensa jälkeen, että kukaan ei näe ihmistä ulkokuoren alla. Minä olen tunteva, ajatteleva persoona - en pelkkä kiiltokuva.

Mutta onnekseni olen löytänyt kivan vapaan ja syvällisen miehen, jonka kanssa ajatukset osuvat yksiin. Emme ole vielä tavanneet, mutta pidän persoonasta.

Kiitos vielä, että jaoit kokemuksesi ja ettet tuominnut minua mustavalkoisesti kuten niin monet täällä.

Yst. kisu

rakkaus joskus yllättää ihan odottamatta ja joskus vaan ei voi sitä vastustaa.
        joskus tahtoo vaan tuntea sen rakkauden ja sen mitä ihanaa se tuo mukanaan. toisen kosketus ja posken silitys. eihän rakkautta voi edes sanoin kuvailla.
        kuitenkaan en usko että monikaan ihminen tahtoisi ketään tahallisesti loukata.
        ihmisiin voi kiintyä niin monilla eri tavoilla.
        ei entistä elämääkään jätetä ihan noin vain.

en ole tuo ed. kirjoittaja mutta olen sinulle jo kirjoittanut aiemminkin. onnea sinulle tielläsi ja toivon että löydät rakkauden.

• kisuhan antaa
        kisu_@2 kirjoitti:

Yst. kisu

persettä VARATULLE SIIS VARATULLE miehelle. Mitä helvetin hyvää tai kaunista siinä on.

• kisu_@2
        kisuhan antaa kirjoitti:

persettä VARATULLE SIIS VARATULLE miehelle. Mitä helvetin hyvää tai kaunista siinä on.

...sinulle sanon: Kahden ihmisen välisessä fyysisessä läheisyydessä ei KOSKAAN KOHDALLANI ole ollut kyse perseen antamisesta (onpahan muuten taas yksi sanahirvitys). Ehkä seksi ja toisen ihmisen läheisyys on sinulle sitä ja siinä tapauksessa säälin sinua. Minulle seksillä on aivan toisenlainen merkitys ja sen vuoksi en harrasta minkäänlaisia satunnaisia suhteita.

Jos rakkauteni kohde oli nyt varattu, niin tunne pyyhki yli niin voimakkaasti etten kyennyt vastustamaan (ja heikkouteni olen myöntänyt). On sitä tapahtunut muillekin kautta aikojen.

Olen kuitenkin tehnyt jo aloitteen tämän fyysisen suhteen lopettamiseksi ja toivon ystävyyden jäävän. Aika näyttää kuinka käy.

Toivottavasti sinunkin seksielämäsi saa joskus toisen laisen syvyyden - harmi olisi jos jäisi perseen antamisen tasolle...

=D

• taito siihen
        kisu_@2 kirjoitti:

...sinulle sanon: Kahden ihmisen välisessä fyysisessä läheisyydessä ei KOSKAAN KOHDALLANI ole ollut kyse perseen antamisesta (onpahan muuten taas yksi sanahirvitys). Ehkä seksi ja toisen ihmisen läheisyys on sinulle sitä ja siinä tapauksessa säälin sinua. Minulle seksillä on aivan toisenlainen merkitys ja sen vuoksi en harrasta minkäänlaisia satunnaisia suhteita.

Jos rakkauteni kohde oli nyt varattu, niin tunne pyyhki yli niin voimakkaasti etten kyennyt vastustamaan (ja heikkouteni olen myöntänyt). On sitä tapahtunut muillekin kautta aikojen.

Olen kuitenkin tehnyt jo aloitteen tämän fyysisen suhteen lopettamiseksi ja toivon ystävyyden jäävän. Aika näyttää kuinka käy.

Toivottavasti sinunkin seksielämäsi saa joskus toisen laisen syvyyden - harmi olisi jos jäisi perseen antamisen tasolle...

