äiti,sisko suhtautuu kyynisesti,kun käyn serkkuni tykönä,joka sattuu olemaan yksinäinen.Olen monta kertaa sanonut heille,että käykää kylässä,tulee vastaus,sitten joskus ehkä kesällä.Sitten ihmetellään miksi minä käyn siellä,tuntuu,etteikö siellä voi käydä,pitääkö lupa kysyä kaikkeen,vaikka 35v.
Lähisuku
3
859
Vastaukset
- kerrot jos
et halua siitä mitään kommenttia? Jätä kertomatta asioitasi jos et halua niihin mitään sanottavan. Minä ainakin kävisin serkulla ja en kertoisi missä olen käynyt, kaikki ei kuitenkaan tykkää käydä kylissä ja sekin olisi hyväksyttävä. En minäkään kaikista sukulaisistani tykkää, mulla on sellanen luonne ettei voi mitään pitää tykätä että käyn kyläilemässä. Ja jos ei ole mitään puhuttavaakaan niin en kyllä viitis ihan naamaakaan mennä kattelemaan.
- en aina kerro
en ole kaikista kyläreissusta kertonutkaan,koska katsoisivat varmaan,että mitä mä sukulaisten tykönä laukkaan.Suku tahtoo olla semmosta,ettei kyläile,taidan olla poikkeus.Ja aina on asiaa monta tuntia.
- munahaukka iski jälleen
en aina kerro kirjoitti:
en ole kaikista kyläreissusta kertonutkaan,koska katsoisivat varmaan,että mitä mä sukulaisten tykönä laukkaan.Suku tahtoo olla semmosta,ettei kyläile,taidan olla poikkeus.Ja aina on asiaa monta tuntia.
no eipä heidän enää tarvi ihmetellä miksi käyt siellä niin tiheään se on varmaan jännää pettää miestäsi serkun kanssa lopeta käynnit sinäkin tai totuus tulee sinun siskosi ja äitisi tietoon mies ei enään valehtele puolestasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314