=D

et se pystyy puhumaan liirum laarumeita ihan pokkana. Sinua tässä kuuluu sääliä, ei minua. jos vähänkin käytät järkeä tiedät ettei ole mitään puoltamista siinä kun petätte tän miehen vaimoa. Äläkä väitä että vain mies pettää, sinä olet aivan samalla tavalla syyllinen. Lopeta jo tuo irvokas kaksinaismoralistinen paskanpuhuminen.

• kisu_@2
        taito siihen kirjoitti:

et se pystyy puhumaan liirum laarumeita ihan pokkana. Sinua tässä kuuluu sääliä, ei minua. jos vähänkin käytät järkeä tiedät ettei ole mitään puoltamista siinä kun petätte tän miehen vaimoa. Äläkä väitä että vain mies pettää, sinä olet aivan samalla tavalla syyllinen. Lopeta jo tuo irvokas kaksinaismoralistinen paskanpuhuminen.

Voisikohan sitä opetella lukemaan, ennen kuin tulee tänne vauhkoamaan =D Suosittelen. MINÄ TODELLAKIN PYYSIN MIESTÄ MIETTIMÄÄN ITSEÄÄN, elämäänsä, vaimoaan, tuneitaan, halujaan ja kaikkea mikä hänen elämäänsä ja ratkaisuihinsa vaikuttaa.

Samalla ilmoitin, että meidän välinen fyysinen suhteemme on katkolla ellei kokonaan ohi. Mielessäni se on jo ohi. Siitä huolimatta hänelle annan ystävyyteni. Ja se on varma asia, olivat ne hänen tunteensa minua kohtaan mitä tahansa. Olin minä sitten pakokeino arjesta tai vain kohde heijastaa alitajuisia toiveita ja haaveita. Minun tunteeni häntä kohtaan ovat vahvat ja hän tietää sen. En vain enää halua jatkaa, sillä hänen vaimonsa kärsii tahollaan varmasti myös. Jos ei muusta, niin miehen harhailevista ajatuksista.

Minä yritän ottaa vastuun tekemisistäni. Toivottavasti sinä olet niin mallikas ihminen, että sinulla riittää rahkeet arvostella minua ja muita samaan tilanteeseen joutuneita. Meidätkin voi jakaa vähintään kahteen ryhmään: Niihin, jotka etsivät varattua ja niihin jotka eivät etsi varattua ja silti molemmat päätyvät tällaisen ihmisen kanssa yhteen...

Mutta sinulla on oikeus mielipiteeseesi, niin kuin minullakin!

; )

• Oletko tosissasi
        kisu_@2 kirjoitti:

Voisikohan sitä opetella lukemaan, ennen kuin tulee tänne vauhkoamaan =D Suosittelen. MINÄ TODELLAKIN PYYSIN MIESTÄ MIETTIMÄÄN ITSEÄÄN, elämäänsä, vaimoaan, tuneitaan, halujaan ja kaikkea mikä hänen elämäänsä ja ratkaisuihinsa vaikuttaa.

Samalla ilmoitin, että meidän välinen fyysinen suhteemme on katkolla ellei kokonaan ohi. Mielessäni se on jo ohi. Siitä huolimatta hänelle annan ystävyyteni. Ja se on varma asia, olivat ne hänen tunteensa minua kohtaan mitä tahansa. Olin minä sitten pakokeino arjesta tai vain kohde heijastaa alitajuisia toiveita ja haaveita. Minun tunteeni häntä kohtaan ovat vahvat ja hän tietää sen. En vain enää halua jatkaa, sillä hänen vaimonsa kärsii tahollaan varmasti myös. Jos ei muusta, niin miehen harhailevista ajatuksista.

Minä yritän ottaa vastuun tekemisistäni. Toivottavasti sinä olet niin mallikas ihminen, että sinulla riittää rahkeet arvostella minua ja muita samaan tilanteeseen joutuneita. Meidätkin voi jakaa vähintään kahteen ryhmään: Niihin, jotka etsivät varattua ja niihin jotka eivät etsi varattua ja silti molemmat päätyvät tällaisen ihmisen kanssa yhteen...

Mutta sinulla on oikeus mielipiteeseesi, niin kuin minullakin!

; )

että yrität ottaa vastuun tekemisistä? Kysy sitä miehen vaimolta mitä vastuuta se on kun nai toisen miestä. Jos sulla TODELLA ON selkärankaa jätät sen miehen jo TÄNÄÄN etkä pidä mitään yhteyttä häneen. Teidän tilanteessa ei tule kysymykseenkään enää minkäänlainen yhteydenpito kun olette jo tarpeeksi höynäyttäneet tämän miehen vaimoa.

• kisu_@2

Niin, siis tätä takoitin kun kirjoitin ihmisten hyväksynnästä...

Eli kuten näet, jopa netissä ihmisten tunteet kuumenevat. Livenä on todennäköisesti vielä vaikeampaa. Täällä kukaan ei tunne minua, mutta jos ihmiset tietäisivät... En haluaisi sen päivän koittavan.

Ehkä tässä varoituksen sana...?

• vähempää

kiinnostaa kuin tuntea sinunkaltaistasi lorttoa. Oma pöytä puhtaaksi ennenkuin muille neuvoja jaat. Jos nyt kykenet sittenkään.

• mummomuori

Olet mielestäni käsitellyt asiaa hyvin, järkevästi ja todella analysoiden. Älä anna muutaman kommentin häiritä, äläkä tee niistä yleistystä.

Joillakin asia on vain niin kipeä, etteivät he kykene ajattelemaan ja varsinkaan käsittelemään kokemaansa vielä. Kaikki on liian lähellä. Ehkä joskus myöhemmin. Täällä on monenlaisessa vaiheessa eläviä ihmisiä.

Sen verran vihjaan, että livenä ei ihan tätä. Kommenttia on laidasta laitaan.

Joten, steppiä ja pidä näkemyksesi. Olet oikealla radalla....

• et...

ole kunnolla vielä seurustellut, niin katsele vaipaita, ei varattuja miehiä. Saat vielä siipeesi ja maineesi on mennyttä.

• Suolattu

temppu, mitä voit toiselle muijalle tehdä on kölkkiä sen äijän kanssa. Sano sille ukolle, että eroaa ensin edellisestä suhteestaan ja vasta sen jälkeen voitte riemurinnoin paneutua toistenne anatomiaan ja tehdä mitä lystäätte. Sillä jos se ei suostu eroon on selvää, että se haluaa sut vain panopuukseen. Sisäistäpä itsellesi seuraava lause: Kakkonen en voi olla, olen joko ykkönen tai nolla.

• judy*

Jos vasta olet ihastumassa, niin jarruta ihmeessä, kun vielä voit. Mikäli vahvemmanpuoleinen ihastuminen iskee, niin järjenkäyttö eikä mikään muu enää auta, se on sitten menoa.

• Saat ihan omaksesi sen jälkeen

Toivottavasti ajattelet myös vaimoa...hänellä myös oikeus olla onnellinen eikä elää harhassa.

• ;-)))

Ihan oikein aikusten oikeesti kannattaa lukea kisun kokemuksia kun tää muu pyhimysporukka ei voi puhua kun omia kuvitelmiaan jostakin reginan sivulta ja kisu taitaa olla kokenu samaa kun sinä

Nää vanhat kiukkuset tätit hyppii tasajalkaa kun niiltä on jäänyt elämä vallan kokematta joten kuuntele kokeneempaa.
      Tsemppiä!

• Tuulia86 (nimim.)

... tuon kisun kommentit tuntuvat ihan oikeasti fiksuilta, en ole ennen tätä palstaa lukenut mutta ainakin tämän ketjun perusteella. Eli kiitos kisulle hyvistä neuvoista!

• on tosi
        Tuulia86 (nimim.) kirjoitti:

... tuon kisun kommentit tuntuvat ihan oikeasti fiksuilta, en ole ennen tätä palstaa lukenut mutta ainakin tämän ketjun perusteella. Eli kiitos kisulle hyvistä neuvoista!

erinomainen neuvoja miten persettä annetaan varatulle ukolle mutta niin ettei sen ukon muija näe heitä naimassa.

• ;-)))
        on tosi kirjoitti:

erinomainen neuvoja miten persettä annetaan varatulle ukolle mutta niin ettei sen ukon muija näe heitä naimassa.

Näitä Kirjoitteluita kun lukee niin ei voi huorammaksi kisua kuvitella kun sinuakaan.
        Huorathan toimiikin avoimesti kaupallisella pohjalla rahasta eikä rakkaudesta.
        Lue avoimin mielin ja siksi aikaa jätä ennakkoluulot narikkaan.
        Sinun kirjoituksia ohjaa liikaa katkeruutesi.

• et ole huora
        ;-))) kirjoitti:

Näitä Kirjoitteluita kun lukee niin ei voi huorammaksi kisua kuvitella kun sinuakaan.
        Huorathan toimiikin avoimesti kaupallisella pohjalla rahasta eikä rakkaudesta.
        Lue avoimin mielin ja siksi aikaa jätä ennakkoluulot narikkaan.
        Sinun kirjoituksia ohjaa liikaa katkeruutesi.

jos varattua tapailee,sillä useimmin varattu tulee kalliiksi,jos kotiin tulee.
        Varattu ei tuo mitään,ja ystävä tarjoaa kaiken.
        Mutta se rakkaus varattuun voi olla sen arvoista.
        Joskus vaan löytyy niin ihana ihminen jota ei voi vastustaa.
        Huora ei rakasta vaan rahastaa,siinä ero.

• samaa asiaa
        et ole huora kirjoitti:

jos varattua tapailee,sillä useimmin varattu tulee kalliiksi,jos kotiin tulee.
        Varattu ei tuo mitään,ja ystävä tarjoaa kaiken.
        Mutta se rakkaus varattuun voi olla sen arvoista.
        Joskus vaan löytyy niin ihana ihminen jota ei voi vastustaa.
        Huora ei rakasta vaan rahastaa,siinä ero.

kisun salarakkaan muijalta ja tuu sit vasta puhumaan tota paskaa.

• vihastuttaa....
        samaa asiaa kirjoitti:

Se muijako sitten on oikea hlö sanomaan kuka on huora? Siis sinun lisäksesikö? Että jaksaa vihastuttaa tuo saman jauhaminen. Huora ottaa maksun palveluksistaan. Lopeta jo tuo itsesi toistelu. Vai oletko katkera, kun puolisosi on pettänyt sinua ja syytät kaikkia kakkosia huoraamisesta?

• ::::
        samaa asiaa kirjoitti:

on samaa tasoa kun sinä ei kannata vaivautua kysymään mitään.
        Ton kaltasten ihmisten kanssa ei normaalijärjellä varustetut ole tekemisissä kun ihan pakosta.

• jokujoku....
        on tosi kirjoitti:

hyvä ihminen. jos sinä joskus annat niin annatko vaan "persettä"?
        uskon että sinusta ei ole minkään antajaksi. olet varmaan vaan vastaanottamassa. ja kun et saa sitä mitä tahdot niin miehesi menee vieraisiin. tuommoiset rääväsuut kun sinä ei niitä miehiä pysty pitämään väkisinkään.

• kokenut tuon nuorena

Lopeta heti alkuun. Puhut ihastuksesta ja sitä se on onneksi vielä eikä rakastumista. Tottakai se on ihanaa, kun saa toiselta huomiota ja ihailua. Se on ihana tunne. Ja on kihelmöivää olla toisen lähellä. Kieltämättä on myös jännittävää, koska toinen on varattu, vaikka tietää, että se on väärin. Neuvon sinua lopettamaan kaiken ennenkuin se menee liian pitkälle.

Usko siihen, että sinuakin varten on olemassa joku vapaa ihana mies. Joku joka on sinua varten ja olette yhdessä rehellisesti. Usko aitoon rakkauteen ja parisuhteeseen. Älä lähde toiseksi naiseksi, koska ennenkaikkea se syö sinua sisältä. Se tekee olosi huonommaksi.

Totuus on kuitenkin se, että sinä et merkitse sille miehelle sitä mitä hän sinulle. Olet hänelle vain sellainen saalis..tai jotain vaihtelua arkeen. Miehellä on joku kyllästyminen vakituiseensa menossa ja tahtoo myös huomiota toiselta. Kuitenkaan hän ei ole jättämässä sitä ensimmäistä naista, kas kummaa.

Jätä hänet heti alkuunsa ja näin pääset jatkamaan kunnolla elämääsi. Jos jatkat hänen kanssaan, maineesi on ihan varmasti mennyt ja myös hänen. Kukaan ei enää luota sinuun, ei ystävänä eikä tyttöystävänä. Toisaalta voitko itsekään sen jälkeen luottaa enää mihinkään? Luotatko sinä että olet ainoa joskus jollekin.

• niin...

Aattelepa niin, että miehellä on vasta tyttöystävä. Kaikki on vielä mahdollista. Saa ihminen ihastua keneen vaan. Jos haluat toimia yleisesti vallitsevan moraalin puitteissa, sano miehelle, että ensin välit selviksi tyttöystävän kanssa ja sitten käytte seurustelemaan. Miten niin maine menee? Menee se mieheltäkin, eikä vain sinulta jos on mennäkseen.

• Unkkeli

pitää. Opettelisit ensin itsesi, sen jälkeen sinulla on kukaties annettavaa jollekkin toiselle. Onko varattu tuote turvallinen, sen toimivuuden kun on joku jo testannut? Oletko niin väsähtänyt, että puutteessasi tyydyt toisen omaan? Ikäero ei ole haitaksi, mutta että varattu. Antaa sellaisen kuvan että et muuta näölläsi ja kyvyilläsi saa kuin jonkun puolisoaan pettävän luuserin. Tiedostat ympäristön asenteet ja kuitenkin haluat polttaa näppisi. Herää nuori nainen. Maa on väärällään vapaitakin miehiä, miksi tyytyisit käytettyyn. Jos tunteet kuitenkin ajavat sinua tuon hanneksen syliin vaadi häntä ensin eroamaan edellisestä suhteestaan. Tällä varmistat että hänen tunteensa sinua kohtaan ovat aidot, etkä kärsi maineesi tahrautumisesta. Pettävän luonteen omaavilla kun ei ole kykyä rakastaa kuin itseään. Fair play näissäkin hommissa.

• sanoa

mitä sun pitäisi tehdä, mutta itse olen samassa tilanteessa tosin sillä erolla, että olemme molemmat naimisissa.
      Olemme tunteneet neljä kuukautta ja tapailleet kolmisen viikkoa. Suutelua on ollut, muttemme ole ollut sängyssä - vielä. Sekin päivä varmasti tulee.
      Mies on aivan uskomattoman ihana ja tunnen tosiaan olevani hänelle tärkeä. Itse yritän kieltää tunteeni häntä koskaan, koska tiedän että oma elämä oman mieheni kanssa olisi yhtä helvettiä, jos oikeasti rakastuisin toiseen mieheen.
      Meillä kummallakaan ei ole aikomusta jättää puolisoa. Olemme yhdessä salaa ja pidämme hauskaa. Tosin välillä haaveilemme, että saataisiin olla edes yksi päivä yhdessä niin, ettei tarvi pelätä, että joku näkee meidät yhdessä.
      Sen sanon, ettei se helppoa ainakaan ole, jos otat varatun miehen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe